Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Companii Disponibil din: 2021-07-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS, la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere. Descrierea postului (Lucrător Comercial): Ca angajat în vânzare aveți responsabilitatea ca suprafața de vânzare din raionul dumneavoastră să facă o impresie bună si atractivă asupra clienților noștri. Pentru aceasta este nevoie în primul rând de o aranjare atentă a produselor, având în vedere profilul magazinului. Electrostivuitoarele si alte mijloace de transport ușurează deplasarea unor cantități mari de marfă. În cadrul raionului sunteți, împreună cu ceilalți colegi, parteneri de discuție pentru clienții noștri. Oferiți informații despre sortimentul de care vă ocupați, având la dispoziție un sistem informatic performant. Cerințe: Lucrați cu plăcere în colectiv si impresia pe care o lăsați în relațiile cu clienții noștri este de amabilitate si competentă. Puteți să lucrați rapid si conștiincios si sunteți oricând gata să vă oferiți ajutorul. Descrierea postului (Casier ă): Ca si casieră asigurați facturarea si achitarea rapidă a mărfii pe care clienții noștri au cumpărat-o din magazin. Atribuția dumneavoastră este să înregistrați articolele pe care le cumpără clientul nostru si să încasați contravaloarea lor. si la casele de marcat oferim angajaților no tri cea mai modernă tehnică: aparatele electronice de scanare prelucrează toate informa iile importante legate de articole si emit factura detaliată Cerințe: sunteți atent(a) la detalii si aveți putere de concentrare, lucrați cu grijă cu mijloacele de plată. Vă păstrați calmul în situații limită si să rămâneți amabil(ă). Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Descriere: Candidatul ideal trebuie să fie o persoană deschisă, comunicativă, căruia sa-i facă plăcere să fie în permanent contact cu oamenii. Principalele responsabilități ale lucrătorului comercial sunt: - Organizarea cadrului general de deschidere și închidere a activității magazinului, - Servirea clienților magazinului, prin cântărire, feliere, împachetare și etichetare corectă; - Oferirea de informații suplimentare despre produse si promoții în derulare, - Menținerea stocurilor adecvate, - Promovarea imaginii magazinului și a brandului, - Întocmirea documentelor specifice activității de vânzare. De ce să vii în echipa Moldovan? Magazinele noastre se regăsesc în aproape toate cartierele din Cluj- Napoca, așa că ai putea avea posibilitatea de a lucra aproape de casă. Vom oferii de asemenea: - un pachet salarial plecând de la 2700-3000 Ron Net in functie de experienta, - bonus de retenție - tichete de masă 25 Ron zi - abonament de sănătate privată - pachete cadou și bonusuri de performanță - sesiuni de instruire - recompensă dacă aduci un coleg nou Moldovan Carmangerie este în continuă dezvoltare și caută mereu oameni dispuși să ni se alăture în efortul pe care-l facem de a dezvolta un puternic brand local. Moldovan Carmangeria, probabil unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj. Compania are astăzi peste 370 angajați, 35 de magazine în Cluj-Napoca și în județ.
-
Promovat
WBC BEST GUARD SRL angajeaza in conditii avantajoase agenti de securitate pentru obiectivele din Mun. Cluj Napoca Informatii suplimentare la nr. tel.: .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam personal pentru intretinere si mentenata in cadrul unui hotel de 5 stele situat pe Calea Turzii in Cluj-Napoca. Programul este de luni pana vineri, 8 h zi plus 1h pauza de masa. Se ofera salariu fix si tichete de masa.
