Anunțuri
Personal receptie si administratie Bucuresti Disponibil din: 2022-01-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma noastra de catering specializata in organizarea evenimentelor este in cautarea unui gestionar dedicat si organizat pentru a se alatura echipei noastre. Locatia postului este in Sectorul 2, Bucuresti. Cautam o persoana dinamica, cu abilitati excelente de gestionare si o atitudine orientata spre detalii. Candidatul Ideal: studii medii, liceu finalizat, detine notiuni de baza de gestiune constituie un avantaj, experienta pe posturi similare constituie un avantaj, experienta operare PC, pachetul Microsoft Office, eventual un program de gestiune, capacitatea de a invata si respecta detaliile prezentate, acuratete in indeplinirea sarcinilor, atentie distributiva si buna observatie a detaliilor, persoana responsabila si organizata, capabila pentru lucru in echipa.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cautam Colega pe Receptie! Daca esti o persoana dinamica si iti doresti o cariera in domeniul Hotelier te asteptam in echipa noastra! Program doar de zi si salariu atractiv!
-
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie / Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Cerințe: seriozitate amabilitate limba engleză (reprezintă un avantaj) experiență (reprezintă un avantaj) Responsabilități: prezentarea și recomandarea produselor servirea clienților organizarea și curățarea cu atentie a spațiului de muncă
-
Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei Competente obligatorii: Experienta Horeca si permis auto Responsabilitati: verificare marfa si materie prima, verificare stoc si comenzi, verificare produse, verificare personal, verificare curatenie, verificare magazine in general astfel incat sa fie totul la standardele si cerintele Simigeriei Matei - Salariu 6000 lei net - Se ofera masina noua in valoare de 30000 euro care va ramane la dvs in prorietate dupa 7 ani de lucru in cadrul companiei
-
-
Cautam personal receptie sala fitness zona Ghencea. Program Sambata si Duminica 09.00 - 18.00. Plata 130 lei pe zi.
-
Angajam personal recepție de hotel Program in ture zi noapte: 12 24-12 48. Salariu 3.400 Lei cu bonuri de masa incluse Este nevoie de recepționer Hotelul nostru este situat în Fundeni. Se află vizavi de spitalul de oncologie. Autocar 182-253-343-N103 Oportunitate de carieră la Sir Fundeni Hotel Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea procedurilor de check-in și check-out Pentru a realiza lucrări de facturare Să poată utiliza un program software hotelier (Protel) Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.