Anunțuri
Ingineri doar cu poze Companii Disponibil din: 2021-0-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Bună, Bine ai venit pe pagina noastră. Colegii noștri din Electromontaj, Fabrica de Cleme si Armături din Câmpina, au nevoie de forțe noi pentru portofoliul de proiecte în continuă creștere și caută colegi cu următoarele abilități: - Curs sau școală profesională calificare sudor - Minim 2 ani experiență pe o poziție similară. - Cunoașterea procedeelor de sudura mig-mag si oxigaz De asemenea, dacă ești o persoană proactivă, cu inițiativă, orientată către rezultate, ai abilitatea de la lucra în echipă și ești disponibil ă pentru deplasări în țară sau în afara țării, ești cu atât mai potrivit ă în echipa noastră. Ce vei face la noi? Te vei ocupa de: - Potrivirea pieselor în vederea tăierii sau sudării - Curățarea părților componente și verificarea acestora în vederea identificării defectelor impurităților - Pregătirea și verificarea aparatelor de sudură - Reglarea tensiunii intensității curentului electric - Consolidarea părților uzate prin acoperirea cu straturi de aliaje - Controlarea pieselor finite utilizând dispositive de măsură specific - Interpretarea și utilizarea documentației tehnice Ce oferim? - Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in munca - Asigurare de viață, - Prima lunară de electricitate - Prima de Craciun pentru copiii angajatilor - Bonus concediu de odihna - Bonuri de masă De ce să vii la noi? Pentru că aici parte de tot respectul cuvenit, într-un mediu de lucru dinamic, cu un program flexibil (vineri este program scurt) și ai posibilitatea să crești profesional. Suntem o echipă diversă, cu oameni faini, o echipă în care nu există eu ci noi , și odată ajuns la noi, ești parte din familia noastră. Dacă ai citit tot anunțul și ai ajuns până aici, acum fă pasul final și aplică! Daca ai ajuns pana aici, fa pasul final si aplica! Ne poti contacta la numarul de telefon <span><a class="showNumber" data-tel="0720">07 arata numarul</a></span> 221 199. Cine suntem noi? Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi menţinem infrastructura pentru distribuţia inteligentă a energiei electrice. Avem peste 70 de ani de experienţă în infrastructura de distribuţie de înaltă tensiune cu peste 400000 de kilometri de linii aeriene de transport de medie şi înaltă tensiune. Suntem încrezători cu privire la viitor datorită celor aproximativ 1 500 de ingineri şi profesionişti care au demonstrat că excelenţa este realizabilă. Ce facem: Grupul EM include companii care furnizează cabluri electrice, cleme şi fitinguri, construiesc stâlpi, fundaţii forate, staţii electrice. Avem capacitatea de a derula proiecte diferite, pe toate continentele, în acelaşi timp, la cele mai înalte standarde de calitate. De asemenea, avem capacitatea de a dezvolta o gamă largă de proiecte de construcţii în diverse industrii: energie verde, telecomunicaţii, imobiliare, utilităţi şi infrastructură rutieră etc. Deţinem o staţie de testare stâlpi una dintre cele mai mari şi mai moderne din lume. Te aștepăm alături de noi dacă: Vrei să ai impact; Îți place să contribui; Crezi în puterea echipei și a țelului comun; Ești o persoană responsabilă, iar siguranța ta și a celor de jur este o prioritate pentru tine. Locații Electromontaj în România: Sediul Central; Sucursala București; Sucursala Bacău; Sucursala Craiova; Sucursala Pitești; Stația de Încercări Stâlpi; Fabrica de Stâlpi Metalici Zincați; Fabrica de Cleme și Armături. Locații Electromontaj externe: Sucursala Bulgaria; Sucursala Cipru; Sucursala Emiratele Arabe Unite; Sucursala Iordania
-
Promovat