-
Consilier imobiliar Cerințe: - studii superioare finalizate sau în curs de finalizare - abilități bune de comunicare și ascultare - capacitatea de a răspunde nevoilor clienților și de a rezolva probleme - abilități bune de negociere și persuasiune - orientare înspre rezultate și dezvoltare Atribuții: - consilierea imobiliară a clienților - intermedierea tranzacțiilor și negocierea ofertelor cu clienții - prospectarea pieței imobiliare într-unul dintre cele mai prospere orașe din țară pe acest domeniu - oferirea de consultanță imobiliară - introducerea în baza de date a noilor informații obținute în urma discuțiilor cu clienții Noi îți vom oferi un loc de muncă dinamic, plin de provocări, alături de o echipă tânără și motivată, la una dintre cele mai vechi agenții imobiliare din Cluj Napoca. Îți vom garanta un venit de început, însă noi sperăm ca angajatul să își canalizeze energia înspre performanță, astfel putând avea câștiguri nelimitate, în funcție de implicare. Experiența în domeniu nu este necesară, compania oferind o serie de training-uri și cursuri de specialitate gratuite. Compania Edil Imobiliare este una dintre cele mai vechi agenții imobiliare din Cluj Napoca, având în spate un portofoliu vast de proprietăți și tranzacții finalizate. Sloganul firmei este Dedicați reușitei tale! , toată munca noastră se concentrează pe îndeplinirea visului tău de a avea o locuință nouă.
-
Căutăm Consilier Relații cu Clienții! **CLUJ-NAPOCA** Știi despre tine că: -Îți este lejer să comunici cu oameni în fiecare zi? -Ai o personalitate deschisă către provocări? -Ești orientat către client, soluții și rezultat? -Ai abilități bune de operare PC (MS Office)? -Ai cunoștințe de limba engleza la nivel mediu? Atunci te așteptăm alături de noi! Ce îți oferim? - Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul companiei; -Oferta de castiguri motivanta si posibilitate de evolutie a acesteia in functie de realizari; -Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă ambițioasă, aflată într-o continuă expansiune; -Un birou modern in centrul orașului dotat cu tot ce ai nevoie; -Training şi cursuri de specialitate gratuite; -Telefon mobil si calculator laptop dedicat la birou;
-
BENEFICII: Sporuri: weekend, noapte, lucru în zile de sărbătoare legală, flexibilitate; Salariu competititv; Contract pe o perioada nedeterminata; Spor de frig pentru anumite categorii de angajați; Tichete de masa la valoarea maximă de 35 de lei, valoare care va crește de la 01.01.2024 la 40 lei; Discount-uri la achiziția de produse din magazin; Cadouri de Crăciun si Paști; Vouchere de vacanță; Asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; Contribuție la un fond de pensii private pilon III; Beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); Acces activități sportive prin 7Card; Traininguri de specialitate; Sistem informatic performant și logistică modernă.
-
CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa in valoare de 40 RON zi; Cursuri platite de companie.
-
BENEFICII: Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Experienta pe o pozitie similara; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului.
-
BENEFICII: Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului. RESPONSABILITATI: Cunoaste modul de utilizare a dispozitivelor de genul flex, autofiletanta, bormasina ; Identifica vizual defectele de suprafata ale sculelor si dispozitivelor; Regleaza, in vederea utilizarii, sculele si instalatiile echipamentele cu care lucreaza.
-
BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Bonuri de masa: 30 RON zi; Transportul asigurat din: CLUJ-NAPOCA, AGHIERESU, APAHIDA, BACIU, CAIANU, CAMARASU, CAPUSU MARE, DEZMIR, DUMBRAVA, FLORESTI, GARBAU, GHIRISU, ROMAN, GILAU, HUEDIN, IZVORUL CRISULUI, LEGHIA, MOCIU, RADAIA, SANNICOARA, SARMASEL, SARMASU, ZORENII DE VALE; Prima de Craciun si Pasti de 200 RON Net + produse in valoare de 100 RON; Prima de 1 Iunie de 200 RON Net per copil minor + produse in valoare de 100 RON; Diverse sporuri: spor de noapte: 25%, spor de ore suplimentare: 70%, spor de sarbatori legale: 100%, spor de ore suplimentare in weekend: 205%; 22 de zile de concediu de odihna anual+zi suplimentara de concediu de odihna de ziua salariatului; Se lucreaza de luni pana vineri in 3 schimburi: Schimbul 1: 06:00-14:00 Schimbul 2: 14:00-22:00 Schimbul 3: 22:00-06:00. CERINTE: Studii medii sau experienta relevanta in domeniile: productie, industrie alimentara, controlul calitatii (constituie avantaj); Operarea pe echipament de prelucrare produse proaspete, echipament pasteurizare lapte - materie prima; Experienta anterioara in domeniul utilajelor de productie din industria alimentara nu este necesara dar reprezinta un avantaj; Cunostinte operare PC; Respectarea standardelor de operare, setare si spalare echipamente.
