Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

Categorii

Judete

Pret
  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Descrierea jobului Receptionarea reperelor aflate in gestiune si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic Efectuarea intrarilor si iesirilor Verificarea corectitudinii inregistrarilor; Participarea la inventare lunare; Curatenie la locul de munca. Candidatul ideal Studii medii, min. sc. profesionala; Vechime minima in munca, min. 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar; Cunostinte medii de operare PC; Disponibilitate efort fizic; Disponibilitate lucru in schimburi, 12 cu 24, 12 cu 48. Beneficii Salariu net 2300-2400lei Tichete de masa Contract de munca(cf. prevederilor legale) pe perioada nedeterminata

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • Firma de Paza angajeaza Inspector Resurse Umane . Cunostinte bune REVISAL , SAGA( sau alt program de salarizare ); cunostinte operare PC ( WORD, EXCEL); Atestat inspector RU; Experienta min 3 ani intr-un post de administrare personal si salarizare. Cei interesati sunt rugati a ne contacta telefonicAsteptam si CV-urile dumneavoastra.

  • Vă confruntați cu deficit de personal ? Vă punem la dispoziție oameni din Vietnam pentru o multitudine de specializări: muncitori, zidari, tâmplari, operatori utilaje grele, sudori, electricieni, ingineri constructori, mecanici auto și de utilaj greu, șoferi de camion, maiștrii, măcelari, muncitori abator. Apelând la serviciile noastre, nu veți plăti comision pentru personalul pe care vi-l aducemhttps://www.recrutare.rodistrict.ro

  • Angajam pentru unitățile noastre de producție din Constanta - muncitori necalificați, incarcatori descarcatori, brutari, cofetari și patiseri. Cerinte: *pentru muncitori necalificatí, incarcatori descarcatori - minim scoala generala; *pentru brutari, cofetari și patiseri - studii medii de specialitate sau certificat de calificare. Relații suplimentare la Dobrogea Grup SA Constanta - str. Celulozei nr.1 - birou Resurse umane, telAngajam soferi pentru punctul de lucru din Bucuresti,, b-dul Metalurgiei nrsector 4 Cerinte: * varsta peste 21 ani; * detinere carnet de conducere categ B, fara evenmente rutiere; * studii medii, de preferinta absolventi 12 clase. Relații suplimentare la nr de telefonsau

  • Agenţia ANDIVA RECRUITMENT Iasi angajează Recrutor . Daca: - Vrei sa faci parte dintr-o echipa tanara si profesionista - Ai abilitati dezvoltate de comunicare - Esti ambitios si responsabil - Stii sa convingi clientii Trimite-ne acum CV-ul.

  • Firma East West Recruitment SRL din Oradea caută colaboratori în toată țara, cu scopul de a creea o rețea națională. Plata se face la ora lucrata de către candidatul recrutat. Cerințe: laptop, scanner, cunoașterea limbii engleze pentru a putea testa candidații. Programul este flexibil, comunicarea se face cu biroul nostru din Oradea. Dacă sunteți interesați ne puteți apela la nr de telefonsau prin mail la adresa

  • Angajam secretara competente HR (atestat), competente administrativ-comerciale,obligatoriu limba italiana ,4 h/zi. Asteptam CV. rel la telDoar persoanele selectate pentru interviu vor primi mesaj de confirmare. Multumim pentru intelegere

  • Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Agentia de munca temporara, Steelworkers, activeaza in domeniul resurselor umane din Romania, fiind o companie specializata pe recrutare si gestiune personal calificat. Steelworkers ofera candidati bine pregatiti - companiilor angajatoare si oportunitati de angajare, candidatilor. Avantaje pentru firma dumneavoastra: - acces rapid la forta de munca; - reducerea costurilor legate de salariati; - responsabilitati contractuale minime.

  • Front Office - personal cu experienta

  • - Gestionarea produselor finite, rebut si ambalaje, operatiuni de predare produse catre depozitul de produse finite; - Operare transferuri intre gestiunea de productie si cea de vanzare sau rebut in sistemul informatic; - Organizare si coordonare activitate personal cu atributii de ambalare produse. Program de lucru in 3 schimburi. Beneficii - 200-2100lei net+tichete de masa(15lei). Informatii suplimentare la tel. 0749020037

  • Descrierea jobului Receptionarea reperelor aflate in gestiune si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic Efectuarea intrarilor si iesirilor Verificarea corectitudinii inregistrarilor; Participarea la inventare lunare; Curatenie la locul de munca. Candidatul ideal Studii medii, min. sc. profesionala; Vechime minima in munca, min. 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar; Cunostinte medii de operare PC; Disponibilitate efort fizic; Disponibilitate lucru in 3 schimburi. Beneficii Salariu net 2100-2200lei Tichete de masa (15.18lei) Contract de munca(cf. prevederilor legale) pe perioada nedeterminata

