Anunțuri
Locuri de munca Cluj Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Promovat
S C TERMINUS PROD S.R.L producator de mobilier , usi , ferestre cu o vechime de 30 de ani in domeniu cautam coleg cu experienta in executia si montajul mobilierului . Se lucreaza in echipa si avem nevoie de montatori cu experienta , atenti , responsabili , simt estetic si atentie sporita la detalii.
-
Promovat
Atelier de producție Bijuterii, caută coleg(ă) noua la vanzări. Ai abilități de comunicare și cunoștiințe solide de marketing, ești persoana pe care o căutăm! Jobul este pe termen lung, [Program: Lu-Vi, 9-17:30 ] Te asteptăm in echipa noastră. Citeste mai multe: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Este ACEL APEL TELEFONIC in care colega noastra raspunde in cel mai mic detaliu la orice nelamurire referitoare la produs, si nu numai! Dupa fiecare comanda inregistrata, contactam clientul pentru confirmarea comenzii si pentru programarea expedierii. Noi va oferim nu neaparat un produs anume, ci o solutie: un cadou frumos, o bijuterie ce intregeste o tinuta sau chiar o bijuterie creata dupa imaginatia clientului. Cu o experienta de peste 16 ani, cu siguranta nu vom da gres daca ne oferiti suficiente informatii si ne permiteti sa va punem intrebari. Descrierea postului: Asistent Vanzari - Relatii Clienti si Comenzi online (Atelier Crystal-Fashion ) Vocea celui mai modern atelier de productie bijuterii cu cristale, din Transilvania. preluarea zilnica a comenzilor noi intrate telefonic sau online confirmarea telefonica a comenzilor noi intrate comunicarea termenelor de livrare catre client consilierea telefonica a clientilor trimiterea pozelor pe mail, whatsapp, retele de socializare descrierea verbala a produselor si gasirea altor articole similare in caz de stoc epuizat sau timp indelungat de productie buna relationare cu departamentul de productie program Lu-Vi, 8 ore (9-17.30 | 30 minute pauza de masa) respectarea programului de lucru locatie atelier: dupa Muzeul de apa, la pensiunea MATIS (la intrarea in Floresti) posibilitate de avansare profesionala experienta in vanzari si cunostiinte solide de marketing constituie un avantaj perseverenta o calitate indispensabila salariu de baza si renegociere periodica in functie de abilitati (tehnici vanzari) LINK catre Anunt pe site: https: crystal-fashion.ro news vanzari2024.html Cerinte: voce placuta, calma, timbru vocal melodios, caracter pozitiv, intonatie simpatica, deloc vulcanica! foarte bune abilitati de comunicare si relationare, multa rabdare cu clientii pastrarea calmului indiferent de situatia creata asumarea si remedierea situatiei in cazul greselilor create capacitate de a trezi interesul clientului si pastrarea clientului mereu multumit foarte ordonata si organizata atentie distributiva, cu viziune per ansamblu asupra comenzilor in desfasurare organizarea livrarilor in timp util in functie de cererea clientilor spirit de echipa, relationare buna cu productia interna pasiune pentru bijuterii si accesorii simt estetic bine dezvoltat pentru asortarea bijuteriilor mod de lucru responsabil cu materiale pretioase a se regasi in orice situatie, improvizare la nevoie daca te potrivesti cu descrierile de mai sus asteptam CV-ul tau pe: HR: Scrie-ne in email-ul tau raspunsul la urmatoarele 2 intrebari: 1) Care este acea calitate a TA care te face potrivita pentru acest loc de munca? 2) De ce doresti sa lucrezi la atelierul nostru? TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Oferta: spatiu individual de munca conditii bune pentru desfasurarea activitatii. toate facilitatile in vederea dezvoltarii profesionale scolarizare completa de la zero posibilitate de avansare profesionala echipa tanara, dinamica, ambianta placuta putin stres in perioade de sezon remuneratie in functie de dezvoltarea profesionala si rezultatele din vanzari. salar de baza plus procent in functie de vanzari la intelegere, posibilitate de lucru extra, in we sau la evenimente INTERVIUL : proba practica: simularea unei conversatii telefonice durata interviu: 1 ora Descrierea Companiei: Cel mai mare producator roman de bijuterii sub licenta Swarovski. Firma impartita pe 2 nivele, 7 departamente .Înființată în 2004 marca noastra si-a creat in timp o identiatate proprie, cladita pe pasiunea noastra pentru cristale, pe ambitia de a crea modelele exact dupa dorinta clientului si pe incapatanarea de a accepta orice provocare tehnica aproape imposibila. Ne caracterizeaza simplitatea, realizata printr-o tehnica inovativa. Seriozitatea, clienti vechi si marci internationale ne recomanda. Echipa tanara, aparaturi moderne, ambianta placuta, creativitate si inovatie.
