Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica Bucuresti Sector 6 Companii Disponibil din: 2021-04-09

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Tehnician service-executie

    CERINTE Studii tehnice medii sau calificare tehnica; Experienta anterioara privind executia, service-ul si mententanta instalatiilor hidraulice si pneumatice, Experienta anterioara in service/mentenanta pompe, cilindri hidraulici, etc.; Capacitate foarte buna de comunicare si relationare; Seriozitate, meticulozitate, corectitudine, disciplina in munca, dispus la program prelungit; Aptitudini pentru lucrul in echipa; Atentie la detalii, ordonat, organizat; Nivel mediu operare PC; Nivel mediu (conversational) cunostinte lb engleza Disponibilitate pentru deplasari si delegatii; Disponibilitate de a-si insusi cunostinte tehnice noi; pasionat de domeniu tehnic Permis de conducere cat. B. RESPONSABILITATI executa reparatii de pompe, cilindri si echipamente pentru automatizari hidraulice si pneumatice; executa instalatii pentru automatizari hidraulice si pneumatice asigura consultanta tehnica si service clientilor; OFERTA Pachet salarial atractiv in concordanta cu experienta si nivelul de calificare; Program de lucru flexibil; Mediu de munca dinamic si posibilitate de dezvoltare profesionala. Abonament medical Training si oportunitati de dezvoltare a carierei; Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 4

    Angajam lucrator depozit

    Angajam lucrator depozit( Depozit usi interior) Program: Luni-Vineri (09:30-18:00) Salariu Net: 3000 RON Cerinte:Seriozitate,Dorinta de munca Depozitul se afla pe Bd.Timisaora 104,sector 6,Bucuresti

  • Angajam manipulant marfa

    Candidatul ideal: Nivelul de studii: scoala profesionala liceu; Rezistenta la efort fizic de durata; Spirit de observatie, memorie vizuala; Rezistenta la sarcini de lucru repetitive; Abilitati de comunicare si interrelationare personala; Capacitatea de a lucra in echipa spirit de cooperare receptivitate; Orientare spre rezultate, proactivitate, atitudine pozitiva; Permis de conducere categoria B - reprezinta avantaj Atestat ISCIR prezinta avantaj Descrierea jobului: Pregatirea si efectuarea livrarilor preluarilor de marfa; Transporta preia marfa la sediul clientilor si se asigura ca aceasta corespunde cantitativ si calitativ; Receptia marfurilor pe baza documentelor specifice; Organizarea marfii pe categorii; Depozitarea marfii in spatiul adecvat; Raspunde de utilizarea corespunzatoare a autovehiculului; Program de lucru de L-V, 08.00-17.00 (cand nu sunt curse in afara Bucurestiului) 1 ora pauza de masa. Punct de lucru: A1 Bucuresti-Pitesti, km.13, Ilfov, parc logistic CTP. Descrierea companiei: Din anul 2007, SDA Servicii de Depozitare si Arhivare SRL asigura managementul documentelor si ofera servicii si solutii complete in domeniul arhivarii si depozitarii documentelor, conform legislatiei in vigoare. Oamenii formeaza echipa. Dorim sa ne mentinem reputatia bazata pe oferirea unor servicii de inalta calitate printr-o atitudine loiala si profesionista a fiecarui angajat. Fiecare client reprezinta un caz particular si pentru fiecare definim si modelam solutiile care i se potrivesc cel mai bine. Ne desfasuram activitatea intr-un mod transparent, etic si responsabil construind parteneriate de afaceri pe termen lung. Intotdeauna cautam solutii noi si reinvestim pentru imbunatatirea calitatii si performantei serviciilor oferite. SDA-Servicii de Depozitare si Arhivare SRL Brasov, Str.13 Decembrie, Nr.96

