Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca Cluj-Napoca Cluj • Anunturi angajari - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales. Locatia este este Gilau!   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • 9

    ASISTENTA MARKETING-PROMOVARE (Parc Ind. Tetarom varianta Grigorescu-Baciu)

    Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • 3

    Consilieri de Vanzare SupremGrup (birotica, print, advertising, promotionale, igiena, imbracaminte)

    Ne marim echipa ! Motivele pentru care trebuie sa ni te alaturi: A. suntem un Grup de companii cu renume in piata, cu sediu si hale proprii in Parc Ind. Tetarom 1. B. ai avantaj net si certitudine suplimentara fata de orice alta companie concurenta, intrucat gama pe care o avem acopera produsele si serviciile a mai multor companii la un loc, cu calte cuvinte sanse maxime de vanzare: 1. TIPOGRAFIE - SupremPRINT: tiparituri comerciale 2. PRODUCTIE PUBLICITARA - SupremADVERTISING print publicitar indoor si outdoor, litere volumetrice, totemuri, standuri expozitionale, panouri LED 3. PROMOTIONALE CORPORATE - PromoMAG: articole personalizate, inclusiv tricouri si cadouri cororate 3. TEXTILE SI INCALTAMINTE - Suprem@WORK: imbracaminte de lucru si de protectie, sport, casual, office. 5. PAPETARIE-BIROTICA -SupremOFFICE: consumabile office, birotica, afisare si prezentare, etc 6. COPIATOARE SI IMPRIMANTE - SupremTECH: inchirierE, service, vanzari copiatoare, imprimante, calculatoare. 7. IGIENA COLECTIVA - SupremCLEAN: dezinfectanti, detergenti, consumabile, hartie tehnica 8. AMBALAJE - SupremPACK (in curand): cutii, ambalaje horeca, fast food, pungI C. beneficii: - pachet salarial motivant ce include atat comision cat si bonusuri suplimentare pentru realizari. - mediu de lucru motivant, suport si coordonare sustinuta de o echipa de suport cu experienta din back office si coordonare facauta de supervizor dedicat. CERINTE: - abilitati si placerea de comunicare si relationare - grija fata de client si atentie la detalii - focus pe dezvoltare - carnet B POSTURI DISPONIBILE: - 2 posturi pentru Cluj-Napoca - 1 post pentru Dej-Gherla (domiciliul in zona respectiva) _______________________________________________________________________________ HAI SA NE CUNOASTEM ! Trimite CV-ul si contacteaza-ne telefonic la datele afisate, pentru a stabilii o intalnire la sediul din Parcul TETAROM 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta Grigorescu - Baciu cu intrare din str. Taietura Turcului nr. 47). video introductiv: https: www.youtube.com watch?v=EpCrrCaKmr8 https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro

  • Angajam 4 agenti de securitate

    SOCIETATE DE PAZA SI PROTECTIE ANGAJEAZA 4 AGENTI DE SECURITATE CU SAU FARA ATESTAT IN MUNICIPIUL CLUJ NAPOCA ZONA GHEORGHENI,JUD CLUJ OFERIM CONDITII DE MUNCA BUNE SI SALAR COMPETITIV MPM GUARD SECURITY

    Repostat automat
  • Angajam URGENT Coordonator Productie

    BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Experienta 2-3 ani in coordonarea unei echipe in sector mecanic; Cunostinte experienta in domeniu de prelucrare table subtiri; Cunostinte de operare calculator word, excell (studii superioare nu sunt absolut necesare); Planificare si urmarirea saptamanala a productiei (planificarea impreuna cu directorul si departamentul comercial); Planificare si urmarirea zilnica a productiei (planificare impreuna cu departamentul tehnic proiectare); Planificarea activitatii si coordonarea celor 5 zone de productie astfel incat sa se realizeze obiectivele proupse (zilnice si saptamanale); Evaluarea impreuna cu operatorii din cele 5 zone de lucru a stocurilor de materii prime si stabilrea necesarului (impreuna cu departamentul achizitii); Pastrare evidenta: revizii mentenanta utilaje masini si echipamente.