Societatea PALEX CONSTRUCTII INSTALATII SRL angajeaza Inginer Constructii Civile pentru Departamentul Tehnic/ Ofertare / decontare. Activitati desfasurate; Intocmeste documentatia necesara propunerii financiare pentru participarea la licitatiile publice pentru lucrari de constructii in conformitate cu legislaţia în vigoare; Studiaza documentatia de atribuire (fisa de date, caiete de sarcini, etc.) in vederea cunoasterii cerintelor pe care trebuie sa le indeplineasca oferta si depistarii eventualelor omisiuni, erori, neconcordante; Formuleaza solicitari de clarificare la eventualele omisiuni, erori, neconcordante intalnite in documentatia de atribuire; Intocmeste raspunsurile la solicitarile de clarificare transmise de autoritatea contractanta in termenul impus; Participa la vizitarea amplasamentelor, daca este cazul; Cunoaste si aplica legislatia in domeniul achizitiilor publice si licitatii; Intocmeste documentatia de decontare a executiei lucrarilor atribuite ulterior ofertarii. Cerinte: - studii superioare de specialitate (absolvent al Universitatii Tehnice de Constructii); - minim 3 ani experienta pe partea de ofertare / decontare in domeniul constructiilor; - abilitati de interpretare si analiza a documentatiei tehnice; - cunoasterea legislatiei specifice in domeniul achizitiilor publice. Oferim: - contract de muncă pe durată nedeterminată; - mediu de lucru profesionist; - pachet salarial competitiv care se va negocia la interviu; - training, formare și suport continuu pentru dezvoltare profesională; - carieră într-o societate cu tradiție, aflată în continuă dezvoltare;
-
Promovat
RESPONSABILITATI - Intocmirea ofertelor de pret in baza cererilor primite de la beneficiari; - Analiza, selectia si negocierea ofertelor primite pentru materiale, echipamente si lucrari - Verificarea corectarea listelor de cantitati din planuri - Urmarirea executiei proiectelor si a echipelor de executie - Propunerea de solutii constructive pentru lucrari de instalatii CERINTE - Studii superioare tehnice (Instalatii in Constructii); - Experienta ca inginer ofertare executie instalatii HVAC si Sanitare constituie un avantaj - Cunostinte desen tehnic, operare PC (MS Office, AutoCad); - Cunoasterea unei limbi straine constituie un avantaj - Capacitatea de a lucra independent, fara supervizare sau indrumare, dar si in echipa - Personalitate energica si flexibila. BENEFICII OFERITE - Contract de munca pe perioada nedeterminata - Pachet salarial motivant in functie de experienta
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC GRIMET CONSTRUCT SRL angajeaza: LACATUSI CONFECTII METALICE SI SUDORI Cerinte: -asigurarea calitatii lucrarilor executate -disciplina si respectarea normelor si procedurilor -calificare pe meserie -experienta sudura MIG-MAG si WIG (pentru sudori) - bune cunostinte profesionale si de desen tehnic (in special pentru lacatusi) Oferim: - PACHET SALARIAL ATRACTIV, BAZAT PE NIVELE DE COMPETENTE DEMONSTRATE - PRIME DE PERFORMANTA LUNARE - CONDITII DE MUNCA SI RETRIBUTIE BUNE - CURSURI SI INSTRUIRI DE SPECIALIZARE SI CRESTERE A COMPETENTELOR - card de masa - transport - asigurare medicala personalizata - un loc de munca stabil si sigur, unde sunteti respectat si de unde puteti iesi la pensie CV-uri si informatii la: - tel.: - tele-amil: - site: www.grimetconstruct.ro
-
Responsabilitati: - sudura / lacatuserie pentru tubulatura si echipamente hidraulice de inalta presiune si alte structuri mecanice; Cerinte post * sudura electrica, MIG-MAG, CO2, argon * lacatuserie * experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari; * experienta in domeniu, minim 3 ani. Oferta - Pachet salarial atractiv; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Descrierea jobului: Post: Conducator Proiect Sarcini principale : Coordoneaza echipa de proiectare, distribuie si urmareste realizarea activitatii de proiectare conform cerintelor de calitate, termen de finalizare si buget Este persoana de contact cu clientul pentru care se face proiectul, prezinta si agreaza cu clientul solutiile tehnice, planificarea realizarii proiectului, managemntul modificarilor. Candidatul Ideal: Studii superioare in domeniul mecanic Abilitati de lider Buna gestionare a situatiilor de criza buna prioritazare a activitatilor Forta de propunere solutii tehnice Rapiditate si autonomie in realizarea de propuneri si in luarea deciziilor Cunostinte avansate in domeniul proiectarii mecanice si a proiectarii proceselor de sudura si asamblare Experienta in utilizarea programelor CAD (Catia, NX) Competențe avansate în limba engleză. Se ofera: Salariu atractiv Contract pe perioada nedeterminata cu norma intreaga Mediu profesional cu oportunitati de dezvoltare in domeniu Prime pentru evenimente fericite (casatorie, nastere) Ajutoare pentru evenimente in familie
