Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.); l

  • Fost cadru militar (ofițer) pensionar în vărstă de 59 ani, caut un loc de muncă în domeniul securității și sănătății în muncă, protecție împotriva incendiilor, protecția mediului și resurse umane, cu normă întreagă sau jumătate de normă. Experiență în domeniul SSM și PSI . ▪ Efectuarea instuirii introductiv general pentru angajare și instructajului de protectie împotriva incendiilor cu personalul nou angajat ▪ întocmirea fișelor individuale de securitate sănătate muncă; ▪ întocmirea în format nou a tematicilor de instruire pentru SSM și PSI; ▪ participarea la întocmirea tematicilor privind instruirea periodică cu societățile comerciale; ▪ participarea la finalizarea dosarelor privind accidentele de muncă; ▪ rezolvarea altor probleme curente; Educație și formare în domeniul SSM: • Curs de specializare în domeniul SSM cu durata de 80 de ore • Curs de specializare cadru tehnic cu atribuții în domeniul PSI cu durata de 136 ore • Curs de specializare managementul deșeurilor cu durata de 12 ore Educație și formare în domeniul Resurselor Umane Calificare : Expert Resurse Umane - Conducere în domeniul managementului resurselor umane, în cadrul Universității Naționale de Apărare Carol I , București Tel. contact: 0745.622.787 - Hrincă Ioan

  • atestat de inspector/referent resurse umane ,am lucrat in call center , la un pet shop ajutor groomer as prefera un job in resurse umane, full time

  • Cautam coleg/colega pentru echipa de HR Urban Plaza Construct • Studii superioare finalizate (stiinte sociale , economice sau juridice) ; • Experienta anterioara intr-o pozitie similara minimum 1 an • Atestat Inspector Resurse Umane; • Cunostinte avansate de legislatia muncii; • Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; • Cunostinte operare Saga/alte soft-uri de specialitate constituie avantaj; • Cunostinte limba engleza nivel mediu; Descrierea jobului - Intocmeste si arhiveaza documentele pentru toti salariatii companiei ( contracte individuale de munca, acte aditionale, adeverinte, decizii, etc) - Intocmeste si arhiveaza documentele pentru Inspectoratul General de Imigrari (avizele de munca , permisele de sedere , notificari si raportari catre Inspectoratul General de Imigrari pentru toti salariatii care nu sunt cetateni romani. - Completeaza si actualizeaza datele personalului in REVISAL , in softul de HR si in alte rapoarte si evidente interne. - Se informeaza in permanenta cu privire la modificarile survenite in legislatia muncii, le comunica si le analizeaza impreuna cu membrii echipei in care activeaza asigurandu-se de aplicarea acestora in conformitate cu prevederile legale. - Realizeaza periodic evaluarea performantelor profesionale - Elaboreaza si implementeaza proiecte si proceduri pentru integrarea si motivarea personalului Pentru detalii sunati la tel 0785262940 CV-ul poate fi depus la

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Timisoara! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare; - Disponibilitatea la training in Arad, timp de 2 luni. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Manager HR, cu o experienta de 7 ani in domeniul resurselor umane, caut societati pt colaborare part-time. RESPONSABILITATI Realizarea calculului salarial conform cerintelor legale, proceduri interne si specifice companiei, intocmire/vericare pontaje, verificarea certificatelor medicale si completarea acestora conform cerintelor legale. Reprezentarea societatii la controalele cu institutiile statului. Intocmirea, gestionarea, verificarea si actualizarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosar personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare, etc. Administrare bazei de date, de evidenta a personalului. Introducerea, actualizarea si verificarea permanenta a datelor din Registrul Electronic al Salariatilor si transmiterea lor in conformitate cu prevederile legale. Intocmirea si actualizarea fiselor de post, regulamentul intern, a altor decizii si proceduri interne ale companiei. Eliberarea adeverintelor salariatilor. Intocmirea documentelor necesare cercetarii disciplinare si participare activa in procesul de cercetare. tel. 0742.87.80.41

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Oradea! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Program de lucru: luni-vineri, 09:00-17:00; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant;

  • Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant;

  • Agentie de recrutare angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Tel : 0790221399

  • Candidatul ideal: - experienta profesionala de minim 2 ani pe recrutare, -studii superioare finalizate -Sociologie/Psihologie/Socio Umane - sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, -sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de comunicare etc.) - cunostinte solide de resurse umane si personal - cunoasterea principiilor si procedurilor pentru recrutarea si selectia personalului, dezvoltare, compensatii si beneficii, relatii de munca si sisteme de informare a personalului; - cunostinte foarte bune de psihologie - cunoasterea comportamentului uman si a performantelor umane; - abilitatea de a relationa cu clientii - cunoasterea principiilor si proceselor de furnizare a serviciilor personalului si clientilor. Descrierea jobului: - sa pregateasca, sa redacteze si sa urmareaasca documentatia referitoare la procesul de selectie si recrutare, conform politicii de recrutare; -sa coordoneze si sa monitorizeze procesul de publicare interna si externa (prin intermediul tuturor mediilor de comunicare disponibile) a anunturilor; -sa receptioneze toate aplicatiile interne si externe ale candidatilor si sa caute in baza de date existenta aplicatii depuse anterior care corespund criteriilor mentionate in profilul candidatului si fisa de post; - sa efectueze screening-ul preliminar al tuturor aplicatiilor primite si sa se asigure ca aplicatiile selectate pentru interviu corespund fisei postului si profilului candidatului din punct de vedere al calificarii profesionale, a abilitatilor, experientei si cunostintelor; -sa organizeze si sa sustina interviurile (inclusiv cele telefonice) preliminare - sa alcatuiasca short-list-ul pe baza caruia candidatii vor fi intervievati si de catre managerul angajator; - sa participe la interviul final impreuna cu managerul implicat si ofera feedback asupra abilitatilor candidatului; -sa participe la procesul de decizie in ceea ce priveste candidatul cel mai potrivit; -sa anunte candidatii despre rezultatul final al interviului la care au participat;

  • Detin carnet pentru conducerea motostivuitorului. Sunt disponibil pentru relocare.