  • 3

    Angajam Picker pentru depozit

    Cautam un picker de depozit pentru depozitul nostru de papertarie si produse de cadou, barbat, cu angajare rapida, pentru depozitul nostru din Rudeni. Asiguram transportul de la Pacii sau decontam carburantul daca aveti masina personala. Cerinte: Ultima diploma de studii de orice tip, nu este necesara experienta. Responsabilitati: manipulare marfa, pregatire comenzi, scanare produse. Informatii suplimentare: Decontam transportul de carburant daca aveti masina sau il asiguram din Satul Zorile sau de la statia Pacii din Bucuresti. Program de luni pana vineri de la 8-17 (o ora pauza de masa). Beneficii: Salariu o data pe luna. Bonuri de masa de 35 lei zi. Prime de Craciun si de Paste. Bonus suplimentar lunar pentru performanta, dupa perioada de proba. Petrecere de Craciun. Team-building anual. Decont transport. Cafea, apa, ceai la discretie. Formare profesionala asigurata pentru lize electrice. Posibilitate de majorare salariala dupa perioada de proba. Despre noi: Despre noi Ne straduim zi de zi sa le facem viata mai frumoasa tuturor celor care ne trec pragul, sa le implinim asteptarile, sa ii surprindem placut cu produsele noastre. Aducem produse frumoase si primitoare, lucrand cu unii dintre cei mai renumiti furnizori, selectam cele mai bune, cele mai ingenioase si mai atragatoare cadouri si obiecte de design. Conceptele noastre sunt unicate si se reinoiesc destul de des, motiv pentru care lucram la multe proiecte creative si interesante. Echipa de achizitii are vechime in firma si in domeniu, astfel incat colegii cu care veti colabora sunt foarte bine pregatiti. Ginza Invest SRL (GiftDesign), este o companie de distributie la nivel national de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitari, articole party, produse papetarie, produse cu texte si mesaje personalizate, jucarii sau home si deco. Compania noastra are un portofoliu de peste 3500 de clienti. Suntem de 12 ani pe piata si dorim sa ne extindem.

  • 10

    Responsabil logistica

    RESPONSABILITATI: - Organizeaza si supravegheaza desfasurarea activitatii de transport a companiei cu respectarea tuturor deadline-urilor - Centralizeaza si organizeaza cererile de transport si se asigura de executarea acestora in conditii de eficienta maxima - Preia si emite comenzi de transport, face inregistrari specifice departamentului pe mijloace informatice sau scriptice, raspunde de corectitudinea acestora; - Coordoneaza si urmareste toate activitatile de transport si expeditie marfa pentru a se cunoaste in orice moment situatia livrarilor si a transporturilor de marfa efectuate sau in curs de efectuare - Organizeaza si coordoneaza activitatea depozitului societatii participand la procesele de inventariere lunare si/sau anuale - Asigura realizarea cu acuratete a raportarilor si analizelor zilnice / lunare solicitate si transmiterea lor departamentelor implicate in proces conform procedurilor interne si termenelor stabilite - Ofera consultanta si suport celorlalte departamente ale societatii cu privire la aspecte de logistica, management al stocurilor, transport produse achizitii, etc - Prioritizarea activitatii departamentului prin distribuirea sarcinilor in scopul obtinerii unei eficiente maxime - Supravegheaza si organizeaza activitatea parcului auto (programare revizii tehnice, efectuare la termen a asigurarilor RCA si CASCO, alte activitati administrative specifice parcului auto) CERINTE / APTITUDINI - Studii medii sau universitare profil tehnic - Cunostinte de limba engleza nivel mediu / avansat - Abilitati excelente de utilizare MS Office - Experienta minim 5 ani intr-o functie de coordonare - Experienta minim 5 ani in domeniul logistic - Experienta in derulare contracte logistice, transporturi, operatiuni de import/export - Capacitate de analiza, atentie la detalii - Bune abilitati de prioritizare; orientare catre rezultate si respectarea termenelor - Excelente abilitati de comunicare si inter-relationare - Rezistenta la stres si la lucru prelungit; - Lucru eficient independent; - Asumare a responsabilitatii; - Spirit organizatoric; BENEFICII - Pachet salarial atractiv; - Telefon de serviciu; abonament medical - Posibilitatea dezvoltarii carierei intr-o companie de succes Transmiteti CV la adresa Programari la interviu: VA RUGAM APLICATI DUPA CE ANALIZATI CU ATENTIE CERINTELE POSTULUI!! Pentru detalii accesati sait-ul oficial

  • 4

    Ambalatoare

    Pentru clientul nostru, companie romaneasca specializata in productia de sandwich-uri si salate cu sediul situat in Sector 6, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu fara experienta pentru postul de Ambalator Ambalatoare. Cerinte: 8 Clase finalizate; Dorinta de invatare; Seriozitate; Rezistenta la a lucra din picioare; Responsabilitati: Asamblare sandwich-uri conform instructiuni; Ambalare produse; Eliminare rebuturi; Program de lucru: D-J, 2 schimburi, interval 07:00 - 16:00 si 12:00 - 21:00; Venit total NET lunar: 3.300 - 4.000 lei compus din: Salariu NET: 2.400 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Spor ore suplimentare: 75%; Spor zile sarbatoare: 100%; Contract de Munca Nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722 316 302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!

