Anunțuri
Locuri de munca Constanta Constanta Disponibil din: 2020-07-01-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Simigerie , cu mai multe locații în Constanța, angajează modelatori covrigi cu sau fără experienta si vanzatoare cu experienta . Program de luni pana vineri , salariul se negociază în funcție de experienta. Relatii la telefon
-
Promovat
Angajam personal pentru urmatoarele posturi : * Vopsitori porti garduri * Personal executie porti, garduri , balustrade fier forjat * Lacatusi confectii metalice usoare * Necalificati Polizatori Activitatea se desfasoara la sediul societatii din Constanta, Str Interioara 2 Nr 29 *Salariu avantajos peste media locala * Se asigura lucrul in hala productie noua, 1500 mp * Continuitate pe toate perioadele anului * Bonuri de masa * Bonusuri in functie de implicare si performanta * Angajare in conditiile legii Plata concedii etc * programul se va desfasura la sediul societatii din Constanta,Str Interioara 2 Nr 29 de Luni -Vineri 8-17 cu pauza de masa , Sambata si Duminica liber, *Acceptam personal din strainatate
-
Promovat
Candidatul Ideal Suntem în căutarea de fochisti - clasa A pentru a se alătura echipei noastre din cadrul ARGUS unul din cei mai importanti producători de uleiuri din România. Candidatul ideal: - Calificare - fochist clasa A - cazane de abur si apa fierbinte - Experienta minim 1 an - centrala termica pe combustibil solid - Abilități de comunicare și rezolvare de problemele - Capacitatea de a lucra în echipă Descrierea jobului Responsabilitati: - sa cunoasca foarte bine cazanele si toate instalatiile din sala de cazane si deservirea corecta (pornire, exploatare, modul de functionare, oprire), masurile ce trebuie luate in caz de avarii sau incendii, urmarind continuu functionarea cazanelor la parametrii normali -sa cunoasca foarte bine ce manevre trebuie sa faca in caz de necesitate si sa opreasca imediat cazaul si sau utilizatile (apa, abur, combustibil, energie electrica) - sa cunoasca si sa aplice instructiunile de exploatare sa supravegheze direct si permanent buna functionare a cazanelor si instalatiilor anexe si sa inregistreze parametrii cazanelor la intervale stabilite prin instructiunile interne si conform prescriptiilor tehnice ISCIR - sa raspunda de urmarirea permanenta a nivelului apei in caza, si a presiunii din cazane -urmareste ca arderea combustibilului in focar sa fie tot timpul o ardere completa Descrierea companiei DOMENIUL DE ACTIVITATE Argus este unul dintre cei mai importanti producatori de ulei de floarea soarelui din Romania, infiintat in 1943. Valorificând tradiţia de peste 70 ani, MISIUNEA noastră este de a desăvărşi arta de a produce un ulei românesc de calitate pe care să-l oferim pe masa tuturor românilor.
-
Promovat
Sapa santuri, descarca si stocheaza diferite materiale, decoperteaza zone cu diferite tubulaturi sau rezervoare ingropate, ajuta la dezafectarea tubulaturilor dupa taiere, pregateste diferite materiale solicitate in procesul tehnologic. Lucreaza, in general, pe santiere unde sunt conditii de vreme schimbatoare. Se lucreaza la inaltime , in mediu cu praf si in contact cu materiale care pot contine substante chimice. Se ofera salariu negociabil intre 3.000 si 3.500 lei net, tichete de masa in valoare de 40 lei zi si se deconteaza transportul pentru salariatii din afara localitatii Constanta. Relatii la tel. , luni - vineri, orele 09,00 - 16,00.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de construcții, angajam faintari, Rigipsari și zugravi . Salarii atractive si competitive. Rog si ofer seriozitate.
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Ingrijesc persoane in vârstă, am experiență, ca interna sau 8 ore pe zi in Constanța sau imprejurimi.
-
Firmă de curierat cu sediul în CONSTANȚA angajez curier pentru alimentarea Easybox Program L-V 08-17:00 SALARIUL 3500 LEI + BONUS cuprins între 500 si 1000 lei Pentru mai multe detalii sunați la
-
ANGAJAM CAMERISTE, OSPATARI, BARMANI, CHEF BUCATAR, AJUTOR DE BUCATAR, SPALATOR VASE, etc. contact:
-
studii medii/studii superioare constituie un avantaj; cunostinte medii de utilizare PC; bune abilitati in comunicare ,negociere si orientare spre rezultat; experienta anterioara in vinzari constituie un avantaj; spirit de initiativa si capacitate de a lucra in echipa. Beneficii support de autorizare ca agent de asigurare ; finantare 24 de luni de activitate ,in functie de rezultate; traininguri gratuite
-
Firma de constructii ce dezvolta proiecte imobiliare in orasul Constanta angajeaza pe termnen lung urmatoarele categorii de muncitori : zidari, electricieni, instalatori, muncitori necalificati . Contract de munca pe perioada nederminata, conditii avantajoase de lucru, colectiv tanar, salariu avantajos si alte beneficii. Persoanele interesate trebuie sa locuiasca in Constanta sau imediata apropiere a orasului Constanta. Nu se asigura cazare sau contravaloare transport. Solicitam si oferim seriozitate .
