Anunțuri
Ingineri Disponibil din: 2022-01-18-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Promovat
Angajam inginer automatist-programator pentru sisteme BMS/BEMS se cere experienta minima de un an in proiectarea si/sau executia de sisteme de automatizare; - experienta in proiectarea/executia de sisteme BMS/BEMS constituie avantaj; - experienta in sisteme SCADA constituie avantaj; - detinerea de permis de conducere categoria B constituie avantaj; - se ofera - salariu motivant si corespunzator pregatirii si activitatii depuse; - se asigura conditii bune pentru relocare in Brasov pentru persoanele care doresc relocarea in Brasov;
-
Promovat
Cerinte: -Autorizatie macara Grupa A, carnet de conducere categoria C; -Cunostinte si abilitati privind manevrarea macaralelor legislatia rutiera; -Disponibilitate pentru deplasari; -Abilități bune de comunicare si lucru în echipă. Oferta: -Salariu lunar 7000 lei -Transport asigurat sau decontat la si de la domiciliu -Bonusuri pentru respectarea termenelor de executie -Plata sigura si punctuala -Program de munca in conditii de santier (9-10h zi) cu respectarea normelor de munca -Prime de sarbatori si nu numai -Diurna pentru deplasare in santier -Suport constant din partea companiei Pentru relatii suplimentare, CV, mesaj la anuntul postat De asemenea se poate depune o cerere de angajare la sediul societatii din Campina , str. Progresului , nr.2
-
Promovat
Intra Interim, agent de muncă temporară Autorizat de către Ministerul Muncii, activează pe piața de recrutare din 2018. Suntem prezenți atât în România, cât și în Franța, Germania si Belgia pentru ca misiunea dvs să fie un adevărat succes! Intra Interim angajează Sef de santier (constructii) pentru un client specializat in demolare si indepartare azbest si plumb din Franța, zona Paris. Cerințe: Experiență în domeniu- OBLIGATORIU Cunoașterea limbii franceze nivel mediu avansat - OBLIGATORIU Permis de conducere categoria B- OBLIGATORIU Responsabilități: Centralizează toate informațiile de teren legate de diversele cereri ale clienților Se ocupă de relația cu clienții în timpul fazei de realizare a lucrărilor Negociază realizarea de lucrări suplimentare în colaborare cu responsabilul de afaceri Negociază lucrările subcontractate Realizează transferul informațiilor din piață obținute cu responsabilul de afaceri Efectuează vizita pe viitorul șantier Întreprinde demersurile administrative preliminare necesare Redactează documentele tehnice Identifică resursele umane și materiale Elaborează contrastudiu pentru fiecare operațiune Elaborează stadiul lucrărilor și gestionează avansarea și validarea facturii corespunzătoare Se asigură de buna reglementare a creanțelor din partea clienților Participă la ședințele de șantier Monitorizează progresul lucrărilor Asigură respectarea regulilor de igienă și securitate Asigură aplicarea modurilor operaționale definite Propune modificări tehnice dacă este necesar Realizează audituri interne pe șantier (o dată pe lună). Ofertă și condiții de muncă: Salariu: 3000 EUR NET lună Program de lucru: 39 ore săptămână Cazare și transport asigurate de către angajator - camera individuală pentru fiecare persoană Asigurare medicală privată Contract pe perioadă nedeterminată în România, cu detașare 6 luni în Franța și cu posibilitate de prelungire a acestei detașări până la 18 luni 0 taxe sau comisioane la angajare Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00, de luni până vineri. Prin apelarea numarului de telefon afisat in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acesta va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Societatea CIVITAS angajeaza agenti securitate - TOYOTA BUCURESTI Asiguram transport din Gaesti! Locatia: Toyota - Bucuresti Programul: - 12 24 ,12 48 Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor. (-se dezvolta in functie de caracteristicile exacte ale postului Cerinte speciale tracktick) Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Clientul nostru se distinge ca unul dintre cei mai importanți și respectați producători de produse personalizate din materiale compozite de pe piața europeană și internațională. In acest moment este in cautarea unui Inginer calitate - senior, care sa ajute la modernizarea si dezvoltarea fabricii din Fagaras. Locatie: Fagaras Program de lucru: on-site, L-V, 8h zi Oferta salariala: 7000 lei net luna + bonusuri lunare Beneficii negociabile in cadrul interviului Forma de colaborare: Contract Individual de Munca Responsabilitati: Elaborarea si implementarea sistemelor de management al calitatii Supravegherea proceselor de productie Evaluarea si asigurarea conformitatii cu standardele de calitate Gestionarea documentatiei de calitate Analiza a datelor si raportare Investigarea si solutionarea problemelor de calitate Testare si inspectie Calificari si experienta profesionala: Studii: superioare domeniul tehnic Notiuni de proiectare 2D si 3D Experienta in domeniu de minim 5 ani Limbi straine: engleza sau franceza la nivel conversational In cazul in care oferta pare de interes, asteptam cu drag aplicatiile dvs: - pe whatsapp la numarul de telefon afisat - apel la acelasi numar - la adresa de e-mail afisata
-
Firmă de topografie cauta topograf pentru lucrari pe șantier în Sibiu și Valcea . -experienta minima necesară, -permis de conducere cat B, -salariu motivant și posibilitate de avansare profesională. Trimite-ti CV.
