Anunțuri
Locuri de munca Timis doar cu poze-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Manpower angajeaza manipulant marfa pentru clientul sau, o companie ce se ocupa cu reciclarea pet-urilor. Angajatii vor rasturna pe banda de sortare saci care vor avea sticle si pet-uri. Sortarea se face automat. Salariu: 4200 Ron Brut Tichete masa: 40 Ron Bonus de prezenta: 700 Ron Brut Bonus conditionat de prezenta pe luna plina (daca lipseste o zi il pierde) sa nu aiba medical (se pierde) iar la co odihna se ia pro-ratat Locatie - Giarmata localitate transport propriu (Calea Sagului pana la Giarmata) Decont de transport Program: trei ture 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00
-
Promovat
Daca esti o persoană pozitivă, determinată și interesată de domeniul medicinei dentare, cu capacitate de organizare și abilitate de relationare cu pacientii, te asteptam la noi! Experienta clinica nu este neaparat un avantaj, insa ne dorim sa avem parte de toata implicarea si responsabilitatea ta! Asteptam CV-ul tau! https: dentalconcept.org cariera Beneficii: Bonusuri salariale in functie de performante Weekend-uri libere Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate in clinica Libere de sarbatori legale Program flexibil intre orele 9-21, de luni pana vineri Bonus zi de nastere Locatie usor accesibila, clinica Premium, mediu luxuriant. Contract de muncă; Salariu acordat în funcție de abilitățile, calificările și experiența candidatului; Stabilitate (termen lung); Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern; Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune;
-
Promovat
Magazin de cofetarie & brutarie angajeaza vanzatoare. Cerinte seriozitate, punctualitate si spirit de echipa. Pentru mai multe detalii sunati la .
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
THE ROCKER SPEDITION Angajeaza soferi pentru transport international camion cu prelata standard prezint avantaj ADR!!! Cerinte: - permis B,C,E - atestat transport marfa - card tahograf Program de lucru FLEXIBIL salar 2800euro relatii pe mail sau la telefon
-
Promovat
PROGRAMUL DE LUCRU este în intervalul orar 13:00-21:00, de LUNI până VINERI. *Contract de muncă; *Salariu acordat în funcție de abilități, calificările și experiența candidatului; *Stabilitate(termen lung); *Colegi pregătiți să te îndrume spre reușită; *Mediu de lucru plăcut, dinamic și modern. *Potențial mare pentru dezvoltarea unei cariere profesionale într-o companie în plină expansiune. BENEFICII: - Bonusuri salariale în funcție de performanțe; -Discount de 50% la toate tratamentele stomatologice realizate în clinică; - Libere de sărbători legale; -Bonus zi de naștere; -Locație ușor accesibilă, clinică Premium, mediu luxuriant. CANDIDATUL IDEAL: *Deschis și dornic de muncă; *Abilități de comunicare, vocabular elevat, gândire analitică; * Atenție la detalii, responsabilitate, ordine, corectitudine, punctualitate; * Capacitatea de a lucra organizat, agil și inteligent.
-
Opera Hotel este în căutarea unui ospătar talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre de ospitalitate de top. Dacă îți dorești să lucrezi într-un mediu dinamic și prietenos, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru tine! Responsabilități: Primirea oaspeților și îndrumarea acestora către mese Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre Asigurarea unei experiențe plăcute și de calitate pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității reprezintă un avantaj Abilități excelente de comunicare și relaționare Atenție la detalii și orientare către satisfacția clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat Flexibilitate în programul de lucru Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de lux Training și dezvoltare profesională continuă Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare Oportunități de avansare în cadrul companiei Dacă ești pasionat de industria ospitalității și ai abilitățile necesare pentru a oferi servicii de calitate superioară, te invităm să aplici pentru poziția de ospătar mic dejun la Opera Hotel. Așteptăm cu nerăbdare să faci parte din echipa noastră!
-
Cu o traditie de peste 7 ani in Timisoara in domeniul fastfood, SisKebab angajeaza personal pentru cele trei locatii din Timisoara. Ce trebuie sa faci? Vei face parte dintr-o echipa tanara si dinamica, mereu in continua dezvoltare si vei prepara cele mai gustoase shaore din Timisoara! Asteptam cu interes sa ne contactezi si sa ne cunoastem pentru o posibila colaborare. Mult success!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Angajam lucratori comerciali,casieri, chiar si fara experienta si sefi de tura,doar cu experienta pentru magazinul Profi de pe strada Mures,nr.118 B,Timisoara! Cautam oameni seriosi si dornici sa munceasca!Experienta constituie un avantaj! Oferim conditii de munca si salarii atractive plus tichete de masa!
