Anunțuri
Locuri de munca Constanta Persoane-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Descrierea Companiei: S.C. TOP OIL INTER S.R.L. efectueaza urmatoarele genuri de lucrari: - Inlocuire, reparare conducte pentru transportul produselor petroliere; - Reparare rezervoare pentru stocarea produselor petroliere; - Verificare, reparare si reglare a dispozitivelor de siguranta (supape); - Instalare si intretinere a sistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, cu exceptia celor care contin anumite gaze fluorurate cu efect de sera; - Izolatii termice si protectie anticoroziva; - Confectii metalice diverse. Pregatirea si experienta: - studii superioare tehnice sau scoala de maistri - profil mecanica sau tehnologia sudarii; - experientă minim 5 ani în activităti de inlocuire-reparatii-intretinere tevi,conducte,rezervoare; - permis de conducere categoria B. Oferim: - Salariul net intre 6.000 si 8.500 lei, in functie de experienta, tichete de masa in valoare de 40 lei zi, transport decontat pentru angajatii cu domiciliul in afara localitatii Constanta. Relatii la telefon: (luni-vineri, 09,00-16,00).
-
Promovat
Pensiunea Delta Miraj din Sulina ( Delta Dunarii ) angajeaza personal curatenie, camerista. Asiguram cazare, masa, salariu 3500 lei net. Pentru detalii tel. Adriana
-
Promovat
Angajam camerista de sezon din 15 Mai pana la 15 Septembrie, la o pensiune in Sat Vacanta Mamaia cu 6 camere, program e lucru normal, sunt si avantaje. Tel
-
Promovat
HOTEL EVIA ***din EFORIE NORD ANGAJEAZA 20 mai -15 septembrie: PERSONAL . RECEPȚIONERI CAMERISTE, AJ. BUCĂTAR, AJ. OSPATAR, oferim cazare și masa gratuita ,contract de muncă. salarii f. f.bune.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Scurta descriere a companiei Easy Asset Management este o Instituție Financiară Nebancară fondată în anul 2005 , care activează în 6 țări : România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina. În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industri de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate. În România, sub marca iCredit , compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară. Cerințe: -Pentru a deveni un Consultant de Credit este suficient să fiți comunicativi și și ambițioși, indiferent de vârstă, sex, studii sau experiență. -Oferă consultanță clienților în alegerea celui mai potrivit tip de credit. -Responsabili pentru colectarea ratelor la creditele acordate -Informează permanent clienții despre promoțiile curente, produse și servicii noi. Alte informații Care sunt beneficiile unui Consultant de Credit ? -Poți să câștigi în funcție de efortul depus, un venit suplimentar de 500 RON sau un venit întreg de până la 4000 de RON în fiecare lună, sau chiar mai mult totul depinde de tine -Îți faci singur programul de lucru -Beneficiezi de credite în condiții exclusive, avantajoase -Participi la programul de training în vânzări -Te poți dezvolta profesional în cadrul companiei -Esti ajutat să îți formezi un portofoliu de clienți, care să îți aducă câstiguri.
-
Cautam personal care sa se ocupe cu alimentarea-igienizare automatelor de cafea Ideal din Orasul constanta sau imprejurimi. Se ofera: -salariu motivant (in funtie de experienta implicare) -auto de serviciu -telefon de serviciu
-
Firma Zet Ferestre SRL isi mareste echipa si angajeaza tamplar PVC . Cerinte : - Capacitatea de a lucra in echipa ; - Constituie un avantaj experienta ca si tamplar PVC . Oferim : - Contract individual de munca ; - Salariu atractiv ; - Continuitate . Pentru mai multe detalii contactati nr de tel :
-
-
Esti potrivit a daca ai experienta pe un post similar de minim 2 ani si daca esti adaptabil a . Ce vei face: - coordonarea activitatilor din bucataria restaurantului, pentru asigurarea pregatirii produselor alimentare la standarde inalte, in conformitate cu politicile restaurantului. - asigura respectarea standardelor restaurantului in ceea ce priveste retetele, prezentarea produselor, gustul acestora, precum si portiile servite. - stabilirea cu exactitate a necesarul de materii prime si auxiliare pentru o anumita perioada de timp. - verificarea si asigurarea ca atat produsele preparate, cat si produsele nepreparate sunt bine pastrate, in conformitate cu normele sanitar-veterinare in vigoare. - stabilirea termenul de valabilitate pentru fiecare materie prima in parte - vei verifica si te vei asigura ca toate echipamentele, vasele si tacamurile sunt corect folosite. - promovarea noilor meniuri si produse alimentare si stabilirea retetele de fabricatie in acord cu Managerul Restaurantului, folosind meniuri variate, pentru a satisface gusturile si cerintele clientilor. - te asiguri ca circuitul deseurilor si al reziduurilor este respectat in totalitate conform reglementarilor interne. - rezolvarea eventualele sesizari ale clientilor privind cantitatea, calitatea si pretul produselor si serviciilor oferite. - atitudine politicoasa atat fata de clienti si colegi, cat si fata de alte persoane cu care vine in contact in cadrul restaurantului. - raspunzi de mentinerea unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru. - sesizezi unuia dintre superiorii ierarhici ori de cate ori apar probleme ce depasesc competenta personala de rezolvare. - raspunzi de controlul tuturor activitatilor desfasurate in bucataria restaurantului, oferind produse si servicii la cele mai inalte standarde. - raspunzi de mentinerea gradului de profesionalism in realizarea activitatilor indeplinite de intreg personalul din bucatarie. - identifici nevoile de instruire ale personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia - raspunzi de implementarea si mentinerea unor standarde inalte de igiena, precum si de respectarea normelor de consum agreate pentru materialele de intretinere si curatenie.
