Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Societate comerciala in continua dezvoltare, angajam personal pentru recrutare. Cerinte: -Experienta nu este obligatorie, dar constituie un avantaj; -Studii superioiare; -Dorinta de a invata; -Seriozaitate; Oferim: -Contract pe perioada nedetermina; -Salar motivat, negociabil in timpul interviului. de la 2500 lei net -Telefon si masina de serviciu.

  • Şcoala Primară Just4Kids îşi măreşte echipa! Candidatul ideal Cerinte: - Absolventa a Liceului Pedagogic sau a Facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei; - Experienta anterioara in alta institutie scolara de stat/ privata, constituie avantaj; - Inventivitate, spontaneitate, abilitati pedagogice reale; - Bune capacitati de relationare cu parintii; - Buna cunoscatoare a metodelor de predare, creativa cu mult entuziasm; - Punctualitate, corectitudine, sociabilitate; - Atentie distributiva buna; - Persoana echilibrata,responsabila si ordonata; - Implicare in realizarea temelor, supraveghere continua. Descrierea jobului Responsabilitati: - Organizarea si coordanarea activitatilor instructiv-educative; - Planificarea si proiectarea activitatilor instructiv-educative; - Organizarea si amenajarea mediului educational; - Monitorizarea si evaluarea performantelor copiilor. Beneficii: - Program de lucru/: 8 ore; - Salariu motivant, in conformitate cu experienta profesionala. Asteptam CV-urile dvs. pe adresa de e-mail: Telefon: 0727380801

  • Ma numesc Muraru Alexandra, studenta la Facultatea de stiinte politice administrative si ale comunicarii, la speialitatea M.R.U anul I si sunt interesata de un post de intern pe HR in orice fel de companie, mentionez faptul ca nu detin experienta in domeniu, insa mi-ar placea sa mi se dea sansa sa pun in practica toate cunostintele si deprinderile pe care le-am dobandit pana la momentul de fata si fireste, sa domandesc noi deprinderi si aptitudini. Trebuie sa mentionez ca sunt o persoana responsabila, punctuala, dedicata si implicata in ceea ce fac, cu siguranta ma defineste ambitia si seriozitatea. Mi se intampla des sa insist pe un lucru pana imi iese, asadar pot spune ca unul dintre defectele mele este ca tind spre perfectiune, insa si acest aspect se datoreaza dorintei de a face lucrurile cum trebuie.

  • În calitate de coleg/ă, veți asigură aplicarea procedurilor operaţionale de resurse umane, conform indicatorilor departamentali și a planificării semestriale/anuale. Veți avea responsabilitatea să gestionați/să fiți implicat/ă în următoarele procese: • Administrarea documentelor de personal (contracte de muncă, acte adiționale, decizii, avize, documentele de angajare, etc.) și a bazei de date, în timp real cu modificările apărute în structura de personal și organigrama companiei; • Recrutarea și selecția personalului conform specificatiilor primite de la partenerii externi (screening aplicații, susținere interviuri, evaluarea competențelor prin probe specifice, etc.); • Inserția noilor angajaţi şi monitorizarea acestora; • Acordarea de consultanţă în relaţiile de muncă, soluţionarea problemelor uzuale ce ţin de asigurarea unui climat optim la locul de muncă; Cerinţe: • Studii superioare – de preferat licența în Psihologie; • Cursuri de specialitate în domeniul HR (Dezvoltarea organizațională, Psihologia muncii, Relații de muncă, certificare Inspector resurse umane, etc.); • Limba engleză la nivel mediu – avansat; • Foare bune abilități de operare PC (MS Office, Outlook, Navigare internet); Ce abiliăți/competențe am dori să dețineți: • Time-management; • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală; • Proactivitate; • Muncă în echipă; • Capacitate rapidă de adaptare la situaţii noi (sarcini, metode de lucru, relaţii interpersonale); Ce vă putem oferi noi: • Oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu dinamic și provocator; • Pachet salarial dinamic (parte fixă + parte variabilă), în funcție de rezultate și proiectele gestionate; Trimite CV-ul tau pe email la adresa si un reprezentant Work Experience va lua legatura cu tine in cel mai scurt timp.

