Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Căutăm un coordonator responsabil de proiecte care să administreze și să organizeze toate tipurile de proiecte, de la activități simple la planuri mai complexe. Responsabilitățile coordonatorului de proiect includ colaborarea strânsă cu managerul nostru pentru a pregăti planuri de acțiune cuprinzătoare, inclusiv resurse, perioade de timp și bugete pentru proiecte.Pentru a reuși în acest rol, ar trebui să aveți abilități excelente de gestionare a timpului și de comunicare, deoarece veți colabora cu clienții și echipele interne pentru a oferi rezultate la termenele limită. În cele din urmă, coordonatorul de proiect se asigură că toate proiectele sunt finalizate la timp, în limitele bugetului și respectând standarde de înaltă calitate. RESPONSABILITĂŢI: * Coordonează activitățile de gestionare a proiectelor, resurselor, echipamentelor și informațiilor * Distribuie proiectele în acțiuni realizabile și setează perioadele de timp * Menține legătura cu clienții pentru a identifica și defini cerințele, scopul și obiectivele * Distribuie sarcini echipelor interne și asigură suport în gestionarea programului * Se asigură că nevoile clienților sunt satisfăcute pe măsură ce proiectele evoluează * Acordă sprijin la pregătirea bugetelor * Analizează riscurile și oportunitățile * Supraveghează managementul achizițiilor de proiect * Monitorizează progresul proiectului și tratează orice problemă apărută * Acționează ca punct de contact și comunică starea proiectului tuturor participanților * Lucrează cu Managementul pentru a elimina problemele * Folosește instrumente pentru a monitoriza orele de lucru, planurile și cheltuielile * Emite toate documentele legale adecvate (de exemplu, contracte și condiții de acord) * Creează și menține documentația proiectelor, planurilor și rapoartelor complete ale proiectului * Se asigură că standardele și cerințele sunt îndeplinite prin efectuarea de teste de asigurare a calității CERINŢE * Experiență de muncă dovedită ca coordonator de proiect sau rol similar * Cunoștinte solide Excel (formule, tabele, etc) *Cunoașterea limbii engleze scris și vorbit * Experiență în management de proiect, de la concepție până la livrare * Abilitatea de a pregăti și interpreta diagramele de flux, planificările și planurile de acțiune pas cu pas * Abilități solide de organizare, inclusiv multi-tasking și gestionarea timpului * Abilități puternice de rezolvare a problemelor cu care se confruntă clienții și abilități de lucru în echipă * Familiaritatea cu managementul riscului și controlul asigurării calității * Experiență practică cu instrumente de management de proiect * Licențiat în administrarea afacerilor sau în domeniul aferent CV in engleza la info@vvc. Pentru informații suplimentare, ne puteti contacta la 0755.99.55.99

  • Căutăm un manager relații clienți cu experiență care să ofere servicii excelente clienților noștri și să promoveze această idee în întreaga organizație. Scopul este de a menține departamentul funcționând într-o manieră eficientă și profitabilă, de a crește satisfacția, loialitatea și păstrarea clienților și de a răspunde așteptărilor acestora. RESPONSABILITĂȚI: * Îmbunătățirea experienței serviciilor pentru clienți, formarea de clienți implicați și dezvoltarea relației cu aceștia * Preluarea solicitărilor și problemelor clienților și urmărirea problemelor până la rezolvare * Stabilirea unei misiuni clare și implementarea strategiilor axate către misiunea respectivă * Dezvoltarea procedurilor, politicilor și standardelor serviciilor * Păstrarea documentației, acțiunilor și discuțiilor privind serviciul clienților * Analizarea statisticilor și alcătuirea de rapoarte precise * Recrutarea, îndrumarea și dezvoltarea de agenți de servicii pentru clienți și crearea unui mediu în care aceștia pot excela prin încurajare și mentorat * Urmărirea noutăților din domeniu și aplicarea celor mai bune practici în domenii de îmbunătățire * Controlarea resurselor și utilizarea potențialului pentru a atinge obiective calitative și cantitative * Respectarea și gestionarea bugetului aprobat * Menținerea unui flux de lucru ordonat în funcție de priorități CERINŢE * Experiență profesională dovedită în calitate de manager servicii clienți, manager de retail sau asistent manager * Cunoștințe solide Excel (formule, tabele, etc) * Experiență în furnizarea de asistență pentru clienți * Cunoaștere excelentă a metodelor și tehnicilor de management * Cunoaștere foarte bună a limbii engleze * Cunoștințe de lucru despre software, baze de date și instrumente pentru serviciul clienți * Conștientizarea ultimelor tendințe și a aplicaților tehnologice din industrie * Abilitatea de a gândi strategic și de a conduce * Abilități puternice de orientare către client și comunicare * Abilități de remediere imediată a problemelor și abilități multi-tasking * Orientarea către serviciul relații clienți * Licență în Administrarea Afacerilor sau domeniu conex Cei interesați pot trimite CV-ul în engleză, cu foto, la Pentru informații suplimentare, putem fi contactați la 0755.99.55.99

