Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Experienta: Experienta 1-3 ani-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Viitorul coleg va lucra în strânsă legătură cu reprezentanții locali ai clienților și magazinelor de retail, pentru a face produsele clienților noștri remarcabile pe rafturile magazinelor de tip hypermarket , Cash&Carry, în locații fixe sau posturi de tip rute mobile. Te invităm să te alături unei echipe care îți va acorda suport și te va ajuta să evoluezi profesional, dacă: Ești o persoană dinamică, responsabilă și cu foarte bune abilități de comunicare; Ai experiență pe o poziție similară minimum 6 luni; Ai abilități de planificare, organizarea și stabilire a priorităților; Ai bune abilități de analiză și atenție la detalii. Program: Luni-Sambata; Interval orar: 07:00-15:00 Locatie: Sector 6 Salarizare și beneficii: Pachet salarial Net 2700 LEI (salariu fix, tichete de masa, decont transport) Echipament de muncă; Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; Plan de dezvoltare profesională în cadrul companiei Responsabilități: Vei aranja produsele la raft în scopul unei bune vizibilități; Vei asigura și verifica prezența permanentă la raft a produselor companiei; Vei implementa standardele de mercandizare; Vei implementa planogramele în conformitate cu obiectivele comunicate.
-
Promovat
Angajam ELECTRICIENI si sau TEHNICIENI pentru a se alatura echipei noastre. ________________________________________ Daca sti ca ai calificare si experienta in executia si punerea in functiune de instalatii electrice de joasa tensiune si sau instalatii de curenti slabi sau cablare structurata voce-date ai lucrat in telecomunicatii; Ai deja studii in domeniul electric si vrei sa te specializezi si pe instalarea echipamentelor de comunicatii voce-date; Atunci nu mai sta pe ganduri contacteaza-ne si vino la interviu. Daca mai ai un prieten in cautarea unui loc de munca, adu-l cu tine la interviu sau trimite-i informatia. Sigur iti va multumi! Nu uita sa ne trimiti CV-ul tau pe: WhatsApp: e-mail: Telefon: Detalii despre job si alte raspunsuri va dam la telefon. Salariul negociabil si se va discuta de comun acord. Suna acum! ________________________________________ VREI SA STII DESPRE NOI ? CORIL este o companie cu 26 ani de activitate si experienta in Romania avand o prezenta constanta si puternica pe piata integratorilor de sisteme de date-voce si electrice pentru spatii de birouri, spatii comerciale, spatii industriale, telecomunicatii si data-center. CA SA TE ALATURI ECHIPEI NOASTRE TREBUIE SA AI : experienta anterioara in domeniu minim un an; cunostinte tehnice privind modul de executie al sarcinilor; o diploma de calificare sau certificari;; sa-ti placa sa inveti lucruri noi; CE TE ASTEAPTA DACA TE ALATURI NOUA? Contract de munca full time; Castiguri in functie de performanta peste media altor angajatori; Ore suplimentare platite corespunzator, beneficii si bonusari; Diurna pentru zilele cu deplasari; Transport cu masina de serviciu; Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara; Posibilitatea de a evolua in cadrul firmei; Policalificare, atestate si certificari ANRE, ARTS, LAN etc; Dotari cu scule si echipamente specifice; Sansa de a lucra cu echipamente de ultima generatie in domeniu; CATEVA DETALII SI CERINTE DESPRE POSTUL DE: -ELECTRICIAN TEHNICIAN instalator de retele electrice si retele de curenti slabi in spatii interioare de birouri; DESCRIEREA POSTULUI: Instaleaza toate tipurile de cabluri si accesorii pentru retelele electrice de joasa tensiune 250V 380V si pentru sistemele de curenti slabi; Monteaza si pune in functiune echipamente si aparatajul electric alcatuit din prize electrice, intrerupatoare, corpuri de iluminat, doze de legatura; Efectueaza conexunile electrice in tablourile de joasa tensiune, panouri electrice de distributie si de conexiuni curenti slabi cat si alte dispozitive electrice; Transpune corect in practica planurile si schemele electrice; Masoara testeaza si certifica cu ajutorul aparaturii din dotare echipamentele si retelele instalate; Aplica corect si prompt legile si normele de munca specifice, respecta normele de protectie a muncii; CONDITIILE DE MUNCA: Activitatea se desfasoara in Bucuresti, in cladiri si spatii de birouri, spatii industriale, spatii comerciale; Programul de lucru este de luni pana vineri; Activitatea se desfasoara in echipa tanara, dinamica si cu experienta, in conditii de munca profesionala cu dotari si scule individuale specifice activitatii si echipamente de protectia muncii; ________________________________________ Puteti aplica la acest job pe: email - Telefon sau whatsapp- Contactati-ne!
