Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si va contactam noi, daca veti corespunde cu criteriile. Succes! Gradinita este situata intru-un complex rezidențial din Pipera-Voluntari. Se poate ajunge usor si direct la gradinita cu un autobuz de la metroul Pipera- complex (statia este langa complexul rezidential). Cautam o persoana pasionata de domeniul psiho-pedagogic, dornica sa se dezvolte profesional pe aceasta zona si sa lucreze cu prescolarii (grupa mica 3-4 ani). Oferta: • Programul de lucru L-V: 10-18; • Salariu net: 2200-maxim 2400 net; • Masa inclusa; • Transport decontat. Cautam o persoana: • Pasionata si motivata sa-si contruiasca o cariera in aceast domeniu; • Cu studii medii sau superioare de psiho-pedagogie, psihologie sau Facultatea de Limbi Straine (poate fi si student an terminal); • Care cunoaste in general metodele moderne de predare; • Deschisa, calda, empatica si apropiata de cei mici; • Cu atitudine pozitiva, capabila sa lucreze in echipa si rezistenta la nazdravaniile copiilor; • Capabila sa comunice eficient cu parintii dar si cu echipa gradinitei. Descrierea jobului • Sprijina educatoarea la realizarea activitatilor; • Ajuta copiii in activitatile instructiv-educative si pe intregului procesul didactic; • Se implica si in organizarea activitatilor extrascolare; • Ofera suport in evaluarea progreselor copiilor si in comunicarea cu parintii. Asteptam cv-ul atasat aici la mesaj si va contactam noi, daca veti corespunde cu criteriile. Succes!

  • Clientul nostru este o companie cu o experienta de peste 10 ani in domeniul HR, atat pe plan local, cat si national. Cautam o persoana cu excelente abilitati de comunicare, dornica sa lucreze intr-o echipa tanara si dinamica. Responsabilitatile postului: - Redactarea anuntului de recrutare in baza fisei de post si a specificatiilor clientului; - Postarea si promovarea anuntului de angajare; - Screening-ul preliminar al aplicatiilor primite, astfel incat persoanele selectate pentru interviu sa corespunda fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, al abilitatilor si al experientei necesare; - Participarea la discutia preliminara cu angajatorul pentru conturarea si precizarea profilului psiho-profesional; - Contactarea candidatilor si programarea la interviu; - Sustinerea interviurilor si realizarea fisei de interviu; - Anuntarea candidatilor despre rezultatul final al interviului la care au participat; - Intocmirea de profile; - Oferirea de consultanta angajatorului in alegerea candidatului potrivit; - Mentinerea relatiei cu clientii, prin e-mail, telefon, intalniri de afaceri; - Negocierea contractelor; - Promovarea serviciilor companiei; - Reprezentarea companiei la evenimente de business. Cerinte necesare ocuparii postului: - Studii superioare in Psihologie/Resurse Umane/Stiinte juridice/Stiinte Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunoasterea limbii engleze este obligatorie; - Excelente abilitati de comunicare; - Cunostinte operare calculator: pachetul Microsoft Office, e-mail, Skype etc.; - Cunostinte de utilizare imprimanta, scanner, etc. - Permis de conducere categoria B. Aptitudini necesare ocuparii postului: - Persoana agreabila, prezenta business; - Dinamism, orientare catre client, proactivitate; - Excelente abilitati de negociere, organizare, coordonare, evaluare, motivare; - Flexibilitate in gandire. Se ofera: - Salarizare atractiva; - Program de lucru: 08.00 – 16.00, Luni-Vineri! - Mediu de lucru tanar si dinamic! Contact de luni pana vineri, intre orele 08.00 si 16.00 la telefon: 0728.572.880 sau e-mail: cv(A rond)publiceuroconsulting.ro Doar candidatii selectati vor fi contactati.

