Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2021-04-24 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează o doamnă bucatar cu experiență în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9-10h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Pentru relatii suplimentare, CV, mesaj la anuntul postat De asemenea se poate depune o cerere de angajare la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2
-
Promovat
Candidatul ideal - Experienta in utilizarea programelor de devize; - Experienta in domeniu, ca ofertant devizier achizitor; - Experienta in achizitii publice; - Experienta in constructii; - Cunostinte foarte bune Microsoft Office (Excel, Word); Descrierea jobului - Intocmeste documentatii tehnico economice ( devize oferta, situatii de lucrari, antemasuratori ) in constructii - Intocmeste baze de preturi, liste de cantitati, intocmeste devize si situatii de plata, realizeaza dosarul de ofertare. - Interactioneaza cu beneficiari, proiectanti, executanti, furnizori de materiale, dotari si echipamente in vederea realizarii ofertelor tehnico economice. Reprezinta avantaj : cunoasterea programului Arhicad
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Managementul activitatilor companiei pe departamente Atingerea Viziunii companiei Marirea cifrei de afaceri si a profitabilitatii
-
Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Ocupantul poziției va coordona activitatea de depozitare și gestionare a tuturor materialelor necesare pe un șantier de construcții civile, contribuind la asigurarea permanentă a stocurilor necesare, atât din punct de vedere cantitativ, cât și calitativ. Persoana selectata va fi responsabilă de: Recepția cantitativă și calitativa a mărfurilor intrate în gestiune conform fișelor tehnice; Organizarea modului de depozitare corespunzătoare a materialelor, ținând cont de termenele de valabilitate (FIFO) și respectarea condițiilor de depozitare impuse de producător; Recepția și eliberarea materialelor pe baza documentelor specifice activității din depozit și asigura circuitului corect al acestora; Efectuarea inventarelor periodice ale materialelor din depozit; Asigurarea permanentă a informațiilor referitoare la stoc și evidența informatizată a acestuia; Crearea unui mod organizat și ordonat de lucru, asigurând astfel respectarea standardelor și a regulamentelor; Calitatea muncii și asumarea responsabilității pentru activitatea sa și a celor pe care îi coordonează; Dezvoltarea și menținerea unei bune relații cu colegii direcți și din departamentele cu care interacționează; Pregătirea și prezentarea rapoartelor periodice și la cerere. Gestionarul va avea contact frecvent cu reprezentanți ai departamentelor Operațional, Achiziții, Logistică și Contabilitate, cărora le va furniza informații relevante și exacte în vederea efectuării comenzilor optime de materiale cât și cu reprezentanții echipelor de execuție în vederea distribuirii materialelor necesare. Ocupantul poziției va coordona activitatea Ajutorului de Gestionar. Cerințele postului: Studii medii finalizate Experiență pe un rol similar de minimum 3 ani Cunoștințe tehnice despre materialele folosite în construcții - de preferat; Abilitați de planificare, organizare ți prioritizare a activităților; Bune abilitați de comunicare verbală și scrisă; Capacitatea de a asigura continuitate fluxului normal de lucru în ciuda întreruperilor și a solicitărilor simultane și multiple; Capacitatea de a avea o privire de ansamblu și de anticipare a potențialelor probleme; Atitudine deschisă și dorința de dezvoltare; Abilități de a lucra cu calculatorul (MS Office, Outlook) Daca ești interesat să aplici pentru aceasta pozițiea, trimite CV-ul accesand site-ul companiei BTDConstruct & Ambient, sectiunea recrutare. Intrebarile despre rol le poti adresa telefonic la numarul afisat.