-
Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
- absolvent al facultatii de constructii(avantaj specializare instalații.) -experienta pe post(inginer ofertare decontare) -experienta in executia lucrarilor de instalații(constituie un avantaj) -cunoasterea tehnologiei de executie a lucrarilor de instalații -experienta in utilizarea softurilor:,Microsoft Office(excel avansat), Autocad, -seriozitate, rezistenta la stres,gandire distributiva,abilitati de negociere,abilitati de analiza de cost Descrierea Job-ului: - Identifica materialele si echipamentele principale care intra in componenta ofertei, caracteristicile tehnice si cantitatile acestora; -Studiaza oferte de preturi de materiale, analizeaza preturile subcontractorilor, intocmeste cereri de oferta pentru furnizorii de echipamente, urmareste primirea acestora, analizeaza ofertele primite si selecteaza cele mai convenabile oferte; - Completeaza formularele conform cerintelor prevazute in caietele de sarcini si a legislatiei in vigoare; -Realizează și urmărește graficele de lucrări (stadiu lucrări proiect) împreună cu colegii din șantier, în vederea întocmirii situațiilor de lucrări; -Verificarea listelor de cantități și a planurilor în vederea estimării corecte a prețului ofertat; -Genereaza modifica devize utilizand programele informatice specifice; -Calculeaza oferte pentru licitatii si intocmeste oferta pentru licitatii publice sau beneficiari privati; -Intocmeste verifica situatii de lucrari; Conditiile de muncă sunt deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ si motivant cu posibilitatea integrării într-o echipă tânăra, caracterizată prin performantă si succese dovedite. Daca deții un minim de cunoștințe în domeniul instalațiilor, cunoștințe de operare programe calcul devize (Windev este un avantaj, Excel) te asteptăm in echipa noastră. Se ofera salariu motivant, tichete de masa.
-
VILA GENERAL CONSTRUCT S.A., companie românească, specializată în construcții de tip rezidențial și nerezidențial, construcții de drumuri și poduri, lucrări de alimentare cu apă și canalizare, servicii de livrare și turnare betoane, livrare agregate balastieră, săpături mecanizate precum și închirierea utilajelor pentru diferite activități, ANGAJEAZA: - INGINER CONSTRUCTOR - ȘEF DE ȘANTIER Cerințe: * Studii medii superioare * Cu sau fără experiență (experiența în domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj) * Permis de conducere * Abilități tehnice și administrative * Capacitate de coordonare a echipelor și coordonare în execuția lucrărilor
-
PROGRESS FLUID este principalul partener in Romania a companiei germane BOSCH REXROTH si are ca obiect de activitate comercializarea, suportul tehnic si service a instalatiilor si echipamentelor de actionari si automatizari industriale hidraulice. In ultimul timp, Progress Fluid si-a extins gama de produse oferite prin incheierea unor parteneriate preferentiale cu producatori de renume in domeniul actionarilor si automatizarilor industriale. Gama de produse oferita are la baza intreaga oferta BOSCH REXROTH, ATOS, VICKERS, ARGO-HYTOS, BERARMA, SETTIMA, CASAPPA, HBE in domeniul actionarilor si automatizarilor hidraulice, pneumatice, tehnica liniara si de montaj, precum si conectica VOSS si furtune hidraulice, Lider de piata in domeniu, PROGRESS FLUID ofera clientilor sai cea mai variata gama de