  • Candidatul ideal Cautam o persoana comunicativa si implicata pentru departamentul de resurse umane care sa indeplineasca urmatoarele conditii: • Absolvent de studii superioare; • Minim 5 ani experienţă în domeniul resurselor umane; • Cunostinte solide de legislatie a muncii; • Atestat inspector resurse umane • Cunoştinţe avansate de operare calculator; • Bune abilități de comunicare şi negociere, responsabilitate, capacitate de prioritizare și de respectare a termenelor limita, spirit de initiativa, atenție la detalii; Principalele atribuții 1. Asigură întocmirea și gestionarea dosarelor de personal și a forței de muncă la nivelul companiei ; 2. Asigură activități de recrutare și selectie pentru pozițiile vacante din structura companiei; 3. Participă la elaborarea documentelor de organizare și funcționare ale companiei; 4. Participă la activități legate de încheierea, modificarea și înregistarea contractului colectiv de muncă; 5. Elaboreaza politici și practici în domeniul resurselor umane. În vederea înscrierii la concurs/examen, candidaţii vor depune la Serviciul Managementul Resurselor Umane sau vor transmite pe adresa de e - mail până cel târziu la data de 26.03.2020, ora 12 00 , următoarele documente: • Curriculum vitae (se vor include date de contact, inclusiv adresă de e-mail, etc); • Scrisoare motivaţională. Pentru relaţii suplimentare vă puteţi adresa la Serviciul Managementul Resurselor Umane, telefon 0214131125, int.221.

  • Suntem in cautare de noi colegi care vorbesc engleza-germana sau engleza -romana in Timisoara pentru agent relatii clienti. Program full time, nu vanzari. Relatii la telefon 0721682858. Puteti trimite cv pe adresa .Doar persoanele selectate vor fi contactate.@

  • Cautam personal depozit haine Olanda Cautam atat femei cat si barbati pentru depozit de haine din Olanda pentru sortat , ambalat . Se ofera 2960/net, cazarea si masa asigurate, iar orele suplimentare sunt platite cu 12 euro/ h suplimentara. Telefon O738665424

  • Buna ziua , sunt in cautarea unor oameni inteligenti , seriosi creativi care simt ca este nevoie de ceva mai mult si cred in visele lor . Sunt la inceputul unui proiect care are nevoie de minti stralucite , critice dar optimiste, inovatoare in scopuri constructiv-realizabile. Stiu cat de dificil este atunci cand nimeni nu crede in ce poti face ... si din acest motiv am decis sa fac primul pas in fata ... Napoleon spunea " Incepe si vei gasi tot ce ai nevoie in calatoria ta spre realiizari !" Asadar mi-am propus sa incep cautarile .

  • Societate comerciala in continua dezvoltare, angajam personal pentru recrutare. Cerinte: -Experienta nu este obligatorie, dar constituie un avantaj; -Studii superioiare; -Dorinta de a invata; -Seriozaitate; Oferim: -Contract pe perioada nedetermina; -Salar motivat, negociabil in timpul interviului de la 2500 lei -Telefon si masina de serviciu.

  • Candidatul ideal: Cerinte minime pentru candidati: - Experienta anterioara in management reprezinta un avantaj. - Capacitate de a relationa cu parintii, colaborare cu personalul gradinitei - Capacitate de a planifica si organiza activitatille extrascolare (sedinte cu parintii, excursii, spectacole etc) - Persoana cu o atitudine pozitiva, cu bune abilitati de comunicare, relationare, organizare si negociere. - Cunoasterea limbii engleze reprezinta un avantaj dar nu este obligatorie. Descrierea jobului: - Indeplinirea sarcinilor administrative specifice pentru gradinita/after school; - Cunostinte bune de operare PC MSOffice – WORD, EXCEL, navigare internet; - Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca; - Preluarea si directionarea apelurilor telefonice catre persoanele responsabile; - Primirea vizitatorilor si prezentarea acestora locatia si oferta; - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice; - Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; - Redactarea corespondentei necesara desfasurarii activitatii zilnice; - Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; - Actualizarea bazei de date documente si clienti; - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; - Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; - Tine evidenta tuturor documentelor. - Promoveaza afacerea pe toate canalele. - Se ocupa de obtinerea documentelor/autorizatiilor necesare functionarii afacerii Oferim: Salariu atractiv Un loc de munca pozitiv unde sunt promovate cunostintele si aptitudinile

  • Buna ziua Cautam secretar/a pentru biroul nostru din Timisoara Salariul negociabil in ziua interviului Program de lucru luni -vineri 09-17 Telefon si laptop de serviciu Se cere:punctualitate,corectitudine ,abilități PC Limba germană nivel mediu Persoanele interesate sunt așteptate să depună CV pe adresa de mail:

  • Firma angajeaza Inspector Resurse Umane . Cunostinte bune REVISAL , SAGA( sau alt program de salarizare ); cunostinte operare PC ( WORD, EXCEL); Atestat inspector RU; Experienta min 3 ani intr-un post de administrare personal si salarizare. Cei interesati sunt rugati a ne contacta telefonic: 0721875659 Asteptam si CV-urile dumneavoastra.

  • Salveaza cautarea