Anunțuri
Personal receptie si administratie-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Promovat
Dorim sa faci parte din echipa noastră daca îndeplinești cerintele: Studii superioare turism, economic,tehnic Experienta Vanzari și Operational în principal in domeniul hotelier(sau alte domenii) Abilitati comunicare și negociere excelente Noțiuni financiare și contabile Experienta in lucrul cu echipa Capacitate de auto-organizare pentru obținerea de rezultate concrete Dorința de implicare în sarcinile transmise si de rezolvare a situațiilor apărute Atributii Punerea în aplicare impreuna cu managerul a planului de vanzari elaborat de acesta Colaborarea cu toate departamente din hotel în vederea cresterii vanzarilor si satisfacției oaspetilor Urmarirea vânzărilor, a plăților și incasarilor Allte atribuții specifice date de manager
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal la restaurant program de zi si cazare pentru ture de noapte, pentru pensiune turistica in Oradea, full-time, part time si de sezon. Conditii: Experienta, calificare si studii in domeniu, seriozitate, minim 12 clase. Salar: 2500 - 3500 RON in functie de experienta si disponibilitate. Se ofera: Decontare transport, program flexibil de munca, bonuri de masa, masina de serviciu daca detine permis si experienta categoria B. La nevoie se asigura cazare. Pentru detalii, se va depune CV pe Calea Santandreiului Nr 33 sau in anunt ( mesajele care nu au CV atasat, nu vor fi luate in considerare).
-
Scopul postului: Receptionerul are rolul de a asigura serviciile de informare, rezervare si cazarepentru clientii hotelului Activitati principale: Preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti; Primirea si cazarea clientilor; Intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (contracte de turism, urmarirea si incasareaplatilor); Promovarea serviciilor oferite clientilor; Solutionarea eficienta a tuturor solicitarilor inregistrate; Medierea conflictelor si rezolvarea reclamatiilor clientilor. Sarcini si indatoriri specifice: Stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale. Responsabilitati ale postului: Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurariiactivitatii Autoritatea postului: Este autorizat sa preia rezervarile, sa ofere cazare clientilor, sa rezolve formalitatileadministrative ale acestora.. Specificatiile postului: Studii de calificare in domeniu Experienta de minim 1an pe un post similar; Cunoasterea pietei de produse hoteliere si a particularitatilor ei; Foarte bune cunostinte de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoasterea temeinica a doua limbi de circulatie internationala; Aspect fizic placut, prezenta agreabila, amabilitate, solicitudine; Abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente si responsabile; Foarte bune abilitati de planificare si organizare
-
Daca esti pasionata de ospitalitate, comunicativa, serioasă, organizata, cu spirit de echipa, atenta la detalii, cu inițiativa, dornica sa invete lucruri noi, pozitiva si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa experimentata si dinamica te asteptam la noi in echipa ! Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj. Se ofera : - seriozitate - loc de munca stabil plus experienta intr-o locatie cu vechime si bine cotata. - salariu atractiv in functie de experienta si competente. Informatii si programari pentru interviu la SZANTHA CRISTINA
-
Maestro Pizza caută un casier energic și prietenos pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești pasionat de industria ospitalității și dorești să lucrezi într-un mediu distractiv și plin de viață, aplică acum pentru această poziție! Responsabilități: Preluarea comenzilor și încasarea banilor de la clienți. Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți prin interacțiuni prietenoase și eficiente. Gestionarea corespunzătoare a tranzacțiilor și a sistemului de plată. Răspunderea la întrebările clienților și oferirea de recomandări despre meniul nostru. Cerințe: Experiență anterioară în lucrul cu publicul sau în domeniul ospitalității (preferabil dar nu obligatoriu) Abilități excelente de comunicare și atenție la detalii. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu activ. Salariu 2500-3000 Dacă ești un candidat prietenos și orientat către client, te așteptăm să aplici pentru această.
-
-
Angajam tineri talentati in meseria ospatar - barman , ajutor bucatar cu experienta , receptioner , camerista . Salar 2200lei - 4000 lei net .. Sunati la nr =
-
Promovat
Hotel Sunquest din statiunea Venus angajeaza in conditii foarte avantajoase receptioner hotel. Persoanele interesate trebuie sa aiba domiciliul in Mangalia sau zone limitrofe. Chiar daca nu ai experienta, iti oferim training gratuit.