echipamente de actionari si automatizari industriale si servicii complete referitoare la executie de instalatii noi sau modernizarea celor existente, consultanta, proiectare, mentenanta, reparatii pompe, cilindri si echipamente hidraulice RESPONSABILITATI : - promoveaza si vinde produse si echipamente pentru automatizari hidraulice, pneumatice, mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea vanzarii (rapoarte, contactari zilnice); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; - urmareste derularea contractelor si comenzilor; - monitorizarea pietei; - participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA Pachet salarial atractiv; Telefon de serviciu; Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Angajam Design Engineer (Cables Design) la o fabrica de cablaje din Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - licenta in Inginerie electrica Inginerie energetica sau domeniu similar - experienta in proiectarea cablurilor intr-un mediu de productie - cunostinte in software CAD si alte instrumente de proiectare RESPONSABILITATI: - proiectati si dezvoltati sisteme de cabluri pe baza cerintelor si specificatiilor proiectului - efectuati cercetari si analize pentru a optimiza proiectarea cablurilor pentru performanta si eficienta a costurilor - creati desene detaliate, modele si prototipuri folosind software-ul CAD - efectuati teste si evaluare pentru a valida performanta si fiabilitatea sistemelor de cabluri BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - bonuri de masa in valoare de 39 lei - program de lucru de luni pana vineri: 08.00-16.00 - decontarea transportului in comun doar in Bucuresti sau transport asigurat: Calarasi, Ialomita, Valea Argovei-Silistea, Giurgiu, Teleorman. Persoanele interesate ne pot contacta la nr 0751 366 964 0723 626 048
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Angajam inginer pentru suport tehnic, supervizare lucrari montaj, mentenanta usi tehnice/ industriale. Permis de conducere cat. B. Locatia Stefanestii de Jos, Jud. ILFOV Asteptam CV pe e-mail
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Requirements: - Residence: Bucharest / Targoviste; - Degree: on Engineering; - Software Requirements : Microsoft Office, AutoCAD 2D, any 3D software; - Flexibility and adaptability to change; - Experience: any; - Good professional presentation; - Fluent in English. Activity Description: - Mechanical - Electrical - Instrumentation - Control engineering detail activities, applied to centrifugal compressors / gas & steam turbine, skidds (Oil & Gas field).
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Bragadiru . Inginer pentru activitatea de organizarea productiei de mobilier de exterior , urmarirea productiei si intocmirea de oferte tehnico-economice. Constituie avantaj cunoasterea de programe de prezentare vizuala.
-
Ofertă de muncă (București) - Inginer Devize Ofertare Clientul nostru, un punct de reper în reinventarea și promovarea conceptului arhitectural și al serviciilor de calitate în România și pe plan internațional, abordează toate domeniile legate de construcții și management de proiect. Inovația, dinamismul și performanța se îmbină într-un mediu organizațional sănătos și puternic din care puteți face parte și dumneavoastră, pentru a pune in practică valorile care ne însuflețesc, împreuna. Cerințele postului: Certificate sau calificări în domeniu ( constituie un avantaj); Studii superioare: inginer - constituie avantaj; Experiență profesională: minim 2 ani în derularea procedurilor de operare și executie devize și o buna cunoastere a normelor și legislației în domeniu. Verificarea dosarelor de ofertare reprezintă un plus; Abilități de negociere reale; Competențe de operare program devize (WINDEV, INTERSOFT, eDEVIZE) și Microsoft Office (Excel, Word); Abilitatea de organizare și planificare; Creativitate si determinare în finalizarea unui proiect; Abilități excelente de