-
Promovat
Candidatul Ideal: *Persoana cu abilitati tehnice si dorinta de a invata si progresa. *Abilitati de a lucra in echipa. *Experienta in domeniul instalatiilor electrice. Constituie avantaj: *Permis categoria 'B' constitue un avantaj *Disponibilitatea de deplasare in tara *Locul de domiciliu, Bucuresti. Descrierea jobului: *Desfasurarea activitatilor specifice de mentenanta intretinere si reparatii a instalatiilor electrice destinate cladirilor de birouri sau spatii comerciale (depozite, magazine) *Acivitati de mentenanta ale instalatiilor electrice precum: schimbarea unei prize sau al unui intrerupator, cablat un circuit nou, instalat o siguranta... *Intocmirea rapoartelor de intretinere, reparatii in baza de check-list. *Program de lucru: 08:00-17:00( pauza de masa) - poate fi flexibil - suntem intelegatori. Oferim: *Salariu atractiv in functie de abilitati începând cu 4000lei NET *Bonuri de masa *Masina de serviciu pentru deplasări *Scule specifice *Echipament protectie (salopeta, bocanci, manusi, etc) Va rog sa ne lasati un mesaj whatsapp la numarul din anunt.
-
Promovat
Angajăm montator mobilier PAL MDF, rafturi. Se lucrează pentru atât pentru proiecte private, cât și pentru amenajarea interioara a supermarketurilor. Oferim: Salariu de la 4.500 lei net, în funcție de experiență; Diurnă și cazare în deplasări; Echipament de lucru. Cerințe: Disponibilitate la deplasări; Seriozitate și fidelitate; Atenție la detalii și implicare; Spirit de echipă; Permis de conducere cat. B (optional) .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
SalonVicMar inchiriaza angajeaza - 1 post manichiura 1 post coafor 1 post extensii gene (program o zi cu o zi) Portofoliu de clienti prezinta un avantaj!Contact !Calea Vitan 231!Va asteptam!
-
GTF INSTALL, o companie de renume in domeniul instalarilor si montajelor de aer conditionat, cauta persoane motivate si pricepute sa se alature echipei noastre din Bucuresti. Suntem in cautarea unor instalatori si montatori cu sau fara diploma in frigotehnica, iar detinerea unui carnet de sofer constituie un avantaj. Responsabilitati: - Instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat conform specificatiilor si standardelor companiei. - Diagnosticarea si remedierea eficienta a problemelor tehnice. - Respectarea procedurilor de siguranta si a normelor de lucru. Cerinte: - Experienta anterioara in instalarea si montarea sistemelor de aer conditionat (experienta similara constituie un avantaj). - Abilitati tehnice si cunostinte in domeniul frigotehnic. - Capacitatea de a lucra eficient atat independent, cat si in echipa. - Permis de conducere valabil (constituie un avantaj). Beneficii: - Oportunitati de avansare in cadrul companiei. - Pachet salarial competitiv, in concordanta cu experienta si performanta. - Mediu de lucru dinamic si stimulativ. Daca sunteti dornic sa va alaturati unei echipe profesioniste si sa va dezvoltati cariera intr-un mediu dinamic, va incurajam sa ne contactati, mentionand pozitia pentru care aplicati. GTF INSTALL este un angajator care ofera sanse egale si promoveaza diversitatea in locul de munca. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidentialitate si vor fi luate in considerare indiferent de originea, etnia, religia, genul, orientarea sexuala sau varsta candidatului. Te asteptam in echipa noastra! Echipa GTF INSTALL
-
Suntem Inovo Mobili. Suntem o echipa unita, ambitioasa, care construiește mobilier de calitate, premium, la comanda. Am pornit totul în urmă cu 12 ani, dintr-o pasiune de a transforma lemnul in produse care reflecta personalitatea, nevoile și preferințele clienților noștri. Excelența noastră se extinde dincolo de produsele noastre. Specialiștii noștri sunt alături de client încă de la consultarea inițială și inclusiv până la livrare și montaj. În echipa Inovo Mobili fiecare dintre noi își are locul său și contribuim cu toții la a crea o experiență de neuitat. Inovo Mobili este o afacere de familie cu tradiție. Lucrăm cu lemn nobil, folosind materia primă într-un mod sustenabil. Siguranța și calitatea reprezintă nu doar ce anume producem, dar și cum colaborăm. Misiunea ta Echipa noastră reprezintă un mediu stabil - iar echipa de montaj nu face excepție: lucrăm împreună de peste 6 ani. În rolul de Montator de mobilier premium, tu ești persoana care dă viață mobilierului creat, asigurând asamblarea în casa clientului. Nu este suficient să avem doar un produs