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Societate comerciala romano-italiana ce activeaza in domeniul productiei de electrocasnice angajeaza pentru fabrica din satu mare referent resurse umane Cerinte: Aptitudini de comunicare, atitudine pozitiva si flexibilitate Abilitati de munca in echipa, organizare, planificare, constiinciozitate, atentie la detalii Competente PC (Microsoft Office) Studii si/sau calificari in domeniul Resurselor Umane Cunostinte in domeniul legislatiei muncii si a procesului de recrutare si selectie Experienta minim 1 an in domeniul Resurselor Umane Beneficii: Contract perioada nedeterminata Formare si dezvoltare continua Venituri financiare motivante Tichete de masa Decontare transport Bonusuri pentru recomandari candidati Cafea din partea "casei" Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste! CV-urile se vor transmite la adresa contab.sm [at] gmail.com

  • Vreau sa ma angajez paznic doar cu cazare , pot sa ma deplasez in tara, telefon: 0761656166

  • Recruitment&Development recruteaza din Asia pentru Romania personal calificat si necalificat pentru urmatoarele domenii: Constructii civile si industriale, restaurante ( ospatari, ajutor ospatar, spalator vase), spalatorii auto, salubritate, ect Ce costuri ai tu ca angajaror: Taxe aviz de munca , viza si permis sedere, procedura Juridica , depunere dosar 1250 lei Comisionul nostru : ZERO Bilet Avion : ZERO ( il platim noi) Salariul net al angajatului 2250 lei, trebuie asigurata cazare si 1 masa De ce sa angajezi asiatici: pentru stabilitate, viza de munca si angajarea este facuta de compania dvs, lucratorul nu poate pleca mai devreme de 2 ani, nu poate lucra in alta parte , incalca conditiile de acordare a vizei! In cazul in care lucratorul nu corespunde cerintelor dvs sau are probleme disciplinare, compania noastra il inlocuieste gratuit!

  • Societate, cautam secretara cunoscatoare de limba engleza nivel avansat

  • A.C.C.R.C. INTERNAȚIONAL SUCURSALA CRAIOVA organizează cursuri de formare profesională acreditate. Vă asteptăm la sediul nostru din Craiova, Str. Calea Bucuresti,bl.9,sc2,ap.17,in spatele Teatrului National .Tele-mail/,web/ www.accrcinternational.com Dosarul de inscriere cuprinde:- cerere inscriere tip + copie BI/CI + copie certificat nastere + copie certificat casatorie + copie ultimul act de studiu

  • TE VREM ÎN ECHIPA NOASTRĂ! Alătură-te echipei noastre, Brilliant Recruitment! Ești o persoană cu dorința de a performa? Trimite-ne CV-ul tău! Cerințe: - limba engleză la nivel avansat scris-vorbit; - abilități excelente de comunicare; - seriozitate și implicare. NU SE CERE EXPERIENȚĂ ÎN DOMENIU! Postul este disponibil în Rm. Vâlcea! Poți aplica cu CV pe e-mail: office@brilliantrecruitment.ro sau la sediul nostru din Aleea Bradului Nr. 4, Bloc C6, Interfon 04 Relații la tel.: 0350417794, program: 9-17

  • Firma East West Recruitment SRL din Oradea caută colaboratori în toată țara, cu scopul de a creea o rețea națională. Plata se face la ora lucrata de către candidatul recrutat. Cerințe: laptop, scanner, cunoașterea limbii engleze pentru a putea testa candidații. Programul este flexibil, comunicarea se face cu biroul nostru din Oradea. Dacă sunteți interesați ne puteți apela la nr de telefonsau prin mail la adresa

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 50 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Sighet, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza cu program de 4 ore persoana peste 45 ani, de preferat pensionar, cadru militar, invatamant, inginer, personal de deservire ISCIR. Cerinte domiciliul in Timisoara, cunostinte calculator bune, persoana comunicativa. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, armata, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Vrei să lucrezi într-un spațiu curat și alături de o echipă tânără? Hai în orașul Brașov pentru a intra în echipa noastră vino la Hotel Kronwell unde vei primii toate detaliile despre locul de muncă și bineînțeles despre salariu ! Pentru mai multe detalii sunați la 0757194210