-
Căutăm Doamne sau Domnișoare pasionate de produse de patiserie,Sandwich-uri și Pizza. Evident,experiența în domeniu este un avantaj,dar primim și pe cei dornici să învețe ! Oferim un loc de muncă plăcut,curat,cu program flexibil,în incinta supermarketului Kaufland Buziașului (Fun Shop Park Calea Stan Vidrighin) Mai multe detalii la telefon.
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Sunt în căutarea unei persoane motivate și dornice să se alăture echipei mele în calitate de asistent în asigurări. Daca doresti să iti dezvoltați o carieră într-un mediu dinamic și prietenos si să câștigi un venit suplimentar în timpul tău liber, atunci sunt interesat să te cuonsc mai bine. Vei putea sa lucrezi de oriunde, in funcție de programul tău. Poti face acest mini job chiar pe langa un alt job. Ce se cere? - diploma BAC, - atitudine pozitiva, - abilități de planificare, organizare şi prioritizare - rezistenta la refuz, - tenacitate, - entuziasm şi motivație; - experiența în vânzare si sau asigurari constituie un avantaj. - perseverenţă în atingerea obiectivelor; - responsabil a. Ce oferim? - oportunitatea de a vă dezvolta o carieră într-un domeniu în creștere constantă, - castiguri financiare functie de implicare dar si dezvoltare profesionala, - platforma de educare si emitere polita performanta, - traininguri de dezvoltare profesională și personală - produse de asigurare exclusive, - cursuri de instruire si dezvoltare personala in tara si strainatate. - plata din comisioane - suportul nostru și îndrumarea către o cariera de succes - posibilitate de a avansa în carieră și a-ți crea propria afacere Nu ratați această oportunitate de a vă construi o carieră de succes în industria asigurărilor!
-
**Vând Insulă de Cafea Coffe-to-Go** în Iulius Mall Timișoara (Poate fi adaptată și la altor tipuri de activități ) Vând insulă de cafea Coffe-to-Go în stare perfectă, ideală pentru afacerea ta de cafenea sau pentru a extinde oferta de băuturi la locația ta existentă. Insula de cafea este disponibilă în 3 opțiuni: 1. **Doar Mobilierul:** - Include insula de cafea realizată din material premium și o suprafață de lucru durabilă. - Perfectă pentru a fi personalizată conform preferințelor tale și a se potrivi cu estetica locației tale. - Preț negociabil 2. **Mobilier și Utilaje:** - Include mobilierul insulei de cafea și utilajele necesare pentru pregătirea și servirea cafelei. - Utilaje de calitate, inclusiv mașină de cafea espresso, măcinător de cafea, frigider, blender, vitrine frigorifice pentru ingrediente și alte echipamente necesare. Preț negociabil 3. **Preluare afacere la cheie** cu posibilitatea desfășurării activității în continuare Preț negociabil **Locație:** Iulius Mall Timișoara Pentru mai multe informații și pentru a discuta detalii precum prețul și condițiile de vânzare, vă rog să mă contactați la numărul
-
Angajam personal productie publicitara Responsabilități: - Execuția și asamblarea materialelor publicitare - Colantare pe diverse suporturi/suprafețe - Realizare litere volumetrice - Confecționarea/montarea de casete luminoase - Amenajări showroom-uri și magazine, decorări vitrine. - Indeplinirea sarcinilor de producție - Cunoașterea fluxului de producție și respectarea metodei de lucru Cunostine operare Corel Draw prezinta un avantaj. Beneficii: - Loc de munca stabil, motivational, posibilitate de perfectionare - Salariu motivant, - Bonuri de masă.
-
Bună ziua angajam vânzătoare La doi pași în utvin 2 schimburi, 8 ore pe zi , 1zi libera pe săptămână la alegere schimbul 1: 06:00-14:00 schimbul 2: 14:00-22:00 salar:3000 pentru mai multe detalii :
-
Servicii Profesionale de Curatenie Curatenie după chiriași ! Curățenie după constructor @ Curățenie generală ! Curățenie de întreținere ! Dispunem de aspirator cu Injecție-Extracție pentru a curăța: Canapele ! Saltele! Covoare ! Oferim chitanță și bon fiscal! Servicii de curățenie ireproșabile! #cleaningbyraula #oriunde #oricând Foto înainte/după
-
Angajăm personal pentru restaurant cu linie de autoservire. Cerinte: atentie distributivă, disponibilitate de a lucra în echipă, experiența constituie un avantaj. Oferim salariu atractiv și bonuri de masă. Vă așteptăm la sediul nostru str. Martir Ioan Stanciu (Piata din Calea Girocului), nr. 2, Timișoara. Relații telefonice între orele 08:00-16:00 de luni până pana sâmbătă. Vă mulțumim și vă așteptăm! Restaurantul Dorna Tel: .