-
Esti potrivit a daca: - ai studii medii superioare finalizate ; - ai experienta de minim 2 ani pe o pozitie de management in alimentatie publica; - ai bune cunostinte a proceselor unei unitati de alimentatie publica; - esti o persoana cu abilitati de planificare a activitatii proprii si a echipei pentru buna functionare a unitatii; In rolul tau vei fi responsabil ă de: - coordonarea activitatii echipei din subordine in conformitate cu politica si obiectivele companiei; - controlul calitatii produselor si service-ului oferit clientilor si atingerea indicatorilor planificati; - selectia, coordonarea si dezvoltarea echipei; - intocmirea si asumarea rapoartelor de activitate; predarea acestora catre superiori; - identificarea problemelor si abilitatea de a lua rapid masuri corective si de preventie; - organizarea punctului de lucru - stabilirea necesarului de materie prima - organizarea programului de lucru - urmarirea calitatii preparatelor, cantitaiv si calitativ.
-
Firma productie ambalaje carton angajam muncitori necalificati ((femei si barbati)perioada nedetermi
Firma productie ambalaje din carton, angajeaza muncitori necalificati( barbati si femei) calificare la locul de munca, operator linie tehnologica productie ambalaje, activitatea se desfasoara in interior, hala.Contract perioada nedeterminata, full time, program 8-16,30, salariul net 4000lei-4500lei, loc.Constanta, zona Jumbo. Tel.
-
Angajez camerista cu contract de munca pentru perioada sezonului estival in costinesti.Oferim cazare si mancare daca se doreste.
-
Societatea comerciala Barter Port Operator, cu sediul in Agigea, Constanta cautam personal: 1. Macaragiu grupa A 2. Mașinist terasamente (utilaje cu cupa) 3.Electrician automatizari 4. Lacatus mecanic intretinere si reparatii universale Cerințe: Experienta de munca minim 1 an pe un post similar, certificate, atestari profesionale; Condiții: Oferim: - formare profesionala, echipament de munca; - contract de munca cu durata nedeterminata; - transport local asigurat; - pachet financiar + sporuri, la care se adauga si tichete de masa in valoare de 40 lei zi lucratoare; - Program de lucru in ture Responsabilități: - cazier curat; - disponibilitatea de a lucra in ture Pentru programare interviu, nu ezitati sa ne contactati !
-
Angajam zidar-faiantar cu experienta detalii la telefon : .
-
Descriere S.C Modern Taste S.R.L angajează personal în Complex Vraja Marii Costinești. Angajarea se face pe timpul sezonului estival în condiții avantajoase. Detalii posturi: Perioada de lucru este sezonieră, din mai până în septembrie, angajarea se face cu carte de muncă. Angajați noștri beneficiază de cazare și masa. Avem disponibile următoarele posturi pentru Complexul Vraja Mării Costinești : - recepționeri - cameriste - ajutor bucătar autoservire - personal linie autoservire - pizzer - debarasator Pentru mai multe detalii sunați la numărul de telefon :
-
Firma de curatenie, angajam cu contract de munca 8h, fete din oraș Constanța pentru curatenie de intretinere centru comercial si baieti, locatie stabila. Daca ai varsta intre 20 si 45 de ani, esti o persoana serioasa, harnica si iti doresti un venit pe termen lung, te asteptam la un interviu. Oferim: Program de lucru 8ore pe zi, salariu fix cu posibilitate avansare, loc de munca stabil. Mai multe detalii la interviu.
-
Firma specializată in montarea tavanelor extensibile,angajam muncitori necalificați,posesor permis categoria b Salariul atractiv,detalii la telefon!
-
transator,măcelar cu experiență,doresc sa colaborez part time(eu vreau sa lucrez,nu sa angajez pe cineva)cu magazine de specialitate, restaurante sau fast-food-uri.
-
Restaurant in centrul orasului Constanta angajeaza ospatar pt post permanent sau sezonier. Se lucreaza 5 zile sapt. Salariul este de 3000. experienta in domeniu este ideala
-
Angajam Bucătar ,ospatar pentru terasa de preferat fata tanara si ambitioasa posturile noastre sunt și pe timp de extra sezon mai multe detali la nr
-
Urgent angajez vânzătoare la tarabă florii mai multe detali vă dau telefonic
-
Hi sir madam i am searching for job as a receptionist. I am from Bangladesh. I am coming to Romania 5th april. If you have any option for me then kindly contact with me. In picture you will get my WhatsApp number
-
Suntem în căutarea unei vânzătoare dedicate și pasionate sa se alature echipei noastre într-un mediu dinamic și plin de energie .Daca îți place să lucrezi cu oamenii , să oferi servicii de calitate și să atingi obiectivele de vânzări atunci această poziție ar putea fi potrivită pentru tine . Kaufland icil. Ce vei face. Consilierea clienților și oferirea de asistență în alegerea produselor . Intocmirea comenzilor și gestionarea acestora în sistem . Mentinerea curățenie și a aspectului plăcut al magazinului. Atingerea și depășirea obiectivelor de vânzări. Ce oferim . Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și plin de provocări . Training și suport pentru a-ți dezvolta abilitățile de vânzare. O echipa prietenoasa și sprijinitoarea Pachet salarial motivant direct pe card. Experienta anterioare în vânzări poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie.