Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente. Domiciliul in Targu Mures, persoana energica, plina de vointa si viata, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Angajam urgent secretara cunoscatoare a calculatorului, prezenta agreabila care sa munceasca in Brasov. Posibilitate cazare. Salar motivant

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Our mision is to come with our experience to support local businesses in Romania with the following type of services: 1. Payroll services: => computation of the attendance file, medical leaves, overtime, nightshift, bonuses, meal tickets, biks, advances, retainings/garnishments. => we will deliver to you: monthly payroll reports, payslips, payments details for social contributions and salary taxe, monthly D112 form submission, salary certificates for employees, Health house reimbursement amounts submission request - if is the case. 2. Human resources administration services: => preparing employment contracts for new employees, addenda, termination / suspension decisions, => preparing seniority statements, salary statements or other types of certificates 3. Electronic Register of Employees - REVISAL: => registration of the new employees, modifications, termintion, suspension of the contracts, => submission of the registration/changes of the employment contracts to the local Labour Authority meeting the legal deadline. 4. Labour law consulting. The offer is personalised according to client needs and to the number of employees. Call us over the phone or leave your message using whatsapp: 04.0774.952.367. We will revert to you with details.

  • Daca iti place sa-ti petreci timpul pe internet poti s-o faci muncind de acasa.Este o oportunitate de a castiga un venit suplimentar si de asemenea un prilej de a petrece timpul intr-un mod placut! Ce zici? Trimite mesaj pentru detalii.

  • Societate comerciala in continua dezvoltare, angajam personal pentru recrutare. Cerinte: -Experienta nu este obligatorie, dar constituie un avantaj; -Studii medii\superioiare; -Dorinta de a invata; -Seriozaitate; Oferim: -Contract pe perioada nedetermina; -Salar motivat, negociabil in timpul interviului. -Telefon si masina de serviciu.

  • Evolution HCC angajeaza Junior Immigration Consultant pentru unul din clientii sai, o firma internationala de consultanta, in plina ascensiune, din Bucuresti. Clientul nostru este un actor principal în servicii fiscale, juridice, contabile și de salarizare, care asista la un portofoliu internațional divers de clienți, are o reputație deosebita in ceea ce priveste munca de inalta calitate, care foloseste talentul individului si energia echipei in folosul clientului. Cerinte Junior Immigration Consultant: -Studii superioare finalizate; -Experienta in domeniul HR de minim 2 ani; -Cunostinte juridice/legislatia muncii-salarizare; -Limba engleza nivel avansat; -Operare PC ( MS Office, Excel avansat ); -Cunoasterea pietei locale a fortei de munca, a pietelor fortei de munca din UE cat si din afara UE. Responsabilitati Junior Immigration Consultant: – Mentinerea contactului cu clientii, consiliere, oferirea de solutii specifice imigrarii; – Consultanta si pregatirea de dosare pentru obtinerea tipului potrivit de viza a autorizatiilor de munca, a permiselor de sedere, precum si a documentelor de prelungire a dreptului de sedere; – Asistenta si ajutor practic pe probleme legate de imigrari si fiscalitate, atat inainte cat si dupa procesul de imigrare; – Pregatire dosare pentru obtinerea certificatelor de atestare a platii impozitului, a certificatelor E 101 si E 102; – Tratarea aspectelor legate de impozite si contributii sociale datorate statului român. muncii; – Evaluare si planificare financiară pentru expatriați; – Asigurarea interfetei cu autoritatile publice ( Oficiul Roman pentru Imigrari, Ministerul Educatiei); – Informarea continua cu privire la noutatile legislative, pe probleme de imigrari sau de fiscalitate; – Pregatirea de buletine legislative; – Elaborarea diferitelor tipuri de template-uri pentru a fi folosite in structurile de imigrare; Beneficii: – Pachet salarial motivant; – Mediu de lucru dinamic, echipa tanara; – Posibilitatea dezvoltarii profesionale continua in cadrul unei companii in plina ascensiune.

  • Oferta unica ! Se cauta persoane serioase pentru munca part time care isi doresc un venit suplimentar.Cerinte: seriozitate si implicare.Varsta peste 18 ani,training gratuit.Pentru mai multe detalii trimite mesaj.