  • buna ziua caut un job part -time, mentionez ca am studii superioare.

  • Inspector Resurse Umane autorizat, ofer servicii de administrare personal si salarizare.

  • Experienta de peste 10 ani, doresc colaborare part-time. Resurse umane, operare Revisal, intocmire dosare de personal, adeverinte, salarizare.

  • Candidatul ideal: - Experienta de minim 1 an in domeniul Resurselor umane; - Cunoasterea Codului Muncii si a codului fiscal ; - Cunostinte pachet Office; -Studii superioare finalizate; Responsabilitati: -Gestionarea si organizarea procesului de realizare a interviurilor in cadrul companiei; - Postarea anunturilor de recrutare pe site-urile de specialitate; - Intocmirea si inregistrarea contractelor si a fiselor de post - Mentinerea contactului cu toate departamentele in vederea finalizarii procesului de angajare. - Arhivarea dosarelor de personal. - Calculul salariilor - Impartirea tichetelor de masa si a fluurasilor Oferta - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa - bonusuri - Transport

  • OFER SERVICII DE RESURSE UMANE, SSM / AII, MANAGER TRANSPORT MARFA. Pentru fiecare serviciu in parte am cursuri de specialitate, experienta si vechime peste 10 ani. Pentru serviciul de SSM/AII intocmesc documentatia si operez evaluarile periodice ale angajatilor in acest domeniu, inclusiv instruirea salariatilor la angajare si la locul de munca, precum si cea periodica. Lucrez cu medic de medicina muncii la un pret foarte mic fata de piata. Pretul e negociabil. mail :

  • Curs inspector securitate si sanatate in munca (80 ore) Cu sau fara experienta 8 ore/zi de luni pana vineri, Angajarea numai cu contract individual de munca , salariu fix, tichete masa, decontare abonament RATB, telefon de servici. Domiciliu in Bucuresti Disponibil la deplasari Cunostinte operare PC -word si excel (redactare, tabele) Dorinta de invatare si dezvoltare profesionala Programare interviu la 0729 088 371

  • Candidatul ideal: - experienta relevanta in domeniul contractarii si achizitiilor produselor din import; - vorbitor limba italiana si engleza; - bun organizator; - persoana cu spirit de echipa; - cunostinte PC: Word, Excel; Descrierea jobului: - tine legatura cu furnizorii de marfa; - pregateste documentatia necesara operatiunilor pentru achizitia de produse din import (trimitere comanda ,verificare facturi); -participa la receptia loturilor de marfa; -organizeaza activitatea de transport; -colaboreaza cu departamentul de vanzari in vederea efectuarii comenzilor de marfa; Descrierea companiei: Companie de import si comercializare a utilajelor destinate segmentului HoReCa(hoteluri, restaurante, catering).

  • Ne extindem echipa, daca ai minim 5 ani experienta in domeniul resurse umane, te asteptam cu bratele deschise si cu salariu atractiv. Postul vacant este cel de Inspector Resurse Umane, iar locatia biroului: Bucuresti, sector 1, Strada C. C. Arion. Oferim : - Un mediu de lucru placut si posibilitati de dezvoltare personala si profesionala; - Practica si pregatire pentru domeniul contabilitate; Daca esti interesat sa afli mai mai multe asteptam intrebarile pe adresa de email de mai jos. Trimite-ne CV-ul tau la adresa: /

  • Caut colaborator logoped.

  • Caut colaboratori psihologi cu atestat de libera practica in psihologia muncii si psihoterapeuti pentru a lucra in clinica.