-
Societate specializata in domeniul constructiilor de drumuri si poduri recruteaza ingineri ofertare financiar si tehnic Full time Sediu central Timisoara Candidatul ideal: - absolvent de studii tehnice, preferabil constructii; - experienta minim 2 ani in intocmirea ofertelor tehnice calificare pentru licitatii publice; - excelente cunostinte operare PC (Word, Excel, Microsoft Project); - cunostinte operare programe devize (InterSoft); - cunostinte privind tehnologiile de executie a lucrarilor de constructii, respectiv: drumuri, civile; - capacitate de analiza si sinteza; - abilitati de comunicare, negociere, planificare si spirit de echipa; - simt de raspundere dezvoltat, gandire pozitiva; - persoana activa, orientata spre rezultate; - persoana cu dorinta de munca, dinamica, organizata, serioasa; Responsabilitati: - intocmire documentatii licitatie (formulare, DUAE, Propunere Tehnica sau Propunere financiara, acte diverse); - analizarea documentatiilor de licitatie si solicitarea de completari clarificari acolo unde este cazul; - transmiterea solicitarilor de oferta catre furnizori si analizarea ofertelor primite; - elaborarea Propunerii tehnice conform solicitarilor autoritatilor contractante (Planul Calitatii, Metodologie, Grafic etc.), cu respectarea termenului de depunere a ofertelor; - pregateste si argumenteaza raspunsurile tehnice financiare la solicitarile de clarificari primite din partea comisiilor de evaluare si raspunde de corectitudinea acestora; - urmareste procedura de achizitie publica pana la momentul adjudecarii acesteia; - pentru lucrarile contractate intocmeste Situatiile de plata si Cartea Tehnica a Constructiei; Se ofera: - pachet salarial atractiv; - posibilitatea desfasurarii activitatii intr-o firma in continua dezvoltare; Daca intrunesti cerintele specificate si esti o persoana serioasa, responsabila si atenta la detalii, te asteptam sa faci parte dintr-o echipa tanara si dinamica, alaturi de care vei deveni un profesionist in domeniu si iti vei construi o cariera de succes! Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV-ul (cu poza) la adresa de e-mail
-
Angajam Controlor de calitate in fabrica in Brasov Program de 3 schimburi Salariu atractiv+ 730 lei tichete de masa + sporuri Experiența în domeniu este necesara Descrierea companiei www.DalaHR.ro Suntem o companie care pune clientul pe primul loc. Recrutam si selectam cei mai potriviti candidati pentru cele mai bune locuri de munca. Portofoliul nostru de angajari acopera o gama larga de domenii. Nota de confidentialitate: Aplicand la acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal din CV in cadrul procesului de recrutare, conform Regulamentului (UE) 679 2016 ( GDPR ) si a Politicii de Confidentialitate.
