Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bucuresti Tip job: Part time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Consultant de credit

    Ne marim echipa si cautam un nou coleg sau o noua colega, care sa aiba abilitatile necesare sa dezvolte o afacere la nivel regional, si care este dornic -a sa isi creasca substantial veniturile actuale! Noi te ajutam cu toate informatiile necesare pentru a iti porni propria afacere! Candidatul Ideal Studii medii Dorinta de a avea un venit suplimentar substantial pe langa serviciu pensie Experienta de lucru in domeniu vanzarilor constituie avantaj Abilitati d comunicare, relationare si dezvoltare d relatii interumane la toate nivelurile Abilitatea de a gestiona eficient timpul de lucru, de a comunica, de a prezenta clientilor oferta companiei Initiativa, dorinta d a reusi si o persoana activa, care gaseste solutii pentru a-si realiza obiectivele Descrierea postului Sa poti lucra autonom si sa intelegi importanta responsabilitatii asociate cu munca pe teren si sa te adaptezi la cerintele acestui tip de activitate Incheierea unei colaborari pe termen nedeterminat cu compania Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Promoveaza si vinde produsele companiei clientilor Administrarea, menținerea si dezvoltarea unor relații armonioase cu potentialii clienții si raspunde nevoilor clientilor Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, incheierii si executarii contractelor Disponibilitate de deplasare si flexibilitate Vei administra portofolii de credite ale clientilor cu scopul de a recupera cat mai eficient sumele restante Vei negocia telefonic cu restantierii achitarea datoriei, vei propune solutii de plata adaptate si ii vei consilia in vederea solutionarii rapide, pe cale amiabila, a situatiei restantei Vei administra in platforma interna de colectare fiecare caz, folosind metode si tehnici specifice de recuperare Identificarea și explorarea oportunităților de creștere a vânzărilor, inclusiv extinderea rețelei de distribuție și identificarea de noi piețe și segmente de clienți Beneficiile postului Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Venit lunar in functie de performanta; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe prin premii și excursii anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Dezvoltarea unei cariere in domeniul vanzarilor, in cadrul unei echipe tinere si dinamice, intr-o companie de succes; Mediu de lucru dinamic și provocator, cu o echipă dedicată și oportunități de creștere personală și profesională Te invitam sa aplici pentru pozitia d Consultant Credite sau Agent Vanzari

  • 1

    Consultant de credit

    Echipa se mareste ! Daca esti in cautarea unui loc de munca cu un mediu placut, unde toti ne implicam in egala masura, atunci locul tau este in echipa noastra. Asteptam sa ne suni! Postul de consultant in cadrul companiei noastre presupune prospectarea clientilor sub indrumarea managerului care te va ajuta sa ți duci sarcinile zilnice la bun sfârșit.Interacționăm zilnic cu clienții , aflam nevoile acestora si le oferim solutii financiare pentru rezolvarea oricarei situatii sau atingerea oricarui vis Va dorim mult succes si suntem nerabdatori sa ne cunoastem! PROGRAM PART-TIME!

  • 1

    Personal auxiliar in domeniul administrativ

    bnt GILESCU VĂLEANU & PARTENERII recrutează în vederea angajării cu jumatate de norma și pe perioadă nedeterminată personal auxiliar in domeniul administrativ. Candidatul ideal îndeplineste următoarele condiții: cunoştinţe foarte bune de operare PC (MS Office, Internet) cunoştinţe de limba engleza obligatoriu; abilităţi avansate de comunicare, relaţionare şi organizare, atenţie la detalii; capacitate de concentrare pe priorităţi; seriozitate, confidenţialitate, punctualitate; program de lucru part-time: 14:00 18:00. Responsabilități: scanare, copiere, redactare, arhivare, formatare, traducere documente; gestionarea corespondentei apelurilor telefonice; transmitere documente prin curier posta; înregistrare preluare documente la instanțe si alte autorităti; evidenta dosarelor în lucru, informări cu privire la stadiul acestora, verificarea portalului instanțelor de judecată, obtinere certificate online; diverite comenzi: publicatii, papetarie, produse protocol; rezervari, programari intalniri. Candidaţii interesaţi pot trimite CV-ul la adresa de e-mail: nicoleta.giuraarontbnt.eu