  • 1

    Gestionar depozit

    Responsabilități principale: Recepționarea mărfurilor de la furnizori Asigurarea calității produselor în timpul manipulării și depozitării Verificarea mărfurilor la recepție conform avizelor de însoțire Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri Utilizarea eficientă a spațiului de depozitare Asistarea la încărcarea și descărcarea mărfurilor pentru a asigura securitatea acestora pe timpul transportului Preluarea documentelor de la clienți transportatori conform indicațiilor reprezentantului sau asistentului comercial Întreținerea mașinii în bune condiții și raportarea la timp a defecțiunilor constatate prin completarea fișei de mentenanță Gestionarea colectării, sortării și depozitării deșeurilor rezultate din activitatea sa Cerințe specifice: Utilizarea transpaletului, mașinii de înfoliat, cântarului industrial și ruletei de măsurat volumele cutiilor Abilități personale: Spirit de observație Abilități practice Cooperant Responsabilitate și autocontrol Studii necesare: Cazier judiciar fără antecedente penale Certificat de absolvire a 10 clase de învățământ general obligatoriu Avantaje: Permis de conducere categoria B Atestat de stivuitorist Program de lucru: Normă întreagă Luni - Vineri, Locul de muncă: Cluj-Napoca Așteptăm aplicația ta!

  • 1

    Căutăm educator, un om care să îndrăgească bebelușii, copiii și copilăria timpurie

    Vom avea curând un loc în echipa noastră, însă ne-ar plăcea să știi că locul nu se potrivește pentru toată lumea și e normal și în regulă să fie așa. Credem că e nevoie să-ți fie drag de copii și de copilăria timpurie ca să-ți fie mai apoi drag să vii zilnic în lumea noastră și să-i însoțești cu bucurie în aventura lor. Locul este pentru o persoană asumată și responsabilă, care are capacitatea de a înțelege cât este de importantă relația de atașament care se construiește cu fiecare micuț în parte și de ce nu e tocmai în regulă să fii doar un trecător prin lumea lor. Locul este pentru acea persoană care poate crea pentru cei mai mici ai casei un mediu de căldură și siguranță și, în același timp, experiențe care să-i inspire, și care să le trezească și încurajeze curiozitatea și curajul. Ne-am bucura să te cunoaștem dacă știi despre tine că ți-e dragă bucata asta de copilărie, mai precis dacă simți că poți fi însoțitor și partener pentru bebeluși și micuți între 6 luni și 3 ani. Apreciem și dacă ești un om căruia îi e drag să se implice și să-și aducă contribuția într-o echipă. Noi ne luăm la rândul nostru angajamentul să-ți fim sprijin și să te primim în lumea noastră cum știm și putem mai bine. Dacă ai mai însoțit micuți e minunat, dacă nu, e suficient să ai drag și dorință de cunoaștere iar noi îți vom fi alături și-ți vom dărui și ție din ce știm. În momentul în care ne vom cunoaște vei vedea că suntem diferiți de o instituție tradițională, fie ea creșă sau grădiniță. Kiddo Care este acasă, atât pentru micuții noștri, cât și pentru echipă. Vom fi o echipă de 6 persoane, așa că ne place să ne numim o mică familie. Programul va fi unul full-time, în principiu de la 09:00 la 17:00. Așteptăm așadar cu drag CV-ul tău la adresa de email , iar înainte de toate, ne-am bucura dacă ai scrie în e-mail câteva cuvinte la fiecare din următoarele puncte: * O scurtă descriere a ta. Ce ți-ar plăcea să știm despre tine și nu se regăsește neapărat și în CV-ul tău? * De ce îți dorești să lucrezi cu copilași și nu în alt domeniu? * De ce ai alege Kiddo Care? Ce apreciezi la noi, din ceea ce știi până acum? Mai poți afla informații destre noi de aici Prima etapa a procesului nostru de recrutare începe cu CV-ul tău și gândurile tale la punctele de mai sus. Ne-ar plăcea să știi că vom lua în considerare doar e-mail-urile care conțin atât CV-ul cât și răspunsurile la întrebările noastre. Asta ne arată că ești cu adevărat interesat ă de locul nostru. Mai apoi, după ce parcurgem toate e-mail-urile și simțim că ne potrivim, te vom contacta pentru a stabili o întâlnire pentru a ne cunoaște mai bine. În întâlnire vom discuta de asemenea și alte detalii și celelalte aspecte referitoare la salariu, sarcini zilnice etc. Iar dacă nu vei primi vești de la noi în următoarea perioadă, înseamnă doar că am simțit o compatibilitate mai mare cu alte persoane care ne-au scris. Îți mulțumim pentru răbdarea și interesul cu care ai parcurs anunțul nostru. Sperăm să ne scrii și să reușim să ne cunoaștem curând!