-
BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 35 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 2 schimburi. CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj; Experienta in domeniul tehnic.
-
Brutatrie angaez brutari, patiseri si muncitor necalificat Pentru mai multe detali la nr de telfon
-
BENEFICII Sprijin pe perioada delegatiei; Posibilitatea de dezvoltare profesionala si de a calatori; Cazare si transport asigurat; Asigurare privata de sanatate; Diurna pe perioada delegatiei; Delegatiile pot varia in functie de proiect de la 2 la 7 saptamani. CERINTE Studii medii de specialitate (profil electric); Disponibilitate pentru deplasari frecvente in strainatate; Experienta in domeniul automatizarilor industrial; Cunostinte de limba engleza nivel conversational criteriu obligatoriu; Cunostinte privind echipamentele electrice pentru automatizari industriale (convertizoare frecventa, relee, senzori, fotocelule, etc.); Abilitati excelente de citire si interpretare a schemelor electrice; Cunostinte de bază in domeniul mecanic; Permis de conducere cat. B; Atitudine pozitiva, spirit de echipa. RESPONSABILITATI Executa si instaleaza la sediul clientilor, pe baza schemei electrice, echipamente automatizate pentru linii de paletizare, conveioare, masini unelte, etc; Monteaza pe pozitie conveioarele conform layout-ului si a documentatiei tehnice; Identifica problemele aparute in timpul instalarii si oferă feedback sefului de echipa sau site manager-ului; Testeaza instalatiile electrice din punct de vedere al functionalitatii.
-
SC CAT PLUS DELIVERY SRL organizeaza in data de 30.05.2024,ora 13:30 concurs pentru ocuparea a 10 posturi de Vanzator la domiciliul clientului pe baza de comanda, cod COR 524301.
-
Societatea RMG angajeaza Agenti de securitate pentru Magazine in Localitatea Cluj. Pentru mai multe informatii, sunati la numarul de telefon afisat!
-
Candidatul Ideal Studii superioare finalizate (avantaj: medicina, farmacie, chimie, biologie); Foarte bune abilitati de comunicare si negociere; Experienta in promovare oferte in cabinete si clinici stomatologice, spitale, lanturi farmaceutice; Organizare si planificare, orientare spre performanta si rezultate; Seriozitate, responsabilitate; Cunostinte nivel mediu de limba engleza; Permis de conducere categoria B si disponibilitate pentru deplasari la clienti; Descrierea jobului Promoveaza produsele companiei catre medici, farmacisti si alte categorii de specialisti si cadre medicale din institutiile private sau publice, in zona alocata - in principal medici stomatologi; Dezvolta imaginea companiei prin activitati specifice de promovare medicala; Vizitează clienții din teritoriul alocat, conform planului stabilit; Mentine si dezvolta relatii profesionale de succes cu toti clientii din zona desemnata, identifica noi oportunitati de business; Monitorizeaza piata stomatologica si competitia; Intocmeste rapoarte periodice cu privire la activitatea realizata. De ce sa te alaturi echipei noastre? Vei face parte dintr-o echipa tanara, dinamica. Pachet salarial: salariu, bonus de performanta, indemnizatie de mobilitate, tichete de masa. Autoturism, laptop si telefon de serviciu. Posibilităţi de dezvoltare profesională. Un proces de instruire complet, specific noului tău rol. Pachet servicii medicale la o clinica privata. Viziteaza site-ul pentru a ne cunoaste produsele si vino alaturi de noi! Descrierea companiei Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică, având o preocupare continuă către ceea ce este nou pentru îngrijirea sănătății oamenilor. Suntem o companie de import și distribuție la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice, asigurand si service pentru dispozitivele medicale. Cu peste 10 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea.
