Vrei sa primesti notificari de la Romjob?

Trimite unui prieten

Trimite

Administrare personal si salarizare - SKY mHR S.R.L.

Valabil din 10.02.2020 18:14:20
Descriere

SKY mHR S.R.L. va ofera urmatoarele servicii:
1. ADMINISTRARE PERSONAL SI SALARIZARE - PRET - 30 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 3 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-2 angajati):
- intocmirea contractelor individuale de muncă, a actelor adiţionale si a documenelor referitoare la incetarea sau suspendarea acestora;
- intocmirea Regulamentului de Ordine Interioară;
- completarea şi depunerea Registrului de Evidenţă a Salariaţilor -REVISAL în termenele legale;
- eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in concediul pentru cresterea copilului, vechime etc.;
- modele pentru toate tipurile de documente necesare la dosarul de personal, evaluare, GDPR etc.;
- intocmirea si transmiterea anexelor 1A si 1B la AJOFM pentru angajatii noi;
- servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112;
- depunere primul revisal si obtinere parole de ITM, depunere notificare prestari servicii la ITM;
- completare si depunere la Casa de Sanatate a dosarele pentru recuperarea sumelor din concedii medicale;
- pregatirea documentatiei pentru control, conform instiintarii primite de la inspectorul ITM, precum si participarea in numele beneficiarului la control in calitate de imputernicit al acestuia.

2. SALARIZARE - PRET - 20 lei/angajat/lunar pentru firmele cu 4 sau mai multi angajati (80 lei/lunar pentru firme cu 1-3 angajati):
- servicii complete de calcul salarial: preluare şi verificare date primare; calcul bonus/concedii de odihna; evidenţierea absenţelor nemotivate, a învoirilor sau a concediilor fără plata; inregistrarea modificărilor de natură salarială; inregistrarea reţineri / avansuri / propriri; calculul îndemnizaţiei pentru concediile medicale; intocmire stat de salarii, recapitulatie, OP/FV de plata şi generare fluturaşi; generare şi depunere declaraţie D112;
- eliberare adeverinţe de salariat/ pentru medic/ venit/ şomaj/ stagiu de cotizare/intrarea in ccc, vechime etc.;

3. SERVICII DE AUDIT SI CONSULTANTA - PRET - 60 lei/ora (se factureaza minim 2 ore pe deplasare):
- verificare dosare de personal si salarizare, reconstituire acte lipsa etc.;
- diverse servicii de consultanta, inclusiv formare profesionala pe parte de Resurse umane pentru angajatii beneficiarului.

Nota: Preturile se pot negocia pentru firmele cu peste 50 de angajati. Pentru oferta detaliata si model standard de contract prestari servicii, va rog sa ma contactati.

Adauga CV

Fisierele acceptate sunt: doc, docx, pdf cu o marime maxima de 10Mb.

    Ati atins limita de mesaje trimise pe zi
    Pentru a putea trimite mai multe mesaje accesati abonamentul VIP
    ×
    Anuntul e salvat ca favorit!
    Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
    ×
    Anuntul a fost sters de la favorite!