Anunțuri
Personal receptie si administratie Bucuresti Sector 2 doar cu poze Persoane Disponibil din: 2021-02-01-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel .: . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Suntem o locatie de organizare evenimente pentru copii, cu o vechime de 8 ani. Dorim sa ne marim echipa pentru sediul din Bucuresti, sector 2, Sos Pipera nr. 43 (langa Statia de metrou Aurel Vlaicu) Cautam personal pentru receptie, supraveghere si zona de bar. Experienta de minim 1 an constituie un avantaj. Daca nu ai experienta, te ajutam noi! Trimite-ne un CV la adresa de emal: sau pe wt up la nr de tel . . Un reprezentat te va contacta in cel mai scurt timp! Te asteptam la noi in echipa!
-
Agenție de publicitate, angajăm fete pentru promoții in magazine și împărțire pliante și flyere. Plata la zi. Avem 3 tipuri de distribuție: 1. La cutiile postale - 80 lei pentru 6 ore 2. Stradal la metrou si in fața magazinelor - 100 lei pentru 6 ore 3. In Mall-uri si Centre Comerciale - 150 lei pentru 6 ore. Trimite mesaj cu numele, vârsta și două poze.
-
Angajam personal recepție de hotel Program in ture zi noapte: 12 24-12 48. Salariu 3.400 Lei cu bonuri de masa incluse Este nevoie de recepționer Hotelul nostru este situat în Fundeni. Se află vizavi de spitalul de oncologie. Autocar 182-253-343-N103 Oportunitate de carieră la Sir Fundeni Hotel Vrei să faci parte din echipa noastră? Dacă ești o persoană ambițioasă, atunci suntem în căutarea ta! Postul disponibil: Front Office Receptie Responsabilitățile tale vor include: Primirea și întâmpinarea cordială a clienților în mod profesional și plăcut. Oferirea de asistență informațională clienților privind serviciile și produsele noastre. Gestionarea procedurilor de check-in și check-out Pentru a realiza lucrări de facturare Să poată utiliza un program software hotelier (Protel) Cerințe: Experiență anterioară în domeniul relațiilor cu clienții reprezintă un avantaj. Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu o gamă diversă de clienți. Atitudine plăcută și profesională în relația cu publicul. Orientare către detalii și capacitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a programelor de birou.