Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • orice domeniu ma adaptez usor multiple calificari abilitati posesor permis cat b din anul 1992 fara evenimente rutiere auto personal ofer dar si cer seriozitate colaborare saua altele lucrez oricand pe bani chiar si an privat cu ziua eu varsta 49 de ani serios punctual nu ami arde de glume

  • Caut serviciu in Deva, in resurse umane, am lucrat in domeniu,(ccm, acte adiționale, revisal, de izii, ccm, fișă post) posed atestat si studii superioare economice, facultatea de contabilitate,sau in contabilitate unde am lucrat:receptii, registru de casa, avize, facturi.Caut serviciu in DEVA, 8 ore sau lucrez acasa,. Neseriosii si arogantii sa se abțină.

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Galati, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Timisoara, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza profesoara cu vechime in invatamant pentru activitati de secretariat, programe scolare, proiecte didactice, evidente si registre scolare. Domiciliul in Timisoara, buna cunoscatoare a calculatorului, experienta in invatamat. Poate fi si o persoana pensiunara. Angajarea se face cu program de 4 sau 8 ore. Se trimite un cv pentru contactare la interviu

  • Centru de pregatire profesionala din Bucuresti angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centraa. Preferam si pensionar din invatamant, armata, industrie sau persoana autorizata ISCIR ca si RSVTI, RVT, RSL. Se trimite un cv pentru contactare la interviu. Nu sunati la telefon

  • Centru de pregatire profesionala angajeaza persoana pentru birou. Atributii: raspuns la telefoane, transmis oferte, incheiat contracte,pastrarea relatiilor cu parteneri, firme, instituti. Cerinte: cunostinte de calculator, domiciliul in oras, persoana credincioasa de preferat mai in varsta, timp disponibil. Angajarea de face cu program de 4 ore. Suntem situati in zona centrala. Preferam pensioner pensionar din invatamant, industrie. Se trimite un cv pentru contactare la interviu.

  • Societate comerciala din Alexandria Teleorman angajeaza inspector resurse umane. Program full time.

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • in caz ca nu aveti timp la dispozitie pentru a face diverse cumparaturi, predarii, plati, deplasari(chiar si pe distante mari), livrare cadouri pentru doamne etc,va pot sta la dispozitie cu maxima seriozitate si discretie .nu exclud colaborare cu diverse firme

  • Fost cadru militar (ofițer) pensionar în vărstă de 59 ani, caut un loc de muncă în domeniul securității și sănătății în muncă, protecție împotriva incendiilor, protecția mediului și resurse umane, cu normă întreagă sau jumătate de normă. Experiență în domeniul SSM și PSI . ▪ Efectuarea instuirii introductiv general pentru angajare și instructajului de protectie împotriva incendiilor cu personalul nou angajat ▪ întocmirea fișelor individuale de securitate sănătate muncă; ▪ întocmirea în format nou a tematicilor de instruire pentru SSM și PSI; ▪ participarea la întocmirea tematicilor privind instruirea periodică cu societățile comerciale; ▪ participarea la finalizarea dosarelor privind accidentele de muncă; ▪ rezolvarea altor probleme curente; Educație și formare în domeniul SSM: • Curs de specializare în domeniul SSM cu durata de 80 de ore • Curs de specializare cadru tehnic cu atribuții în domeniul PSI cu durata de 136 ore • Curs de specializare managementul deșeurilor cu durata de 12 ore Educație și formare în domeniul Resurselor Umane Calificare : Expert Resurse Umane - Conducere în domeniul managementului resurselor umane, în cadrul Universității Naționale de Apărare Carol I , București Tel. contact: 0745.622.787 - Hrincă Ioan

  • Experienta de peste 10 ani, doresc colaborare part-time. Resurse umane, operare Revisal, intocmire dosare de personal, adeverinte, salarizare.

  • Firma serioasa de sondaje de opinie cu experienta de peste 20 de ani in domeniu,recrutam in regim de part time si project based colaboratori de toate varstele pentru operare de sondaje door to door foarte bine platite!Oferim contract de colaborare si castiguri motivante in functie de nr de proiecte efectuate!Pentru detalii sunati la numarul afisat in anunt!Oferta este una pt part time in timpul liber puteti fi studenti elevi angajati sau pensionari.

