Anunțuri
Locuri de munca Cluj Cluj-Napoca Disponibil din: 2022-05-13-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Promovat
Partener direct BRINGO cu cea mai buna taxa de livrare de pe piață. PLATA variabilă începând cu 18 lei până la 50 de lei per comanda. Se livrează din magazinele Carrefour Vivo, Cora, Penny cât și magazinele partenere. -Se face contract de munca Sau -contract colaborare dacă aveți societate (PFA srl srl-D ii) aici castigurile sunt mai mari. PLATA PER COMANDA INTRE 18-45 DE LEI, IN FUNCTIE DE KM, și se pleacă cu 2-3-4 comenzi pe livrare. Plata este la zi, la 8-12 ore lucrate, minim 300 de lei până la 500 la zi in funcție de ore. ***Multiple bonusuri pe săptămână. weekend bost la taxa de livrare per comanda Se pleacă cu 3-4 comenzi pe livrare și plată este per comanda. (Raza de 15 km maxim) Comenzile se ridică din același loc Program Flexibil , lucru fără stres Oferim echipei constant pe durata zilei de munca suport și asistenta. Se lucrează pe aplicație, ceea ce face modul de lucru sa fie foarte comod și ușor de învățat. Se poate lucra și part time sau doar in weekend. Cerințe: - Mașina personala - Telefon cu android - Punem mult accent pe seriozitate și promptitudine. * Nu necesita experienta, Trainingul și modul de lucru îl veți primii atât la început cât și pe toată durata activitatii. Programul este flexibil, ne adaptam după timpul tău. Programul la comenzi este de la 08:00-22:00, iar aici alegem împreună orele în care vei fi activ. Hai în echipa noastră, și cu siguranță vei fi mulțumit de munca depusa prin câștigurile acumulate. Contact whatsapp sau mesaje olx.
-
Promovat
ABILITATI: - Acuitate vizuala, dexteritate manuala; - Capacitate de munca in echipa; - Disponibilitate pentru efort fizic sustinut; - Organizat, harnic, responsabil, punctual, serios; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Executa activitati de descarcare din tiruri sau din masinile de distributie, precum si activitati de depozitare si manipulare a marfurilor in depozit conform indicatiilor primite de la gestionari, fara sa aduca atingere integritatii acestora; - Pregateste marfa pentru expeditie in conformitate cu comenzile primite; - Asaza marfa in depozit conform indicatiilor gestionarului; - Sustine activitatea celorlalti lucratori aflati in depozit; - Intretine curatenia in depozit. CERINTE - Prezinta avantaj experienta in domeniul materialelor de constructii;
-
Promovat
CBS Eastern Europe angajează Frigotehnist Compania noastră specializată în furnizarea de soluții de electricitate este în căutarea de colegi profesioniști, responsabili și deschiși la minte pentru a se alătura echipei noastre de specialiști. Dacă dețineți o calificare de frigotehnist sau doriți să obțineți una și sunteți în căutarea unui job nou și interesant, atunci sunteți persoana potrivită pentru noi. Responsabilități: Responsabil pentru instalarea și întreținerea echipamentelor de frigotehnică, inclusiv aparate de aer condiționat, chiller-e, echipamente de refrigerare comercială și industrială și alte echipamente de răcire; implicat în diagnosticarea și rezolvarea problemelor tehnice legate de aceste echipamente; Furnizarea serviciilor de mentenanță preventivă pentru acestea. Interacțiune cu clienții noștri pentru a oferi soluții personalizate pentru nevoile lor de frigotehnică și pentru a oferi asistență tehnică suplimentară, dacă este necesar. Cerințe: Absolvent de studii medii în domeniul tehnic; Experiența pe post similar constituie avantaj; Persoane care dețin autorizări pe domeniul electric, gaz, instalații, tehnică de clădiri HVAC; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Assistant manager Our company is looking for a dedicated and proactive Assistant Manager to join our dynamic team. If you are organized, results-oriented and keen to develop your leadership skills, this position could be right for you. Responsibilities: Registration and tracking of invoices in the Navision corporate system Payment preparation Tracking of released orders Assisting the manager in planning and coordinating daily activities Supervising the team and ensuring compliance with quality standards Close collaboration with different departments to achieve company goals Effective time and resource management Requirements: Graduate of the faculty of economic sciences and business management or similar Knowledge of the Spanish language Previous experience in a similar position is an advantage Excellent communication and negotiation skills Ability to work under pressure and solve problems effectively Customer orientation and attention to detail Flexibility and adaptability to change Benefits: The opportunity to work in a dynamic and stimulating environment The opportunity to develop your leadership and management skills Trainings and personal development