-
Promovat
Manpower recruteaza operator imbuteliere cu contract de munca pe perioada nedeterminata! Descrierea generală a postului: - operatorul îmbuteliere are responsabilitatea de a manipula și îmbutelia produsele în conformitate cu standardele de calitate și siguranță stabilite de companie. Responsabilități principale: - manipularea și îmbutelierea produselor în conformitate cu procedurile stabilite; - asigurarea respectării standardelor de siguranță în timpul operațiunilor de îmbuteliere; - monitorizarea și asigurarea calității produselor îmbuteliate; - întreținerea și curățarea echipamentelor și a zonei de lucru; - raportarea oricăror defecțiuni sau probleme apărute în timpul procesului de îmbuteliere; - colaborarea strânsă cu echipa de producție pentru a asigura un flux de lucru eficient și fără probleme. Cerințe: - experiență anterioară într-un rol similar sau într-un mediu de producție constituie un avantaj; - abilități bune de comunicare și lucru în echipă; - atitudine pozitivă și capacitate de a lucra eficient sub presiune; - capacitatea de a respecta instrucțiunile și procedurile de lucru; - disponibilitatea pentru a lucra în ture. Beneficii: - contract pe perioada nedeterminată; - pachet salarial competitiv peste media pieței; - tichete de masa in valorea de 40 de lei; - oportunități de avansare în cadrul companiei; - mediu de lucru plăcut și dinamic; - dezvoltare profesională continuă; - curs gratuit pentru AUTORIZAȚIE ISCIR. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC YANNGO SRL Angajeaza 6 Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi mozaic, faianta, gresie, parchet Cerinte: o conditie fizica buna, cazier curat. Salariu: 4582 Brut si Cazare
-
Societate comerciala angajeaza excavatorist cu experienta in demolari din judetele Alba, Timisoara, Cluj, Iasi Informatii la
-
Angajez student, absolvent sau masterent pe perioada vacantei pentru munca de birou.
-
Tehnician echipamente horeca Suntem în căutarea unui coleg serios si priceput care să se alăture companiei noastre, lider in Romania domeniul echipamentelor horeca. Responsabilitățile dumneavoastră principale vor include instalarea și repararea echipamentelor horeca, cum ar fi mașini de gatit, friteze, gratare, cuptoare, mașini de cafea, frigidere, mașini de spălat vase și alte echipamente specifice. Veți fi responsabil de diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice, asigurându-vă că echipamentele funcționează în mod optim și în conformitate cu standardele de calitate. Aceste activitati se desfasoara la locații din orașul dumneavoastra si din localitațile din apropiere, in fapt la restaurantele, fast-food-urile, hotelurile etc clienților noștri. Ca Tehnician echipamente horeca, veți ține legatura cu echipa noastră de ingineri care vă va acorda suport. Cerințe: Cunoștințe solide în oricare din domeniile electric frigotehnic electromecanic electrotehnic Experiență anterioară în domeniul tehnic de minim 3 ani Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice; Capacitatea de a lucra în mod independent și de a gestiona eficient timpul Atenție la detalii și orientare pentru găsirea de soluții Onestitate si responsabilitate Abilități bune de comunicare și relaționare cu clienții; Permis de conducere categoria B. Beneficii: Salariu motivant Bonusuri lunare de performanță Autovehicul de serviciu Telefon Programe de perfectionare platite de companie Training de profesional la furnizori din Germania si Italia Mediu de lucru prietenos Loc de munca sigur într-o companie cu aproape 30 de ani de experienta si apreciata în domeniu pentru profesionalism si seriozitate
-
angajăm lucrator comercial full time / part time cu un salariu atractiv într-un mediu plăcut de lucru , suntem bucuroși să vă primim în echipa noastră. pentru detalii va rugam sa ne contactati la urmatorul email sau la numarul de telefon telefon:
-
S.C. ComanDoors SRL. Producatori usi de garaj, cautam muncitori calificati/ necalificati Ne cautam cat mai repede un coleg nou, de preferabil cu domiciliu in Floresti sau Gilau, punctul nostru de lucru fiind in Gilau! Programul de lucru este full time, de Luni pana Vineri, 8-17, fara sambete si duminici lucrate. Atributii: -fabricarea usilor de garaj sectionale( debitarea panourilor, debitarea feroneriei) -manipularea panourilor din care este fabricata usa de garaj -mentinerea curateniei la locul de munca Candidatul ideal: responsabil capacitatea de a lucra in echipa manuirea corecta a uneltelor de lucru(flex, masina de gaurit, masina debitat) persoana cu experienta Varsta maxim 40 ani Oferim: posibilitatea de colaborare pe termen lung Salariu motivant, care poate creste in timp pe baza performantelor TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! Suna la numarul: .