-
Căutăm Inginer Devizist Construcții Civile - Galati Condiții avantajoase Pachet salarial + beneficii: - 100% corespunzatoare experientei, abilitatilor si aptitudinilor - il vom discuta si stabili la interviu. Responsabilități: Calcularea necesarului de materiale din cadrul unui proiect si evaluarea valorii acestui proiect; Evaluarea si raportarea periodica pana la finalizarea proiectului, verificarea lucrarilor executate; Respectarea procedurilor si regulilor interne de lucru; Intocmirea listelor cu cantitatile de lucrari executate si a situatiei de lucrari impreuna cu departamentul tehnic; Realizarea si urmarirea graficelor de executie; Colaborarea cu ceilalti experti din cadrul proiectului; Încadrează în norme de deviz și întocmește verifică devizele de lucrări pe obiecte, în conformitate cu listele de cantități primite de la specialități Obține oferte de preț de la furnizori sau producători de materiale și echipamente care să justifice bugetele de lucrări propuse; Întocmește baze de date referitoare la prețuri; Realizează analize de prețuri sau documentații pentru adaptarea articolelor la proiectul tehnic; Cunoasterea normativelor si standardelor in vigoare. Cerințe: Absolvent studii superioare Minim 3 ani de experienta profesionala in domeniu; Bune cunostințe de operare PC: MS Office, CAD, Intersoft (sau alt softuri de devize); Cunoașterea legislației în domeniu; Experiența și înțelegerea procesului tehnologic; Cunoașterea tehnică a materialelor de construcții și a proceselor implicate. Abilități bune de analiză și calcul matematic https: hrproteam.ro joburi inginer-devizist-galati #angajare#inginer#devizist#constructii#job#inginerdevizist#Galati
-
SC angajeaza electricieni in constructii si ajutor de electrician in Bucuresti . Salariul final se discuta la interviu. Se solicita pentru postul de electrician in constructii: - calificare si experienta in montaj doze, prize, diverse întrerupatoare, pat cable, legat in tablouri dupa scheme monofilare, etc; - citirea si punerea in aplicare a planului de instalatii electrice. Oferim: - seriozitate; -contract de munca perioada nedeterminata; -program L-V 8h 8,5h in functie de santier Sambata nu se lucreaza. -salariul la timp, bonusuri de performanță Sunati, nu dati mesaje.
-
Principalele responsabilități: Organizarea și coordonarea echipelor de teren; Cerințe: Nivel studii: superioare (profil tehnic); Permis auto: categoria B;
-
Angajez inspector SSM / cadru tehnic PSI . Cerinte: domiciliul in Bucuresti permis conducere cat. B experienta in domeniu minim 1 an cunostinte operare PC salariu atractiv Cei interesati sunt rugati sa trimita un CV in vederea programarii unui interviu. Multumim!
-
Anunț de Angajare Firmă: Point Architects SRL Poziție: Inginer Constructor Experiență: 1-3 ani Descriere: Point Architects SRL caută un inginer constructor talentat și motivat pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea între 1 și 3 ani de experiență în domeniul construcțiilor și va fi pasionat de inovație și excelență în proiectare și construcție. Responsabilități: Participarea activă la elaborarea și implementarea planurilor de construcție. Supravegherea și coordonarea lucrărilor de construcție pe șantier. Asigurarea respectării standardelor de calitate și siguranță. Colaborarea strânsă cu arhitecții și alte echipe implicate în proiecte. Gestionarea resurselor și a bugetelor alocate proiectelor. Cerințe: Diplomă în domeniul ingineriei construcțiilor . Experiență anterioară relevantă în domeniul construcțiilor (1-3 ani). Cunoștințe solide de proiectare și construcție. Abilități excelente de comunicare și gestionare a timpului. Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă. Atestat de proiectare și sau execuție lucrări de construcții constituie un avantaj. Beneficii: Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei. Mediu de lucru dinamic și stimulant. Pachet salarial competitiv, în concordanță cu experiența și performanțele. Dacă sunteți interesat să faceți parte din echipa noastră și îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să trimiteți CV-ul actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email
-
SPIACT Craiova SA, angajeaza pentru santierele din zonele Lugoj -Timisoara-Arad (Modernizare Linie Feroviara LOT 2,3 si 4 ) personal pentru functia de Electrician un nr. de 10 posturi si necalificat 5 posturi. Responsabilitati: Executa lucrari de reparatii, ajustari, confectionari si montari de piese in atelierul santierului. Executa instalarea: a) elementelor de sustinere a liniei de contact (stalp, armaturi, console, etc.); b) cablului purtator, firului de contact; c) pendulelor, fixatorilor si reglajul liniei de contact; d) elementelor pentru PICV (Protectia Instalatiilor din Cale si Vecinatatea liniei de contact); e) elementelor de alimentare a liniei de contact. Cerinte: Experienta profesionala minim 3 ani Studii medii in domeniul electric; Capacitatea de a citi schite tehnice; Disponibilitatea de deplasare in tara Simt al raspunderii, respectarea termenelor limita, adaptabilitate, flexibilitate, seriozitate, putere de concentrare, gandire creativa, profesionist, atent la detalii; Cunoasterea standardelor si a normativelor aflate in vigoare, precum si a legislatiei in domeniu; Cunostinte tehnice dobandite in domeniul de specializare BENEFICII OFERITE - salariu motivant - bonuri de masa; - prime de sarbatori (Paste, Craciun); - abonament privat servicii medicale; - zile de concediu suplimentare in functie de vechime (pana la 30); - loc de muncă stabil. DESCRIEREA FIRMEI SC SPIACT CRAIOVA SA este o societate de productie industriala, aparataj centralizare si telecomanda Cai Ferate ale carei produse, servicii si lucrari se adreseaza in principal infrastructurii feroviare.