programs Motivating salary package and additional benefits A professional and friendly team If you are a motivated person with a positive attitude and willing to take on responsibilities, we encourage you to apply for the position of Assistant Manager within our company. We look forward to having you join our team! Please send your CV at Asistent Manager Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și proactiv pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și dornică să-și dezvolte abilitățile de leadership, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Inregistrarea si urmariea facturilor in sistemul corporativ Navision Pregatirea platilor Urmarirea comenzilor lansate Asistarea managerului în planificarea și coordonarea activităților zilnice Supervizarea echipei și asigurarea respectării standardelor de calitate Colaborarea strânsă cu diferite departamente pentru atingerea obiectivelor companiei Gestionarea eficientă a timpului și a resurselor Cerințe: Absolvent al facultatii de stiinte economice si gestiunea afacerilor sau similar Cunoasterea limbii spaniole Experiență anterioară într-o poziție similară reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele eficient Orientare către client și atenție la detalii Flexibilitate și adaptabilitate la schimbare Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile de leadership și de management Traininguri și programe de dezvoltare personală Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare O echipă profesionistă și prietenoasă Dacă ești o persoană motivată, cu o atitudine pozitivă și dornică să-și asume responsabilități, te încurajăm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în cadrul companiei noastre. Așteptăm cu interes să faci parte din echipa noastră! Va rugam sa trimiteti CV la adresa de mail
-
Sc. angajeaza 5 agenti de teren pentru incheiere contracte energie , gaze naturale !12000 lei lunar!
Sc. angajeaza agenti de vanzari pentru incheiere contracte furnizare energie electrica si gaze naturale .Se ofera salarizare in functie de rezultate , posibilitati de promovare pozitia de team leader .Posibilitati de castig lunare 12.000 lei lunar sau mai mult in functie de rezultate .Activitatea care trebuie desfasurata se face in regim door to door . Dupa prima luna de colaborare se poate negocia salarizare fixa plus comision plus bonusuri !Pentru mai multe detalii va rog sunati la nr. ! Cerem si oferim seriozitate !
-
"Recrutăm personal pentru bucătărie, - chef de partie, - chef tournant, - sous chef, ospătari, personal la curățenie, receptionisti pentru diferite Hoteluri situate in Baden-Württemberg, Germania. Salarizarea (incepand cu 12,80 pe ora) se face in functie de performanta si de asemenea va puteti baza pe compensatii pentru orele suplimentare efectuate, bonusuri pentru zilele de duminica si sarbatori legale etc. Aplică acum si trimite un CV in engleza sau germana la pentru a te alătura echipei noastre!
-
Firma TRIOX SRL angajeaza ajutor bucatarie la cantina si ajutor bucatar Program de lucru: Luni-Vineri 06:00 - 14:00 Punct de lucru: Str Emerson nr 4 Transport si masa calda asigurata
-
Caut muncitor in diferite domenii de lucrari (facem case, garduri, terase, termoizolatii, interioare). Echipa mica, conditii bune, salariu pe merit. Cer seriozitate.
-
Firma de curatenie, angajam personal pentru curatenie la cladiri si spatii moderne de birouri in urmatoarele zone ale Clujului: - zona Dorobantilor, zona Iulius Mall, zona Clujana, zona P-ta M. Viteazul, zona Dedeman cu program de 3 ore zi, dimineata de la ora 05:30 la ora 08:30 sau si dupa- masa de la ora 17:30 la ora 20:30; - zona Farmec, cu program de 5,5 ore zi de la ora 05:30 la ora 11:00; - zona VIVO, cu program de 8 ore zi, de la ora 06:00 la ora 14:00; Oferim: - contract de munca, - instruire la locul de munca, - tichete de masă, - decont transport. Cerem: - punctualitate si implicare, - atentie la detalii, - dorinta de a muncii. Contacteaza-ne de luni pana vineri intre orele 08:30 si 16:30, str. Cosasilor, nr 3-7, telefon
-
Ne mărim echipa! Angajam Ospătărițe Cerințe: -Experiența in domeniu este un Bonus dar nu este obligatorie! -Bune abilitati de comunicare; -Capacitatea de a lua decizii eficiente si responsabile; -Responsabil in munca; Condiții: -Mediu plăcut de lucru; -Orar flexibil -Nu se servește mâncare -Bonusuri salariale odată la 3 luni Suntem o echipa tanara si dinamica Te asteptam in echipa noastra! Pentru mai multe detalii legate de programul de lucru și salariul, contactați-ne la nr. de telefon :
-
Angajez meseriași în construcți LA ROȘU EXTERIOARE INTERIOARE cu EXPERIENȚĂ!! salar începând de la 350+ Lei pe zi!! (În functie de cunoștințe) Plata se face la finalul săptămâni CASH!! (vineri după program) Pentru detali nu ezitați să sunați la nr. Abner ROG SERIOZITATE MAXIMĂ!!!