  • Caut loc de munca în Iaşi .Licentiat, studii superioare, casatorit, cu profesie pe domeniul in care activez. Doresc orice profil administrativ, biblioteca etc. sau alte profile, pentru a mă apropia de oraşul Iaşi si de familie.

  • Inspector Resurse umane cu atestat si experienta doresc colaborare in domeniu atat part-time cat si full-time.Gestionez cu profesionalism dosarele de personal: • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post cu capitole din SSM • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; •Lucrez in SAGA

  • Inspector Resurse Umane cu experienta vasta in domeniu, ofer servicii payroll prin colaborare de acasa sau cu deplasare la sediul clientului. • Intocmirea contractelor individuale de munca; • Intocmirea deciziilor de incetare; • Fise de post; • Acte aditionale/modificari ale elementelor contractelor de munca: modificarea venitului brut, schimbare nume, modificare domiciliu, adaugare/stergere sporuri; • Intocmirea documentelor pentru obtinerea parolei Revisal; • Contracte colective de munca; • Obtinerea parolei de la Inspectoratul Teritorial de Munca; • Depunerea raportului Revisal in reges; • Intocmirea Regulamentului Intern; • Eliberarea adeverintelor medicale, de venit, de salariat; • Intocmirea documentelor necesare la dosarele de somaj, pentru obtinerea concediului de crestere a copilului, dosar de pensionare; • Generarea statelor de plata lunare; • Pontaje, fluturasi de salarii; • Calculul impozitelor si contributiilor datorate de salariati si/sau angajator; • Inregistrare si raportare concedii de odihna, concedii medicale, concedii fara plata, concedii de crestere a copilului; • Generarea ordinelor de plata/foilor de varsamant; • Intocmirea declaratiilor 112; • Informarea periodica a clientului privind modificarile legislative in domeniu; • Reprezentarea societatii la controalele ITM • Actualizarea codurilor ocupatiilor conform COR.Lucrez in programul SAGA Ideal ptr firmele de contabilitae care doresc externalizarea serviciului HR pentru diminuarea costurilor. Ma pot deplasa si cu contract full-time daca situatia o cere.

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Fabrica de paine angajeaza personal pentru ambalarea produselor de panificatie. Beneficii tichete de masa, decontare transport. Mai multe informatii la tel. 0749020037

  • Descrierea jobului Receptionarea reperelor aflate in gestiune si intocmirea corecta a rapoartelor de gestiune, operarea in sistemul informatic Efectuarea intrarilor si iesirilor Verificarea corectitudinii inregistrarilor; Participarea la inventare lunare; Curatenie la locul de munca. Candidatul ideal Studii medii, min. sc. profesionala; Vechime minima in munca, min. 2 ani din care 1 an in activitatea de gestionar; Cunostinte medii de operare PC; Disponibilitate efort fizic; Disponibilitate lucru in 3 schimburi. Beneficii Salariu net 2400-2500lei Tichete de masa (15.18lei) Contract de munca(cf. prevederilor legale) pe perioada nedeterminata, decontare transport, alte beneficii acordate cf. politicii salariale

  • Societate comeerciala cu sediul in mun. Bucuresti,sect.2, angajeaza in conditiile legii GESTIONAR, MECANIC pt. reglare utilaje, si MANIPULANT MARFURI. Pentru programari interviuri si relatii suplimentare tel. 021.252.54.53, L-V intre orele 10-16.

  • Anunt recrutare Caut coleg(ă) de muncă (Brașov și împrejurimi). Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să nu fii mutalău. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să fii prieten cu limba română. Engleza reprezintă un plus. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. Microsoft Office reprezintă un avantaj. Chiar unul mare. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Sediu mișto cu wi-fi moca. Complet mobilat, zonă centrală. - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - Două secretare jos-pălăria. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalulBani pe măsura muncii depuse. - Ieșiri la grătar, bar, pizza și ce mai vrei tu, în timpul liber. - Aplauze. Multe aplauze (nu dau detalii, trebuie să vii acolo ca să afli de ce). Dacă te încadrezi în parametrii enumarați mai sus, trimite-mi un CV pe sau suna-ma laGrăbește-te, mai sunt două locuri disponibile! PS: Da, anunțul e foarte pe bune.

