Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii Doar munca in strainatate Disponibil din: Nan-nan-nan Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne aflam in cautarea unor lucratori depozit pentru o companie distribuitoare de bunuri de larg consum. Ce ne dorim: - Studii medii finalizate, - Experienta anterioara intr-un depozit, - Persoana serioasa si atenta la detalii; Ce vei face: - Te vei ocupa de incarcarea si descarcarea marfurilor, - Vei depozita marfurile in spatiile special destinate, - Vei realiza comisionarea marfurilor pentru livrare conform documentelor si indicatiilor gestionarului; Ce oferim: - Salariu net + tichete de masa de 35 de lei zi, - Bonus lunar pentru prezenta si activitate, - Transport decontat, - Asigurare medicala privata, - Prime de sarbatori. Programul de lucru este in 2 schimburi in intervalul 6:00 14:30 si 13:30-22:00. Asteptam CV-urile voastre la: TEL: 0720 534 815 Locatie: Cluj, Apahida
-
Promovat
Angajam camerista pentru pensiune Program 8-16 Salariu motivant Carte de munca Doua zile libere pe saptamana prin rotatie Experiența în domeniu constituie un avantaj . Pentru alte detalii sunati la (
-
Promovat
Plamed SRL,magazin de produse naturiste cu o vechime de peste 30 de ani in Cluj-Napoca, angajeaza reprezentant vanzari full-time. Am vrea o colegă cu experienţă în domeniul plantelor medicinale,medicamentelor si produselor naturiste. Detalii la numarul de telefon . Va asteptam cu un CV in incinta magazinului, in Cluj-Napoca,str Calea Floresti 75, vis a vis de magazinul Supeco sau pe adresa de mail . Va multumim .
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma FEL BUN PROD SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 sau part-time 7-11 Punct de lucru: Str Tudor Vladimirescu incinta 16 Februarie mai multe detalii la telefon
-
Căutăm muncitori în construcți ,amenajări interioare și exterioare ,calificați și necalificați Salar 4000-7000 lei Program de lucru 8-17 cu pauza de masa De luni până vineri
-
Suntem în căutare de noi colegi dedicați care să se alăture echipei de vânzări, în cadrul unei importante companii din industria energetică. Principalele valori după care ne ghidăm activitatea sunt: Colaboarea, Empatia, Calitatea, Impactul Pozitiv. Ne dorim alături persoane care dețin: - Bune abilități de prezentare și negociere; - Spirit antreprenorial și motivare puternică; - Inițiativă și implicare în atingerea rezultatelor; - Experiența în relația cu clienții reprezintă un avantaj; - Cunoștințe utilizare PC: MS Office, Outlook; - Pasiune pentru tehnologie și sustenabilitate. Responsabilități: - Promovarea și oferirea de consultanță către clienți privind gama de produse și servicii; - Înțelegerea nevoilor și cerințelor clientului pentru a oferi produsele sau soluțiile potrivite; - Promovarea canalelor de interacțiune online (Live Chat, E-mail, Myline, IVR) către clienții care accestează magazinul; - Educarea clienților cu privire la eficiența energetică și impactul pozitiv al soluțiilor durabile asupra mediului. Beneficii: - Salariu motivant; - Tichete de masă; - Bonus din vânzări; - Asigurare medicală privată; - Primă de vacanță; - Prime ocazionale; - Oportunități de dezvoltare.
-
Angajez coordonator echipa de curatenie. Locatie Metro Floresti. Salariu net 3500. Contact .
-
-
-
SC FOOD BNK DELIV SRL ANGAJEAZA AJUTOR BUCATAR - Salariu fix. - Program 8 ore. - Rugam seriozitate.
-
SC GDI ELECTRIC CAB SRL, cu sediul in Com. Babeni, Sat Ciocmani, Nr. 324, Judet Salaj, angajeaza 8 lucratori sortatori deseuri reciclabile, cod COR 932907, la punctul de lucru din Com. Baciu, Strada Nadasului, Nr. 16, Jud. Cluj. Salariul oferit 3300 RON brut.