-
Căutăm Inginer/tehnician centrale termice pentru a se alătura echipei noastre. Punem accent pe munca în echipă și căutăm persoane profesioniste, responsabile, deschise, doritoare să învețe și să evolueze. Responsabilități: Realizează mentenanța aparatelor sub incidența ISCIR sub îndrumarea personalului autorizat; Realizează intervenții la echipamente și va completa toate documentele necesare la finalizarea intervenției; Efectuează verificări tehnice periodice conform legislației în vigoare. Cerințe: Absolvent medii/studii superioare în domeniul tehnic; Experiență în domeniu: minim 1 an în domeniul gazelor naturale și ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos; Experiență practică în service centrale termice; Cunoașterea principiului de functionare și reglaj al arzătoarelor RIEllO, module de încălzire ApenGroup, Weishaupt; Cunoașterea operării a unor cotrolere de reglaj cum ar fi Buderus, Viessmann, Vitrotronic; Cunoștinte digitale: deprinderi utilizare MS Office; Constituie avantaj deținerea atestatului RVT și/sau RSL, tehnicieni cu atestat RSL; Deținerea permisului de conducere categoria B; Capacitatea de a comunica eficient cu alți membri ai echipei și cu clienții; Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termenele limită stricte. Beneficii: Salariul în funcție de gradul calificării și al experienței; Pachet de beneficii non-financiare (reduceri și gratuități pentru servicii medicale, pentru angajat și familie, tichete de masă, bonusuri de performanță, diurne, teambuilding, etc); Oportunitatea de a lucra cu colegi specialiști calificați, dornici să îți ofere suport și care să te integreze în echipă; Echipamente de lucru de calitate superioară și de ultimă generație; Operarea celor mai noi echipamente din domeniu; Dezvoltarea unei cariere în domeniul tehnic; Cursuri de pregătire teoretice și practice. Pentru informații suplimentare sună la 0749.081.411
-
SC DUCA CRANES SRL Timisoara ANGAJEAZA: INGINER AUTOMATIST Localiatatea : Timisoara si deplasari in Romania Activitatile principale sunt modernizarea mentenanta echipamentelor din punct de vedere electric si automatizari la instalatiile de ridicat aflate sub incidenta ISCIR Candidatul ideal : Apt pentru lucrul la inaltime, capacitatea de a lucra la inaltime in mod curent Persoana dinamica, atenta la detalii Bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa Capacitate de asimilare cunostiinte noi in domeniul instalatiilor de ridicat Are cunostiinte de baza electrice lacatuserie mecanice sudura Are permis de conducere categoria B - constituie avantaj Autorizatie de stivuitorist - constituie avantaj Cunoaste legislatia ISCIR - constituie avantaj Sarcini in cadrul companiei : Realizeaza periodic mentenanta preventiva la instalatii de ridicat Realizeaza reparatiile si interventiile necesare la instalatii de ridicat Realizeaza mentenanta preventiva si corectiva pentru instalatii de ridicat Realizeaza inspectii si verificari periodice pe echipamente Interpretare scheme electrice Experienta in mentenanta echipamentelor automatizate Interventii in PLC Circuite de pornire motoare electrice (stea-triunghi) Oferim : Pachet salarial atractiv Oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica Ore suplimentare platite Diurna la deplasare Cheltuieli de cazare si masa pe timpul deplasarilor Chirie in Timisoara - daca este cazul Prime in functie de performante
-
Promovat
Tehnician intretinere echipamente de climatizare si ventilatie montaj, Ce cautam : 1. Experienta in domeniul HVAC (montaj, service aer conditionat) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 (constituie un avantaj) Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Acorda suport tehnic cand este solicitat 3. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
Birou de Proiectare și Expertize Tehnice cu sediul in Suceava caută coleg colegă, pentru postul de: Operatror PC si evidență tehnico economică Tip job: Full time Întocmirea documentației tehnico economice. Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate sau în an terminal; - Abilități de comunicare. - Cunoștințe (incepator-mediu-avansat) în word, excel, Archicad Autocad. - Cunostinte pachet MsOffice. - Experienta in Domeniu constituie un avantaj. - Abilitatea de a lucra în echipă astfel încât să poată prelua preda un proiect altor colegi în diferite etape ale jobului; - Atenție la detalii și abilități analitice puternice; - Permis de conducere categoria B constitue un avantaj; Responsabilități: -Realizarea proiectelor în etapa de concept. -Realizarea documentațiilor tehnice ( parte scrisă, parte desenată, liste de cantități), etc. -Întocmirea documentației tehnico econiomice. Oferim: - Salariu motivant in functie de experienta si performante; - Program de lucru luni-vineri orele 08:00-17:00. - Mediu de lucru dinamic si placut intr-o echipa tanara. Experența în domeniul juridic constitue un avantaj! CV-urile se pot depune la adresa de email: sau pe WhatsApp la nr. de telefon .