  • *** Requirements *** Hello our dear future colleague! Are you passionate about Human Resources and interested to develop your skills in the IT recruitment market while working in a young and ambitious team? Sit down, read the ad and push the “Apply” button at the end, if you have: - Experience in IT sourcing - Experience in Linkedin Recruiter - Ability to influence and build long-term relationship with clients and candidates; - Versatility, flexibility and a willingness to work within constantly changing priorities with enthusiasm. - Interpersonal and verbal communication skills, dynamic, enthusiastic and strong team player *** Job tasks *** Design and implement overall recruiting strategy - Leads hiring projects, sourcing, screening, non-technical interviewing of the best candidates in the IT market; counsels managers along the hiring process. - Use Linkedin and other usefull tools for recruiting the best candidates - Manage and develop strong business relationships with clients and candidates/employees; - Monitor and apply HR recruiting best practices - Focus on solving problems & developing a high performing culture - Develop and grow the HR department *** Why Should You Apply? *** - Extra benefits like free daily meal, gym and a lot of teambuilding activities - Attractive wage package which will depend on your experience and expertise - Work in a modern, cosy and friendly working environment in the centre of the city Sibiu (near Sub Arini Park) - Direct communication and flat hierarchies in a young team - Excellent growth and advancement opportunities - Opportunities for on-the-job training If you are interested drop us a line with your CV at office(at)nlightmedia(dot)com *** Company Description *** nLIGHT MEDIA is a Company in the heart of Sibiu where IT Development, Creativity and Passion blend together. We work together with larger teams to contribute to several top-notch programs and systems used in some of the biggest Companies around the world. Beside that, we work at our inhouse projects and we also develop custom online platforms, websites and online stores for national and international clients. ~ We work nLight and we get nLightened ~ The main Company focus is to develop the employee technical and personal skills in a confortable, flexible and natural way so that the working hours will bring them more value than just the financial side. Therefore integrity, quality, dedication, teamspirit and self-management are some of the qualities that all of our employees developed while working at nLIGHT MEDIA.

  • COMPLEX DEBARCADER - Eforie Nord, Jud. Constanta, angajeaza pe perioada sezonului estival personal calificat pentru SSM SI PSI. Nu angajam minori. Oferim cazare + 2 mese/zi.

  • SC consultanta resurse umane cauta coleg/colega cu experineta teoretica si practica in domeniul resurselor umane din administratia publica. Conditii pe care trebuie sa le indeplineasca candidatii: - Studii medii/superioare; - Cunostinte operare PC-pachetul MS Office(Word, Excel, etc.) - Experienta in domeniul resurselor umane minim 3 ani in administratia publica - Cunoasterea limbii engleze constituie avantaj - Bun cunoscator al legislatiei muncii - Persoana flexibila, orientata spre rezultate si catre respectarea termenelor - Persoana organizata, disciplinata,atenta la detalii Informatii suplimentare se pot obtine la tel: 0723.925.367; 0724.390.769

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • Clientul nostru este o companie slovaca activa pe piata de servicii de call center oferind servicii complete in acest domeniu, cu peste 950 de proiecte si campanii pentru clienti din toata Europa. Responsabilitatile postului: - Identificarea canalelor de recrutare; - Conceperea si postarea anunturilor pentru posturile vacante; - Selectia candidatilor in functie de cerintele postului si profilul candidatilor; - Dezvoltarea surselor existente si identificarea de noi surse de recrutare si selectie de personal; - Elaborarea regulilor de organizare si de lucru, sistemul de remunerare si beneficii; - Crearea de programe de stimulare, evaluare si dezvoltare pentru angajati; - Planificarea si realizarea instruirii noilor angajati; - Intocmirea diferitelor rapoarte specifice departamenului de resurse umane; - Contactarea candidatilor si sustinerea interviurilor cu acestia; - Administrarea si mentinerea bazei de date a candidatilor implicati in procesele de recrutare din companie; - Informarea candidatilor cu privire la rezultatul procesului de selectie; - Asigurarea suportului in cadrul companiei cu privire la procesul de recrutare si evaluare interna a angajatilor. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii medii/superioare; - Experienta minima in domeniul recrutarii de personal; - Cunostinte de limba engleza si de limba maghiara – obligatoriu; - Cunostinte de navigare pe internet; - Cunostinte de utilizare minime a pachetului Microsoft Office. Aptitudini necesare ocuparii postului: - Putere de convingere; - Caracter deschis, proactiv; - Atentie la detalii. Se ofera: - Salarizare atractiva; - Tichete de masa: 15 ron/zi lucratoare, din a doua luna de angajare; - Mediu de lucru placut; - Program de lucru de luni-vineri, intr-un singur schimb. Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon sau e-mail: cv(around)publiceuroconsulting.ro Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • LifeinJOB Romania angajează pentru clientul său o companie care desfășoară activități de producere și prelucrare a sticlei și realizarea de tâmplarie din PVC, agent de vânzări. Te așteptăm și la sediul firmei noastre, pe Blv. Eroilor de la Tisa nr 37 A, et. 1, Timișoara, de luni până vineri, între orele.

  • Salveaza cautarea