  • Școala Internationala CLAS, cu sediul în Str. Șerban Cantacuzino 23A, sat Ciofliceni, Jud. Ilfov, organizează concurs titularizare pe instituție în vederea ocuparii a 2 posturi de profesori pentru învățământ primar și 2 posturi de profesori de limba engleza. Concursul se va desfășura în perioada 12.11 - 20.11.2019 conform graficului: -înregistrarea cererilor la secretariatul școlii, 12.11 - 13.11.2019 -evaluarea dosarelor depuse și înregistrate 14.11.2019 -afișarea listei candidaților pentru susținerea probelor de concurs/planificarea probei practice14.11.2019 -proba practică - inspecția la clasă: 18.11.2019 -proba scrisă: 20.11.2019 -afișarea rezultatelor: 20.11.2019 -depunerea contestațiilor: 20.11.2019 -afișarea rezultatelor finale și repartizarea candidaților.20.11.2019 Se pot înscrie la concurs absolvenți cu diplomă ai învățământului superior,postliceal sau mediu care au înscrise pe diplomă/diplome specializarea/specializările corespunzătoare postului didactic conform Centralizatorului privind disciplinele de învățământ,domeniile și specializările,precum și probele de concurs valabile pentru încadrarea personalului didactic din învățământul preuniversitar. Proba scrisă se va susține în specializarea postului, conform Centralizatorului. Nu au dreptul să participle la concurs persoanele care au fost înlăturate din învățământ printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală,persoanele care nu prezintă un document medical din care să reiasă faptul că nu există incompatibilități de ordin medical cu funcția didactică,precum și persoanele care au fost eliminate pentru faudă sau tentativă de fraudă în cadrul concursului de ocupare a posturilor didactice în învățământul preuniversitar. La cererea de înscriere vor fi atașate următoarele documente: 1-copii ale actelor de studii/foaia matricolă și certificat profesional (acesta doar pentru absolvenții liceului pedagogic),legalizate la notar, 2 -copii ale certificatelor de obținere a gradelor didactice, 3-copii ale cerificatului de naștere și de căsătorie (unde este cazul), 4-copie carte identitate 5-avizul medical 6-declarație pe propria răspundere că nu desfășoară activități incompatibile cu funcția didactică și nu a fost exclus din învățământ pentru motive disciplinare sau printr-o hotărâre judecătorească definitivă de condamnare penală. 7-Cazier Concursul se va desfășura conform prevederilor Metodologiei de organizare și desfășurare a concursului pentru ocuparea posturilor didactice /catedrelor vacante/rezervate în unitățile de învățământ particular din învățământul preunuversitatr,aprobată prin OMECTS nr.5625/2012. Email: Tel: 077 222 8607

  • Cerinte: Studii Superioare Experienta minim 3 ani in domeniul Resurse Umane intr-un post de conducere Limba engleză, curs Inspector Resurse Umane, cunostinte de legislatia muncii Capacitate managerială, organizatorică, capacităti de comunicare Responsabilitati: Planifica , organizeaza si supervizeaza activitatea de resurse umane ; - Organizeaza si coordoneaza intreg procesul de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante , aprobate de conducerea intreprinderii ; - Participa la trierea CV-urilor , interpretarea si testarea candidatilor si se asigura de buna desfasurarea a interviurilor in vederea angajarii ; - Aplica si se asigura de aplicarea corecta a politicilor de pesonal ale societatii ; - Urmareste activitatea de stimulare a personalului , prin prime si sanctionarea persoanelor , conform normelor legale si prevederilor CCM ; - Planifica si coordoneaza orientarea noilor angajati pentru a facilita integrarea personalului in organizatie , urmarind adaptabilitatea acestora la cerintele societatii ; - Tine evidenta documentatiei necesare a activitatii departamentului de Resurse umane privind salarizarea , angajarile , fluctuatia de personal ; - Controleaza activitatea de inregistrarea a documentelor in revisal ; - Coordoneaza , impreuna cu Directorul departamentului securitate , realizarea si implemantarea sistemului de evaluare a perfomantelor ale angajatilor ; - Depisteaza, in urma evaluarilor, nevoile de instruire ale angajatilor si urmareste implementarea unor metode pentru o mai buna desfasurarea a activitatii in firma ; - Stabileste targetele individuale si/sau de grup pentru angajatii firmei si colaboreaza cu conducerea in vederea urmaririi realizarii indicatorilor de performanta ; - Colaboreaza cu Directorul de departament pentru Realizarea fiselor de post sau actualizarea fisele de post existente ; - Urmareste ca fiecare angajat sa ia la cunostinta intocmai continutul sau extrasul documentelor cu privire la Regulamentul intern ; - Realizeaza si raporteaza o serie de situatii cerute de conducerea societatii ; - Identifica , centralizeaza necesarul de personal din societate si urmareste incadrarea in limitele aprobate ; - Coordoneaza activitatea de organizare la nivel de societate , reface organigrama firmei ori de cate ori acest aspect se impune (daca se creaza posturi care nu sunt prevazute in organigrama prezenta, etc.) ; - Propune masuri de imbunatatire a structurii organizatorice a societatii ; etc.