-
A N U N Ț INSTITUTUL PENTRU CERCETĂRI ÎN ECONOMIE CIRCULARĂ ȘI MEDIU ERNEST LUPAN CLUJ-NAPOCA (IRCEM) Organizează concurs în domeniul ingineriei mediului pentru promovarea în grad profesional: 1 post pentru promovare în grad profesional CS I 1 post pentru promovare în grad profesional CS II Conform prevederilor Legii 319 2003 actualizată și republicată, privind Statutul personalului de cercetare-dezvoltare și în baza Ordinului nr. 6129 din 20 decembrie 2016 al Ministrului Educației Naționale și Cercetării Științifice privind aprobarea standardelor minimale necesare și obligatorii pentru conferirea titlurilor didactice din învățământul superior, a gradelor profesionale de cercetare-dezvoltare, a calității de conducător de doctorat și a atestatului de abilitare, Anexa 16 - Inginerie industrială și management pentru CS I, respectiv Anexa 5 Comisia de Științele Pământului pentru CS II. Condiții de promovare și documentele necesare înscrierii pentru cercetător științific Gr.I și Gr. II conform Legii 319 2003: Dosarul administrativ de înscriere cuprinde: Cerere de înscriere Copii legalizate ale diplomei de bacalaureat + foaia matricolă Diploma de licență + foaia matricolă Diploma de doctorat Alte diplome sau titluri științifice și academice Certificat de naștere căsătorie Cartea de muncă adeverință sau copie-extras din registrul general de evidență a salariaților, pentru a dovedi vechimea Curriculum Vitae al candidatului cu datele de contact, semnat de acesta Adeverință medicală, eliberată de medicul de familie Copie act de identitate Cazier judiciar Conținutul științific al dosarului de concurs include: Fișă de prezentare a studiilor, pozițiilor și realizărilor științifice profesionale Autoevaluarea activității anterioare Document de prezentare a proiectelor de viitor în cadrul institutului Aprecieri proprii asupra îndeplinirii criteriilor de evaluare Autoevaluarea contribuțiilor incluse în mapa cu contribuțiile științifice semnificative Declarația de asumare a răspunderii (în original) Conținutul dosarului cu lucrări științifice: Lista de lucrări structurată în raport cu criteriile de evaluare Teza de doctorat, cărți publicate, capitole de cărți, articole, studii publicate în reviste de specialitate, studii publicate în volumele unor manifestări științifice, proiecte de cercetare-dezvoltare, alte lucrări contribuții științifice. Condiții de vechime: Pentru CS II: Cel puțin 8 ani activitate de cercetare-dezvoltare și titlul științific de doctor; 12 ani pentru candidații din afara învățământului superior sau a cercetării științifice. Pentru CS I: Cel puțin 9 ani activitate de cercetare-dezvoltare și titlul științific de doctor; 15 ani pentru candidații din afara învățământului superior sau a cercetării științifice. Dosarul administrativ - suport letric (pe hârtie): a. Se prezintă în dosar. b. Fiecare filă se perforează și se indosariază direct pentru o vizibilitate mai rapidă. c. Documentele nu se capsează. Utilizarea separatoarelor este binevenită. d. Nu introduceți foile dosarului în folii protectoare. Evaluare: Concursul constă în analiza dosarului de înscriere, verificarea îndeplinirii condițiilor și aprecierea prin punctaj, urmată de un interviu. Termen de înscriere: 30 de zile de la publicare. Publicare anunț: 22.02.2024 Mai multe informații: https: ircem.ro anunturi
-
Suntem o firma specializata in instalarea, intretinerea sistemelor electrice din Cluj-Napoca si imprejurimi, si cautam un electrician experimentat si dedicat pentru a se alatura echipei. Responsabilitati: Instalarea, intretinerea si repararea sistemelor electrice in conformitate cu normele si reglementarile locale si nationale. Diagnosticarea si remedierea defectunilor electrice. Lucrul in echipa cu colegii pentru a finaliza proiectele in termen si conform standardelor de calitate. Respectarea procedurilor de siguranta si a masurilor de protectie la locul de munca. Cerinte: Experienta demonstrata in domeniul electric, de preferat cel putin 2 ani. Cunostinte solide in interpretarea schemelor electrice si a diagramele de circuit. Abilitati excelente de diagnosticare si rezolvare a problemelor. Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipa. Certificare în domeniul electric (de exemplu, certificat de calificare electrician sau echivalent). Capacitatea de a lucra la inaltimi si in conditii variate de lucru. Beneficii: Pachet salarial competitiv. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Mediu de lucru placut si dinamic. Beneficii suplimentare, cum ar fi tichete de masa si asigurare medicala. Suntem pregatiti sa discutam pentru a stabili o intalnire !
