Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca doar cu poze Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Promovat
Ne cautam un coleg in cadrul departamentului de Vopsitorie, care sa pregateasca piesele care trebuie vopsite in camp electrostatic. Ne dorim sa colaboram cu o persoana onesta si harnica. Program de lucru 5.45 - 14.15 - primul schimb si 13.45 - 22.00 - al doilea schimb, de luni pana vineri. Tichete de masa - 30 lei/zi Asigurare medicala privata, pensie privata Decont transport Bonus de performanta si marire anuala
-
Promovat
Colegii din CSi Romania, locatia Reghin, isi cauta un nou membru. Isi doresc sa aiba experienta ca Operator CNC (strung), bune cunostinte de citire a desenului tehnic, sa fie o persoana muncitoare si de incredere. Il primesc cu o cafea calda , intr-un mediu de munca placut, unde buna dispozitie face parte din echipa. Daca stii pe cineva care isi cauta job sau esti tu interesat, te asteptam la un interviu in care sa povestim in detaliu despre responsabilitati/ in care sa ne cunoastem. Reamintim si de beneficii: Tichete de 30 lei Decontarea abonamentului de transport in comun Asigurare medicala privata si pensie privata Bonus de performanta Cafea si abonament Bookster
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Persoana atestata ofer servicii de dresaj canin de baza si rezolvarea unor probleme de comportament Ai un catel "neastamparat", care roade tot sau latra incontinuu, are auz "selectiv" sau pur si simplu doresti sa iti educi catelul sau sa intaresti relatia voastra, contacteaza-ma si gasim impreuna o solutie pentru tine si companionul tau chiar si din confortul casei tale
-
Angajam operatori CNC Strung si Freza Candidatul Ideal Absolvent studii medii sau profesionala; Capabil sa citeasca si sa interpreteze desenul tehnic; Cunostinte utilizare scule aschietoare si instrumente de masura; Cunostinte operare in sistem , Haas si Fanuc . Disponibilitate de a lucra in 2 schimburi; Constituie avantaj experienta in productia de piese unicat; Atitudine pozitiva si flexibilitate; Dornic sa aprofundeze in permanenta cunostintele tehnice; Descrierea jobului Operarea masinilor unelte CNC pentru unicate; Reglarea masinilor unelte CNC; Verificarea pieselor finite; Asigurarea calitatii pieselor produse. Se asigura si instruire specifica locului de munca. Beneficii: Salar motivant 3000-5500 Bonuri de masa 620 lei; Prime Craciun si Paste Transport decontat; Alte beneficii conform ofertei interne. Experienta nu este obligatorie dar prezinta un avantaj .
-
Candidatul Ideal: Studii superioare economice; Programe de contabilitate şi gestiune Fără cazier judiciar; Cunoaşterea legislaţiei economice în vigoare; Abilitate pentru interpretări economice ale unor fenomene şi procese; Cunoștințe operare PC (Windows, Word, Excel); Descrierea jobului: OBIECTIVUL SPECIFIC AL POSTULUI: Asigură înregistrarea, analiza, monitorizarea și verificarea Registrului de casă și a altor activități economice din cadrul activității firmei. Asigura funcționarea pârghiilor economico-financiare în conformitate cu prevederile legislației în vigoare Efectuează platile prin bancă catre furnizori; Operarea zilnică și lunară a Registrului de casă; Operarea zilnică a facturilor de la furnizori pentru prestatii diverse; Încadrarea corectă a documentelor contabilizate pe venituri și cheltuieli; Verificarea zilnică a tuturor chitanțelor de încasare și de plată, a dispozițiilor de încasare și de plată, a monetarelor, introducerea acestora în programul de gestiune informatică; Descrierea companiei: Moldovan Carmangerie, unul dintre cei mai importanți producători de carne și produse de carne din județul Cluj, înființată în anul 1994. Compania are astăzi peste 370 angajați, 36 de magazine în Cluj-Napoca și în județ, două sectii de prelucrare și o fermă cu peste 300 de capete de bovine. În 2014, compania a trecut printr-un proces de rebranding și odată cu schimbarea numelui în Moldovan Carmangerie, a introdus pe piață un nou concept de magazin în care zona de vânzare a produselor este dublată de o zonă de bistro. Compania se dezvoltă continuu, dar păstrând neschimbate valorile care au făcut din numele Moldovan o afacere durabilă: familia, tradiția și respectul față de client.
-
Prodvinalco angajeaza: Operator imbuteliere Programul de lucru este de 8 ore zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Ce trebuie sa faci? - sa asiguri alimentarea utilajelor cu semifabricat si materiale - sa supraveghezi utilajele pe tot parcursul functionarii - sa ambalezi produsul finit in cutii si folii - sa monitorizezi punctele critice de control. Ce se cere? - scoala profesionala liceu, preferabil in domeniul industriei alimentare - persoana serioasa si muncitoare - atentie la detalii - experienta anterioara intr-un post similar constituie avantaj. Ce beneficii ai? - sansa unui loc de munca stabil - pachet salarial atractiv - asigurarea transportului. Vă aşteptăm la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:30. Mai multe informaţii despre compania noastră gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel. .
-
PRODVINALCO SA angajeaza: Manipulant marfa Programul de lucru este de 8 ore/zi, de luni pana vineri, intr-un singur schimb. Repartizarea programului este de la ora 06:00 la ora 14:30, cu o pauza de masa de 30 minute inclusa. Va asteptam la sediul nostru, pe Calea Baciului, nr. 2-4, Cluj Napoca, pentru interviuri, în fiecare zi, de luni pana vineri, in intervalul orar 7:30 15:00. Mai multe informatii despre compania noastra gasiti aici www.prodvinalco.ro sau la nr. de tel.