  • Optimum Interim cauta Asistenta de Directie cunoscator limba franceza . Avand o experienta in domeniul Resurselor Umane sau Agentie de Interim este un plus. Atribuţiile generale sunt următoarele: - asigură legătura dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia; -Va veti ocupa de recrutare telefonica de candidati romani pentru contracte constructii , agricultura , transport ,restauratie si hotelerie - se ocupă de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactează răspunsuri la aceasta - se ocupă de agenda de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.); - întâmpină (şi conduce) persoanele pe care managerul urmează să le întâlnească; - concepe şi redactează documente, prezentări şi rapoarte; - poate reprezenta managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent; - primeşte înregistrează, scanează documente contabile şi le distribuie conform procedurilor interne; - animer reseaux sociaux de l’entreprise Va veti ocupa de retelele sociale ale societatii - pastreaza confidentialitatea tuturor datelor la care are acces. Competenţele şi deprinderile solicitate sunt următoarele : - seriozitate şi responsabilitate; - integritate morală; - abilităţi şi experienţă organizatorică; - capacitate de planificare şi prioritizare; - atenţie distributivă; - abilităţi dezvoltate de comunicare şi de a dezvolta relaţii interpersonale (în limba Romana precum şi în Franceza); - motivare şi eficienţă; - capacitate de luare a deciziilor; - cunoasterea unei software de genul Microsoft Office; - cunoasterea retelelor sociale. Loc de munca Bucuresti, in agencia noastra strada Barbu Vacarescu 3200/3500 ron net

  • Compania Work Target vine in ajutorul tău, fie ca ești angajator, fie ca îți cauți un loc de munca. Avem pentru angajatori un comision mic și servicii de selecție, recrutare, evaluare și leasing de personal care întrunesc cele mai riguroase standarde. Ne aflam intr-o locație ultracentrală, Pe Bulevardul Unirii. Ne poți vizita și pe www.worktarget.ro Sau ne poți contacta la adresa de mail pentru o oferta personalizata și completa. Ptr detalii 0732302966 Noi unim pasiuni și oameni!

  • Use your administrative and organizational skills to provide general administrative support to Honeywell Executive Site Leader Assistant.You will work closely with the site leader and have heavy interaction with internal employees and external customers. You will be part of a group of highly committed professionals whose organizational and communication skills ensure the smooth operation of travel plans, calendar coordination, complex meeting planning,and other administrative business processes. Key Responsibilities • Calendar management • Meeting coordination • Travel planning • Presentation preparation • Email and phone correspondence • Process expense reports • Office supply management • Indirect purchase coordination. You must have : University Diploma We value • Significant administrative experience • Ability to effectively prioritize with competing demands • Self-motivated and proactive • Ability to focus on important information • Superior organizational and communication skills • Superior typing skills • Demonstrated proficiency in Microsoft, PowerPoint, Outlook and other web-based programs • Excellent computer literacy • Professional and courteous communication Persoanele interesate sunt rugate sa depuna CV-ul la adresele de e-mail: , sau pot suna la numerele de telefon : 0749052574 , 0749054108 pana la data de 01.11.2019. Numai candidatii selectati vor fi contactati!

  • Salveaza cautarea