  • 1

    Manipulant Marfa

    Pentru clientul nostru, companie romaneasca specializata in productia de sandwich-uri si salate cu sediul situat in Sector 6, Bucuresti, suntem in cautare de noi colegi cu fara experienta pentru postul de Manipulant Marfa. Cerinte: 8 Clase finalizate; Seriozitate; Experienta pe un post similar; Responsabilitati: Receptionarea si descarcarea marfurilor; Depozitarea corespunzatoare a produselor; Pregatirea comenzilor pentru expediere conform facturilor sau listelor de picking Program de lucru: D-J, 1 schimb, interval 12:00 - 21:00; Venit total NET lunar: 3.600 - 3.700 lei compus din: Salariu NET: 2.800 lei; Tichete de Masa: 840 lei luna; Spor ore suplimentare: 75%; Spor zile sarbatoare: 100%; Contract de Munca Nedeterminat; Pentru angajari, trimiteti CV-ul Dvs. pe adresa noastra de e-mail r e c r u t a r e @ w o r k i n g 4 u . r o sau ne puteti contacta la numarul de telefon 0722316302. Prin trimiterea CV-ului Dvs. ne dati acordul pentru prelucrarea datelor personale in scopul angajarii pe postul urmarit, in cazul in care veti corespunde cerintelor job-ului. Va puteti retrage acordul oricand cu un e-mail la aceeasi adresa, in acest sens!

  • 4

    Manipulant marfa echipamente IT

    Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;

  • Manipulant marfa echipamente IT

    Activitatea presupune receptia produselor de la curier si manipularea acestora catre departamentul tehnic. Se vor manipula electrocasnice mici si mijlocii, produse IT sau bricolaj. Compania se afla in sectorul 6, metrou Petrache Poenaru. Program luni-vineri; Contract de munca pe perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Asigurare de sanatate;

  • 1

    Angajam operator utilaj automat

    Companie de productie cu sediul in sector 6 angajeaza operator utilaj automat Cerinte: - experienta pe utilaje automate este un avantaj - seriozitate - dispus la activitate in 2 schimburi - cunostinte tehnice de baza - dispus la activitate ce presupune efort mediu Oferim : - bonuri de masa - decontare abonament transport - prime Pasti Craciun -

  • 13

    Operator mentenanta automate cafea si snack

    Cautam pentru Bucuresti o persoana responsabila si cu bune abilitati tehnice, deschisa la nou, pe o perioada nelimitata. Atributii: - Alimentarea automatelor de cafea si igienizarea acestora - Alimentarea automatelor de snack si sucuri - Completarea fiselor de umplere si evidenta stocului de marfa - Repararea automatelor in caz de defectiune - Instalarea automatelor - Raspunde cu promptitudine la toate solicitarile de interventie Oferim instruire si pachet salarial motivant conform aptitudinilor dezvoltate si experientei dobandite. Necesar permis conducere Categoria B de minim 1 an. Trimiteti CV pe adresa de mail

  • 9

    Angajam reprezentant vanzari mobila

    SC MOBILA MAX angajeaza reprezentant vanzari mobila. Punct de lucru: Danielli Design, Bld. Ghencea, Nr. 154, Bucuresti, sector 6 Candidatul Ideal Pentru a face parte din echipa noastră de vânzări, ne dorim de la tine următoarele abilități: Experiență în vânzări Foarte bune abilități de comunicare, negociere și interacțiune cu clienții Orientare către identificarea nevoilor clienților Fire flexibilă, sociabilă, prietenoasă Utilizarea PC-ului - nivel mediu Descrierea jobului Principalele responsabilități: Prezentarea produselor și informarea corectă și completă a clienților în ceea ce privește materialele, accesoriile și sistemele folosite Consilierea clienților într-un mod profesionist cu privire la cele mai bune soluții pentru nevoile lor Întocmirea documentelor necesare finalizării vânzării și livrării produselor Transmirea de informații corecte celorlalte departamente din firmă Respectarea procedurilor interne și o comunicare internă bună Mărirea și dezvoltarea portofoliului de clienți Beneficii: Loc de muncă stabil Mediu de lucru plăcut Salariu fix și comision din vânzări Telefon de serviciu Training și suport în primele luni de angajare

  • 1

    Angajam personal ambalare colete plante. 2500 lei NET+ decontam transport+bonusuri

    Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv: 2500 lei NET+ BONUSURI. Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!

