Anunțuri
Personal receptie si administratie Constanta Mamaia Persoane Doar munca in strainatate-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Hotel PESCARUS, Mamaia angajeaza personal RECEPTIE Asiguram CALIFICARE si decomtam transport Salariu: 3000-4000 lei Se lucreaza in ture
-
Hotel Ambasador Mamaia angajeaza receptionere pe perioada 25.04-30.09.2024 Cautam personal amabil, cu abilitati dezvoltate de comunicare
-
Hotel National Mamaia angajează receptioneră fără experiență pentru sezonul estival. Program de lucru în ture 12 24,12 48, salariu 3000 lei net plus decontarea transportului și bonuri de masa (zonele Constanța-Ovidiu-Năvodari). Va rog, trimiteți CV pe WhatsApp. Nu oferim cazare.
-
Hotel patru stele Mamaia angajeaza receptionere cu sau fara experienta. Nu asiguram cazare. Detalii la telefon
-
Angajăm Recepționeră în Mamaia! Hotelul Nostru de pe litoral caută o recepționeră prietenoasă și organizată pentru a se alătura echipei noastre! Dacă ești o persoană comunicativă și îți place să interacționezi cu oamenii, te vrem în echipa noastră. Responsabilități: - Primirea oaspeților și efectuarea procedurilor de check-in check-out - Răspunsul la întrebările oaspeților și oferirea de informații despre facilitățile hotelului - Gestionarea rezervărilor și a solicitărilor speciale - Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Cunoștințe de bază de operare PC și programe de rezervări - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători - Experiența anterioară în domeniul hotelier este un plus, dar nu este obligatorie Trimite-ți CV-ul la adresa noastră de email. hotel@ambasador mamaia sau poti suna la numarul de telefon Angajăm Recepționeră în Mamaia! Hotelul Nostru de pe litoral caută o recepționeră prietenoasă și organizată pentru a se alătura echipei noastre! Dacă ești o persoană comunicativă și îți place să interacționezi cu oamenii, te vrem în echipa noastră. Responsabilități: - Primirea oaspeților și efectuarea procedurilor de check-in check-out - Răspunsul la întrebările oaspeților și oferirea de informații despre facilitățile hotelului - Gestionarea rezervărilor și a solicitărilor speciale - Menținerea unui mediu de lucru curat și organizat Cerințe: - Abilități excelente de comunicare și relaționare - Cunoștințe de bază de operare PC și programe de rezervări - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri și sărbători - Experiența anterioară în domeniul hotelier este un plus, dar nu este obligatorie Trimite-ți CV-ul la adresa noastră de email. hotel@ambasador mamaia sau poti suna la numarul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!