excepțional. Din mâinile tale dibace se înalță și prinde viață la client atât visul său, cât și promisiunea noastră oferită prin design încă de la început, dar și măiestria echipei de producție Inovo Mobili. Tu ești cel care lasă impresia finală: calitate, precizie, încredere. Lucrul bine făcut este o mândrie pentru persoana care l-a realizat. Mândria ta se va reflecta și în ochii omului care primește în casa sa mobilierul Inovo Mobili. Pentru noi, inclusiv în fata clientului nu ești doar un montator : Ești persoana cu expertiză, care știe sa citească schițele tehnice și care a câștigat încrederea și respectul clientului. Ești cel care știe să acorde atenția la detalii care face diferența - grija cu care vei lucra și dragul de a-ți face rolul cu excelență, se va vedea în îmbinări perfecte, integritatea mobilierului și va face diferența. Ești și cel care demonstrează alături de noi, că serviciile de calitate oferite în termenul stabilit, există și în România. De ce ai nevoie ca să ai succes în acest rol: Siguranță vine din experiență - vei face un lucru de calitate dacă ai lucrat minim 2 ani într-un rol similar Cunoștințe tehnice bune - proceduri de montaj, ușurința de a citi schițe tehnice Te știi un om dibace Relație bună cu clienții - ești un om care înțelege să ofere respect ca să primească respect și știi cum sa faci experiența de montaj una plăcută de ambele părți Spirit de lucru în echipa - vei lucra alături de persoane de încredere care ne sunt alături de mai bine de 6 ani Carnet cat B Ce oferim Loc de munca stabil Mediu de lucru dinamic în care vei învăța lucruri noi Salariu motivant Tichete de masa Prima de Sarbatori Orice om care se mândrește cu ceea ce iese de pe munca mâinilor sale, are nevoie de trusa de lucru de calitate. În acest fel, vei putea să lucrezi eficient și mai ușor. Dacă te regăsești în descrierea de mai sus, dă-ne un semn la numărul de telefon și vom stabili pașii următori!
-
Angajam Pizzer ,Bucatar vanzator pe linia si femeie la vase. Angajam personal pe cele 4 posturi mentionate mai sus Program de la 7 la ora 16 de luni pana vineri . Salariul de la 2500 de lei net plus bonusuri. Va rog sa ma contactati pe watzap la
-
Firma de distribuție,angajează reprezentant vânzări în București Ilfov. Salariu compus din salariu fix+comision.
-
Societatea ANASTASIA BEAUTY IMAGE SRL, cu sediul în mun. București, Sector 6, Aleea Parva, Nr.2, Bl. A20, Sc. E, Et.1, ap.66, având CUI: 26643530 angajează MANICHIURIST, cod COR 514202, condiții cerute: studii medii, experienta 1 an. Activitatea se desfășoară la sediul secundar al societății din București, Calea 13 Septembrie nr. 87-89, Sector 5. Condiții de muncă: 5 zile săptămână, 8 ore zi. Salariu motivant. Valabilitatea ofertei 06.02.2024. Selecția se va face pe baza curriculum vitae scrisorii de intenție, care se vor transmite pe mail. Alte acte (de ex. recomandări) pot fi luate în considerare.
-
-
Candidatul Ideal - studii medii/superioare; - cunoștințe minime SEAP (achiziții publice) - abilități minime de vânzare & ofertare - experiența pe un post similar constituie un avantaj - cunoștințe bune de operare PC (Microsoft Office Word, Excel, Outlook) - persoană ambițioasă, loială, comunicativă, punctuală și organizată - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - prezență agreabilă, ținută și comportament adecvat (limbaj, vestimentație & reguli de politețe) - atitudine pozitivă și pro activă; - capacitate de a respecta termene limită abilități de organizare, - sistematizare și atenție la detalii - cunoștințe de limba engleză reprezintă un avantaj Descrierea jobului - execută activități specifice de secretariat - preia apeluri telefonice, preia și transmite mesaje telefonice - oferă informații și lămuriri solicitanților - elaborează și redactează corespondența - ține evidența documentelor și a arhivei - se implică și oferă suport în activitatea derulată de manager - asigură suportul în vederea efectuării comenzilor de consumabile și de echipamente - primește si redirecționează apelurile/mesajele telefonice, fax si e-mail; - expedierea corespondenței prin email și curier rapid - întâmpinarea vizitatorilor și angajaților într-o maniera prietenoasă și profesională - redactarea documentelor, realizarea corespondenței electronice (email/fax) alte sarcini trasate, în limita competențelor Activitatea va avea loc la sediul companiei Sector 3, București. Beneficiile se vor negocia in urma interviului.