  • Angajam personal ambalare colete plante

    Suntem firma PLANTLAND SRL si cautam o persoana care sa lucreze ca operator ambalare colete . plante. Activitatea se va desfasura fizic la sediul nostru din Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. De la metrou Pacii exista variante de autobuze microbuze care pleaca spre Ciorogarla din 10 in 10 minute si fac in jur de 20-25minute. Depozitul se afla la 9km de metrou Pacii. Program de lucru: Luni-Vineri, 9.00- 17:30. Cautam pe cineva care sa: - Preia plantele din pepiniera si le duce la zona de ambalare - Ambaleaza coletele pentru expediere - Receptie si aranjare plante in pepiniera - Sa lucreze, la nevoie, ca vanzator la casa de marcat. Aici trebuie sa scaneze produsele si sa incaseze contravaloarea lor Candidatul trebuie sa aiba: - Capacitate de adaptare si asimilare rapida - Bune abilitati de planificare - Orientare spre indeplinirea obiectivelor si respectarea termenelor limita - Gestionare stocuri produse Beneficii: - Pachet salarial atractiv, bonusuri in functie de realizari (Minim 2500 lei net luna). Decontam transportul. - Un job stabil - Contract de muncă cu normă întreagă Descrierea Companiei: PLANTLAND SRL este o companie infiintata in 2023 care se ocupa cu distributia de plante de exterior prin intermediul magazinului nostru fizic si online: . Noi producem o parte din plante, dar si colaboram cu alti producatori. Depozitul si pepiniera sunt in sat Ciorogarla, Ilfov, strada Aurel Vlaicu nr 17B. Asteptam cu interes CV-ul dvs pe What s App sau olx. Va multumim!

  • 19

    Tehnician

    Angajam tehnician pentru instalatii electrice. Cerinte: studii medii, abilitatea de a lucra in echipa, seriozitate. Nu este necesara experienta. Permisul de conducere reprezinta un avantaj. Program: 08-17, cu pauza de masa. Contact: 0722.684.285.

  • Angajam casier lucrator comercial

    Anjangajam casier lucrator comercial cu experienta si de pereferinta barbati pentru marfa ce se receptioneaza zilnic. Posibilitatea de avansare. Asteptam CV pe adresa de email. Mai multe detalii dupa depunerea CV-ului si o programare de intalnire. Solicitam cazier.

  • 9

    Ambalator colete magazin online.

    Ambalator colete magazin online Descrierea jobului: Administrarea comenzilor plasate in cadrul magazinelor online. Gestionarea retururilor, (refuz sau primire in funcție de starea returului, in baza unui proces verbal). Creare procese verbale pentru produsele ne conforme, sau lipsa acestora pe factura. Pregătirea coletelor corespunzător pentru expediere. Ambalarea coletelor fără erori livrate către clienții societății. Comunicarea cu colegele de birou pentru diverse inadvertente. Preluare marfa furnizori, conform factura, si aranjarea ei la raft. Pregătire si predare marfa conform factura, pentru clienții finali. Inventarierea marfa o dată / luna, la sfârșitul ultimei săptămâni din luna (Sâmbăta) Verificarea termenelor de garanție (la intrare marfa in depozit cat si la ieșire marfa din depozit). Creare necesare marfa de la furnizorii companiei, si informarea colegelor de birou. Păstrarea curățenie la rafturile de marfa cat si in depozit. Alte sarcini legate de vânzările online. Cerințe: Atenție la detalii. Persoana organizata si responsabila. Abilitați de comunicare. Bine organizat si bine structurat. Rezistent / rezistenta la stres. Ce oferim: program de lucru: L- V: 9.00- 17.30 salariu atractiv 1900 net. Carte de munca Protectia muncii Medicina muncii mediu de lucru dinamic, competitiv, tânăr si plin de viata. Studii studii medii Detalii suplimentare la CV-urile se depun la: Prime de sărbători Disconturi la produsele comercializate de societate. Cafea/ceai/snacks la birou. Program de interviuri L-V intervalul orar 16.00 17.30 Adresa unde se desfasoara interviul este: Bulevardul Ghencea nr. 126-132, in incinta Home Desing Mall, etajul 1. La receptie intrebati de Firma Intercom Serv Srl

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti

Localități

Sector-6
Salvează căutarea