Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane doar cu poze

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Suntem o instituție financiară individuală calificată pentru fiabilitatea noastră și pentru viteza noastră, ajutăm persoanele care doresc să investească sau să rezolve o problemă financiară personală să aibă finanțări apropiate de structura noastră. Avem o colaborare directă cu mai multe bănci și avem toate ordinele să vă acordăm un împrumut de la 2500 € până la 3.500.000 € la 3% în mai puțin de 72 de ore dacă colaborați bine. Pentru mai multe informații, scrieți-ne pentru a specifica suma pe care doriți să o împrumutați de la adresă. Următorul e-mail: bancolcl022 @gmail .com Whatsapp: +40752837234

  • Redactez intr-un mod profesional, competitiv si atragator Cv-uri in limba romana, engleza si germana. Va ofer un CV personalizat, adaptat experientei dvs de munca, profilului dvs profesional si cerintelor specifice job-ului. De asemenea va pot scrie si scrisoarea de intentie. Prezentarea unui CV profesionist, coerent si cu un continut relevant pentru pozitia pentru care urmeaza sa aplicati, va asigura o sansa mai mare de angajare.

  • Serviciile oferite de echipa cu expertiza in resurse umane, ofera firmelor: Audit dosare de personal GRATUIT LA PRELUAREA DOSARELOR. Restaurare, audit, gestionare Revisal. Gestionare/intocmire dosare de personal. Gestionare/intocmire: acte aditionale, delegari, detasari, incetari, etc. Consultanta la angajare cu clauzele specifice. Consultanta in cazul concedierilor. Consultanta privind sporurile obligatorii. Intocmire dosare de pensionare. Intocmire dosare de crestere copil. Intocmire dosare de somaj. Salarizare cu tot ceea ce inseamna spete. Intocmire si depunere D112. Procedura de cercetare disciplinara. Consultanta privind: Prezenta/pontajul privind evidenta salarialor la lucru; Concediile de toate tipurile; Cazuri de concediere; Clauze contract individual de munca. Intocmirea tuturor rapoartelor cerute de client: Centre de cost; Categorii de varsta, sex; Productivitatea muncii: productivi, indirect productivi, neproductivi. Definirea si implementarea legala a promovarii pe alt post, precum si retrogradarea.

  • Firma JOSKO , cu sediul in Campina cauta un agent de recrutari pe teritoriul Romaniei . Candidatul ideal : cunostinte limba engleza avansat vorbit si scris fara limita de virsta permis de conducere full time/ part time abilitati de organizare , comunicare si relationare cu oamenii genul feminin / masculin Oferim : salariul conform legislatiei muncii in functie de pregatire, experienta etc. Autoturism pentru deplasarile necesare in activitatile de recrutare, oficiu complementar unor conditi civilizate de functionare, laptop , telefon cu abonament international neliminat . Persoanele interesate sunt rugate sa aplice solicitarea cu trimiterea unui CV la adresa de email :

  • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); l

  • Fost cadru militar (ofițer) pensionar în vărstă de 59 ani, caut un loc de muncă în domeniul securității și sănătății în muncă, protecție împotriva incendiilor, protecția mediului și resurse umane, cu normă întreagă sau jumătate de normă. Experiență în domeniul SSM și PSI . ▪ Efectuarea instuirii introductiv general pentru angajare și instructajului de protectie împotriva incendiilor cu personalul nou angajat ▪ întocmirea fișelor individuale de securitate sănătate muncă; ▪ întocmirea în format nou a tematicilor de instruire pentru SSM și PSI; ▪ participarea la întocmirea tematicilor privind instruirea periodică cu societățile comerciale; ▪ participarea la finalizarea dosarelor privind accidentele de muncă; ▪ rezolvarea altor probleme curente; Educație și formare în domeniul SSM: • Curs de specializare în domeniul SSM cu durata de 80 de ore • Curs de specializare cadru tehnic cu atribuții în domeniul PSI cu durata de 136 ore • Curs de specializare managementul deșeurilor cu durata de 12 ore Educație și formare în domeniul Resurselor Umane Calificare : Expert Resurse Umane - Conducere în domeniul managementului resurselor umane, în cadrul Universității Naționale de Apărare Carol I , București Tel. contact: 0745.622.787 - Hrincă Ioan