-
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.
-
Angajează șoferi profesioniști categoria C+E ! Alătură-te echipei! PACHET SALARIAL: Oferim un loc de munca stabil in care munca este apreciata si recompensata pe măsura. - Salariu atractiv și bonusuri în funcție de performanță, se va fixa in momentul interviului - Analizele cele periodice anuale, sunt suportate de firma - Mediu de lucru plăcut CERINTE : - Seriozitate, responsabilitate, profesionalism, atestate - Îndeplinirea sarcinilor de serviciu conform comenzilor de transport si a ordinelor directe a dispecerului de transport - Capacitate de lucru cu resurse date (încadrare in timp ) - Obligatoriu permis conducere categoria B ,C,E - Obligatoriu certificate de competenta profesionala (atestat) - Abilitați de lucru in echipa - Capacitate de a respecta termene - Atenție distributiva Ptr detalii suplimentare va rog sunați la .
-
Candidatul Ideal - absolvent al unei facultati tehnice, de preferat in domeniul naval - pasionat de proiectare - cunostinte PC avansat ( AUTOCAD ) - atentie la detalii, capacitate de analiza, spirit de echipa - experienta lucrarii in santier naval constituie un avantaj, precum si utilizarea softului CADMATIC. Descrierea jobului - proiectare si consultanta navala in Romania si in strainatate; - lucrari de specialitate impreuna cu echipa de structura /corp nava; - salariu negociabil in functie de experienta dvs. actuala- mediu de lucru profesionist- posibilitate de dezvoltare profesionala. Descrierea companiei Societate cu experienta in domeniul proiectarii si consultantei tehnice navale si offshore.
-
Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.
-
We are looking for an accountant Constanta - Multinational Maritime Company - manage all fleet personal issues. The position is based Constanta, Romania. The official language will be English. Responsibilities & Duties To assist with month-end-closing procedures such as MCR Booking, Bank reconciliation and any other requested reports by the Controller. To book bank statement on daily basis. To review and book all approved invoices as directed and or as specified by the internal accounting procedures of the company. To keep track of all approved invoices in order to ensure that they are paid within the specified period. To create and maintain the vendors debtors master files thoroughly and accurately, in accordance with company s policy. To respond to all vendors debtor s inquiries. To process payments from the debtors on time and as per company approval policy. To reconcile vendors debtor s statements, research and correct discrepancies. To assist with other ad hoc accounting administration tasks projects as assigned To assist the controller with GL maintenance. To seek for ways to improve the company processes such as Invoice policy Payment ERP system developments. Qualifications Good computer skills. Very, very good EXCEL skills Economic studies Strong communication skills Ability to work in multicultural environment Salary: starting 1000 euro month plus others benefits. Waiting for your CV #job #constanta #economist #contabil #servicii #fleet #accounting #accountant #finance #financiar #maritime #company
-
Buna ziua, angajez barman barista incepand din luna iulie, locatie centrala(constanta),pe bulevardul tomis, cafenea bar , pentru mai multe detalii astept mesaj in privat!
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
Cerințe: - Permis de conducere, categoria B (cerință indispensabilă); - Atent la detalii; - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor într-un mod eficient; - Capacitate foarte bine dezvoltată de a respecta termene limită; - Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate. Condiții: - Salariul: se pleaca de la: 3200 lei net; - Program: L-V 09-17:30; - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată; - Echipă tânără, deschisă. Dorim sa recrutam o persoana dinamica, responsabila, cu spirit organizatoric si meticulozitate pentru a gestiona activitatea la nivelul administrarii sediului companiei. O persoana curioasa, dornica sa invete cat mai mult si orientata spre dezvoltarea sa personala si profesionala. Cerinte candidat: Studii superioare finalizate Cunostinte PC - Microsoft Office, nivel mediu ( Excel) Cunostinte limbi straine: engleza, reprezinta un avantaj Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara; Capacitatea de a lucra in condi ii de stres, respectarea deadline-urilor; Abilitatea de comunicare i abilitatea de a lucra eficient in echipă; Abilitati foarte bune de time management si organizare; Descrierea jobului: Preluarea, înregistrarea la compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor si a celorlalti angajati. Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail, activitati de birotica si secretariat. Intocmirea de diverse rapoarte si situatii in Microsoft Excel. Preluarea si redirectionarea apelurilor si mesajelor telefonice. Redactarea, multiplicarea, organizarea si clasarea documentelor. Inregistrarea, sortarea si distribuirea corespondentei. Activitati de receptie si protocol.
-
Disponibil online
Lucru remote Lucru de acasa Online
Compania noastră, Chattingo, caută operatori chat online pentru a se alătura echipei noastre. Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Vă mulțumim pentru interesul acordat!
-
Angajez băieți și fete, fotografi, animatori in mascote și pictorițe pentru picturi pe față la copii. Angajez șef sală, barman și ospătar.
-
Romguard Security angajeaza urgent agenti de securitate inclusiv personal feminin , pentru supraveghere și control acces port Constanta oferim salarizare incepand cu 2650 ron net , program de lucru flexibil, echipamnet si scolarizare gratuita. relatii la tel
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!