Anunțuri
Horeca Constanta Companii Disponibil din: 2021-02-15 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez camerista pentru hotel 4 * din Statiunea Mamaia . Experienta prezinta un avantaj. Salariu avantajos, decontare transport si masa asigurara.
-
Promovat
Restaurant Allegria angajează în regim permanent ospătari. Relații la tel
-
Promovat
Angajam Muncitori Necalificati din toata tara si persoane din strainatate diaspora Anuntul este valabil pentru sezonieri, NU pentru zilieri. Se dau 3 zile proba de lucru si referinta de la ultimul loc de munca pentru a obtine acest post Oferim CAZARE si MASA, platita de catre noi, de catre firma SALARIU Sezon (Iulie-August) 3500-5000, Extra-Sezon 3500 Va rugam sa sunati in intervalul 11:00 - 20:00 Pentru detalii si intrebari va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt
-
Promovat
Angajam personal permanent pentru curatatorie haine
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hai și tu în echipa Spartan Constanța! Avem următoarele posturi disponibile Preparator Taietor Asistent Manager Bucatar Program benefic posibilitate de a lucra intr-un program flexibil pentru a avea un echilibru între viața personală și munca! În plus, ai parte de dezvoltare profesională și personală, cu ajutorului suportului nostru. Ce îți oferim ? Salariu motivant cu măriri salariale chiar după primele 3 luni si după fiecare an. Prima de Paște Crăciun Bonus constant pe tot parcursul anului, cu o mărime considerabila pe timpul verii Masă asigurata din partea firmei. Un mediu plăcut in care tu te vei simții extraordinar și vei venii cu mare drag la munca! Hai sa ne cunoaștem și sa continuam povestea Spartan împreuna! Pentru mai multe detalii sunați la
-
Angajam camerista,cu program 08 - 16 ,cu un salariu de 4500 lei + pina la 500 lei decontare transport. Contract de munca. Receptionera cu program 12 24 si salariu de 3000 lei+ 300 ;ei pemtru transport.
-
Candidatul Ideal - atitudine pozitiva si energica; - pasiunea de a crea experiențe de neuitat pentru oaspeți; - servicii excepționale pentru oaspeți și abilități interpersonale, cu o personalitate prietenoasă și deschisă; - abilități clare și creative de rezolvare a problemelor; - persoana dinamica, cu atitudine profesionista si abilitati de organizare; - cunostinte foarte bune de operare pe calculator- Word, Excel, Outlook - studii superioare economice sau în domeniul turismului; - experienta in promovarea produselor oferite de unitate, este un plus; - experienta relevanta in functie de conducere, in special in domeniul hotelier; - experienta in coordonarea unei echipe; - cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; - abilitati foarte bune de comunicare si negociere; - capacitatea de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; - foarte bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor curente - calitati de manager. Descrierea jobului Descrierea jobului -mentine permanent legatura cu colaboratorii companiei -planificarea, organizarea, coordonarea, conducerea si controlul activitatilor hoteliere; -elaborarea strategiilor de dezvoltare a serviciilor specifice; -dezvoltarea si promovarea imaginii hotelului; -dezvoltarea relatiilor cu agentiile de turism; -supervizarea utilizarii corespunzatoare a metodelor de fidelizare a clientelei; -mobilizarea personalului din subordine in vederea mentinerii standardelor inalte ale serviciilor hoteliere oferite; -urmarirea solutionarii eficiente a solicitarilor clientilor -stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturor problemelor ocazionale; - realizarea programului lunar al echipei de care raspunde; - organizarea de evenimente diverse; - posibilitatea de a sustine echipa de la bucatarie, echipa de ospatari, de a fi de ajutor acolo unde si cand este necesar; -prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor oferite, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate. Oferim: - mediu de lucru placut - sistem de bonusare - pachet salarial atractiv - contract de munca pe perioada nedeterminata Descrierea companiei Descrierea : perlacostinesti.ro
-
Esti o persoana pozitiva, cu zambetul pe buze, pregatita sa faca oamenilor ziua mai buna? Alature-te echipei Stretto Plug In din Leroy Merlin Constanta. Responsabilitati: preia comenzi intr-o maniera eficienta si profesionista cunoaste retetarul si prepara bauturile la standarde inalte serveste clientii Cerinte: implicare si rigurozitate punctualitate si atentie la detalii amabilitate. Abia asteptam sa te cunoastem!