  • 8

    caut persoana pentru menaj

    persoana în vârstă, caut doamna care sa ma ajute pentru menaj contra cost

  • 5

    Angajam persoane necalificate

    Pentru obiectivul situat in aproprierea statiei de Metroul Aparatori Patriei , Sectorul 4 București Mobilitatea postului : locatie stabila Angajam persoane necalificate pentru curățenie după constructor , într-un bloc de locuințe nou construit . Plata se face saptamanal Angajam femei pentru curățenie ... geamuri de spălat etc Angajam bărbați pentru o curățenie , carat moloz etc Cerinte: -Seriozitate -Punctualitate

  • Angajare Florar decorator

    Candidatul Ideal Candidatul ideal este o persoană creativă, cu simț estetic, amabilă cu clienții. Experienta de lucru în domeniul florilor și sau al vânzării constituie un avantaj. Descrierea jobului Este o activitate creativă, într-un mediu plăcut Atribuții: - crearea buchetelor, aranjamentelor florale - menținerea expunerii estetice a mărfii - întreținerea plantelor la ghiveci și a florilor tăiate - consilierea și servirea clienților, preluarea comenzilor - încasare cash și cu cardul prin sistem de gestiune pe calculator - asigurarea curățeniei în magazin

  • 19

    Angajez ajutor montaj si confetionat timplarie pvc

    Ajutor montaj si atelier timplarie pvc,firma se afla in sector 5 Bucuresti program 8:00-17:00 salariu in functie de experienta intre 2500-4000 lei ,tel

  • 1

    Antreprenor Part -Time

    Profil căutat: - peste 25 ani - abilități de comunicare, de relaționare, de conducere - persoană cu influență solidă in cercul apropiat de cunoștințe - perseverență - dorință de schimbare și avansare rapidă - pasiune pentru munca in echipă Obiectiv propriu: dezvoltarea propriei afaceri Beneficii: - mediu dinamic, facil dezvoltării personale - sistem funcțional de formare și instruire național - domeniu de activitate: 3 domenii puse împreună pentru succesul unei afaceri puternice. - venit progresiv, in funcție de implicare și nivelul de dezvoltare, se poate ajunge de la 200 euro până la mii de euro pe lună. *Numai dacă vă este clar anunțul, atunci puteți trimite un mail care să conțină: - CV ( nr. de telefon și adresa de mail) - Motivul dezvoltării unei activități pe cont propriu și ce puncte forte considerați că aveți. Respect seriozitatea răspunsurilor, iar mailurile care nu conțin pe lângă CV și celelalte două cerințe, nu vor primi răspuns.

  • 10

    Aranjatoare haine part time

    Caut fata pentru aranjare haine pe umerase, magazin second hand, 80 lei zi, 4-5 ore.