-
Societate cu experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si de climatizare. DORIM SA ANGAJAM INSTALATORI CU EXPERIENTA Cerinte: Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj); Abilitati de comunicare; Deschis catre noi tehnologii; Responsabil in activitatile de zi cu zi pe care le presteaza; Responsabilitati: Extecutarea lucrarilor de instalatii sanitare si termice de orice tip; Oferta noastra: Ne dorim sa fim un angajator atractiv si sa le oferim viitorilor nostri colegi un pachet de beneficii cat mai extins precum si posibilitati de dezvoltare si crestere profesionala Promovam increderea, bazata pe valori, traditie si stabilitatea noastra; Oferim un mediu de lucru placut si punem accent pe munca in echipa; Program Luni-Vineri-8ore-Weekend-urile sunt libere SALARIUL ESTE ATRACTIV.
-
GM RECRUITMENT AGENCY, se extinde și căutăm un Reprezentant de Vânzări talentat și cu experiență pentru a se alătura echipei noastre energice și inovatoare. Dacă ești pasionat de vânzări, ai un spirit antreprenorial și vrei să-ți dezvolți cariera într-un mediu competitiv și susținător, acest rol este pentru tine! Responsabilități: Dezvoltarea și întreținerea relațiilor cu clienții existenți, precum și identificarea și atragerea de noi clienți. Înțelegerea profundă a produselor serviciilor companiei și prezentarea eficientă a acestora către clienți. Negocierea contractelor și închiderea vânzărilor. Attingerea și depășirea obiectivelor de vânzări stabilite. Analiza tendințelor de piață și adaptarea strategiilor de vânzări pentru a maximiza rezultatele. Cerințe: Experiență demonstrată în vânzări, de preferință în [domeniu specific industrie]. Abilități excelente de comunicare și negociere. Capacitatea de a lucra independent și în echipă. Orientare puternică către atingerea rezultatelor și satisfacția clienților. Cunoștințe solide de utilizare a CRM-ului și a altor instrumente de vânzări. Permis de conducere valabil și disponibilitatea de a călători, dacă este necesar. Oferim: Un pachet salarial competitiv, cu un sistem de bonusuri atractiv. Oportunități de dezvoltare profesională și formare continuă. Un mediu de lucru pozitiv și susținător. Flexibilitate și autonomie în gestionarea activităților de vânzare. Cum să aplici: Trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție la contact @ gmrecruitmentagency . ro, specificând de ce ești candidatul ideal pentru acest rol. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!
-
GM RECRUITEMNT AGENCY, un lider inovator în recrutare si plasare personal Asiatic, caută un Specialist Marketing pasionat și creativ pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Dacă ești un profesionist în marketing dornic să-și pună amprenta într-o companie în plină expansiune, te vrem în echipa noastră! Responsabilități: Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing pentru promovarea produselor serviciilor companiei. Gestionarea campaniilor de marketing digital, inclusiv SEO SEM, marketing pe rețelele sociale și email marketing. Analiza tendințelor de piață și adaptarea campaniilor de marketing pentru a răspunde cerințelor clienților. Colaborarea cu alte departamente pentru a crea materiale promoționale și campanii integrate. Monitorizarea și raportarea performanței campaniilor de marketing. Gestionarea bugetului de marketing și optimizarea cheltuielilor pentru maximizarea ROI. Cerințe: Experiență relevantă în marketing, preferabil în [domeniu specific]. Abilități excelente de comunicare, atât în scris cât și verbal. Cunoștințe solide în marketing digital și utilizarea instrumentelor și platformelor relevante. Creativitate, gândire analitică și abilitatea de a lucra într-un mediu rapid și în schimbare. Studii superioare în Marketing, Comunicare sau domenii relevante. Oferim: Un mediu de lucru stimulativ și oportunități de creștere profesională. Pachet salarial competitiv. Acces la programe de formare și dezvoltare profesională. O cultură organizațională bazată pe inovație, respect și colaborare. Aplică acum! Trimite-ne CV-ul tău și o scrisoare de intenție, în care să ne povestești despre cele mai reușite campanii de marketing la care ai lucrat, la adresa contact @ gmrecruitmentagency. ro Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să te avem în echipa noastră!