-
Hotel 3*, situat in Eforie Nord, angajeaza permanent SEF RECEPTIE. Asadar, cautam o persoana: - tanara, dinamica, cu initiativa, perseverenta, care sa se implice in tot ceea ce face; - care sa aiba foarte bune capacitati de organizare, aptitudini de comunicare; - care sa aiba cunostinte de operare PC; - care sa aiba cunostinte de limba engleza. Se asigura transportul ! Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati la nr. de telefon: .
-
Resort Sky angajeaza personal: --ajutori bucatari, pentru gratar - 2 persoane -ajutor bucatar pentru preparare salate - 1 persoana -barman ospatari -personal curatenie manipulant -cameriste Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam
-
-
Angajam receptioneri pentru Motelul Vector din Gaiesti, judetul Mures. Cunoştinţe si deprinderi: Cunoașterea pieței de produse hoteliere și a particularităților ei; Foarte bune cunoștințe de operare pe calculator (Windows, Word, Excel); Cunoașterea temeinică a limbii române, maghiare și a cel puțin unei limbi de circulație internațională; Aspect fizic plăcut, curat, îngrijit, prezență agreabilă, amabilitate, solicitudine; Abilități foarte bune de comunicare și negociere; Capacitate de a lua decizii rapide, eficiente și responsabile; Foarte bune abilități de planificare și organizare.
-
Cautam o persoana dinamica pentru centrale si administrarea , intretinerea complexului . oferim cazare, mese si pachet salarial. pentru detalii ne găsiți la numărul de telefon:
-
Societate comerciala cu sediul in Neptun, judetul Constanta, angajează Instalator și Sudor din zona orasului Mangalia.
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Program: 2 cu 2, de la 08:30 la 21:30 Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Hotel Labirint, situat in sectorul 3, zona Hala Traian isi mareste echipa ! Detalii:- programul este 12 24 cu 12 48 - Salariul de inceput nu este unul fix, deoarece acesta se calculeaza luand in calcul experienta si performanta pe care o puteti depune. Se discuta la interviu. Cerinte: - Prezenta placuta si aspect ingrijit - Seriozitate - Cunoasterea limbii engleze cel putin la nivel conversational si stăpânirea la perfectie a limbii romane - Experienta in domeniu nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Hotelul este situat la 10 minute de mers pe jos de Piata Unirii, la 2 minute de mers pana la Hala Traian. Suntem o echipa tânără, deschisa si ne dorim un coleg care sa aiba spirit de echipa si sa fie deschis catre dezvoltarea sa in acest domeniu. Pentru mai multe detalii sau informatii , nu ezitati sa ne lasati un mesaj in privat pe whatsapp sau sa ne sunati la nr de telefon.
-
Labirint Boutique Hotel, situat in zona centrala, Strada Labirint, nr 113, sector 3 Bucuresti, angajeaza RECEPTIONER. CRITERII DE ANGAJARE: - Varsta minima : 20 de ani - Cunostinte PC: Word, Excel, Google - Limba vorbita : Romana / Engleza - Studii : Diploma de bacalaureat . Diploma de calificare in domeniu nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Progamul de lucru este in ture : Tura de zi 9-21 Tura de noapte 21-9 Pentru mai multe detalii si informatii, ne puteti contacta la numarul de telefon sau la adresa de email :
-
Labirint Boutique Hotel, situat in zona centrala, Strada Labirint, nr 113, sector 3 Bucuresti, angajeaza RECEPTIONER. CRITERII DE ANGAJARE: - Varsta minima : 20 de ani - Cunostinte PC: Word, Excel, Google - Limba vorbita : Romana / Engleza - Studii : Diploma de bacalaureat . Diploma de calificare in domeniu nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Progamul de lucru este in ture : Tura de zi 9-21 Tura de noapte 21-9 Pentru mai multe detalii si informatii, ne puteti contacta la numarul de telefon sau la adresa de email :
-
Hotel de 4 stele din Predeal angajaza mecanic. Oferim cazare si 3 mese pe zi. Salariu net 2500 lei