-
Angajam coleg la montaj - Cluj, pt. inchideri de terase, jaluzele, rulouri si copertine. Responsabilitati : productia si instalarea la sediul clientilor a produselor de umbrire: jaluzele, rulouri de exterior sau copertine retractabile. Condusul autoturismelor firmei. Cerinte OBLIGATORII: detinere permis categoria B si experienta de condus auto. Ofeim: Salariu foarte atractiv si stabil + bonus ; Un mediu de lucru placut, bazat pe respect: - Pregatire profesionala; - Transport asigurat. Posibilitate de promovare spre functia de agent vanzari. Asteptam CV-ul la , mesaj SMS sau Whattup la .
-
In flota noastră se fac bani frumoși și ai susținere din partea echipei Tazz,la început poți primii banii tot a2a zi! Poți câștiga până la 6000-7000net,te așteptăm cu drag
-
Angajam Montator Tamplarie PVC-Aluminiu. Acceptam si echipe de montaj cu contract de colaborare. Cerinte: Absolvent studii medii (minim); Carnet conducere categoria B; Bune abilitati de comunicare. Abilitatea de a citi, interpreta si lucra conform desenelor tehnice; Cunostinte in folosirea nivelei, ruletei; Experienta in domeniul tamplarie sau constructiilor,constituie un avantaj; Descrierea jobului: Realizeaza montaje conform planificarii primite; Transporta marfa in bune conditii pana la adresa de montaj; Participa la descarcarea marfii livrate; Asigura demontajul si montajul tamplariei, geamurilor, accesoriilor conform fiselor tehnice; Utilizeaza si intretine corespunzator echipamentul de lucru. Beneficii: Salariu atractiv ,tichete de masa Decontare transport Stabilitatea locului de munca; Program de Luni pana Vineri Va invitam sa depuneti CV-ul dumneavoastra la sediul nostru Qfort: Calea Dorobantilor nr. 65, Cluj-Napoca, Judetul Cluj, telefon sau la adresa de email
-
Pensiunea Diadis-Cluj-Napoca angajează cameristă ,cu experiență în domeniu,program de lucru la 8 ore și două weekend-uri pe lună,condiții de muncă deosebite cerem și oferim seriozitate.Detaliils nr.
-
Angajam ajutor în horeca- tip reataurant delivery. Disponibil de luni-vineri.8 h Salarul este decent și e în funcție de performanta! Detalii la .
-
Angajez sofer taxi, dispecerat Daniel, full-time, plata se face de 2 ori pe saptamana, echivalent a 6 zile lucratoare cu o zi libera, pentru mai multe detalii contactati-ma:
-
Angajez sofer taxi, dispecerat Daniel, full-time, plata se face de 2 ori pe saptamana, echivalent a 6 zile lucratoare cu o zi libera, pentru mai multe detalii contactati-ma:
-
-
Cautam personal pentru curatenie cu norma intreaga sau timp partial de 4 ore zi. Oferim salar atractiv si tichete de masa.
-
Ma numesc GEREBERES Iuliana din Cluj-Napoca am lucrat în Italia îngrijire bătrâni am experienta am lucrat 20 de ani sant disponibilă pentru a lucrat cei interesați poate suna la numărul. .
-
-
suntem o companie nouă pe piața, căutam colaborare part-time, full-time, după cum se va potrivi fiecare. Compania este de software, aplicatie. Am inceput proiectul in Ianuarie anul acesta. Este un proiect pe termen lung. Necesarul dumneavoastra pentru colaborare este timp, ambitie, telefon laptop. Puteti face aceasta activitate cu un job sau afacere in paralel, ba incă va poate ajuta. Va astept sa imi scrieti pe whatsapp pentru detalii, sau mesaj aici. Raspund doar la mesaje. Metoda de plata este comision, insă super simplu și convenabil. VINO ȘI VEZI