-
Suntem în căutarea unui lucrător necalificat entuziast și dornic să învețe pentru a se alătura echipei noastre din Departamentul de Asamblare. Dacă ai o atitudine pozitivă, ești dispus să înveți și să lucrezi într-un mediu dinamic, te invităm să aplici pentru această poziție. Responsabilități: 1. Asistarea în procesul de asamblare a componentelor mecanice sub supravegherea unui lacatus mecanic calificat. 2. Manipularea și transportul materialelor și pieselor în cadrul departamentului. 3. Curățarea și menținerea curățeniei în zona de lucru. 4. Oferirea de suport colegilor din echipă conform indicațiilor primite. Cerințe: 1. Disponibilitate pentru învățare și dezvoltare în domeniul asamblării mecanice. 2. Abilități bune de comunicare și dorința de a lucra în echipă. 3. Fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor asignate. 4. Atitudine pozitivă și dorința de a contribui la succesul echipei. Beneficii: 1. Oportunitatea de a învăța și de a se dezvolta într-un mediu de lucru dinamic. 2. Training și îndrumare din partea colegilor și a personalului calificat. 3. Pachet salarial competitiv și posibilități de avansare pe baza performanței. 4. Mediu de lucru stimulativ și echipă dedicată. Dacă ești motivat să începi o carieră în domeniul asamblării mecanice și ești pregătit să înveți, te rugăm să trimiți CV-ul tău.
-
Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !
-
Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!
-
Manpower recruteaza pentru unul dintre clientii sai amabalator manual pe perioada NEDETERMINATA! BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj. Cunostinte minime elementare de matematica Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729800720
-
Compania noastră, situată în Cluj-Napoca, este în căutarea unui operator în mediu de producție care să se alăture echipei noastre dinamice și orientate către performanță. Căutăm persoane motivate și calificate, dornici să contribuie la succesul organizației noastre printr-un angajament puternic și o abordare profesională. Cerințe: - Studii medii - Disponibilitate pentru program în ture - Abilități de comunicare și spirit de echipa - Orientare către performanță: - Atestatul ISCIR reprezinta un avantaj Beneficii: - Salariu de baza atractiv: - Tichete de masă in valoare de 40 RON zi lucrata - Cursuri plătite de companie Dacă sunteți o persoană dedicată, cu abilități excelente de comunicare și o orientare către performanță, vă invităm să aplicați pentru această poziție la numarul de telefon: 0729800720
-
Suntem în căutarea unui operator dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre într-un mediu de producție din Cluj-Napoca. Ca membru al echipei noastre, veți beneficia de o serie de avantaje competitive, iar contribuția dumneavoastră va fi esențială pentru succesul nostru continuu. Beneficii: Salariu Motivant: Oferim un pachet salarial atractiv, care reflectă nivelul de competență și performanță al fiecărui angajat. Tichete de Masă: Asigurăm tichete de masă în valoare de 40 RON zi pentru a vă susține în timpul orelor de lucru. Prima de Vacanță: Premiem angajații noștri cu o primă de vacanță consistentă în valoare de 1.450 RON brut. Prime Adiționale: Recunoaștem eforturile angajaților noștri prin acordarea de prime în bani cu ocazia sărbătorilor precum Crăciunul și Paștele, sau în alte situații speciale. Concediu de Odihnă: Oferim un concediu de odihnă de minim 21 de zile pentru a vă asigura că vă puteți relaxa și reîncărca energiile. Plata Orelor Suplimentare: Valorificăm contribuția suplimentară a angajaților prin plata corectă a orelor suplimentare lucrate. Bonus pentru Recomandări: Încurajăm angajații să recomande colegi de încredere, oferind un bonus pentru fiecare recomandare validă. Pachete de Analize Gratuite: Colaborăm cu Clinica privată Regina Maria pentru a oferi pachete de analize gratuite angajaților noștri. Decontarea Transportului: Asigurăm decontarea costurilor de transport pentru a vă facilita accesul la locul de muncă. Discounturi la Produsele Companiei: Oferim un discount substanțial de 55% pentru achiziția produselor companiei noastre. Program Flexibil: Lucrăm în 3 schimburi, oferind flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru. Cerințe: Responsabilitate, Seriozitate și Eficiență: Căutăm persoane responsabile, serioase și eficiente în realizarea sarcinilor de serviciu. Experiență Anterioară: Experiența într-un mediu de producție reprezintă un avantaj valoros. Competențe de Bază: Abilitatea de a număra până la 100 este esențială pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor de lucru. Dacă sunteți motivat, dedicat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă invităm să aplicați pentru acest post și să vă alăturați echipei noastre dinamică și orientată spre performanță. Oportunitatea de a contribui la succesul nostru vă așteaptă!