  • Angajam personal atat din Romania cat si din Strainatate

    SC.LOGISTIC MEDIA POP ART SRL, cu sediul in Ocna Mures, Strada Horia, nr.41, Jud.Alba, angajeaza personal pentru urmatorul post: Operator la fabricarea produselor fainoase- Cod COR 816027 Selectia se face pe baza de CV in data de 10.06.2024. Pentru mai multe detalii, sunati la numarul de telefon afisat mai sus sau via email.

  • 7

    Recrutăm in localitatea Cluj casier cu contract de muncă pe perioada nedeterminata

    Descriere generală a postului: Casierul trebuie să asigure un serviciu clienți excelent, să gestioneze cu exactitate tranzacțiile financiare și să păstreze un mediu de lucru ordonat și curat. Responsabilități: - procesarea tranzacțiilor de vânzare cu amănuntul utilizând sisteme de casă (POS) sau alte metode de plată; - încasarea banilor, cardurilor de credit debit sau altor forme de plată și eliberarea de bonuri fiscale sau chitanțe corespunzătoare; - verificarea autenticității banilor și a altor forme de plată și raportarea oricăror probleme sau fraude potențiale; - oferirea unui serviciu clienți prietenos și eficient, răspunzând întrebărilor și oferind asistență la finalizarea tranzacțiilor; - reconcilierea încasărilor cu înregistrările zilnice și raportarea oricăror discrepanțe către management; - întreținerea curățeniei și ordinei în zona de casă, inclusiv curățarea și organizarea spațiului de lucru; - îndeplinirea altor sarcini administrative asociate cu funcția de casier, cum ar fi depozitarea încasărilor în siguranță și gestionarea stocului de monedă și de alte forme de plată; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Cerințe: - abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții; - capacitatea de a lucra eficient sub presiune și într-un mediu rapid și aglomerat; - precizie și atenție la detalii în gestionarea tranzacțiilor financiare; - abilitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii și managementul; - experiență anterioară în vânzări sau în lucrul cu sisteme de casă (POS) poate fi un avantaj, dar nu este întotdeauna necesară; - fiabilitate și punctualitate în îndeplinirea sarcinilor; - disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile, inclusiv în weekenduri; - respectarea standardelor de securitate și de confidențialitate a datelor clienților. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 !

