Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Constanta Nivel de studii: Absolvent

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajam absolvent studii superioare tehnice (Facultatea de Constructii). Experienta in ofertarea lucrarilor in WinDocDeviz pentru lucrari de constructii si instalatii; Experienta in licitatii publice (SICAP); Foarte bune abilitati de comunicare si lucrul in echipa; Capacitatea de a lucra concomitent la mai multe proiecte; Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate de atentie pentru detalii; Persoana activa, responsabila, foarte bine organizata; orientata catre obtinerea de rezultate; Foarte bune cunostinte tehnice; Capacitate de analiza si sinteza. Descrierea jobului Studierea documentatiei (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) si a intregii documentatii pentru licitatii inclusiv eligibilitate; Introducerea/incadrarea articolelor de deviz in programul specializat WinDocDeviz; Solicitarea de oferte de la furnizorii de materiale si echipamente/subcontractori; Realizarea analizei comparative a ofertelor primite de la furnizori; Stabilirea furnizorilor de materiale si echipamente pentru intocmirea ofertelor; Intocmirea devizelor oferta dupa antemasuratori existente,deviz general investitie; Intocmirea ofereti tehnico-economice si califiacare in conformitate cu cerintele documentatiei pentru participarea la licitatii publice; Intocmirea graficelor de executie; Intocmirea Propunerii Tehnice, Planul Calitatii sau alte documente necesare pentru dosarul de oferta; Stabilirea strategiei pentru intocmirea documentatiei de prezentare a ofertei, tinand cont de cerinte; Cunoasterea legislatiei in vigoare; Urmarirea proiectelor aflate in derulare; Intocmirea actelor aditionale, a decontarilor, NCS-uri, NR-uri; Intocmirea documentatiei aferente Cartii Constructiei(in colaborare cu fisa de date). Va asteptam in echipa noastra!

  • 5

    CONTRACT INDIVIDUAL DE MUNCA, PENTRU PERIOADA NEDETERMINATA CERINTE POST SECRETARA: EXPERIENTA  IN POST  SIMILAR, MINIM 1 AN.   SALARIUL LUNAR NET (in mana): 1600 LEI  TICHETE DE MASA: 15 LEI  / ZI LUCRATOARE ZILE CONCEDIU DE ODIHNA:  20 PROGRAM DE LUCRU: LUNI - VINERI  08.30 - 16.30 SELECTIE CV - E-MAIL:   

  • Frigotehnica angajeaza pentru judetul Constanta Tehnician frigotehnist. Candidatul ideal Experienta anterioara in service pentru instalatii frigorifice Studii tehnice d specialitate Disponibilitate la deplasari Dorinta si curiozitate d a invata echipamente noi Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit d initiativa Disponibilitate pentru dezvoltare profesionala permanenta Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari interne. Calificare Frigotehnist - constituie avantaj. Descrierea jobului Efectu z op r tiuni s rvic si m nt n nt l inst l tiil frigorific Asigur suport t hnic pr cum si function re in conditii bun inst l tiilor frigorifice d c re r spund Pachet beneficii: P ch t salarial motiv nt Tichet de masa Asigurare medicala de sanatate Sistem de bonusuri si compensatii in conformitate cu prevederile interne Formare profesională in concordanta cu domeniul Participare la traininguri si expozitii de specialitate Automobil de serviciu, tableta, telefon mobil Mediu de lucru plăcut intr-o echipa profesionista si dinamica Descrierea companiei Frigotehnica este unul dintre furnizorii importanti in domeniul frigului din Romania si ofera solutii complexe de frig pentru segmentul de retail si industrial.

  • Mai multe detalii ofer si cer telefonic sau via email !!

  • Persoana serioasă cu simț de raspundere i experiență în domeniu ofer servicii de curățenie la domiciliul clientului atît general cît i de întreținere la prețuri corecte la case apartamente vile spații comerciale etc...Ofer i cer seriozitate .Menționez că pot lucra i în weekend.Ptr mai multe informații vă rog să sunați la nr afi at în anunț pînă la orele 22.Numai ptr CONSTANȚA Vă mulțumesc.Beatrice.

  • 5

    DESCRIERE JOB • Pregătire: studii superioare; • Experienţă: minim 1-3 ani in domeniul juridic; • Limba engleza nivel avansat scris si vorbit; • Cunostinte foarte bune de utilizare a computerului (Pachetul Microsoft Office); • Persoana cu gandire logica, spirit analitic, inclinatie spre lucrul cu documente sensibile si capacitate de asimilare rapida a informatiilor; • Capacitate de analiza, evaluare, corelare si sinteza a informatiilor RESPONSABILITATI - Redacteaza, analizeaza, avizeaza si contrasemenaza acte juridice si administrative, verifica identitatea partilor, consimtamantul, continutul si data actelor incheiate ce privesc firma - Intocmeste documente de tip «corporate» in limbile romana si engleza si se deplaseaza la notar pentru legalizarea acestor documente; - Intocmeste dosare cu documentatie pentru depunere la ORC; - Se deplaseaza la ORC pentru a depune si ridica acte de tip corporate (acte constitutive, acte aditionale, certificate constatatoare, mentiuni, rezolutii etc); - Intermediaza relatia cu proprietarii terenurilor afectate de proiectele societatii; se ocupa de semnarea actelor notariale in legatura cu aceste terenuri; - Redacteaza, analizeaza, avizeaza, arhiveaza si monitorizeaza contractele de orice natura incheiate de catre societate cu orice parteneri; - Face parte din comisiile de cercetare disciplinara, contract colectiv de munca, litigii de munca, etc; - Activitate de due diligence - Analizeaza si urmareste situatia litigiilor - Monitorizeaza modficarile legislative si le aduce la cunostinta persoanelor interesate

  • Salveaza cautarea