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 0372 039 305 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 5500 lei brut care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii postliceale Formare tehnică de specialitate Experiență practică de specialitate Flexibilitate, lucru in echipă Sarcinile tale Efectuează verificările planificate ale instalațiilor Intreține și inlătură defectele disfuncționalitățile din instalații Urmărește cu acuratețe planificările de reparații Repară, inlocuiește piese specifice sau părți componente ale acestora
-
În cadrul Centrului Logistic Kaufland din Turda, Sat Mihai Viteazu nr.1408. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de transport gratuit până la depozit Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii generale Flexibilitate în privința unui program de lucru în schimburi Rezistenţă la stres și responsabilitate față de atribuții Capacitate de a face faţă unui ritm alert și a unui volum mare de lucru Sarcinile tale Pregătești comenzile de marfă sosite de la magazinele Kaufland Așezi manual, pe palet, mărfurile din zonele alocate Ești responsabil de depozitarea corectă a paleților în cadrul departamentului Participi la activități de curățenie și inventar
-
OPERATOR LOGISTICA SI LIVRARE Cautam coleg pe partea de logistica (picking si livrare) in Cluj-Napoca, zona Dambul Rotund (Str. Taietura Turcului). Descriere job: Atributiile constau in receptionarea, pregatirea si livrarea produselor catre clienti. Postul presupune preponderant activitate de depozit (receptie, picking, ambalare) in sistem WMS (scanare coduri de bare cu terminale mobile), dar si o parte de livrare a acestora intr-o pondere mai mica, in cazul in care volumul de livrat depaseste planificarea initiala sau pe perioada concediilor. Cerinte: - permis categoria B cu experienta in conducere autovehicule de tip duba; - disponibilitate la efort (se manipuleaza greutati de pana la 25kg); - atentie la detalii; - capacitatea de a lucra cu terminale si aplicatii mobile atat in depozit cat si pe traseu; - capacitate de a efectua calcule simple (4x24; 156x2, etc.); - responsabil si ordonat (se manipuleaza si produse fragile); - bune abilitati de comunicare si lucru in echipa; Beneficii: - salariu fix, negociabil la interviu in functie de abilitati si experienta; - tichete de masa;
-
Angajam personal calificat: - brutar - patiser - cofetar Angajam personal necalificat:- ambalator, - modelator, - atutor( brutar, patiser) Oferta de salarizare cuprinde : salariu fix sau negociabil in functie de experienta si de implicare. Contact:
-
Angajam persoane serioase pe postul de receptionist receptionista . Activitatea necesita utilizarea casei de marcat si servirea clientilor. Activitatea consta in inchirierea masinutelor electrice pentru copii si supravegherea acestora. Se ofera salar fix motivant + bonusuri. Daca sunteti interesat, asteptam CV-ul dumneavoastra.
