Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Muncitori productie - depozit - logistica Ilfov Companii Disponibil din: 2022-05-01

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam stivuitorist

    M&M Militzer & Munch Romania SRL angajeaza stivuitorist la depozitul situat in CTPark Bucharest - Autostrada A1 Bucuresti-Pitesti km 13 (iesirea spre Ciorogarla) Obiectivul principal al postului: -Descarcarea incarcarea camioanelor si manipularea marfurilor in din depozit Cerințe: - Absolvent de studii medii; - Experienta ca stivuitorist sau lucrator in depozit constituie un avantaj; - Detinerea Atestatatului ISCIR pentru stivuitorist constituie avantaj, dar se poate obtine si dupa acceptarea angajarii, cu decontarea cursurilor promovate Abilități Aptitudini: - Seriozitate si simtul responsabilitatii; - Abilitati de comunicare si de organizare; - Spirit de echipa; - Abilitati in conducerea si manevrarea stivuitoarelor Beneficii: - Salariu motivant - Tichete de masă - Bonusuri de performanta - Posibilitatea de dezvoltare din punct de vedere profesional; - Decontare deplasare la depozit Relatii la tel:

  • 1

    Angajam muncitori necalificati barbati / femei,femeie de serviciu,soferi cat.B,motostivuitorist.

    Europacking amabalaje angajeaza muncitori necalificati barbati / femei,femeie de serviciu ,sofer cat.B si motostivuitorist din Popesti Leordeni sau, zonele din apropiere. Salariul se discuta la interviu.

  • 1

    Oferta de munca

    Societatea Bisar Logistics S.R.L cu cediul in București,sectorul 1, Strada Pechea 32-3. avand CUI:41393764, scoate la concurs 250 posturi de Manipulant Marfuri Selectie cv in data de 11.04.2024.

  • 3

    Angajam operator productie in Pantelimon

    Angajam operator productie in comuna Pantelimon. Program 8 ore, Luni- Vineri, in schimburi! Se ofera:salariu fix, bonus de prezenta si productivitate,tichete de 35 lei zi, decont transport,transport gratuit de la metroul Costin Georgian, contract nedeterminat!

  • Quality Process Improvement Specialist

    What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with procedures (is a plus) Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Translate or update procedures and work instructions, collect feedback, and track changes over time Ensure all procedures are in place, understood, and followed in the warehouse Assist with the training process (meetings with trainers, discussions, updating materials, following feedback, identifying needs) Trace damaged products in the warehouse, identify causes, and initiate actions to minimize damage. Create transfer documents as needed Investigate and analyze lost boxes Conduct regular audit missions Audit quality standards for each process What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)

  • Quality Specialist for Warehouse

    What do you need to be successful? Medium level of English (spoken + written), at least B1 Computer skills (medium level), especially Excel Proven experience in warehouse Experience with inventory Asertivity, stress-resistance Well organized, punctual person with eye for detail What will be your responsibility? Monitor errors in all activities Resolve daily picking errors Solve emails received from Customer Care Recorde errors, provide feedback, discuss with operators, demonstrate errors, and explain corrective measures Check picking boxes, parcels from conveyor, pallets for shipment Record errors into files (picking, packing, inventory, receiving, stocking, etc) Provide regular error feedback to the Team Leaders Check interruption notes at the Error Desk (packing) and add errors as necessary Investigate inventory result differences, resolve discrepancies, and update error logs Remove expired products from stock and update records Include errors in our internal system for review What do we offer? A full-time job in a successful and really fast-growing company with our unique company culture An opportunity to participate in the development of the warehouse Regular trainings, feedbacks and plenty of possibilities for your own personal and career development Fixed salary + bonuses Many interesting benefits such as: special loyalty bonus after 1 year in our company (bonus is in the amount of 1 monthly salary), loyality bonus, meal vouchers, employee discounts on our products, 2 sick days per year, gift vouchers, private medical subscription, transportation provided by employer, little extras. If you want to be part of a growing team and build your own success story, apply now :)

  • Oportunitate angajare Sef Atelier Electric

    CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM  CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil

