Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Ilfov

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Gradinita particulara in Bragadiru, angajeaza educatoare absolventa de liceu pedagogic sau facultate cu profil pedagogic (invatamant primar si prescolar), cu definitivat. Cautam o persoana cu abilitati de comunicare si relationare atat cu copiii, cat si cu parintii, cu spirit de echipa, entiziasm, implicare si empatie. Cunoasterea limbii engleze si experienta in domeniu constituie un avantaj. Va rugam trimiteti cv-urile si pe adresa de email: office@gradinita-taramulfermecat.ro Telefon : 0775.202.300

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • • Intocmirea documentelor de angajare, modificare clauze contractuale, suspendare si lichidare de personal cu respectarea legislatiei, template-urilor si politicii de personal • Intocmirea si transmiterea REVISAL cu respectarea termenelor legale in vigoare • Centralizarea si inregistrarea datelor de personal in baza de date – conform procedura de lucru • Colectarea, centralizarea si prelucrarea datelor de pontaj – conform procedura de lucru • Verificarea pontajelor si calculul drepturilor pentru toti angajatii firmei – cu respectarea politicii de salarizare in vigoare • Intocmirea statelor de plata si a setului de livrabile (rapoarte) standard • Intocmirea si verificarea declaratiilor lunare (ex. D112) • Mentinerea relatiei cu angajatii societatii (emitere adeverinte, procesare modificari adrese/ date buletin, transmiterea de informari periodice, planificarea examenelor medicale periodice, clarificarea modului de calcul al drepturilor salariale etc.) • Actualizarea periodica a dosarelor de personal • Intocmirea rapoartelor de statistica obligatorii • Mentinerea legaturii cu autoritatile publice abilitate in domeniul resurselor umane atunci cand este cazul • Generarea de rapoarte la cerere pentru suport decizional • Ocazional, implicarea in procese de recrutare interne sau externalizate (ex. postare anunturi recrutare, identificare canale de promovare, identificare candidati eligibili, programare interviuri, intocmire lista scurta, etc.) • Ocazional, oferirea de suport pentru intocmirea fiselor de post • Ocazional, organizarea si participarea la cercetari disciplinare • Ocazional, implicarea activa in proiecte de revizuire si imbunatatire a politicii de personal Cerinte • Cunostinte de legislatia muncii (Curs Inspector Resurse Umane constituie avantaj) • Experinta in activitatile de administrare personal si calcul salarial de complexitate medie pentru companii de 25-100 angajati • Cunostinte de operare PC (in special Microsoft Office) • Cunostinte operare soft-uri de specialitate constituie avantaj (ideal experienta WizSalary) • Cunostinte de limba engleza la nivel mediu • Abilitati de organizare, planificare, comunicare și relationare • Atentie la detalii si orientare catre rezultate • Carnet de conducere categoria B Beneficii • Pachet salarial atractiv • Transport asigurat (sediul Liebherr fiind localizat pe centura Bucuresti) • Program de lucru fix • Mediu de lucru placut Pentru doritori: trimiteti CV-ul la adresa de mail despina.negoi@liebherr.com

  • Salveaza cautarea