gestionare a timpului; Receptivitate, seriozitate, corectitudine; Foarte bune abilități de comunicare; Atitudine proactivă și deschidere către nou; Capacitate de învățare rapidă; Atitudine pozitivă, autodeterminare și spirit de echipa; Atribuțiile postului: Stabilirea cu factorii de decizie bazele de preturi si intocmeste devizul pe categorii de lucrari al investiției totale; Stabilirea prețului lucrarilor: - Întocmirea devizului pe categoriile de lucrări ale investiției totale; - Stabilirea situațiilor intermediare de plată conform contractelor și graficelor lucrărilor; - Participarea la estimarea cantităților, a costurilor de materiale și a forței de muncă necesare -Elaborarea clarificărilor și stabilirea listei de livrabile în faza de ofertare a proiectelor; -Participarea la întâlnirile tehnice de proiect din timpul tuturor fazelor de proiectare și execuție; -Stabilirea de comun acord cu beneficiarul a soluției tehnice pentru realizarea proiectului; -Încadrarea cantităților de lucrari în articole din deviz; -Introducerea articolelor de deviz în program specializat; -Calculul costului final al investiției; -Întocmirea formularelor F1, F2, F3, F4, F6 conform HG 907 și verificare completării corespunzatoare a formularelor F5 de către proiectanții de specialitate; -Întocmirea devizului General al investiției și a devizelor pe obiect, Colaborarea ori de câte ori este nevoie cu specialiștii din cadrul departamentului tehnic, cu șeful punctului de lucru si șeful de șantier, cu arhitecții; Urmărirea tendințelor de dezvoltare a pieței de domeniul construcțiilor: prețurile și produsele concurenței; Introducerea devizelor conform normelor de indicatoare și realizarea extraselor de materiale, manopera, utilaje și transport; Întocmirea masuratorilor pentru lucrările la care nu exista liste cu cantități de lucrari; Întocmirea ofertelor financiare și tehnice necesare procesului de achiziție publică licitație; Întocmirea și verificarea devizelor și a listelor de cantități pentru proiectele în lucru sau pentru cele aflate în faza de execuție; Implicarea activă în realizarea ofertelor pentru licitații; Colaborarea cu responsabilul achiziții privind ofertele de pret; Negocierea prețurilor și a condițiilor comerciale cu furnizorii; Întocmirea ofertei tehnico-economice în conformitate cu cerințele documentației primite; Promovarea constantă a unei imagini pozitive a companiei în relația cu clienții; Analiza, gestionarea și anticiparea gradului de risc (financiar timp); Arhivarea corespunzatoare a documentației; Propunerea de noi metode de îmbunatatire a stilului de lucru pentru a maximiza eficienta atingerii obiectivelor propuse; Beneficii: Vă oferim un salariu motivant, negociabil în functie de experiența dumneavoastră. Vă punem la dispoziție toate resursele disponibile si vă oferim toată sustinerea pentru a vă integra și dezvolta intr-o echipa de profesionisti; Participarea la proiecte speciale, de lunga durata, atât pe plan național, cât și international; Mediu de lucru excepțional. Suport pentru relocare.
-
Compania General DC Instal angajeza inginer instalatii electrice. Candidatul ideal: Studii: medii superioare - profil tehnic Persmis auto categoria B Disponibilitate la deplasari Experienta profesionala: minim 2 ani intr-o pozitie similiara Gestionare activitate de intretinere si mentenata Descrierea postului: - intocmire situatii de lucrari si oferte - gestionare lucrari incepute - intocmire documnete lucrari (procese verbale, situatii de lucrari, carte tehnica, etc.) - emitere comenzii de aprovizionare - planificarea interventiilor - intocmire program si urmarire stadiu interventii - mentinerea relatiilor cu beneficiarii Beneficii: - pachet salarial atractiv in functie de experienta - Instrumente pentru desfasurarea activitatii cat mai eficienta - stabilitatea si siguranta locului de munca - posibilitate avansare Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.