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CAZARE CERINTELE POSTULUI - Studii liceale finalizate cu diploma de bacalaureat; - Studii superioare, calificare profesionala si experienta anterioara reprezinta un avantaj; - Capacitatea de a sustine o conversatie in limba engleza la nivel mediu - avansat; - Bune cunostinte de operare calculator; - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, spirit de echipa; - Bune abilitati de comunicare cu oaspetii si colegii; - Capacitatea de a gasi solutii pentru problemele aparute; - Referintele scrise pot reprezenta un avantaj; DESCRIEREA JOB-ULUI - Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; - Repartizarea camerelor in functie de disponibilitate si solicitarile clientilor; - Primirea si cazarea clientilor; - Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor; - Emiterea tuturor documentelor fiscale necesare; - Promovarea serviciilor oferite clientilor; - Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; - Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. - Respectarea procedurilor de lucru. - Deservirea cu promptitudine si profesionalism a fiecarei solicitari venite in cadrul departamentului. - Program de lucru in ture 12 24 - 12 48 Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU BUCATARIA RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Aplicarea cunostintelor toretice si practice aferente tehnicilor culinare; - Primirea comenzilor, executarea lor, verificarea calitatii, montarea preparatelor, - Buna gestionare a materiei prime, materialelor si echipamentelor folosite; - Disponibilitate si dorinta pentru formare si afirmare profesionala. CERINTE - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, cu spirit de echipa ; - Experienta minimum doi ani in bucatarie de restaurant cu serviciu a la carte sau bucatarii de volum (pentru bucatari); - Calificare de bucatar reprezinta un avantaj (studii medii, absolvent liceu, scoala profesionala de specialitate); - Cunostinte privind modul de folosire a utilajelor si ustensilelor din bucatarie si intretinerea acestora (pentru bucatari); - Cunostinte privind tehnologia culinara, norme si reguli de iegiena, reguli de pastrare a alimentelor (pentru bucatari); - Capacitatea de a respecta intocmai structura retetelor, timpilor de preparare si setarea preparatelor (pentru bucatari); - Pentru personal necalificat spalare vase NU SE SOLICITA EXPERIENTA ANTERIOARA ; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la numarul din cadrul anuntului, in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL PENTRU RESTAURANTULUI HOTELULUI cu salariul integral consemnat in contractul de munca DESCRIEREA JOBULUI - Intampinarea clientilor, preluarea comenzilor si servirea oaspetilor intr-o maniera cat mai profesionista ; - Servirea bauturilor alcoolice non alcoolice, a preparatelor pe baza de cafea si a produselor culinare; - Rezolvarea cererilor clientilor potrivit standardelor si regulilor interne ale restaurantului; - Obligatia respectarii calitatii si gramajului produselor inainte de efectuarea serviciului; - Obligatia de a asigura clientilor servicii atente si complete: - Obligatia de a asigura curatenia spatiilor deservite, integritatea inventarului folosit si stocurile necesare; - Intocmirea notei de plata si a incasarilor potrivit instructajului si procedurilor legale prezentate; - Activitati specifice la casa de marcat (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Realizarea inventarului si gestiunea marfii (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); CERINTE - Experienta minim 3 ani in domeniul HORECA (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Tinuta generala intotdeauna ingrijita si igiena personala impecabila; - Disciplinat(a), motivate(a), stabil(a) emotional, stare buna de sanatate; - Atitudine pozitiva, de intelegere si sprijin reciproc in relatiile cu colegii; - Capacitatea de dialog corect in limba engleza reprezinta un avantaj (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Invatarea tuturor preparatelor din meniu (pentru postul de OSPATAR si BARMAN); - Mentinerea curateniei si a igienei la locul de munca conform normelor in vigoare. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta in intervalul 09.00 - 17.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
HOTELUL ZENITH CONFERENCE & SPA din STATIUNEA MAMAIA, CONSTANTA ANGAJEAZA PERSONAL IN CADRUL DEPARTAMENTULUI DE CURATENIE cu salariul integral consemnat in contractul de munca CERINTELE POSTULUI - Calificarea profesionala reprezinta un avantaj insa nu este o cerinta obligatorie; - Insușirea si respectarea regulilor si procedurilor de lucru; - Persoana ingrijita, muncitoare, serioasa, sociabila, spirit de echipa - Responsabilitate, seriozitate, implicare; DESCRIEREA JOB-ULUI - Program de lucru full-time; - Curatenia camerelor, holurilor, spatiilor comune si altor incaperi folosind echipamentul din dotare si solutiile de curatenie si igienizare prestabilite ; - Asigurarea si mentinerea curateniei pe intreaga suprafata de activitate alocata; - Prestarea serviciilor de curatenie zilnica sau ocazionala, in conformitate cu graficul stabilit de catre supraveghetor; Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta, in intervalul 09.00 - 16.00 si va vom oferi toate informatiile necesare!
-
EXOTIC SRL, cu sediul în Mangalia, Județ Constanta, CUI2422303, J13 1239 1991, angajează: Ajutor bucatar - 5 posturi, Conditii: lb. engleza, studii primare. Ajutor Ospatar - 2 posturi. Conditii: lb. engleza, experienta 1 an, studii medii. Depunerea CV-urilor se va face la urmatoarea adresa de email: dianaiurniuc5@ gmail.com, iar selectia candidatilor se va face la adresa firmei: Strada Mihai Viteazu, Nr. 4, Mangalia, Județ Constanța. Data limita pentru depunerea dosarelor este 24.04.2024.