-
Companie de top din domeniul amenajarilor peisagistice responsabila de proiecte de anvergura din tara cat si strainatate cauta cu incepere imediata un Inginer Ofertare Devizare/Decontare pentru zona Cluj-Napoca. Cerinte: - Se cauta o persoana pro-activa cu experinta solida in domeniul ofertarii in industria constructiilor. - Minim 2 ani experiență în devizare decontare avantaj experienta cu autoritatile publice - Cunoștințe de specialitate în construcții, înțelegerea proiectelor, întelegerea devizelor și a deconturilor - Permis conducere B - Cunostinte solde operare PC, inclusiv concret cu un soft de ofertare. Se ofera: Pachet salarial atractiv minim 6000 lei / salar net negociabil în funcție de experiență, cunoștințe și implicare Mașina de serviciu, telefon, laptop Bonusuri, în funcție de performanțe Program flexibil Training-uri de dezvoltare a abilităților specifice activității
-
Despre companie Clientul nostru, este un dealer de vehicule comerciale IVECO cu locații în Brugge, Ardooie, Bavikhove, Deinze și Aalter. Ofera un pachet total care variază de la vânzări la post-vânzari, contracte de reparații și întreținere și soluții specifice. Scopul lor este de a livra vehicule comerciale de încredere, astfel încât clienții să își poată continua activitatea de zi cu zi fără întrerupere. Pentru a răspunde acestei nevoi, echipa de profesioniști este pregătită să ofere sprijin în toate privințele. Fiecare aspect este de mare importanță. În acest fel, ajută la alegerea vehiculul potrivit în condiții favorabile. Service-ul tinut la mare stima, ofera servicii de intretinere si reparatii impecabile. Obiectivele personale merg mână în mână cu obiectivele organizaționale. Cu alte cuvinte, dacă clienții lor sunt mulțumiți, atunci si ei sunt. Fișa postului: Lucrând alături de alți patru tehnicieni, sunteți responsabil pentru: - întreținerea camioanelor și furgonetelor IVECO - reparatii mecanice Profil: Educație experiență (mecanică auto tehnologie auto) Trebuie să fi lucrat deja la mașini sau camioane De obicei lucrează singur Au voie sa lucreze tot ceea sunt pricepuți Detineti permis de conducere B Sunteți dornic să urmați o pregătire suplimentară Vorbești limba engleză
-
Angajam Ospatar la restaurant hotel 4* . Loc de munca stabil, sigur , full time . Inf .orice tel .
-
Loc de munca: Mecanic auto, Salariul: 575 650 euro net pe saptamana, Locatie: Olanda Poziție: Mecanic auto www.bacltd.ro Tara: Olanda Locatie: mai multe companii / locații diferite Poziții disponibile: 6 Locul de munca: Auto Salariul: cuprins intre 575 650 euro net pe saptamana in funcție de experiență Ce oferă Angajatorul: Perioada contractului: nedeterminata,Agentie de angajare Se lucreaza 40 de ore pe săptămâna, Asigurări sociale, Asigurare medicala platita de angajator Cazare: asigurata de angajator, gratuit, singur in camera, Concediu plătit, Masa nu este asigurata Condiții de recrutare: Cunostinte medii de limba Engleza Experienta minimum 4 ani, Masina proprie si permis constituie un avantaj Ce trebuie sa faceți??? Ne trimiteți cv-ul completat.In cazul in care nu aveti ne puteti comunica si vi-l intocmim noi.(Prin trimiterea cv-ului va dati acordul pentru a fi contactati) Stabilim de comun acord data pentru interviu . Trecerea cu succes a interviului va duce in etapa urmatoare , cea a interviului cu angajatorul . Angajatorul decide daca va accepta pe baza cv-ului sau doreste un alt interviu. In urma acceptarii dvs de catre angajator , Noi va trimitem contractul de mediere cu noi , care contine numele angajatorului, functia si pachetul salarial conform ofertei ferme de loc de munca. Noi vom depune diligentele pentru primirea contractului de munca sau a actului echivalent din partea angajatorului. Serviciile noastre de recrutare sunt gratuite , NU se percepe nici un comision pentru gasirea si oferirea unui loc de munca
-
Loc de munca:Faiantar,Locatie : Germania,Salariu Brut :15eur/oră + diurnă netă în valoare de 7,5/ora
S.C BUSINESS ACTIV CONSULT S.RL Mobile : Skype Id: businessactivconsult Email: Website: bacltd.ro Pozitie : Faiantar Tara: Germania Locatie : Baden-Württemberg, Bayern si Hessen Pozitii disponibile: 4 Locul de munca: Companie privata Salariu Brut :15eur/oră + diurnă netă în valoare de 7,50 eur/pe fiecare oră lucrata Ce ofera Angajatorul : Perioada contractului: nedeterminata Se lucreaza 40 de ore pe saptamana Posibilitate de lucru ore suplimentare Muncă cu norma intreagă in regiunile Baden-Württemberg, Bayern si Hessen Vă oferim un salariu brut de 15eur/oră + diurnă netă în valoare de 7,50 eur/pe fiecare oră lucrata Plata orelor suplimentare (+25%) Urlaubs- si Weihnachtsgeld cate 150 brut (apartenență la firmă minim 6 luni) Concediu plătit 25 zile/an Avans săptămânal 250 -primul avans se acorda dupa primele 40 de ore lucrate Asigurare medicală, asigurare socială, pensie, șomaj Conditii de recrutare: Cunostinte medii de limba engleza/ germana Experienta de cel putin 3 ani Masina personala, Ce trebuie sa faceti??? Pasul 1: Ne trimiteti cv-ul in limba engleza / germana completat, si o poza cu dvs. Consimtamant Pornind de la definitia legala data de art. 4 alin. 11, din Regulamentul 679/2016, consimtamantul reprezinta: "orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate". Aplicand va dati consimtamantul de a va procesa datele cu caracter personal pentru obtinerea unui loc de munca.