-
RESPONSABILITATI - service / reparatii pompe si instalatii de automatizare hidraulice-pneumatice-mecanice; - asigura consultanta tehnica si service clientilor; - prezinta si discuta oferta tehnica specifica; - se ocupa de administarea activitatii specifice postului (rapoarte, contactari zilnice, etc.); - intretine relatia cu clientii din portofoliu si urmareste cresterea numarului acestora; -urmareste derularea contractelor; -monitorizarea pietei; -participarea la targuri si expozitii in domeniu; CERINTE POST *studii superioare tehnice (OBLIGATORIU Politehnica / fac. mecanica, masini hidraulice/ pneumatice, mecatronica, masini unelte, automatizari); * abilitati de comunicare, vanzari si negociere; * MINIM 5 ANI experienta in domeniul instalatiilor si componentelor hidraulice si pneumatice; * MINIM 5 ANI experienta in VANZARI-SUPORT TEHNIC echipamente hidraulice si pneumatice * cunostinte operare PC (Word, Excel); * capacitate de lucru in echipa, initiativa, seriozitate; * disponibilitate si perseverenta in acumulare de cunostinte noi intr-un domeniu dinamic; * OBLIGATORIU cunostinte lb engleza si/sau germana; * OBLIGATORIU permis de conducere cat B; * disponibilitatea la deplasari in tara si strainatate; * disponibilitate la program prelungit * domiciliu in BUCURESTI sau limitrof. NU se asigura cheltuieli de cazare sau relocare pentru aplicantii care nu sunt din Bucuresti OFERTA - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; - Abonament medical - Training si oportunitati de dezvoltare a carierei in tara si in strainatate; - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial
-
Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email
-
Fabrica MULTIMETAL - Companie producătoare de utilaje industriale, linii tehnologice, echipamente şi componente industriale angajeaza PROIECTANT UTILAJE INDUSTRIALE Responsabilitatile postului: - Realizeaza activitati de proiectare asistata de calculator, proiectare 2D, 3D si realizarea desenelor de executie pentru constructii metalice, instalatii si utilaje industriale pentru diverse domenii industriale; - Intocmeste schite de principiu si liste estimative de materiale in vederea realizarii proiectelor in care este implicat; - Ofera informatii tehnice si asigura suportul necesar catre departamentul de productie pe parcursul derularii proiectului; - Analizeaza lista de cerinte (ce poate contine informatii cum ar fi: dimensiuni de gabarit, forte, energia, fiabilitatea, protectia mediului, numarul de exemplare, cerinte specifice, etc.); - Se documenteaza asupra realizarilor din domeniul temei de proiectare; - Defineste si semnaleaza problemele esentiale de solutionat; - Realizeaza proiectarea conceptuala (realizarea mai multor variante de solutionare a temei, evaluarea tehnico economica si selectia solutiei de principiu) si proiectarea functionala; - Realizeaza proiectarea constructiva de ansamblu (ex.: proiectare forma, dimensionare, verificari, evaluare tehnico-economica, reprezentare grafica) si constructiva de detaliu (ex.: realizarea desenelor de executie, de montaj, a listei de repere); - Desfasoara activitati complexe in domeniul elaborarii documentatiei grafice; - Realizeaza documentatia grafica 2D, 3D pentru proiectele companiei; - Foloseste schitele tehnice pentru a redacta si interpreta documentatia tehnica de realizare a produselor; - Detaliaza modele (desene de executie, subansamblu, ansamblu) cu ajutorul aplicatiilor de tip CAD; - Stabileste standardele care trebuie respectate in fazele de executie si montaj; - Urmareste modul de executie si montaj al echipamentelor proiectate; - Asigura asistenta la fabricatie pentru produsele proiectate; - Propune masuri pentru imbunatatirea fiabilitatii produselor proiectate; - Face interventii asupra proiectelor prototip. Dupa testarea proiectului in functiune, face modificarile necesare in schite. Inmaneaza documentatia celor care raspund de aplicarea ei in procesul de productie; - Mentine o colaborare stransa cu personalul tehnic implicat in realizarea proiectului; - Raporteaza periodic către superiorul ierarhic stadiul desfasurarii proiectelor; - Livreaza la termenele stabilite si comunicate de superiorul ierarhic, toate desenele tehnice/ intreg proiectul pentru produsele solicitate conform parametrilor stabiliti. Cerintele postului: - Studii superioare; - Experienta tehnica relevanta ca Inginer Proiectant: minim 5 ani; - Utilizare avansata a softurilor specifice de proiectare: Solidworks, Catia, Autodesk, Pro Engineer, Solid Edge (cunoasterea mai multor programe specifice constituie un avantaj) Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email