Locuri de munca Casieri, lucratori comerciali Sector 1 Bucuresti - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Firma KFOOD este distribuitorul și vânzătorul cu amănuntul de produse alimentare coreene. Cautam un coleg o colega bine organizat a, atent a la detalii si orientare spre solutii, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: * programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 * Responsabilitati principale: - Comunicarea cu departamentul de contabilitate in vederea efectuarii corecte a inscrierilor lunare - Transmiterea documentelor necesare efectuarii formalitatilor vamale de import - Tinerea evidentei autorizatiilor avizelor acordurilor certificatelor necesare - Intocmirea dosarului lunar pentru contabilitate * Calificari necesare: - Diploma de liceu - Diploma de Bacalaureat, studiile superioare si cunoasterea limbii Engleze constituie un avantaj - Cunostinte de operare MS OFFICE, in special Word & Excel la nivel mediu-avansat Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte de limba Engleza - Cunostinte Office bune; - Organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - Atitudine pozitiva, calma Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail sau la numerele de telefon. Pentru a aplica, va rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail Va multumim pentru interesul acordat si va asteptam cu drag!
-
Promovat
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Promovat
Candidatul Ideal Ne dorim coleg entuziast pentru postul de Consultant vanzari Gestionar. Ne intereseaza sa fii orientat spre oameni si sa iti faca placere sa lucrezi in echipa, macar cu o experienta de minim 1-2 ani. Ne asteptam sa ai studii medii sau superioare, abilitati de comunicare si sa mentii o buna relatie intre companie si clienti si daca ai experienta cu unul din magazinele Dedeman, BricoDepo, Hornbach, etc., este si mai bine! Ne dorim sa fii responsabil, harnic, onest, punctual si cu spirit organizatoric. Este necesar sa ai disponibilitate la efort fizic, pentru lucru 2 sambete pe luna, de la 09.00 la 14.00, si sa ai permis de conducere Cat.B. Suntem pregatiti sa te sprijinim prin: recompensarea dedicarii - Suntem pregatiti sa-ti oferim bonusuri lunare atractive, in functie de nivelul de dedicare in realizarea sarcinilor. In plus apreciem si colaborarea pe termen lung, oferindu-ti si alte beneficii. Vino sa: intampini clientii cu promptitudine si amabilitate, oferindu-le consultanta privind produsele de pe raion te ocupi de receptia marfii pe raion atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ expui si depozitezi marfa la raft conform procedurilor interne, asigurand gestiunea fizica a stocului de marfa afisezi si actualizezi etichetele de pret te implici in activitati de organizare si curatenie pe raion. Iti oferim : Program de lucru : Luni-Vineri 8.00 17.30 Sambata - 9. sambete luna Contract de munca Concedii conform legislatiei Prime de Sarbatori Tichete de masa Salariu : 3.500 4.000 NET, dupa primele 3 luni oferim si comision din vanzarile lunare Posibilitati reale de crestere a salariului Depozitul nostru este pe piata de peste 26 ani si face parte dintr-un grup de firme, care a fost infiintat in 1994. Suntem mici, dar ne dorim sa devenim mai mari !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Vanzatoare pt magazin alimentar non-stop .Program avantajos cu 10 zile libere pe luna, de zi si sau de noapte, salariul 3.500 -4000 Lei, bani in mana. Carte de munca obligatorie din prima zi, pe perioada nedeterminata. Solicitam seriozitate si implicare. Zona Gara de Nord, Dristor
-
Benzinarie situata pe Soseaua Chitilei nr 242 C angajeaza casier Salariul net este de 2700+700 lei bonuri de masa Se lucreaza in ture, intr-un mediu placut Executa operatiuni pe casa de marcat; Asigura necesarul de marfa la raft; Realizeaza etichetarea si afisarea produselor in functie de cerintele curente; Asigura afisarea pretului , igiena rafturilor , magazinului ,platoului, depozitelor ,vestiarului; Executa operatiuni de manevrare si receptie marfa; Executa operatiuni de monitorizare a produselor; Executa operatiuni de servicii catre clienti; Executa operatiuni de promovare a vanzarilor, si a campaniilor promotionale; Efectueaza inventare.
-
Bucuresti, zona Bucurestii Noi.aproape statie metrou Jiului .Evaluarea si verificarea bunurilor amanetate.Intocmirea contractelor de amanet.Realizarea documentelor zilnice.Operare pe calculator.Nu este necesară experienţa. Se ofera scolarizare.Colaborare pe termen lung,siguranta si stabilitate. Asteptam cv-ul tau pe email sau pe WhatsApp
-
Promovat
McDonald s nu este doar un job, este o familie! Fii GUEST EXPERIENCE LEADER la McDonald s! Esti ambasadorul ospitalitatii, acea persoana ce este alaturi de clienti pe tot parcursul vizitei in restaurant. Hai sa ne cunoastem si sa ducem povestea McDonald s mai departe alaturi de tine! Despre tine: Minim studii medii finalizate; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Ce vei face? Esti alaturi de oaspeti la plasarea comenzii la Kiosk si in gasirea unei mese libere; Te asiguri ca oaspetii au fost serviti cu acuratete si ca sunt multumiti de calitatea si prospetimea produselor; Daca un client are o intrebare tu esti cel care il intampina si ii ofera informatiile de care are nevoie. Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament medical și acces la telemedicină; Beneficiezi de 50% reducere la produsele tale preferate in timpul programului de lucru; Flexibilitatea programului de lucru (in ture, norma de lucru intreaga 8 ore - sau partiala - 4 sau 6 ore); Training gratuit pentru dezvoltarea abilitatilor comunicare, de lucru cu oamenii, organizare si planificare sau abilitati specifice industriei alimentare; Beneficiezi de zile libere pentru evenimentele speciale.