  • Vrei să lucrezi într-un spațiu curat și alături de o echipă tânără? Hai în orașul Brașov pentru a intra în echipa noastră vino la Hotel Kronwell unde vei primii toate detaliile despre locul de muncă și bineînțeles despre salariu ! Pentru mai multe detalii sunați la 0757194210

  • Noi, I Future, te vrem in echipa noastra pe tine! Daca iti doresti o cariera in resurse umane si esti la inceput de drum, atunci avem un job pentru tine: Junior Recruiter (Bucuresti). Suntem o echipa tanara mereu in cautare de solutii si ne dorim sa fim permanent mai buni decat am fost ieri. Tocmai de aceea, stim ca nu vei rata ocazia sa cauti si sa gasesti persoanele potrivite pentru rolurile pe care le avem deschise. Daca si tie iti plac provocarile la fel de mult cum ne plac si noua, hai sa vezi ce echipa faina gasesti in I Future! Candidatul ideal: - Studii superioare in domeniul stiintelor sociale sau resurse umane; - Exeprienta in domeniu sau finalizarea unui internship / stagiu de practica in domeniu (minim 3 luni); - Cunostinte de limba engleza (nivel mediu spre avansat); - Implicarea in activitati extracuriculare reprezinta un avantaj; - Cunostinte operare PC (MS Office); - Abilitati bune de comunicare, de persuasiune si negociere; - Atentie la detalii si dorinta continua de dezvoltare profesionala; Descrierea jobului: - Desfasurarea activitatilor de cautare (sourcing) pe platformele specifice si preselectia celor mai buni candidati; - Realizarea evaluarii comportamentale si motivationale a candidatilor prin interviuri structurate, bazate pe competente; - Alcatuirea intrebarilor necesare ghidului de interviu, in vederea surprinderii competentelor specifice rolului recrutat; - Oferirea feedback-ului candidatilor implicati in procesul de recrutare; - Actualizarea permanenta a bazei de date a departamentului de recrutare si realizarea rapoartelor periodice referitoare la activitatea desfasurata; - Colaborarea eficenta cu membrii echipei in vederea imbogatirii cunostintelor departamentului. Astept cv-ul tau pe adresa: i.kloss at ifuture.eu

  • Doresc un loc de munca in port.Am terminat ȘTIINȚE economice la OVIDIUS si sunt masterand la Academia Mircea cel Bătrân Constanța,inginerie și management naval si portuar.

  • INSPECTOR RESURSE UMANE - angajam Persoanele interesate vor accesa la adresa de e mail sau telefon 0262 490 497 si 0729 779 096 e mail

  • Job Description Key responsibilities may include: - Update HR data base with personal information changes - Monitor upcoming end of probation and contract dates and inform relevant managers - Send notifications to all relevant departments after processing a HR request - Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates - Create addenda for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.) - Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.) - Prepare exit documents for employees leaving the company - Create and updated employee profile in the HR data base Qualifications • Bachelor degree • Fluent or advanced in Italian and English • Willing to start a career in the HR field • Good client handling skills • Good communication skills, both written and oral • Excellent problem solving and analysis skills • Self-motivated, positive attitude and approach Send a message and attach your CV and we will definitely contact you.

  • Job Description • Offer support services in HR Administration field; • Interface with clients to help them in their HR needs: act as first point of contact for HR related questions via phone or E-Mail; • Update HR data base with personal information changes; • Produce standard correspondence and labor contracts by following existing templates; • Create addendums for existing employees for various job data changes (transfers, promotions, extension of contract, etc.); • Create letters for specific types of situations (Maternity, Paternity, Study leave, etc.); • Prepare exit documents for employees leaving the company; • Involvement in Rewards & Recognition process. Qualifications • You are fluent in English; • You are familiar with MS Word, MS Excel, MS Outlook; • You don’t have experience, but you want to learn from our professionals; • You are a team player with good communication skills; • You are self-motivated, with a positive attitude and approach; • You are able to solve urgent matters and work under pressure; • You are responsible in a work environment. Send us your CV and we we will definitely contact you.

  • Salveaza cautarea