-
Firmă preluăm în administrație Asoc. De Proprietari / Locatari, Tel.
-
Grădinița cu Program Prelungit Children Care Center Timișoara, grădiniță particulară acreditată de Ministerul Educației, dorește să își mărească echipa, în vederea dezvoltării activității de educație timpurie. Pentru aceasta, avem disponibile 3 posturi titularizabile de PROFESOR ÎNVĂȚĂMÂNT PREȘCOLAR sau EDUCATOARE: Sarcini: - realizează activități educaționale cu copii vârstă 2-6 ani, conform legislației în curs - întocmește documentații specifice postului, conform grupei alocate - program 8 ore, 7.45-16.15 (pauză de masă 30 minute), de luni până vineri Profilul candidatului: - absolventă PIPP (inclusiv 2024) sau Liceul Pedagogic + studentă PIPP, indiferent de anul de studiu - CONDIȚIE OBLIGATORIE - persoană pasionată și dedicată job-ului de profesor învățământ preșcolar - persoană caldă, plăcută, cu apropiere, dăruire și iubire față de copiii preșcolari - persoană creativă, jucăușă, cu mult spirit de imaginație - persoană capabilă în gestionarea relațiilor interumane, cu bune capacități organizatorice și de comunicare, colegială, cu spirit de lucru în echipă - experiența minimă de 1-2 ani constituie avantaj major (dar nu este obligatoriu) - cunoștințe de utilizare mijloace TIC, table smart, alte activități avansate IT constituie avantaj major - cunoașterea limbii engleze constituie avantaj major Oferim: - un mediu de lucru plăcut, bazat pe plăcerea muncii și a activității depuse, conform studiilor - grupă mica de copii (maxim 12 copii), cu îngrijitoare dedicată la grupă, telefon mobil + laptop dedicat - dotare avansată cu materiale didactice și recreative necesare activității la grupă - suport permanent în activitatea didactică și relația cu părinții prin supervizarea de către un director educațional - mentor - posibilitate de avansare în cariera didactică prin susținerea examenelor de definitivat, grade didactice - renumerație conform activității prestate, verificare medicală și evaluare psihologică anuală gratuită, masa de prânz asigurată, team-building, tichete de masă și tichete cadou - școlarizare și perfecționare ulterioară susținută de grădiniță - un post este ocupabil din iunie iulie 2024, al doilea post este ocupabil din septembrie 2024 iar al treilea post din iunie iulie 2025. Toate posturile se ocupă inițial pe bază de CV, interviu și probă de activitate (inspecție la grupă); - contract de muncă în regim full-time, angajare pe unitate de învățământ care este acreditată de Ministerul Educației, conferă vechime în învățământ - POSTURILE SUNT TITULARIZABILE: angajarea va fi permanentă, pe durată nedeterminată (după susținerea examenului de definitivat) în cadrul unității de învățământ, (grădiniță acreditată ME) pe bază de concurs, conform legislației în vigoare. În vederea ocupării unui post este necesară prezentarea la concursul național de titularizare sesiunea iulie 2 , sau la concursul de titularizare ce se va organiza la nivelul unității în cursul anului școlar 2024-2025 Aplicarea se poate face în secțiunea specifică de pe site-ul grădiniței. https: children-care.ro cariere
-
Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Strada Chimiștilor nr. 5-9 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Ne dorim ca viitorii nostri colegi sa indeplineasca urmatoarele: 1. Sa comunice si sa relationeze usor cu clientii; 2. Sa fie deschisi, energici, sociabili si cu spirit de echipa; 3. Sa manifeste entuziasm si dorinta de invatare; 4. Sa fie atenti la detalii, ordonati si capabili sa respecte atat procedurile cat si tehnicile de vanzare; 5. Sa se implice in activitatile zilnice ale magazinului; La randul nostru iti vom oferi urmatoarele: 1. Salariu competitiv in functie de experienta in domeniu (optica medicala); 2. Tichete de masa in sistem electronic; 3. Bonusuri la nivel de echipa, dar si individuale; 4. Asigurare medicala privata; 5. Beneficii la achizitionarea produselor din portofoliul companiei; 6. Program de lucru flexibil (in ture); 7. Posibilitati reale de avansare; 8. Traininguri de specialitate; 9. Mediu de lucru stabil si optim pentru dezvoltarea unei cariere. Daca te-am convins, hai si tu sa faci parte din cea mai mare echipa!