-
Hotelul Grand din Eforie Nord angajeaza receptionera. Relatii la tel. sau E-mail
-
Candidatul Ideal Abilitatile necesare pentru acoperirea atributiilor postului: Cunostinte de operare PC Cunostinte limba engleza Asumare responsabilitate Bune abilitati organizatorice si de coordonare a echipei Abilitati de relationare cu clientii si colegii Abilitati de vanzare Disciplinat Metodic Precis Descrierea jobului Receptionera: 1. Principalele atributii si responsabilitati: Promovarea produselor serviciilor oferite de companie potentialilor clienti (in mediul online si cel fizic) Preluarea apelurilor telefonice si intampinarea clientilor Efectuarea rezervarilor Inregistrarea si operarea in sistemul electronic a rezervarilor primite telefonic Efectuarea documentelor de inregistrare a clientilor si inregistrarea datelor in sistemul informatic de gestiune la sosire. Efectuarea formalitatilor de iesire a clientilor din apartamente Efectuarea facturii si incasarea efectiva a contravalorii serviciilor Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor turistilor Notarea si rezolvarea reclamatiilor primite de la clienti Informeaza clientul despre serviciile suplimentare oferite clientilor Opereaza inregistreaza documentele contabile in softul cu care lucreaza compania Alte sarcini primite de la superior 2. Beneficiile acestui job: Mediu de lucru placut Posibilitatea de dezvoltare profesionala Prime de sarbatori Cursuri , specializari , training-uri Bonusuri de vanzari Contact: Dragos Mail : contact aquariumresidence.ro
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
Esti pasionat de ceea ce faci, implicat si vrei sa te dezvolti? Atunci citesti anuntul de angajare care ti se potriveste. Hotel del Mar Mamaia 4*, angajeaza permanent, Sef Receptie. Cum ne-ar placea sa fii? Suntem o echipa tanara si pasionata de turism, asadar am vrea sa fii - dinamic, sa ai initiativa, sa fii perseverent si sa te implici in tot ceea ce faci -sa ai foarte bune capacitati de organizare si -aptitudini de comunicare -experienta minim 1 an pe un post similiar -cunostinte de limba engleza pentru posturile care necesita -alte limbi straine cunoscute constituie un avantaj. -cunostinte bune de operare PC (Open Office,Internet browsing, soft gestiune hoteliera, vanzari) - abilitati de comunicare si negociere Cunoasterea sistemului de operare Solon-Multisoft constituie un avantaj Ce oferim? Salariu atractiv Echipa dinamica Masa inclusa
-
MANIPULANT (incarcator-descarcator alimente) -Program de lucru in ture, 15 ture luna, in intervalul 6,30-18,15; SALARIU BRUT 4120 lei Conditii oferite : -Contract de munca cu norma intreaga, pe durata nedeterminata; -Analize medicale periodice; -Instructaje; -Echipament de lucru si protectie; -Se adauga la salariu Tichete de masa pentru fiecare tura lucrata -Se decontaza transportul pentru persoanele care locuiesc la distante de peste 10 km -Bonus de performanta -Prime de sarbatori Locatie - Constanta, zona Capitol. Relatii la telefon: in intervalul : LUNI-VINERI 10:00-18:00
-
Cautam o doamna sa ne ajute cu curățenia unei pensiuni din Mamaia Nord, Navodari Pentru toate detaliile necesare, va rog sa ma contactati. Contact :
-
Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Acordarea atentiei cuvenite si asigurarea unor servicii ireprosabile clientilor; Cunoasterea meniului astfel incat sa poata oferi in orice situatie informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi. Sarcini si indatoriri specifice: Servirea exemplara a clientilor; Indeplinirea altor sarcini curente atribuite de catre superiorul direct, in concordanta cu necesitatile imediate ale unitatii. Responsabilitati ale postului: Asumarea responsabilitatii pentru corectitudinea intocmirii si incasarii facturilor; Raspunderea pentru calitatea serviciilor oferite. Autoritatea postului: Este autorizat sa asigure servirea impecabila a clientilor cu produsele mancarurile bauturile comandate de catre acestia.
-
Clinicile Visa Med își măresc echipa cu un post de RECEPȚIONER. Căutăm o persoană zâmbitoare, inteligentă și răbdătoare care să știe să primească pacienții, care să fie dornică să învețe soft-urile în care se fac programările și un bun co-echipier. Pentru depunerea CV-ului, vă rugăm să direcționați documentul către adresa de e-mail: sau către numărul de whatsapp: Vă așteptăm la interviu!
-
Cafenea, situata in zona Trocadero, Constanta, angajam barman-ospatar. Program 2 2, permanent. Pentru detalii la telefon .
-
Euforia Retreat & Spa cauta o persoana dedicata si amabila pentru postul de receptioner hotel! Postul este permanent iar programul este in ture. Hotelul se afla intre Eforie Nord si Eforie sud. Cerinte: - experienta sau diploma de receptioner reprezinta un avantaj. - limba engleza - nivel conversational - cunostinte operare calculator (word, excel, outlook..) Daca esti o persoana placuta, zambitoare, proactiva si dornica sa invete lucruri noi, te asteptam sa ne suni la nr:
-