  • Angajam fete pentru call center in Arad, program 8h pe zi de luni pana vineri, pentru interviu: 0771064418

  • Firma de transport international,angajeaza ptr sediul din Lugoj,cunoscator/cunoscatoare a limbii Germane,ptr preluare Documente angajare si prelucrare date personale. Sunte necesare cunostiinte minime de utilizare Office,Word. Program de lucru flexibil de max 5 h/zi,cu contract de munca German.

  • Psiholog in domeniul psihologiei muncii si transporturilor efectuez evaluari psihologice la angajare si periodic pentru toate ocupatiile din Romania, evaluari psihologice pentru obtinerea permisului de conducere auto( toate categoriile), consiliere psihologica diverse probleme- depresie, anxietate, atacuri de panica, fobii,traume, etc, testarea nivelului de inteligenta, evaluari psihologice pentru autocunoastere si dezvoltare personala, lucrul cu copii cu autism( terapie comportamentala aplicata);

  • Candidatul ideal We are cheerful recruiters that are looking for new colleagues to help us build 3 new operational teams (full cycle recruitment). The ideal candidate has at least 1 year of experience in recruitment, preferably in BPO services / recruitment agency. We offer a great working environment and the opportunity to work within a positive and experienced recruitment team. Job requirements: Strong verbal and written communications skills; Ability to function independently in a high-volume fast paced environment; Strong attention to detail; Ability to work collaboratively and effectively with employees of all levels; Experienced with the Microsoft Office suite; Bachelor’s degree; Previous experience: 1+ years recruiting experience / 2+ years of sourcing experience Descrierea jobului Job Responsibilities: Proactively source, recruit and evaluate passive and non-passive candidates through database/resume searches, social media, candidate research, networking, etc; Work collaboratively and strategically with hiring managers to obtain an understanding of clients’ business needs and culture to ensure successful recruitment efforts; Establish and maintain strong relationships with the operational departments, hiring managers and HR staff in order to assure on going and future hiring needs; Conduct face to face and phone interviews, reference checks, stay-interviews for newcommers; Other Benefits: Multicultural work environment and mixed age teams; Benefits package – meal tickets, performance-related monthly bonus, Regina Maria private health services, all you can read with Bookster; Team activities planned by the company: Fruit Day, Breakfast at work, thematic contests, celebration days (Halloween, Valentine’s day) – check out our Facebook & Instagram pages;

  • Asigur angajarea, formarea şi perfecţionarea personalului necesar firmei Identific/centralizez necesarul de personal din firmă. Recrutez personal functie de necesarul firmei. Sustin interviurile. Identific nevoile de instruire ale personalului. Elaborez programe de instruire şi le implementeaz. Intocmesc dosarele pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, fisa de deplasare); Intocmesc diferite adeverinte solicitate de angajati; Intocmesc notele de lichidare pentru personalul care paraseste compania; Asigur relatiile operative cu medicul de medicina a muncii. si cu persoana desemnata cu protectia muncii. Calculez drepturile salariale şi sociale ale angajaţilor conform negocierii la angajare. Calculez cuantumul bonusurilor şi al altor drepturi cu impact asupra remunerării salariaţilor Asigur completarea si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii; Intocmesc rapoartele lunare standard cu privire la costurile de personal; Implementez programe de evaluare a personalului Coordonez şi monitorizez procesul de evaluare Raportez rezultatele evaluărilor şi înaintez propuneri direcţiei generale Elaborez şi implementez sisteme de motivare a personalului Concep proceduri şi alte documente specifice firmei pe probleme de relaţii de muncă Mediez eventualele situaţii de natură conflictuală între angajaţi Elaboreaz instrumente de formalizare a politicilor de personal: organigrama, ROI, manualul angajatului, proceduri de lucru etc. Informez angajaţii cu privire la politicile de personal ale firmei Actualizez şi difuzez la nivel de firmă documentele avizate Elaborez şi actualizez fişele de post ale salariaţilor Negociez şi conciliez situaţiile conflictuale apărute în relaţiile interpersonale Intocmesc si transmit revisal, declaratia 112, fisele fiscale Reprezint compania în relaţia cu autorităţile publice pentru probleme de personal .

  • Se solicita cunostinte in: - Contabilitate primara; - Revisal; - Resurse Umane; - S.S.M si S.U Cv-urile se depun la sediul firmei din Baba Novac, nr 15, Brasov sau se transmit pe adresa de mail

  • Salveaza cautarea