  • 2

    Recrutăm in localitatea Cluj măcelari cu contract de muncă pe perioada nedeterminata

    Descriere generală a postului: Măcelarul este responsabil pentru pregătirea și procesarea cărnii; Aceasta implică dezmembrarea, tăierea și ambalarea cărnii, precum și respectarea standardelor de igienă și siguranță alimentară. Responsabilități: -dezmembrarea și tăierea cărnii în porțiuni potrivite pentru vânzare; -manipularea și utilizarea corectă a echipamentelor de tăiere și a instrumentelor de lucru; -asigurarea respectării normelor stricte de igienă și siguranță alimentară în timpul procesării cărnii; -ambalarea și etichetarea corectă a cărnii, în conformitate cu cerințele legale și standardele companiei; -menținerea curățeniei și igienei în zona de lucru și a echipamentelor; -cooperarea cu colegii pentru menținerea fluxului de lucru eficient și a standardelor de calitate; -participarea la programele de formare pentru a rămâne la curent cu noile tehnici și regulamente din industrie. Cerințe: -experiență anterioară în industria prelucrării cărnii sau într-o poziție similara prezinta un avantaj; -cunoștințe solide despre diferite tipuri de carne, tehnici de tăiere și echipamente asociate; -abilități excelente de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă; -atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor; -capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și solicitant; -respectarea strictă a normelor de igienă și siguranță alimentară; -disponibilitatea pentru a lucra în schimburi variabile și în weekenduri, în funcție de nevoile afacerii. Beneficii: -salariu competititv; -contract pe o perioada nedeterminata; -spor de frig pentru anumite categorii de angajați; -tichete de masa de 40 de lei; -discount-uri la achiziția de produse din magazin; -cadouri de Crăciun si Paști; -vouchere de vacanță; -asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; -contribuție la un fond de pensii private pilon III; -beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); -acces activități sportive prin 7Card; -traininguri de specialitate; -sistem informatic performant și logistică modernă. Pentru mai multe detalii, vă rog să apelați 0729 800 721!

  • Manpower recruteaza ambalator manual pe perioada NEDETERMINATA in Cluj!

    Manpower recruteaza pentru unul dintre clientii sai amabalator manual pe perioada NEDETERMINATA! BENEFICII: Salariu motivant; Tichete de masă - 40 RON zi; Prima de vacanta de 1.450 RON brut Prime in bani de Craciun si Pasti sau alte ocazii; Concediu de odihnă de minim 21 de zile; Plata orelor suplimentare; Bonus pentru recomandare colegi; Pachete de analize gratuite prin colaborarea cu Clinica privata Regina Maria; Decontarea transportului; Discounturi de 55% la achizitia produselor companiei; Se lucreaza in 3 schimburi. in Cluj in centru ca locatie CERINTE: Responsabilitate, seriozitate și eficiență în realizarea sarcinilor de serviciu; Experiența anterioară într-un mediu de producție reprezintă un avantaj. Cunostinte minime elementare de matematica Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul de telefon: 0729800720

  • Te putem ajuta cu un loc de munca pe perioada NEDETERMINATA in Cluj-Napoca!

    Compania noastră, situată în Cluj-Napoca, este în căutarea unui operator în mediu de producție care să se alăture echipei noastre dinamice și orientate către performanță. Căutăm persoane motivate și calificate, dornici să contribuie la succesul organizației noastre printr-un angajament puternic și o abordare profesională. Cerințe: - Studii medii - Disponibilitate pentru program în ture - Abilități de comunicare și spirit de echipa - Orientare către performanță: - Atestatul ISCIR reprezinta un avantaj Beneficii: - Salariu de baza atractiv: - Tichete de masă in valoare de 40 RON zi lucrata - Cursuri plătite de companie Dacă sunteți o persoană dedicată, cu abilități excelente de comunicare și o orientare către performanță, vă invităm să aplicați pentru această poziție la numarul de telefon: 0729800720

  • Angajam URGENT Casier

    BENEFICII: Sporuri: weekend, noapte, lucru în zile de sărbătoare legală, flexibilitate; Salariu competititv; Contract pe o perioada nedeterminata; Spor de frig pentru anumite categorii de angajați; Tichete de masa la valoarea maximă de 35 de lei, valoare care va crește de la 01.01.2024 la 40 lei; Discount-uri la achiziția de produse din magazin; Cadouri de Crăciun si Paști; Vouchere de vacanță; Asigurare privată voluntară de sănătate pentru angajat și un dependent; Contribuție la un fond de pensii private pilon III; Beneficii de loialitate (spor de vechime, zile în plus de concediu, alte bonusuri); Acces activități sportive prin 7Card; Traininguri de specialitate; Sistem informatic performant și logistică modernă.