  • Cautam coleg/colega pentru echipa de HR Urban Plaza Construct • Studii superioare finalizate (stiinte sociale , economice sau juridice) ; • Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 1 an • Atestat Inspector Resurse Umane; • Cunostinte avansate de legislatia muncii; • Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; • Cunostinte operare Saga/alte soft-uri de specialitate constituie avantaj; • Cunostinte limba engleza nivel mediu; Descrierea jobului - Intocmeste si arhiveaza documentele pentru toti salariatii companiei ( contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, decizii, etc) - Intocmeste si arhiveaza documentele pentru Inspectoratul General de Imigrari (avizele de munca , permisele de sedere , notificari si raportari catre Inspectoratul General de Imigrari pentru toti salariatii care nu sunt cetateni romani. - Completeaza si actualizeaza datele personalului in REVISAL , in softul de HR si in alte rapoarte si evidente interne. - Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza asigurandu-se de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale. - Realizeaza periodic evaluarea performantelor profesionale - Elaboreaza si implementeaza proiecte si proceduri pentru integrarea si motivarea personalului Pentru detalii sunati la tel 0785262940 CV-ul poate fi depus la

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Timisoara! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare; - Disponibilitatea la training in Arad, timp de 2 luni. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Oradea! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Program de lucru: luni-vineri, 09:00-17:00; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant;

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant;

  • Candidatul ideal: - experienta profesionala de minim 2 ani pe recrutare, -studii superioare finalizate -Sociologie/Psihologie/Socio Umane - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, -sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.) - cunostinte solide de resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului; - cunostinte foarte bune de psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane; - abilitatea de a relationa cu clientii - cunoasterea principiilor si proceselor de furnizare a serviciilor personalului si clientilor. Descrierea jobului: - sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; -sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; -sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post; - sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; -sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare - sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; - sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; -sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; -sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;

  • Buna ziua , sunt in cautarea unor oameni inteligenti , seriosi creativi care simt ca este nevoie de ceva mai mult si cred in visele lor . Sunt la inceputul unui proiect care are nevoie de minti stralucite , critice dar optimiste, inovatoare in scopuri constructiv-realizabile. Stiu cat de dificil este atunci cand nimeni nu crede in ce poti face ... si din acest motiv am decis sa fac primul pas in fata ... Napoleon spunea " Incepe si vei gasi tot ce ai nevoie in calatoria ta spre realiizari !" Asadar mi-am propus sa incep cautarile .

  • Candidatul ideal: Cerinte minime pentru candidati: - Experienta anterioara in management reprezinta un avantaj. - Capacitate de a relationa cu parintii, colaborare cu personalul gradinitei - Capacitate de a planifica si organiza activitatille extrascolare (sedinte cu parintii, excursii, spectacole etc) - Persoana cu o atitudine pozitiva, cu bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si negociere. - Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie. Descrierea jobului: - Indeplinirea sarcinilor administrative specifice pentru gradinita/after school; - Cunostinte bune de operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet; - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre persoanele responsabile; - Primirea vizitatorilor si prezentarea acestora locatia si oferta; - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; - Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; - Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice; - Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; - Actualizarea bazei de date documente si clienti; - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; - Tine evidenta tuturor documentelor. - Promoveaza afacerea pe toate canalele. - Se ocupa de obtinerea documentelor/autorizatiilor necesare functionarii afacerii Oferim: Salariu atractiv Un loc de munca pozitiv unde sunt promovate cunostintele si aptitudinile

  • Buna ziua Cautam secretar/a pentru biroul nostru din Timisoara Salariul negociabil in ziua interviului Program de lucru luni -vineri 09-17 Telefon si laptop de serviciu Se cere:punctualitate,corectitudine ,abilități PC Limba germană nivel mediu Persoanele interesate sunt așteptate să depună CV pe adresa de mail:

