Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Sector 5 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Clinica stomatologica sector 5, angajam doamna, ordonata ,serioasa pentru postul de asistenta cu fara experienta, cu fara studii postliceala.Ne dorim o persoana empatica,punctuala si dornica de a invata si a se dezvolta intr-un mediu curat,placut si ordonat. Varsta cuprinsa intre 30-50 ani. Cerinte: -program full time, in ture (9-15, 15-22. , sambata de 2 ori luna, prin rotatie, doar tura de dimineata) -pregatirea materialelor necesare medicilor -dezinfectarea si sterilizarea intrumentarului -dezinfectarea cabinetului dupa fiecare pacient -curatenia zonei de lucru si a spatiilor auxiliare Salariul net intre 3000-3200 lei, in functie de implicare si dedicare. Va rugam sunati la nr.din anunt nu raspundem mesajelor!
-
Promovat
Specificații SC BAROCCA FASHION SRL angajeaza personal la calcat (interfazic si produs finit) in Calea Rahovei 266-268 , corp 5 , camera 6 A , in incinta Electromsgnetica Business Park Relatii la telefon:
-
Promovat
DESCRIERE Compania Noastră Suntem o companie de prestigiu în domeniul instalațiilor electrice, cunoscută pentru calitatea serviciilor noastre și pentru echipa noastră de profesioniști dedicată. Căutăm Un electrician calificat cu experiență, pasionat de meseria sa și gata să se alăture echipei noastre. Candidatul ideal este o persoană responsabilă, cu abilități tehnice solide și o atitudine orientată către rezolvarea problemelor. Responsabilități Instalarea, întreținerea și repararea sistemelor electrice Citirea și interpretarea planurilor și schemelor electrice Respectarea normelor de sănătate și securitate în muncă Colaborarea eficientă cu colegii și clienții Cerințe Certificat de calificare ca electrician Experiență de minim 2 ani în domeniu Cunoștințe solide despre sistemele electrice și standardele de siguranță Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient Permis de conducere categoria B (constituie un avantaj) Oferim Salariu competitiv și beneficii Oportunități de dezvoltare profesională și instruire continuă Mediu de lucru sigur și plăcut Echipă suportivă și profesionistă Aplicați acum! Trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de email sau prin intermediul whatssap la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură, Pedichiură Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei. Conditii: - Salariu fix garantat: 4.500 RON 1zi cu 1 zi SAU 9.000 RON FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi luna sau full-time; - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica,semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Responsabilitati: Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Firma de vanzari tamplarie PVC si accesorii angajeaza fata pentru birou, preluare comenzi. Programul de lucru este de luni pana vineri, orele 08:00-17:00. Locatia Str. Zetari, sector 5. Salariul este de 3000 de lei cu posibilitatea de avansare. Pentru mai multe detalii contactati nr de telefon
-
Disponibil online
Work from home,call center ,germana,italiana,japoneza,spaniola,franceza+engleza,italiana+engleza
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) din oricare oras din Romania , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA,SPANIOLA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, FRANCEZA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA ,PORTUGHEZA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris) -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE +Angajam agenti din oricare oras din Romania, se lucreaza de acasa permanent -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D,in intervalul orar 09.00-24.00 ,weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Se ofera salariu atractiv -Vouchere de vacanta in valoare de 2800 lei -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : remote, work from home, de oriunde din Romania -Asigurare medicala privata -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010@ yahoo. com.Va multumim!