-
Angajam Stivuitorist in Bucuresti, depozit productie Chitila cu autorizatie ISCIR sau fara Locatia : Chitila depozit adresa depozit Buftea, Ilfov, complexul logistic ( desi adresa mentionata este de Buftea apartine totusi de Chitila) Transport asigurat de la statia de metrou Sarulesti Program: 8-17:00 (1 ora pauza de masa) L-V (weekend liber, fff rar sambata dar e platit dublu) Se ofera o mancare calda Fara bonuri de masa Salariu Net: 3000-3200 cu ISCIR Dupa 3 luni primesc si bonus Interviul se tine la depozit cu o programare in prealabila Pentru a va programa la un interviu, va rog sa ma sunati la sau trimiteti un CV pe whattsup sau email
-
Cerinte: Absolvent studii superioare in domeniul tehnic (inginerie electrica si electronic / electrotehnica); Experienta in domeniul energetic constituie avantaj Cunostinte de Outlook, Excel, Word; Capacitate de citire si intelegere a fiselor tehnice; Interpretare scheme electrice, specificații de test și de componente; Abilitatea de a lucra independent cat si in echipa; Responsabilitatea predării la termen şi corect a etapelor de lucru din cadrul proiectelor / activităţilor la care participă Protejează şi păstreaza în stare de funcţionare echipamentele din inventarul personal Corectitudine, atitudine pozitiva fata de schimbari Spirit de ordine si disciplina Descrierea jobului: Asigura preluarea informatiilor tehnice ale proiectelor (verifica existenta tuturor detaliilor tehnice necesare si sesizeaza superiorul in cazul in care documentatia este incompleta); Pregateste liste de materiale, verifica stocuri existente; Programeaza cu atentie activitatile; Participarea la revizii curente, revizii tehnice şi reparaţii Respecta normele de protectie a muncii pentru mentionerea sanatatii si a capacitatii de munca; Răspunde si respecta procedurile interne legate de utilizarea în condiţii optime a echipamentelor si aparaturii din dotare Beneficii: Salariu motivant Bonuri de masa Posibilitate de promovare intr-o echipa tanara si dinamica Descrierea companiei: ICPE SA este o companie românească cu o structură complexă, acoperind o gamă largă de inovații, concepte noi, în domeniul ingineriei electrice. Activitățile principale sunt axate pe cercetare, dezvoltare, inginerie, fabricarea OEM de produse și servicii inovatoare în domeniul resurse de energie regenerabilă, eficiență energetică, protecția mediului, vehicule electrice, electrotehnologii. Contact:
-
angajam : -inginer constructor manager -inginer constructor executie -inginer constructii ofertare-devizare -maistri constructii exeutie -muncitori constructori calificati si necalificati
-
societate constructii din ploiesti angajam inginer constructii manager , ingineri si maIstri constructii executie,zidari,dulgheri,fierari,placatori polistiren,montatori pavele,finisori,muncitori necalificati
-
angajam inginer ofertare-devizare constructii,ingineri si maistrii constructii executie, muncitori calificati si necalificati in constructii
-
Fișa postului : - întocmirea pieselor desenate (planșelor) cu ajutorul programului AutoCAD - întocmirea pieselor scrise (extrase de materiale, memorii tehnice, caiete de sarcini, antemăsurători, etc.) Cerințe minime obligatorii : - cunoașterea și utilizarea la nivel avansat a programelor : AutoCAD și Microsoft Office (Word, Excel) - cunoștințe de inginerie în domeniul construcțiilor civile și industriale - respectarea termenelor de predare a proiectului Alte cerințe : - abilități de completare a cunoștințelor în termen scurt - comunicativ cu conducerea și colectivul de colegi - ambițios, consecvent, ordonat - amabil, respectos și cu aptitudini de integrare rapidă în colectiv Ofertă (bonusuri, beneficii) - training gratuit - carte de muncă - salariul este stabilit de comun acord la angajare, cu posibilitate de renegociere la fiecare 6 luni, în funcție de performanțe. Număr posturi disponibile : 2 Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră !
-
Fișa postului : - întocmirea pieselor desenate (planșelor) cu ajutorul programului AutoCAD - întocmirea pieselor scrise (extrase de materiale, memorii, caiete de sarcini, antemasuratori, fise tehnice, etc.) - verificarea sau calcularea cantităților de lucrări pe baza planurilor - întocmire devize Cerințe minime obligatorii : - cunoștințe temeinice de inginerie în domeniul construcțiilor civile și industriale - cunoașterea și utilizarea la nivel avansat a programelor : AutoCAD și Microsoft Office - respectarea termenelor de predare a proiectului Alte cerințe : - abilități de completare a cunoștințelor în termen scurt - comunicativ cu conducerea și colectivul de colegi - ambițios, consecvent, ordonat - amabil, respectos și cu aptitudini de integrare rapidă în colectiv Ofertă (bonusuri, beneficii) - training gratuit în primele 2 luni - carte de muncă - salariul este stabilit de comun acord la angajare, cu posibilitate de renegociere la fiecare 6 luni, în funcție de performanțe. Număr posturi disponibile : 2 Vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră !
-
Buna ziua 1.Intocmesc cartea constructiei ,la investitii cu beneficiar de stat si privat , pentru receptia lucrarilor atat pe partea de constructii civile cat si pe partea de instalatii. 2. Intocmesc documentatia PSI pentru autorizarea unei lucrari 3.Pentru mai multe detali rog sa sunati la numarul Va multumesc !
-
Locatiile de lucru: BARLAD, VASLUI (DANESTI SI HUSI), ROMAN, SIHASTRIA(NEAMT), BOTOSANI, FOCSANI. 1. Sef santier Barlad minim 2 ani experienta 2. Sef santier judet Vaslui (Danesti si Husi)-2 monumente istorice, trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta 3. Sef santier Roman-minim 2 ani experienta 4. Sef santier Sihastria, Neamt- minim 5 ani experienta 5. Sef santier Botosani (2 posturi)- minim 2 ani experienta 6. Sef santier Focsani- 1 monument istoric - trebuie experienta pe lucrari de consolidare restaurare monumente istorice- minim 5 ani experienta Responsabilitati: Realizeaza necesarul de materiale pentru executie; Trimite comanda la biroul achizitii Planifica forta de munca necesara executiei Coordoneaza muncitorii proprii sau ai subocontractorului pe santier Urmareste respectarea proiectului tehnic in executie Transmite atasamentele cantitatile executate catre biroul tehnic in vederea realizarii situatiilor de lucrari Realizeaza cartea tehnica a constructiei Urmareste respectarea termenului contractului de executie. Cerinte: Absolvent de CCIA sau Inginerie Civila Minim 2 ani experienta in executie Permis de conducere obligatoriu Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office, excel, autocad Cunoasterea programului de devize constituie avantaj Oferta salariala: Intre 5500 - 9000 Ron Net - in functie de experienta, complexitatea proiectului si locatia proiectului. Daca esti interesat de rol, trimite te rog CV-ul tau la adresa de mail:
-
Restaurant cu specific italian din sud-vestul Germaniei, zona orașului Freiburg im Breisgau, angajează bucătar bucătăreasă cu experiență, de preferat (dar nu obligatoriu) în bucătăria italiană internațională. Limba germană nu este obligatorie. Se oferă salariu net lunar 1800 - 2000 de euro în funcție de experiență. Cazarea și masa sunt asigurate gratuit. Pentru detalii și înscriere, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul afișat.
-
Societatea IASICON SA, cu sediul in Iasi, B-dul Tudor Vladimirescu 45A, tel. , , angajeaza inginer constructor pentru executie lucrari( sef punct de lucru, sef santier); Cerinte: - Absolvent facultatea de CCIA - Minimum 1-3 ani experienta in derulare executie proiecte de constructii civile; - Cunostinte de PC: MS Office, Auto Cad; - Aptitudini bune de comunicare, prezentare personala si relatii interpersonale; - Meticulozitate si aptitudini de analiza si rezolvare a problemelor; - Abilitati si cunoastere a limbajului tehnic in constructii si instalatii; - Disponibilitate pentru deplasari . -Posesor permis categoria B; Responsabilitati Responsabil cu supravegherea lucrarilor de executie conform proiectului si a conditiilor contractuale; Realizeaza planificarea activitatilor de executie atat a personalului propriu cat si a subcontractorilor, urmareste respectarea graficului de executie si coordoneaza activitatea in santier; Intocmeste necesarele de materiale si echipamente in conformitate cu listele de cantitati din devize si proiect; Urmareste respectarea normelor de calitate in executie si confirma din punct de vedere calitativ, lucrarile executate de catre personalul propriu sau cel al subcontractorilor; Verifica si confirma din punct de vedere cantitativ materialele si echipamentele livrate in santier; Intocmeste procese verbale si documentatia aferenta cartii tehnice a constructiei; Urmareste respectarea normelor de SSM si PSI pe intreaga durata a executiei; Mentine legatura cu reprezentantul Beneficiarului, responsabil cu executia; Se ofera: - salarial actractiv, in functie de rezultate, bonuri de masa, etc; -posibilitatea de a lucra intr-o echipa dinamica; loc de munca stabil; -posibilitatea de instruire si perfectionare;