  • Vrei să lucrezi într-un spațiu curat și alături de o echipă tânără? Hai în orașul Brașov pentru a intra în echipa noastră vino la Hotel Kronwell unde vei primii toate detaliile despre locul de muncă și bineînțeles despre salariu ! Pentru mai multe detalii sunați la 0757194210

  • Noi, I Future, te vrem in echipa noastra pe tine! Daca iti doresti o cariera in resurse umane si esti la inceput de drum, atunci avem un job pentru tine: Junior Recruiter (Bucuresti). Suntem o echipa tanara mereu in cautare de solutii si ne dorim sa fim permanent mai buni decat am fost ieri. Tocmai de aceea, stim ca nu vei rata ocazia sa cauti si sa gasesti persoanele potrivite pentru rolurile pe care le avem deschise. Daca si tie iti plac provocarile la fel de mult cum ne plac si noua, hai sa vezi ce echipa faina gasesti in I Future! Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul stiintelor sociale sau resurse umane; - Exeprienta in domeniu sau finalizarea unui internship / stagiu de practica in domeniu (minim 3 luni); - Cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - Implicarea in activitati extracuriculare reprezinta un avantaj; - Cunostinte operare PC (MS Office); - Abilitati bune de comunicare, de persuasiune si negociere; - Atentie la detalii si dorinta continua de dezvoltare profesionala; Descrierea jobului: - Desfasurarea activitatilor de cautare (sourcing) pe platformele specifice si preselectia celor mai buni candidati; - Realizarea evaluarii comportamentale si motivationale a candidatilor prin interviuri structurate, bazate pe competente; - Alcatuirea intrebarilor necesare ghidului de interviu, in vederea surprinderii competentelor specifice rolului recrutat; - Oferirea feedback-ului candidatilor implicati in procesul de recrutare; - Actualizarea permanenta a bazei de date a departamentului de recrutare si realizarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea desfasurata; - Colaborarea eficenta cu membrii echipei in vederea imbogatirii cunostintelor departamentului. Astept cv-ul tau pe adresa: i.kloss at ifuture.eu

  • Job Description Key responsibilities may include: - Update HR data base with personal information changes - Monitor upcoming end of probation and contract dates and inform relevant managers - Send notifications to all relevant departments after processing a HR request - Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates - Create addenda for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.) - Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.) - Prepare exit documents for employees leaving the company - Create and updated employee profile in the HR data base Qualifications • Bachelor degree • Fluent or advanced in Italian and English • Willing to start a career in the HR field • Good client handling skills • Good communication skills, both written and oral • Excellent problem solving and analysis skills • Self-motivated, positive attitude and approach Send a message and attach your CV and we will definitely contact you.

  • Job Description • Offer support services in HR Administration field; • Interface with clients to help them in their HR needs: act as first point of contact for HR related questions via phone or E-Mail; • Update HR data base with personal information changes; • Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates; • Create addendums for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.); • Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.); • Prepare exit documents for employees leaving the company; • Involvement in Rewards & Recognition process. Qualifications • You are fluent in English; • You are familiar with MS Word, MS Excel, MS Outlook; • You don’t have experience, but you want to learn from our professionals; • You are a team player with good communication skills; • You are self-motivated, with a positive attitude and approach; • You are able to solve urgent matters and work under pressure; • You are responsible in a work environment. Send us your CV and we we will definitely contact you.

  • Recruitment Fees 0% We bring workers from India,Nepal,Bangladesh,Sri lanka for a variety of specialties: * skilled, unskilled workers * bricklayers * carpenters * welders * electricians * locksmiths * laborers * heavy machinery operators * engineering engineers * mechanics * truck drivers, shooting * factory masters, factory bosses * butcher. * slaughterhouse workers * IT sector complete team * Gas & oil * Hospitality

  • Salveaza cautarea