-
Activitate zilnica -Program 8 ore Luni-Vineri -Pregatirea comenzilor coletelor zilnice -Acorda suport la receptia de marfa -Acorda suport la expedierea comenzilor -Acorda suport la organizarea marfii in depozit Cerinte minime Cautam - Persona serioasa , dedicata De preferat posesor carnet de sofer cat B Salariu plus bonusuri. Detalii la tel : Trimite cv la :
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Departament 2Sos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Candidatul Ideal : Poate fi si pensionar civil sau subofiter MAPN, Jandarmerie, MAI, SPP, etc. (lacatus, instalator, zugrav, etc) Persoana harnica, serioasa, dornica de munca Abilitate in rezolvarea problemelor in mod rapid si eficient Permis de Conducere Cat. B Descrierea jobului : - Activitati specifice de reparatii, intretinere agentie - puncte de lucru in Bucuresti - Program de lucru : Luni - Vineri 9.00 - 17.30 Noi iti oferim : Contract de munca din prima zi de lucru, concediu de odihna platit. Venit salarial lunar : 2.800 lei - 3.000 lei net pentru perioada de proba de o luna de zile. Posibilitate de castiguri suplimentare. Oferim : masina, telefon, echipament de lucru
-
Candidatul Ideal Vrei o schimbare in cariera sau te afli in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei noastre ! Ai nevoie doar de: - studii medii finalizate sau studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - dorinta de a invata lucruri noi si de a participa la cursul initial de pregatire ce se organizeaza la sediul nostru, costuri suportate integral de companie, - NU ai nevoie de experienta, dar daca ai mai lucrat cu numerar, poate reprezenta un avantaj Descrierea jobului Lucrand pe acest post: - iti vei dezvolta abilitatile de comunicare si negociere cu clientii; - vei sti sa gestionezi corect valorile; - vei invata sa recunosti bijuteriile din materiale pretioase (aur, argint); - vei avea ocazia sa vinzi cele mai noi produse electronice; - vei invata sa identifici bancnotele autentice ale valutelor cunoscute; - iti vei imbogati cunostintele de gestiune si contabilitate primara; In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca cu semnare din prima zi de angajare; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + comision tichete de masa, care pot majora salariul substantial; - Se pot atinge venituri de peste 4 000 NET (in mana) - Evaluarea si recunoasterea performantelor, cu posibilitati de PROMOVARE, SIGURE; - Siguranta si conditii de munca civilizate, suport permanent de la sediu, pe care te poti baza si care iti va raspunde cu profesionalism la orice solicitare
-
SC HATI HAPPY KIDS SRL Angajam personal pentru: - lucrartor comercial (3 posturi deschise) Pentru detalii contactati-ne
-
Angajam vanzatoare sau modelator in magazinele din Bucuresti la Simigeria Matei Locatii: Unirii, Piata Romana, Brancoveanu, Aparatorii Patriei, Lujerului, Vitan, Ghencea, Pipera, Colentina, Pantelimon, Apusului, Lizeanu, Ferentari. Program de lucru in ture de 1zi 1zi (16 ore), 12 ore L-V sau 9 ore L-S. Salariu in functie de magazin, de programul de lucru si de post intre 3000 si 3800 lei net, cu posibilitate de castiguri suplimentare. Ne dorim de la tine responsabilitate, organizare, atentie si seriozitate. Oferim un job stabil pentru oricine isi doreste acest lucru. Contacteaza-ne acum.
-
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Dacă ești o persoană determinată, corectă și dorești să te alături unei echipe de profesioniști intr-o benzinarie MOL, să lucrezi într-un mediu plăcut și să înveți multe lucruri noi și utile , trimite un CV la acest anunt. Experiența nu este necesară, doar determinare si dorința de a asimila cunoștiințe noi. Locatie zona Podul Grant. BENEFICII: - salariu Net + tichete de masa in suma totala neta 3400 lei. In functie de performanta, se pot primi bonusuri. Se mai ofera card de fidelitate angajat care ofera discount la pretul carburantului , precum si alte discounturi la produsele din magazin. Program foarte flixibil in ture. Mediu de lucru civilizat, placut.
-
În cadrul noului magazin din București, Șoseaua București-Târgoviște nr. 83, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București Șoseaua București-Târgoviște, nr. 83 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Derularea și organizarea trezorului - Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor - Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative - Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești, nr. 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam personal pentru patiserie covrigarie , vanzatoare si modelator covrigi la Timpuri Noi, modelator covrigi la Gara Basarab si Femeie de servici la hala productie Tineretului. Pt detalii sunati la
-
Suntem in cautare de noi colegi pentru a ne mari echipa! Daca esti o persoana dedicata, cu atitudine pozitivă si pasiune pentru domeniul alimentar italian, vino sa faci parte din familia din magazine de bunatati Angolo del Gusto! Pentru mai multe detalii, contacteaza-ne! Asteptam cu entuzíasm sa te cunoastem!
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șoseaua Gheorghe Ionescu Sisești nr. 6, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4800 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Carmangerie, sector 1,Bucuresti, angajam VANZATOR VANZATOARE. Experienta nu este necesara. Salariu: 3000 lei luna. Programul este de 4 zile pe saptamana, se lucreaza si in weekend-uri. Avem nevoie de o persoana pozitiva,cu o forma fizica buna, care sa faca parte din colectiv pe perioada nedeterminata .