Anunțuri
Locuri de munca Ilfov Jilava Persoane Disponibil din: 2021-08-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Livegood, companie americana care oferă produse bio,organice la preturi fără concurenta.Un model de business în care: -nu ai obligații de consum -fără obligații de recrutare -fără penalizări pentru inactivitate Are un plan de compensare structurat pe 8 bonusuri: -bonus de start rapid -bonus de achiziție client -bonus de matrice -bonus de liderii -bonus din vinzari(doar dacă ești pasionat) -bonus de influenta -bonus de diamant -bonus de coroană de diamant Nu lăsa pe mâine, ceea ce poți face azi! Nu ezita și contacteaza-ma!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Promovat
Disponibil online
Lucru on-line
Livegood, companie americana care oferă produse bio,organice la preturi fără concurenta.Un model de business în care: -nu ai obligații de consum -fără obligații de recrutare -fără penalizări pentru inactivitate Are un plan de compensare structurat pe 8 bonusuri: -bonus de start rapid -bonus de achiziție client -bonus de matrice -bonus de liderii -bonus din vinzari(doar dacă ești pasionat) -bonus de influenta -bonus de diamant -bonus de coroană de diamant Nu lăsa pe mâine, ceea ce poți face azi! Nu ezita și contacteaza-ma!
-
Firma românească cu punctul de lucru în Jilava, angajam ambalator pentru hala producție prosoape de bucătărie din hârtie. Telefon
-
Firma cu punctul de lucru in Jilava, angajeaza sofer categoria B pentru livrari interne cu masini Iveco cu prelata.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Caut să angajez necalificat zilier plata la zi sau la lună Domeniu Deșeuri de componente electronice Activitatea este sortare și curățare Contact -whatssap Jilava IF
-
Societate comerciala in domeniul productiei, angajeaza cu contract de munca sofer categoria B pentru transport marfa in Bucuresti si zona limitrofa.Program de lucru luni-vineri intre orele 8,00-16,30 cu 1 2 ore pauza de masa.
-
Firma producatoare de siropuri naturale, cu sediul in Jilava pe ptlatforma ARTECA, angajeaza muncitori necalificati, femei, pentru lucrul la banda de imbuteliere. Program, de luni pana vineri intre orele 8,00-16,30 cu 1 2 pauza de masa. Salariul atractiv, se negociaza la interviu, decont de transport. Pentru inscriere la interviu, va rog sa contactati reprezentantul angajatorului pe mail : sau tel. .
-
Societate comerciala de productie angajeaza cu contract de munca conducator auto cu experiebta, categoria B pentru livrare marfa la platformele de retail din Bucuresti si zona limitrofa.Program de lucru de luni pana vineri intre orele 8,00-16,30 cu jumatate de ora pauza de masa.
-
Restaurant de le soseaua giurgiului angajeaza bucatar cu experienta 5 ani Pentru detalii sunati la numarul din anunt
-
IRMA PREF CONSULT SRL cauta candidati pentru postul de Operator Statie Betoane din Bucuresti. Sarcini si responsabilitati: -Productia betonului, respectand programul zilnic de livrari -Introducerea retetelor de fabricatie in sistem pentru produsele din comanda primita -Intocmirea avizului de expeditie -Furnizeaza persoanelor in drept informatiile referitoare la activitatea instalatiei -Participa la verificarile tehnice zilnice si la intretinerea instalatiei conform registrului de mentenanata -Efectueaza curatarea utilajelor la terminarea programului de lucru Educatie -Studii medii Cunostinte si abilitati - cunostinte interes pentru cunoasterea altor atributii din cadrul unei Statii de Betoane -Abilitati tehnice -Abilitati de comunicare -Abilitati de organizare -Abilitati foarte bune de lucru in echipa -Capacitate de analiza -Gandire structurata -Cunostinte operare PC (Windows), Microsoft Office
-
bună ziua suntem o firma de curățenie profesionala cautam contracte cu firme de birouri ,scări de bloc ,etc venim și la domiciliu avem cele mai mici preturi nu o sa va para rău dacă ne alegeți pe noi .va las aici numărul de contact la care puteți apela oricând cu încredere
-
companie americana ce oferă produse bio, organice,de cea mai buna calitate cu 8 modalități ale planului de compensare.
-
Angajez instalator/ajutor instalator sanitare,termice cu preponderenta obiecte sanitare gama medie si premium.Program flexil,salariu atractiv.
-
Angajez mecanic si ajutor de mecanic pt. service auto reparatii camioane, semiremorci. Avem nevoie de oameni seriosi, salariu motivant. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic. P
-
Angajez soferi profesioniti, categoria C+E, curse locale Bucuresti. Punct de lucru Jilava, Ilfov. Pentru mai multe informatii, contact telefonic.