-
CURIER LIVRATOR DRCARMEN - Cluj Napoca Bine te-am gasit ! Noi suntem DRCARMEN.COM, alături de echipa noastră visul tău în care iți doreșți un venit suplimentar fără a fi obligat să ai un job obositor și neplăcut poate deveni realitate ! Fii propriul tău șef, alege-ți orele cum vrei și obține o sumă de bani pe care multe dintre job-urile plictisitoare nu ți-o pot oferi! Ești gata să-ncepem? Pregătește-ți smartphone-ul și vehiculul pentru livrare și suntem gata să-i dăm drumul! Candidatul ideal: -Vârsta minimă de 18 ani -Vehicul propriu ( mașină) pentru a te putea deplasa în regim de livrări -Smarthphone iOS sau Android Descrierea postului: - Livrări de produse (comenzi) gata pregătite din supermarket către beneficiarii de la domiciliu - Oportunitate de colaborare ca și persoană Fizică sau Juridică - Orar disponibil la alegere, nu mergi la vânătoare de comenzi invartindu-te prin oraș pentru că ai acces direct la toată comenzile existente și îți planifici ruta și comenzile ce le ridici - Oportunitate de colaborare part-time sau full time - Ești plătit în funcție de kilometri, greutate, nr. de acțiuni și timp de așteptare. -Toți banii plătiți de către client pentru transport sunt ai tăi, FĂRĂ COMISION pentru DrCarmen. -Venituri între 30 și 60 de lei pe oră. - Asistență 24/7 Aici mai gasesti informatii pe care poate le-am omis sa ti le scriem mai sus : www.drcarmen.com/curieri Hai în echipa noastră! PENTRU INFORMATII SUPLIMENTARE SUNA ACUM LA TELEFON: SAU APLICA ACUM prin acest link pe www.drcarmen.com/curieri si devin-o chiar de maine colaboratorul nostru !!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Locul de munca este situat pe galeria Sigma Center Cluj Napoca Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin
-
Angajam Asistenta MARKETING Persoana se ocupa urmatoarele operatiuniȘ - promovarea produselor si serviciilor firmei direct sa prin terti gen Mailchimp si firme specializate de promovare on-line - editeaza bazele de date cu clientii - lanseaza campaniile si urmareste rezultatele - urmareste comenzile si ofertele specializate Activam in domeniul vanzarii de echipamente hi-tech de print publicitar si comercial pe piata din Romania si est europeana. Sintem locati in Parc Industrial de inalte Tehnologii Tetarom 1, str. Nikola Tesla nr. 14 (varianta de acces Grigorescu - Baciu Taietura Turcului). Asteptam cu interes CV-ul tau pe email https: promomag.cool-shop.eu ro https: promomag.mcollection.gift www.supremoffice.ro www.uv-dtf-dtg.ro www.novi-romania.ro
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
ATRIBUȚII PRINCIPALE: Reprezintă fundația față de furnizori, autoritățile locale, și față de alte persoane cu care intră în contact în interes de serviciu; Asigură aprovizionarea; Contactează furnizori și negociază condiții financiare favorabile fundației; Asigură respectarea bugetului alocat; Organizează activitatea de transport și recepție a materialelor; Raportează neconcordanțele între bugetul de consumabile și necesar; Asigură serviciile utilitățile fundației; Identifică furnizori; Asigură fluxul de documente necesare perfectării contractelor; Urmărește derularea contractelor cu furnizorii de servicii; Asigură remedierea situațiilor neprevăzute; Asigură buna funcționare a mijloacelor fixe de uz comun; Asigură fluxul de documente justificative și le arhivează; Asigură asistența administrativă pentru noi proiecte; Propune soluții de ordin administrative; Asigură obținerea documentației și aprobărilor specifice; RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: Răspunde de: Distribuirea materialelor și a rechizitelor conform bugetelor și a normelor interne; Calitatea mediului de lucru al angajaților (condițiile fizice); Respectarea confidențialității datelor la care are access; Raportarea la timp a abaterilor sesizate; Transmiterea integrală și în timp util a informațiilor către destinatarul corespunzător; Păstrarea confidențialității informațiilor legate de fundație; Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor, altor materiale și mijloace fixe puse la dispoziție de fundație; Respectarea prevederilor, a normelor interne și a procedurilor de lucru privitoare la postul său; Adoptă permanent un comportament în măsură să promoveze imaginea și interesele fundației;
-
Salutare! Suntem în căutarea unui frizer să se alăture echipei noastre! Dacă vrei sa faci parte dintr-o echipa de tineri pasionati atunci acesta este locul potrivit pentru tine! Oferim un mediu de lucru plăcut si relaxat. Locație modernă si centrală. Dacă ești interesat, lasa-ne un mesaj pe pagina noastră de Instagram: Alive Men s Hall si vom legătura cu tine pentru a discuta mai multe detalii. Hai să ducem frizeria la alt nivel împreună!
-
Spalatorie auto din Cluj Napoca, angajeaza spalator autovehicule si covoare, ingrijit, harnic si cu cazierul curat. Oferim salariu FIX 2500-3000 LEI si CIUBUC garantat de 1500 LEI. Ataseaza CV-ul aici.