-
Loc de munca: Tamplar naval, 550-580 euro net pe saptamana Olanda Poziție: Tamplar naval , Tara: Olanda Locatie: Alkmaar Poziții disponibile: 2 Locul de munca: Constructii noi Salariul: 550-580 euro net pe saptamana Descriere: Realizarea pardoselilor; Realizarea peretilor; Ce oferă Angajatorul: Perioada contractului: 6 luni, Agentie temporara de angajare Se lucrează în medie de 40 de ore pe săptămâna, Asigurări sociale, Asigurarea medicala platita de angajator Cazare: asigurată de angajator gratuit, singur în cameră, acces la bucătărie, Costul transportului: suportat de candidat Set complet de haine de lucru Transportului intern: Asigurat de angajat, cu masina proprie, angajatorul va plati cu 0,21 euro/km pentru distanța de la cazare la locul de muncă conform Google Maps. Daca angajatul nu are masina proprie, angajatorul ii va pune la dispozitie masina. Benzina va fi plătită de angajator, dar puteți folosi mașina doar pentru a merge la serviciu. Nu puteți folosi mașina companiei în mod privat. Daca doriti sa folositi masina de serviciu in privat, costa 30 euro/ saptamana (si puteti circula 150 km in interes personal). Masina de serviciu Gratuita Condiții de recrutare: Cunoștințe medii de limba engleză, Experiență de cel puțin 3 ani Permis de conducere Ce trebuie sa faceți??? Ne trimiteți cv-ul in limba engleza completat. In cazul in care nu aveti ne puteti comunica si vi-l intocmim noi. (Prin trimiterea cv-ului va dati acordul pentru a fi contactati) Stabilim de comun acord data pentru interviu. Trecerea cu succes a interviului va duce in etapa urmatoare, cea a interviului cu angajatorul. Angajatorul decide daca va accepta pe baza cv-ului sau doreste un alt interviu. In urma acceptarii dvs de catre angajator, Noi va trimitem contractul de mediere cu noi , care contine numele angajatorului, functia si pachetul salarial conform ofertei ferme de loc de munca. Noi vom depune diligentele pentru primirea contractului de munca sau a actului echivalent din partea angajatorului. Serviciile noastre de recrutare sunt gratuite , NU se percepe nici un comision pentru gasirea si oferirea unui loc de munca
-
Poziție: Tinichigiu auto Repararea caroseriei și a șasiului pentru autoturisme (autovehicule personale), Tara: Olanda Poziții disponibile: 4 Locul de munca: Auto Salariul: 600 Euro Net pe săptămâna Ce oferă Angajatorul: Perioada contractului: 6 luni, Se lucrează în medie de 40 de ore pe săptămâna, Asigurări sociale, Asigurări medicale, Cazare: asigurată de angajator, singur în cameră, acces la bucătărie, Costul transportului este suportat de candidat, Condiții de recrutare: Cunoștințe medii de limba engleză, Experiență de cel puțin 4 ani în domeniu, Cunostinte de lucru cu echipamente de presă / tragere Cunostinte de sudura Mașină personală