Anunțuri
Horeca Brasov Disponibil din: 2022-05-23-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Sergiana din Afi Mall -Brasov PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.
-
Promovat
A Bellman's main duty is carrying luggage for the guests as they come to or leave the hotel. He should also attend the main entrance door and welcome farewell guests, arrange and manage transfers, help guests with directions and perform as the first and last impression for them. Requirements: A guest s first and last interaction with a hotel staff member may be the bellman doorman. Welcoming manner, positive attitude and excellent communication skills are required for the role. Key duties and responsibilities: Opening the front door for guests, direct them to the check-in desk Show the checked in guests to their rooms, make sure that everything in the room is in order (check the lights, ventilation, and heating) If any equipment is not working properly, report this to the maintenance department so that it can be repaired Introduce the features of the room to the guests, explain them how to use the air conditioning system, audiovisual systems and equipment, electronic do not disturb sign system, coffee making unit, minibar and telephone. Give guests information about directions, the hotel, hotel area and local tourist attractions When guests have checked out offer assistance with luggage (store it or carry to the vehicle) Giving directions to places of interest, sightseeing, shopping areas Ensure that each piece of luggage stored has a luggage tag (filled in properly as per Hotel standards) on and the owner of the luggage receives the other part of the luggage tag Delivers all guest messages faxes letters parcels to the guestrooms
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
O destinație frumoasă și relaxantă situată în mijlocul naturii înconjurată de peisaje montane uimitoare, caută să-și extindă echipa prin angajarea de personal în departamentul Bucătărie. Dacă sunteți pasionat(ă) de gătit vă invităm să aplicați pentru următoarele poziții disponibile: bucatar, ajutor de bucatar. Cautam personal cu experienta de minim un an, oferim salariu excelent si contract indefinit. Calificări și cerințe: - Experiență anterioară în bucătărie este obligatorie. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții și colegii. - Atitudine pozitivă, etică de muncă puternică și abilitatea de a lucra în echipă. Dacă sunteți interesat(ă) să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la experiența minunată a oaspeților noștri, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de e-mail sau să ne contactați la numărul de telefon . Vă mulțumim că ați ales să luați în considerare această oportunitate de angajare.
-
Pentru un lanț hotelier din Olanda, angajăm personal experimentat și pasionat de bucătărie, pe o perioadă nedeterminată de timp. În acest moment ne ocupăm de zonele din Nord-Estul Olandei, acestea fiind locații de minim 4 stele,(aglomerație la mic dejun și cină). Cerințe - Experiență demonstrată în bucătărie - Studii finalizate curs de bucătar (certificatul este un avantaj) - Cunoștințe despre igiena siguranța alimentelor. - Pasiune pentru gătit - Vorbirea și înțelegerea limbii engleze. În această meserie veți lucra cu alți doi sau trei bucătari pe o singură stație (pește carne salata starter desert etc.). Trebuie să aveți experiență în tăierea și gătirea produselor și să știți cum funcționează dinamica într-o bucătărie. Deoarece veți fi responsabil pentru propria stație, experiența în bucătărie este cu adevărat necesară. Se oferă: - loc de muncă într-un colectiv plăcut - salarizare între 12,36 - 14,03 EUR oră - cazare în case, cu toate utilitățile incluse la 100 euro săptămână persoană - asigurare de sănătate 35,58 euro săptămână - transport gratuit între cazare la locul de muncă - identitate olandeză (BSN) gratuită - contract flexibil de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână (două zile libere pe săptămână) și ore suplimentare - salarizare săptămânală direct în contul bancar. FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!
-
Angajam bucatar sef tura pentru Restaurantele din Brasov: RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Verificarea stării de curățenie în bucătărie, anexe, spatii de depozitare; - Verificarea produselor preparate în bucătărie: calitativ, cantitativ si estetic; - Verificarea respectării normelor igienico-sanitare în bucătărie; - Stabilirea necesarului de materii prime si auxiliare, comanda si recepția acestora. CERINȚELE POSTULUI: - Experiență într-un post similar; - Diplomă de calificare în domeniu; - Abilități foarte bune de comunicare; - Persoana responsabilă, organizată, cu inițiativă. Pe langa salariu, noi iti oferim: - Bonuri de masa; - Spor de fidelitate; - Card de sănătate la o clinică privată. Asteptam cv-ul dumneavoastra.
-
Hai în echipa Sergiana ! Angajam OSPATAR Dacă ești o persoană: - responsabilă, organizată; - cu abilități foarte bune de comunicare; - cunoscătoare a unei limbi de circulație internaționala; - cu experiență relevantă în domeniu; Pe lângă salariul , noi îți oferim: - bonuri de masă; - procent din vânzări - bonus de recomandare personal - spor de fidelitate; - abonament de sănătate la o clinică privată. - decontare abonament sala de sport. Îți oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău. Mai multe detalii: 0725594472
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Sergiana din Afi Mall -Brasov PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
-
Mama și fiu în căutare de o colaborare pe termen lung pe Valea Prahovei sau Brașov pentru administrarea unei pensiuni, casa de vacanta de la a la z. Dorim și cerem seriozitate. Nu avem vicii, sa ne respectam ca să fie bine pentru toți. Telefon zero731.074 628. Dați mai departe anunțul nu te costa nimic.
-
Angajez camerista cu experiența in regim hotelier full time sau part time -in programul 9-16.
-
-
Promovat
Hotel Carmen Predeal angajeaza ospatari, barman, spalator vase (femeie) . Cerinte: experienta, capacitate de organizare si ordonare, rapiditate, bune abilitati de comunicare cu ceilalti colegi din echipa. Oferim un salariu atractiv +tichete de masa + comision din vanzari (pentru ospatari) si un mediu de lucru profesionist Pentru detalii va rugam sa ne contactati .
-
Pensiunea Restaurant Speranta din Predeal Angajeaza :Bucatar. Aj Bucatar cu experienta Se ofera: Contract de munca,Cazare sau transfer de la la gara,etc
-
Pensiunea Restaurant Speranta din Predeal Angajeaza : Aj ospatar/ospatar Se ofera: Contract de munca,Cazare sau transfer de la/la gara,etc
-
Pensiunea Restaurant Speranta din Predeal Angajeaza : camerista Se ofera: Contract de munca,Cazare sau transfer de la/la gara,etc
-
S.C. SALMICRI MAG SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Lunga nr. 19, ap.14, jud. Brasov , CUI 30782049, angajeaza FRIZER , cod C.O.R. 514102 , 2 posturi . Se ofera un venit lunar brut de 3300 RON Sunati la telefon sau trimiteti CV -uri !
-
Restaurantul GRILL&BURGERS de pe Str Republicii,angajează SPĂLĂTOR DE VASE. Potentialul candidat trebuie sa locuiasca in Brasov!.Program de 2 zile lucrate cu 2 libere Salariu competitiv + comision din vânzare
-
Angajam camerista pentru pensiune. Se ofera salariu motivant, program de lucru flexibil, conditii de munca civilizate, alte beneficii.
-
Pensiune cu restaurant din județul Brașov angajeaza barman-ospatar cu experienta in domeniu minim 2 ani și picoli. Se poate oferi cazare sau se decontează naveta în limita unui abonament.