Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Resurse umane Ilfov

Categorii

Judete

Localitati

Pret
  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • SERVICII: •Intocmesc si administrez dosare de personal pt. angajatii firmei, • REVISAL: inregistrare si transmitere noi contracte individuale de munca, modificari, inchideri, • Intocmire adeverinte si alte documente solicitate, • Intocmire raportari statistice solicitate, • Intocmire si depune dosarele de recuperare a contributiilor pentru concedii medicale, • Intocmire avertismente si convocatoare in cazul cercetarilor disciplinare, • Implementare schimbari legislative privind administrarea de personal si salarizarea, • Efectuare calcul salarii, • Intocmire si depunere D112, • Intocmire op-uri privind plata contributiilor si a impozitelor aferente salariilor, • Capacitate de lucru cu termene limita. TARIFE: Cost Serviciu (TVA inclus) Deschidere contract 40 LEI / salariat Inchidere contract 20 LEI / salariat Intocmire act aditional de modificare contract 10 LEI / salariat Intocmire fisa de evaluare anuala 30 LEI / salariat Intocmire pontaj si stat de plata lunar 30 LEI / punct de lucru Intocmire adeverinta banca, somaj 20 LEI / salariat Intocmire adeverinta medic familie / spital 10 LEI / salariat Intocmire adeverinta de vechime 30 LEI / salariat Intocmire fisa post personalizata 130 LEI / salariat Intocmire fisa post standard 20 LEI / salariat Intocmire organigrama 30 LEI / societate Pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la adresa de corespondenta: cristinadana.bogdan@yahoo.com si tel: 0752.226.619

  • Gradinita particulara in Bragadiru, angajeaza educatoare absolventa de liceu pedagogic sau facultate cu profil pedagogic (invatamant primar si prescolar), cu definitivat. Cautam o persoana cu abilitati de comunicare si relationare atat cu copiii, cat si cu parintii, cu spirit de echipa, entiziasm, implicare si empatie. Cunoasterea limbii engleze si experienta in domeniu constituie un avantaj. Va rugam trimiteti cv-urile si pe adresa de email: office@gradinita-taramulfermecat.ro Telefon : 0775.202.300

  • Grădiniță particulară situată în orașul Popești-Leordeni angajează: ÎNGRIJITOARE: Cerințe: - Persoana calda, comunicativa, - Studii medii, - Punctuală, serioasă, organizată și responsabilă, - Nefumătoare. Responsabilități: - Asigurarea unui climat curat în grădiniță, - Igienizarea periodică a jucăriilor, - Igienizarea zilnică a meselor, băilor, sălilor de clasă, - Curățarea geamurilor, - Supravegherea copiilor la programul de somn. AJUTOR DE EDUCATOARE Cerințe: - Absolventă de studii superioare sau în curs de finalizare, - Experiența constituie un avantaj, - Persoană dedicată în lucrul cu copiii, deschisă, caldă, creativă, cu spirit de echipă, calmă, perseverentă, - Capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței, - Nefumătoare, punctuală, responsabilă și organizată. Responsabilități: - Desfășurarea de jocuri și activități recreative, - Confecționarea materialului didactic, - Supravegherea copiilor, sprijinirea acestora in rutinele zilnice - Organizarea si amenajarea spațiului educațional CADRU DIDACTIC CALIFICAT Cerințe: - absolventă a Liceului Pedagogic sau a Facultății de Științe ale Educației (Profesor Învățământ Primar și Preșcolar) -experiența, - Persoana dedicată în lucrul cu copiii, deschisa, calda, creativa, cu spirit de echipa, calma, perseverenta; - Capacitate de a comunica cu părinții, colaborare cu personalul grădiniței. Responsabilități: - planificarea si proiectarea activităților instructiv-educative, - confecționarea materialului didactic, - desfășurarea activităților didactice, - supravegherea copiilor, sprijinirea acestora in rutinele zilnice - organizarea si amenajarea spațiului educațional Asteptam CV-ul la : 0767261565

  • Fabrica productie echipamente sportive de iarna, isi mareste echipa. Cautam o persoana care sa indeplineasca urmatoarele cerinte: - absolvent studii superioare; - cunostinte MS Office ( excel -nivel mediu); - abilitati foarte bune de organizare, comunicare si relationare cu oamenii; - capacitate de gestionare eficienta a timpului si prioritatilor; - abilitati de lucru in echipa; - persoana serioasa si responsabila. Responsabilitati: - gestionarea dosarelor de personal; - intocmirea formelor necesare pentru angajare, promovare, desfacerea contractului de muncă, după caz, pentru personalul societăţii (contracte individuale de muncă, acte adiţionale, decizii etc.); - verificarea documentelor prezentate la angajare, in vederea inscrierii lor in baza de date; - intocmirea si eliberarea tuturor tipurilor de adeverinte şi acte solicitate de salariaţii societăţii, cu respectarea prevederilor legale; - verificarea, introducerea si arhivarea concediilor medicale; - arhivarea documentelor de personal. Beneficii: Salariu atractiv Tichete de masa in valoare de 15 lei/tichet Decont transport Mediu de lucru placut Program de lucru: Luni-VineriLocatie: Chiajna, Jud. Ilfov (in apropiere Carrefour Militari).

  • Salveaza cautarea