  • 1

    Procare life Daniela S.R.L

    caut personal îngrijire bătrâni

  • 1

    Închiriere Scutere pentru Glovo Tazz Bolt Food Uz Personal

    Închiriere Scutere pentru Glovo Tazz Bolt Food Uz Personal Model: Kymco Agility 4T (4 timpi) Perioadă de Închiriere: Minim 1 săptămână Oferim flexibilitate pentru nevoile tale de livrare pe termen lung. Experiență în Curierat: 3 ani de flotă de încredere Beneficiază de experiența și profesionalismul unei echipe cu experiență în domeniul aplicatiilor de livrat Comisionare Avantajoasă în Flotă: Asigurăm o colaborare rentabilă pentru partenerii noștri de livrare. Revizii și Reparații Incluse: Interval de schimb de ulei și verificare tehnică la fiecare 2000KM pentru performanță optimă. Performanțe Delimitate: Viteze de până la 60-70 km h pentru a ajunge rapid la destinație. Asistență Rutieră + Service Propriu: Oferim asistență rutieră și service propriu pentru intervenții rapide și eficiente. Timp maxim de intervenție de 2 ore, indiferent de locație. Garantie de Rezolvare Rapidă: Situațiile problematice sunt tratate rapid. Dacă intervenția depășește 3 ore, ziua este anulată din plată și primești o zi în plus pentru recuperare. Scopul nostru este sa ne facem treaba impreuna, de obicei reparatiile in strada nu dureaza mai mult de 1-2 ore si esti inapoi pe roti. Eficiență și Flexibilitate: Scuterele noastre sunt perfecte pentru livrări în oraș, oferindu-ți flexibilitatea și viteza necesara pentru a duce sarcinile la timp.

  • Manager transport persoane și Manager transport marfa

    Bună ziua, dețin diplome pentru manager de transport persoane si pentru transport marfă. 500 lei lună, iar daca doriți sa ma ocup si de acte negociem.

  • Angajez menajera birouri urgent

    Angajez menajera birouri urgent, zona Aviatorilor, program 8 ore zi, 06.00-14.00, salariu 2079 lei+tichete masa 400 lei+abonament transport 80 lei

  • 3

    Angajam Ingrijitor Bloc , Asociatie de Proprietari , sector 5

    Asociatie de Proprietari , angajeaza ingrijitor bloc , in sectorul 5 . Blocul are 2 scari . Interviurile vor avea loc , Marti 16.04.2024 si Miercuri 17.04.2024 , incepand cu ora 08:30. Dicu Florica , Presedinte Asociatie , tel

  • 1

    Asistenta Stomatologie Part Time Bucuresti zona Vatra Luminoasa

    Cautam colega pentru postul de asistent medical stomatologie, part time ( repartizarea orelor se va discuta la interviu) Va rugam trimiteti cv pe adresa de mail : Cerinte: - studii de asistent medical finalizate; - amabilitate, empatie, orientare catre pacient si lucrul in echipa; - experienta in domeniu - minim 2 ani; - seriozitate, punctualitate; - atitudine pozitiva ; - abilitati de comunicare eficienta; - cunostinte minime de utilizare calculator; Oferim: - seriozitate; - atmosfera de lucru placuta intr-o clinica moderna ; - salariu motivant; Atribuții: - primeste si pregateste pacientul in cabinet - asista medicul stomatolog in timpul procedurilor - asigura dezinfectia si curatenia cabinetului - sterilizeaza instrumentarul Program de lucru: L-V 4 h zi sau 2 zile pe saptamana 8 h si o zi 4 h

  • 19

    Angajez operator CNC router, sector 6

    Angajez operator CNC router,productie mobilier,accept si colaborare.

  • 1

    Caut Contabila

    Caut Contabila pentru Contabilitate Primara si abilitati de Asistenta Birotica cunostinte Word, Excell, program part time, cu fara experienta. Detalii la .

  • 2

    Angajez mecanic sau ucenic auto

    Angajez mecanic sau ucenic auto pentru mentenanță și reparații ușoare la autoturisme. Ofer: Cazare (în condiții umane) Mâncare (fără diferente) Banutii (cum ne înțelegem....) Programul îl stabilim de comun acord) Dacă aveți cunoștințe de electrica constitue un avantaj și se va simții la bănuți! Acest anunț se refera strict la băieții educați și disciplinați! De preferință provincie... Mai multe informații la telefon!

  • infirmiera

    infirmiera cu experienta schimb pempars,toaletez,dau medicamentatie,ajutat sa manance ,gatit,mic menaj .4 ore pe zi Eu caut nu angajez .De luni pana vineti

  • Închiriez posturi de lucru coafor ,salon de frumusete,studio Tara ,zona mall vitan

    Închiriez post de Man gel,masaj,coafor, studio Tara ,Zizin nr 22,zona mall Vitan,part time (700 lei plus utilități)

Salvează căutarea