  • Suntem o instituție financiară individuală calificată pentru fiabilitatea noastră și pentru viteza noastră, ajutăm persoanele care doresc să investească sau să rezolve o problemă financiară personală să aibă finanțări apropiate de structura noastră. Avem o colaborare directă cu mai multe bănci și avem toate ordinele să vă acordăm un împrumut de la 2500 € până la 7.000.000 € la 3% în mai puțin de 48 de ore dacă colaborați bine. Pentru mai multe informații, scrieți-ne pentru a specifica suma pe care o acordați doresc să împrumute de la adresă. Următorul e-mail: bancolcl022 @gmail. com Whatsapp: +22 965 061 272

  • Resurse umane ,consultanta locuri de munca studii superioare,evaluari imobiliare ,cladiri si spatii comerciale.Tf/contact 0767060127/

  • Descrierea jobului: -postarea de anunturi de colaborare pe internet, ziare -selectia CV-urilor -programari interviuri -interviu cu candidatii si testarea acestora -selectia intervievatilor -raportarea catre Managerul coordonator a situatiei procesului de recrutare -realizarea profilului candidatilor Descrierea candidatului: -studii medii, preferabil superioare (economice, relatii internationale, psihologie) -limba engleza mediu -cunostinte bune de utilizare PC ( MS-Office, Internet) -abilitati foarte bune de comunicare -prezenta agreabila -persoana responsabila si organizata -persoana dornica de a se perfectiona in domeniul resurselor umane DISCLAIMER versus RESPONSIBILITY Din adâncă și smerită cugetare, vă împărtășesc următoarele: 1. Această ofertă nu este pentru minți mediocre, cu o gândire negativă. Această ofertă este pentru minți deschise și inimi creștine, generoase. 2. Această ofertă nu reprezintă o angajare/loc de muncă/serviciu, cu carte de muncă. Această activitate atipică (facultativă, suplimentară) reprezintă o alternativă rentabilă și stabilă la colaborările (joburile) clasice. Este cel mai stabil loc de muncă, de unde nu te poți da afară decât tu însuți! 3. Această colaborare este pentru cei care caută ALTceva decât un simplu loc de muncă, “job” (J-just, O-over, B-broke), cu plată modestă și fixă! Această ofertă este pentru cei care vor să trăiască mai bine în următorii 2-3 ani, adoptând obiceiuri noi, pentru o viață de calitate, prin Sistemul de Maximizare a Performanței. 4. Această activitate este pentru cei care vor să-și dea șefu’ afară. Demarată inițial ca activitate/colaborare, part-time, pentru venituri suplimentare salariului/bursei/pensiei/etc., prin motivație și perseverență, poate deveni ocupație de bază. 5. In această activitate nu poți străluci drept cel mai docil salariat, iar după o activitate continuă de 40-50 de ani, să obții o pensie insuficientă! In schimb, asumându-ți responsabilitatea propriei vieți, poți, muncind inteligent și eficient, după serviciul de bază, să obții venituri crescătoare exponențial, iar după 4-5 ani să obții venituri lunare extraordinare. RELATII: https://loc-de-munca-job-suplimentar-binecuvantat.business.site/ mobil: 0739881585, 0722588038 e-mail:

  • Centru de Pregatire Profesionala cu experienta in organizarea de cursuri de calificare, initiere si perfectionare cauta formatori pentru cursul de Tatoo artist. Asteptam CV-urile / telefon 0768102933

  • Candidatul ideal: - Experienta de minim 1 an in domeniul Resurselor umane; - Cunoasterea Codului Muncii si a codului fiscal ; - Cunostinte pachet Office; -Studii superioare finalizate; Responsabilitati: -Gestionarea si organizarea procesului de realizare a interviurilor in cadrul companiei; - Postarea anunturilor de recrutare pe site-urile de specialitate; - Intocmirea si inregistrarea contractelor si a fiselor de post - Mentinerea contactului cu toate departamentele in vederea finalizarii procesului de angajare. - Arhivarea dosarelor de personal. - Calculul salariilor - Impartirea tichetelor de masa si a fluurasilor Oferta - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa - bonusuri - Transport

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Timisoara! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare; - Disponibilitatea la training in Arad, timp de 2 luni. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Suntem un grup de firme ce activam in domeniul constructiilor civile si industriale cu o vechime de peste 15 ani! Cautam un coleg pe partea de recrutare personal in Oradea! Responsabilitatile postului: - Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante; - Concepe si posteaza anunturile de recrutare; - Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului; - Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor; - Participa activ in cadrul procesului de intervievare si selectie a candidatilor; - Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati; - Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Cerinte necesare ocuparii postului: - Sudii superioare finalizate in Resurse Umane/Psihologie/Economice; - Experienta intr-o pozitie similara; - Cunostinte bune a pachetului Microsoft Office; - Permis cat. B; - Atentie la detalii; - Capacitate de organizare. Oferim: - Salariu atractiv – se negociaza in urma interviului; - Program de lucru: luni-vineri, 09:00-17:00; - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Loc de munca sigur intr-o companie in continua dezvoltare. Daca prezinta interes pentru dvs. acest post vacant, asteptam CV-ul dvs. la adresa de e-mail: resurseumane90(A rond)gmail.com sau ne puteti contacta la numarul: 0747.559.043 pentru detalii. Doar candidatii selectati pentru interviu vor fi contactati.

  • Pentru 2 octombrie! Recrutam femei care sa foloseasca o crema antiacneica. Crema este gratuita si veti beneficia de control dermatologic gratuit! Remuneratie 400 RON net! Durata:35 zile,5 vizite la centru Durata vizita: max.3h Locatie:Bucuresti CRITERII: - femei intre 18-40 ani - aveti acnee usoara,moderata sau severa pe fata - locuiti in Bucuresti sau puteti ajunge fiindca transportul nu se deconteaza si nu se ofera cazare - cetatenie romana,carte de identitate romana valabila - nu primiti ajutor social,indemnizatie pentru somaj,pensie medicala de gradul 1 sau 2 - sa nu fiti in evidenta cu boli cronice - sa nu urmati tratamente medicamentoase - sa nu fiti insarcinata sau sa alaptati - nu sunteti alergica Cei interesati sunt rugati sa trimita numele,prenumele,varsta,nr.tel.

  • Administrare personal

  • INSPECTOR RESURSE UMANE OFER SERVICII HR SI SALARIZARE.

  • Angajam si Calificam pt Call Center Programul este doar schimbul 1: de luni pana vineri ;Iar Weekend-ul este liber . Dorim sa ne marim echipa cu noi colegi. Activitatea consta in munca de birou , cu telefonul si calculatorul alaturi. C E R I N T E M I N I M A L E O B L I G A T O R I I : - Bune cunostinte de lucru la calculator (usurinta in tastare) - (Foarte) Bune cunostinte de Limba ENGLEZA Cautam persoane ( chiar "Necalificate" ) cu dictie buna si care au un caracter sociabil , deschis si orientat spre client ,cu usurinta si placere de a vorbi (" vorbaretze "), dornice sa invete si sa se afirme si le vom califica pentru a deveni colegii nostri . Ne intereseaza persoane ambitioase ,dornice sa isi depaseasca conditia actuala si care doresc un castig banesc semnificativ si motivat . Nu ne deranjeaza lipsa de experienata ,deoarece mergem pe principiul ca totul se invata pe principiul meritocratiei. La noi vei invata si te vei perfectiona in toate tainele activitatii de Call Center. Oferim o cariera intr-o firma de import-export si distributie nationala . Activitatea se va desfasura in limba Romana si/sau partial in Limba ENGLEZA , deci ( buna) cunoasteare a Limbii Engleze ar fi necesara. Daca consideri ca cele de mai sus se aseamana cu caracterul tau ,scrie un raspuns si cateva date despre pregatirea profesionala impreuna cu un numar de Telefon pentru o planificare la un interviu . Acest post este cu norma intreaga, insa fiind deschisi pt formarea profesionala , ca exceptie putem accepta si studenti cu program part-time : insa dorim student care au calitati deosebite ,comunicativi, flexibili si deschisi la a invata . Asteptam cu deosebit interes sa ne vedem la interviu ,si sa colaboram impreuna . Asteptam sa ne trimiti mesaj in vederea programarii la un interviu.

  • Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; -Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; -Completarea certificatelor medicale; -Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; -Intocmire decizii de suspendare ; -Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului

  • Salveaza cautarea