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • Agenție de recrutare și selecție personal, oferim locuri de muncă în Olanda. OBSERVAȚIE! Avem neplăcerea să vă comunicăm faptul că, datorită situației create de pandemie, o mare parte a colaboratorilor noștri din Olanda și-a suspendat activitatea. De asemenea, și transportul din România în Olanda se realizează cu dificultate sau deloc. Ca urmare a acestui fapt, selecția și recrutarea de personal CONTINUĂ, dar locurile de muncă sunt pentru perioada de după Sărbătorile Pascale, sau în funcție de cum evoluează lucrurile în Olanda. DUPĂ SĂRBĂTORI Căutăm femei VORBITOARE DE LIMBA ENGLEZĂ pentru un depozit de flori în Olanda. Activitatea presupune așezarea florilor în ghiveci și fixarea bețelor de susținere. Se lucrează 8 ore/ zi într-un singur schimb. Munca se desfășoară în interior, la temperaturi normale de aprox. 20 grade C, în depozitul serei sau efectiv în seră. Căutăm bărbați din luna APRILIE pentru munca într-o companie care se ocupă cu amenajarea spațiilor verzi și siguranța pe autostrăzi. Activitatea presupune întreținerea spațiilor verzi cu motocoasa și îngrijirea autostrăzilor. Munca se desfășoară în exterior, în două schimburi. Salarizarea este €10,17 brut/ oră. VORBIREA LIMBII ENGLEZE ESTE OBLIGATORIE! Locul de muncă este foarte activ și este sezonier. Detalii DOAR la telefon: 0737 890 398 OFERIM: - Loc de munca într-un colectiv plăcut - Salarizare atractivă conform unei convenții colective - Cazare în locuință, singură în cameră, cu toate utilitățile incluse (electricitate, internet, apă curenta, televiziune) - €85/ săptămână - Asigurare de sănătate - Transport gratuit de la locul de muncă la cazare - Identitate olandeză, cont bancar olandez - Contract de muncă, asigurăm 40 ore pe săptămână - Salarizare săptămânală - FĂRĂ TAXE SAU COMISIOANE!

  • Psiholog in domeniul psihologiei muncii si transporturilor efectuez evaluari psihologice la angajare si periodic pentru toate ocupatiile din Romania, evaluari psihologice pentru obtinerea permisului de conducere auto( toate categoriile), consiliere psihologica diverse probleme- depresie, anxietate, atacuri de panica, fobii,traume, etc, testarea nivelului de inteligenta, evaluari psihologice pentru autocunoastere si dezvoltare personala, lucrul cu copii cu autism( terapie comportamentala aplicata);

  • Doresc să lucrez cu carte de muncă,chiar ca bonă,îngrijitor copii grădiniță.Sunt o persoană răbdătoare,linistiita,nu fumez,beau.Îmi place curățenia,corectitudinea,respectul.Un loc de muncă de luni până vineri,8 ore.Rog oferte serioase,mulțumesc

  • Daca esti serios si esti interesat de un venit suplimentar esti la locul potrivit! E nevoie de seriozitate, implicare si acces la internet.Detalii in sectiunea de mesaje.

  • Inspector resurse umane , atestat valabil , caut colaborare / angajare . Telefon : 0752 943 569.

  • Serviciile oferite de echipa cu expertiza in resurse umane, ofera firmelor: Audit dosare de personal GRATUIT LA PRELUAREA DOSARELOR. Restaurare, audit, gestionare Revisal. Gestionare/intocmire dosare de personal. Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. Consultanta la angajare cu clauzele specifice. Consultanta in cazul concedierilor. Consultanta privind sporurile obligatorii. Intocmire dosare de pensionare. Intocmire dosare de crestere copil. Intocmire dosare de somaj. Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. Intocmire si depunere D112. Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; Concediile de toate tipurile; Cazuri de concediere; Clauze contract individual de munca. Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: Centre de cost; Categorii de varsta, sex; Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea.

  • Sunt pregatit sa lucrez in orice domeniu ... cunosc mai multe meserii si posed permis de conducere categoria B

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • Salveaza cautarea