  • 2

    Tehnician mecanic utilaje de constructii

    Descrierea postului: Postul presupune activitati specifice de reparatii utilaje (excavatoare, incarcatoare frontale, buldozere, buldo-excavatoare, mini incarcatoare, compactoare, etc.) la sediul clientului sau in atelierul propriu, constand in diagnoza echipament defect, precum si efectuarea operatiunilor de reparatie si montaj piese de schimb. Cerinte: - studii tehnice (absolvent de liceu cu profil mecanica sau electrica. Reprezinta un avantaj absolvirea unei facultati cu profil mecanica, hidraulica, electronica) - experienta in reparatia de sisteme complexe (utilaje de constructii sau agricole) - cunostinte in domeniul electric reprezinta un avantaj - disponibilitate de program prelungit si de deplasari la sediul clientiilor care solicita reparatia. - pasiune si abilitati pentru domeniul tehnic - cunostinte de limba engleza reprezinta un avantaj - interes pentru echipamente grele - spirit de initiativa si cooperare; capacitati de analiza si sinteza; - capacitatea de lucru in conditii de stres si termene limita - permis de conducere categoria B Beneficii: - salariu motivant si bonusuri de performanta - lucru intr-o echipa de profesionisti, dinamica si bine pregatiti, dispunand de echipamente si scule noi si de ultima generatie Despre Fix Utilaje: Fix Utilaje este o companie ce activeaza in domeniul reparatiilor utilajelor de constructii, nacelelor si a macaralelor mobile. Suntem parteneri cu cei mai mari distribuitori de piese de schimb. Reparam cu predominanta marcile CAT, Volvo, Liebherr, Merlo dar in acelasi timp si CASE, Komatau, JCB, Hitachi, Bobcat, Manitou, Kramer, Hyundai, Kobelco, New Holland. Ne puteti contacta prin intermediul adresei de email (pentru a trimite CV) sau a numarului de telefon din anunt. Deasemenea ne puteti lasa un mesaj prin aplicatie si va vom contacta in cel mai scurt timp.

  • 3

    Lucrator depozit

    Candidatul Ideal Experienta desfășurării activității într-un depozit și Permisul de conducere cat. B constituie un avantaj. Cunoștințe legate de activitatea de încărcare-descărcare. Persoana atenta, organizata, ordonata, responsabila, disciplinata, punctuala, bun executant, cu spirit organizatoric Abilități de adaptare, comunicare și lucru în echipa. Cunoștințe PC. Participarea la operațiuni de încărcare/descărcare a mărfii. Pregătirea mărfii pentru livrare și ambalarea în conformitate cu comanda de livrare. Participa la inventarele lunare/periodice. Răspunde și asigura împreună cu membrii din echipa de securitatea și integritatea bunurilor și stocurilor din gestiune pentru a asigura acuratețea stocului. Participa la asigurarea ordinii și a curățeniei la locul de munca, la manipularea și aranjarea mărfii în interiorul depozitului. Repartizarea și ordonarea corecta a produselor din depozit. Iti oferim: - bonuri de masa; - decontarea transportului pana la punctul de intalnire cu microbuzul firmei; - posibilitatea de a lucra si a te dezvolta in cadrul unei companii de succes; - acces la un mediu de lucru prietenos si profesionist unde vei invata in fiecare zi si iti vei dezvolta cariera. Locatie: Str. Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Județul Ilfov Program de lucru: L-V: 08:30 -17:00 Prin aplicarea la acest job esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind Protectia Persoanelor Fizice in ceea ce priveste Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate. In cazul in care experienta profesionala va fi considerată potrivita cu cerintele postului, va vom contacta in vederea stabilirii unui interviu. Intrebare suplimentara: Se asigura transportul personalului cu microbuzul companiei de la Cora Pantelimon, sediul firmei aflandu-se la aproximativ 15 minute de mers cu masina fata de aceasta, pe strada Gara Pasărea nr.9, oraș Pantelimon, Ilfov. Va este convenabila locatia?