-
Dorim să ne extintem atât echipa de producție tablouri cât și echipa de execuție lucrări electrice. * Oferim contract de muncă de 8 ore zi pe termen nedeterminat pentru: ELECTRICIAN TABLOTIER: - echiparea tablourilor electrice ELECTRICIAN ÎN CONSTRUCȚII: - execuție lucrări de instalații electrice de joasă tensiune MANAGER ȘANTIER: - coordonarea activităților de pe șantier Cerințe: Studii tehnice sau școala profesională cu profil electric Cunoștințe de bază în domeniul electric Cerințe suplimentare pentru postul de Manager Santier: - experință min 2 ani de coordonare echipa Oferim: * nivel salarial negociat la interviu * tichete de masă * bonusuri ocazionale * mediu de lucru plăcut, primitor * program de lucru de luni până vineri intre orele 7 - 15:30 ** alăturat căte imagini despre proiectele noastre
-
Recrutăm BARMAN pentru un important Grup din domeniul HoReCa, cu o vechime de peste 25 de ani pe piața clujeană, care deține un restaurant, bucătărie specială pentru livrări și expressuri în regim Fast food, precum și francize la nivel național. Beneficii: Contract pe perioadă nedeterminată; Tichete de masă și masă asigurată; Tichete cadou de sărbători; Prime și bonusuri interne; Programe de teambuilding; Mediu de lucru plăcut și stabil.
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Locul de munca este situat pe galeria Sigma Center Cluj Napoca Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
-
Disponibil online
OPERATOARE (TOR) ECHIPAMENTE DIGITALE (print comercial si personalizari articole promotionale)
Activitatea consta in realizarea lucrarilor de print digital si finisare. Avem in dotare echipamente de print comercial, print publicitar, gravare si broderie digitala. Avantaj cunsotinte medii CorelDraw si experinta anterioara. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
DescriereOportunitate de carieră extraordinară la S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L! Candidatul Ideal: Dacă ești în căutarea unei oportunități profesionale care să pună în evidență un set unic de calități, suntem încântați să te avem în considerare. Căutăm persoane care emană integritate, unitate și o curiozitate innăscută. Dacă excelăm în comunicare și suntem perspicaci în afaceri, ești exact ceea ce căutăm. Orientarea ta către procese eficiente și urmarea celor mai bune practici, alături de dorința ta de a fi cel mai bun și de a inspira colegii din jur, te face candidatul perfect. Cunoașterea limbilor germană engleză maghiară la nivel conversațional tehnic reprezintă un avantaj suplimentar. Descrierea jobului: În calitate de partener strategic, vei avea ocazia de a face vizite regulate la clienți, elabora oferte personalizate și dezvolta relații solide cu partenerii noștri existenți. Veți oferi consultanță profesională clienților noștri și veți fi parte integrantă a echipei noastre, contribuind la succesul nostru continuu. Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale Cerințe: Permis de conducere categoria "B" Abilități informatice de bază Fiabilitate, orientare spre rezultate, creativitate Abilități în rezolvarea problemelor Despre Companie: S.C. ROTHER METAL ROMANIA S.R.L face parte din grupul ROTHER METAL KFT, o companie cu capital integral privat cu o prezență solidă de peste 24 de ani pe piața prelucrărilor mecanice prin așchiere din Ungaria. Activitatea noastră principală constă în distribuția de scule profesionale. Suntem mândri să colaborăm strâns cu SARTORIUS WERKZEUGE GMBH, un partener de încredere care deservește peste 28 de țări din Europa. Feedback-ul constant al clienților și partenerilor noștri din domeniul prelucrărilor mecanice confirmă calitatea oferită de numele SARTORIUS WERKZEUGE și angajamentul nostru de a livra produsele comandate în 24 de ore la client. Dacă ești în căutarea unei oportunități de carieră stimulante într-un mediu de lucru dinamic și ai abilitățile și calitățile pe care le căutăm, te invităm să aplici pentru acest post! Alătură-te echipei noastre și contribuie la succesul nostru continuu în industria prelucrărilor mecanice. Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție la adresa pentru a deveni parte a echipei noastre! Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să discutăm mai multe despre cum poți aduce valoare echipei noastre
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;