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;
-
ANUNT !!! Angajam persoana calificata pentru montaje hale, panouri si acoperisuri in Igris. Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la nr de telefon: sau trimiteti un CV pe whatsapp.
-
Societate de constructii drumuri cu santiere pe raza Judetului Bacau. Angajeaza in domeniu : -Ingineri -Subingineri -Maistri -Tehnicieni Permis de conducere Categoria B . Pentru mai multe detalii cu privire la locul de munca sau stabilirea unui interviu sunati la numerele de telefon :
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Atribuții: Întocmirea de proiecte de execuție și montaj pentru Structuri metalice, Structuri beton, etc, sub coordonarea șefului de proiect Calcul structura proiectata Întocmire de documente și rapoarte specifice: Breviare de calcul; Memorii tehnice; Caiete de sarcini; Specificație materiale Însușiirea și aplicarea noilor reglementări tehnice în domeniu Elaborare documentaţii de proiectare pe parte de constructii la faza de: studii de fezabilitate DALI, proiect tehnic şi detalii de execuţie, respectiv planuri coordonatoare, breviare de calcul, memorii tehnice, caiete de sarcini, fişe tehnice, planuri de montaj; Asigură efectuarea acţiunilor corective solicitate prin avizele date. Cerinte: Studii superioare de specialitate (Universitatea tehnică de construcții) Experienta 0-1 an Disponibilitate deplasari in șantier pentru realizare relevee și măsuratori, realizarea de schițe și desene de detaliere în urma măsurătorilor Cunostinte in folosirea unei limbi straine: engleza cunoștiințe nivel mediu, inclusiv limbaj tehnic Cunoasterea normelor de proiectare in domeniu (Coduri nationale, Eurocode) Cunoasterea utilizarii programelor necesare desfasurarii activitatii: o Microsoft office: Word, Excel, Power Point, Outlook nivel avansat; o Internet, E-mail nivel avansat; o AutoCAD 2D, 3D nivel avansat; o AXIS, SCIA, Graitec nivel mediu; o Adobe Acrobat nivel mediu; Permis de Conducere: B CALITĂȚI PERSONALE: Capacitate de analiză și sinteză, capacitate de lucru cu instrumente specifice proiectării asistate, vedere în spatiu și simț tehnic, Seriozitate, Dornic de învățare și proactiv Spirit de inițiațivă și cooperare, Respectarea unor succesiuni de indicații și a unei planificări Capacitate de a munci într-o echipă multidisciplinară, abilități de comunicare Disponibilitate la deplasări în țară pentru asistență tehnică relevee, proiectare Calitati de coordonare echipa si planificare, Capacitate de decizie in momente esentiale Salariul in funtie de competente, se pleaca de la 4000 net luna
-
- cunostinte AutoCAD; Arhicad - experienta in domeniu minimum 0-1 ani; - intocmeste desenele in AutoCAD pentru documentatiile de avize, pentru proiectele tehnice de arhitectura, instalatii, etc.; - cunostinte MsOffice; Intocmeste, depune si ridica documetatii avize - comunica eficient cu partenerii implicati in proiect (clienti, colegi, contractori). - are o fire deschisa si bun spirit de echipa; - da dovada de colegialitate si altruism; - poseda o mare dorinta de a invata si de a se perfectiona; - cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj; - cunostinte tehnice in domeniul constructii constituie un avantaj. Salariul oferit: 3500-4000 net luna in functie de competente
-
IPTANA S.A., cea mai importanta societate de proiectare din Romania, cu o experienta de peste 65 de ani in domeniul proiectarii infrastructurii de transport rutier, maritim si aeroportuar, cu sediul in Bucuresti, sector 1, angajeaza full-time: ingineri cai ferate, drumuri si poduri - specializarea drumuri, experienta 3 - 5 ani in domeniul de activitate; expert achizitii publice.
-
Angajam SABLATOR in Cristian jud BRASOV : Profilul firmei noastre: fabricarea de constructii metalice si parti componente ale structurilor metalice Angajam in Cristian jud. Brasov : SABLATOR Se cere experienta si seriozitate Salariul oferit e competitiv si se negociaza la interviu Cei interesati pot trimite un mesaj sau CV la email Pentru a va programa la un interviu, va rog sa ma sunati la sau trimiteti un CV pe whattsup sau email