  • Esti in cautarea unui loc de munca pe perioada NEDTERMINATA? Te putem ajuta!

    Suntem în căutarea unui operator dedicat și eficient pentru a se alătura echipei noastre într-un mediu de producție din Cluj-Napoca. Ca membru al echipei noastre, veți beneficia de o serie de avantaje competitive, iar contribuția dumneavoastră va fi esențială pentru succesul nostru continuu. Beneficii: Salariu Motivant: Oferim un pachet salarial atractiv, care reflectă nivelul de competență și performanță al fiecărui angajat. Tichete de Masă: Asigurăm tichete de masă în valoare de 40 RON zi pentru a vă susține în timpul orelor de lucru. Prima de Vacanță: Premiem angajații noștri cu o primă de vacanță consistentă în valoare de 1.450 RON brut. Prime Adiționale: Recunoaștem eforturile angajaților noștri prin acordarea de prime în bani cu ocazia sărbătorilor precum Crăciunul și Paștele, sau în alte situații speciale. Concediu de Odihnă: Oferim un concediu de odihnă de minim 21 de zile pentru a vă asigura că vă puteți relaxa și reîncărca energiile. Plata Orelor Suplimentare: Valorificăm contribuția suplimentară a angajaților prin plata corectă a orelor suplimentare lucrate. Bonus pentru Recomandări: Încurajăm angajații să recomande colegi de încredere, oferind un bonus pentru fiecare recomandare validă. Pachete de Analize Gratuite: Colaborăm cu Clinica privată Regina Maria pentru a oferi pachete de analize gratuite angajaților noștri. Decontarea Transportului: Asigurăm decontarea costurilor de transport pentru a vă facilita accesul la locul de muncă. Discounturi la Produsele Companiei: Oferim un discount substanțial de 55% pentru achiziția produselor companiei noastre. Program Flexibil: Lucrăm în 3 schimburi, oferind flexibilitate și adaptabilitate în programul de lucru. Cerințe: Responsabilitate, Seriozitate și Eficiență: Căutăm persoane responsabile, serioase și eficiente în realizarea sarcinilor de serviciu. Experiență Anterioară: Experiența într-un mediu de producție reprezintă un avantaj valoros. Competențe de Bază: Abilitatea de a număra până la 100 este esențială pentru îndeplinirea cu succes a sarcinilor de lucru. Dacă sunteți motivat, dedicat și îndepliniți cerințele de mai sus, vă invităm să aplicați pentru acest post și să vă alăturați echipei noastre dinamică și orientată spre performanță. Oportunitatea de a contribui la succesul nostru vă așteaptă!

  • 1

    Angajam URGENT Operator Imbuteliere

    CERINTE: Studii medii școală profesională; Disponibilitate pentru program de lucru în ture (2 schimburi); Colaborare și comunicare eficientă cu colegii, superiorii, terțe parți; Orientare atât spre performanța personală dar și a echipei; Curs motostivuitorist, reprezintă avantaj. BENEFICII: Salariu de baza atractiv; Tichete de masa in valoare de 40 RON zi; Cursuri platite de companie.

  • Angajam URGENT Operator CNC (Abkant)

    BENEFICII: Salariu de 3600 RON Net sau mai mult, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Minim 8 clase, de preferat studii medii scoala profesionala; Experienta pe o pozitie similara; Persoana responsabila, atenta la detalii, organizata, cu dexteritate manuala si care-si doreste sa invete la fata locului.

Salvează căutarea