  • 1

    Angajam gestionar depozit

    Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara - Atentie distributiva, rigurozitate, spirit de observatie - Abilitati de comunicare si munca în echipa - Rezistenta la stres -- Cunostinte privind modalitatea de realizare a inventarului, de efectuare a recepţiei mărfurilor Cunostinte privind regulile de manipulare, transport şi depozitare a produselor - Detinerea unui atestat de stivuitorist constituie un avantaj Responsabilitati: -Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a produselor -Efectuarea operatiunilor de pregatire a comenzilor conform cu documentele emise si in functie de termenele de valabilitate a produselor - Cunoasterea in detaliu a caracteristicilor produselor Păstrarea produselor potrivit prescripţiilor tehnice şi a celor igienico-sanitare; Manipularea mărfurilor în condiţii optime Asigurarea livrarii produselor în ordinea intrărilor şi a loturilor Gestionarea şi arhivarea corecta a documentelor cu care se lucrează -Realizeaza Participa la inventarierea marfii Folosirea eficienta a spaţiilor de depozitare Păstrarea curăţeniei în cadrul depozitului şi în afara acestuia Beneficii: - conditii optime de lucru - pachet salarial motivant - posibilitati de dezvoltare profesionala Descrierea companiei Societate cu sediul in Bucuresti Ilfov si mai multe puncte de lucru la nivelul tarii, care opereaza pe segmentul de vanzari si prestari servicii.

  • Angajam RAPID muncitori necalificati

    ANGAJAM MUNCITORI NECALIFICAT Bcuresti Popesti-Leordeni. FERIM O SANSA CELOR CARE VOR SA MUNCEASCA, ATAT DPOAMNELOR CAT SI DOMNILOR! Chiar daca nu ai 8 clase, dar esti dornic a de munca, atunci te asteptam la noi. Te invatam noi tot ce trebuie sa stii! Activitatea nu presupune efort fizic ci doar trebuiesc supravegheata utilajele de sortare. Cerinte: disponibilitate de lucru in 3 schimburi; experienta nu este necesara Oferim: salariul 3200 ron ( salariu+ bonuri); bonus lunar de performanta; prima de sarbatori; zile de concediu diferentiate in functie de varsta; transport decontat. Activitate: Te vei ocupa de supravegherea benzilor transportoare si eventual de eliminarea diverselor reziduri de hartie.

  • Angajam baiat in depozit (manipulant)

    Firma cu punctul de lucru in Otopeni, Ilfov, care se ocupa cu vanzari piatra naturala, angajeaza baiat in depozit (manipulant), de preferabil din zonele apropiate ( Otopeni, Voluntari, Corbeanca, Balotesti), contact:

  • 6

    Gestionar depozit in Afumati, Ilfov

    Cerințe: Persoana organizata, cu atenție la detalii. Gândire analitica, tactica si strategică Permis auto categoria B, Atributii de serviciu: pregatire comenzi clienti, receptie marfa, livrare marfa, inventariere marfa Beneficii: pachet salarial NET de inceput 3.500 lei, IN CRESTERE transport decontat Program de munca L-V 8.00-17.00

  • 3

    Manipulant marfa - Pantelimon

    Compania MarsoRom angajează pentru postul de Manipulant marfă, în depozitul de anvelope din Pantelimon (strada Gara Pasărea, nr. 11). Pentru acest post, ne căutăm 4 colegi. Beneficii: Angajare cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată; Pachet salarial 2500 ron net; Bonuri de masă 30 ron zi lucrată; Vouchere de vacanță 250 ron lună; Mediu de lucru plăcut cu posibilitatea de dezvoltare profesională pe termen mediu și lung. Programul este de luni până vineri, de la 8:30 până la ora 17:00, cu pauză de masă de jumătate de oră. Dacă ești serios și harnic și îți dorești un loc de muncă pe termen mediu sau lung, te așteptăm în echipa MarsoRom. Pentru mai multe detalii, te rugăm să ne lași un număr de telefon sau ne poți apela la numărul . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

  • 1

    Ajutor gestionar-Pantelimon

    M&Co HR Services recrutează pentru clientul său, unul dintre cei mai mari distribuitori de anvelope din România, colegi pentru poziția de AJUTOR GESTIONAR pentru puntul de lucru din Pantelimon. Responsabilitățile principale: - Efectuarea recepţiei cantitative şi calitative a mărfurilor. - Asigură monitorizarea stocului de produse; - Realizează inventarierea periodică a stocurilor de mărfuri existente în magazie. Cerințe: - Persoană cu bune abilităţi de organizare, planificare şi coordonare a activităţii. - Cunostinte de operare PC ,si folosirea dispozitivului electronic PDA; - Disciplină și Spirit de echipă. - Disponibilitate de a urma o perioada de training de 3 luni in Pantelimon. Ofertă: - Salar fix 3000 ron net +bonuri de masă 30 ron zi lucrata, - Vouchere de vacanta 250 ron luna; - Loc de muncă pe termen lung cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii, vă rugăm sunați la numărul de telefon: (Luni-Vineri) Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere.

Salvează căutarea