-
Titularul postului are rolul de a asigura aplicarea corectă a procedurilor optometrice , de vânzare a ramelor, lentilelor oftalmice, lentilelor de contact, ochelarilor ş.a.. Activităţi principale: Efectuarea de consultaţii optometrice evaluarea acuitatii vizuale si examinarea diferitelor probleme oculare ; Întocmirea reţetelor de ochelari şi lentile de contact si trimiterea acestora către laboratoarele de specialitate; Promovarea ofertelor de rame, lentile de contact şi lentilelor oftalmice , a ochelarilor de soare si vanzarea acestora; Adaptarea lentilelor de contact; Informarea clienţilor despre modul de păstrare şi utilizare a ochelarilor şi lentilelor de contact; Identificarea nevoilor clienţilor şi formularea de recomandări competente. Sarcini şi îndatoriri specifice: Participarea la întocmirea propunerilor de comandă pentru aprovizionarea magazinului; Participa la planificarea, organizarea, controlul si evaluarea activitatii magazinului ; Transmite către Directorul general raportările (săptămânale, lunare) privind vânzările, furnizorii noi etc. Responsabilităţi ale postului: Este responsabil pentru verificarea produselor aflate în stoc şi pentru efectuarea inventarului periodic. Răspunde pentru calitatea serviciilor oferite beneficiarilor Beneficii -salariu motivant -bonusuri -bonuri de masa
-
Cerințe: - Studii minim 8 clase; - Experiența în industria alimentară constituie avantaj; - Atenție și dexteritate; - Disponibilitate pentru lucrul în 3 schimburi. Responsabilități: - Ambalează manual produsele; Introduce numărul specificat de pachete în cutii; - Sortează pe tip de produs; - Verifică tactil și vizual calitatea produsului, a ambalajului și înlătură rebuturile, produsele necorespunzatoare; - Răspunde de calitatea ambalării produsului; - Răspunde de depozitarea corectă pe paleți; - Semnalează șefului de sectie problemele de aprovizionare și de funcționare a mașinilor de ambalat; - Cunoaște documentația aplicabilă postului și desfășurarea activităților proprii, respectând toate cerințele, inclusiv cele de protecție a mediului, de igienă, securitate și sănătate în muncă, situații de urgență. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.700 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.511 RON (3.600 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună pentru 20 de zile lucrate (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Cerințe: - Studii medii: liceu sau școala profesională; - Experiența în procesul de productie în industria alimentară; - Capacitate de comunicare; - Atenție distributivă. Responsabilități: - Asigură realizarea produselor, conform rețetelor stabilite și standardelor de linie, prin operarea pe echipamente de proces, cu responsabilități în atingerea obiectivelor de calitate, siguranță și protecția mediului; - Respectă procedurile și standardele companiei; - Operează, pregătește, reglează și utilizează echipamentele de producție; - Urmărește respectarea parametrilor de proces; - Respectă standardele de calitate ale produselor. Ce oferim: - venit NET începând cu 3.840 RON*, care se compune din: - salariu net lunar începând cu 2.650 RON (3.800 RON brut) - bonus lunar pentru prezență de 300 RON net pentru 20 de zile lucrate - 15 RON net pentru fiecare zi lucrată, din momentul îndeplinirii normei de lucru; - tichete de masă 800 RON lună (40 RON zi lucrată); - primă de Crăciun 300 RON net (tichete cadou); - primă de Paște 300 RON net (tichete cadou); - primă de vacanță 477 RON net (685 RON brut); La care se adaugă: - plata orelor suplimentare, a orelor de noapte și de weekend, atunci când este cazul; - abonament la clinică privată pentru servicii medicale; - zile de concediu suplimentare, în funcție de vechime (până la 24 de zile pe an); - zile libere plătite pentru evenimente deosebite în familie; - ajutor pentru evenimente (naștere copil, deces salariat); - primă de pensionare; - primă de recomandare dacă recomanzi pe cineva pentru angajare; - produse dulci în fiecare lună, dar și de Paște și de Crăciun. *Calculul sumei nete are în vedere contribuția la asigurări sociale de 20.25%. CV-ul poate fi trimis la adresa de email sau poate fi depus la Recepție.
-
Restaurantul Osteria di Giorgio este in cautare de bucatar pe sectiunea rece. Program 2 2, locatia se afla in Bucuresti, sector 5, calea 13 Septembrie nr. 221-225 ( Prosper Mall ). Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati telefonic. Multumesc.
-
Angajam femeie de serviciu camerista pentru curatenie apartamente si spatii birouri. Programul flexibil , salariu atractiv cu posibilitate de crestere dupa prima luna. Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 12 , Sector 5, Bucuresti. ( aproape de statia de metrou Izvor)
-
Angajam Stivuitorist in Clinceni Se ofera: Salariu fix + bonus lunar, tichete de masa si transport din zona Unirii. Program de lucru: luni-vineri, 08:00- 16:00, cu posibilitatea de a se lucra ore suplimentare sambata.
-
Disponibil online
Call center japoneza,portugheza,franceza-italiana-span-germ+engleza obligatorie,work from home,RO
Dacă locuiți în ORICARE oraș din România și doriți să lucrați de acasă, verificați condițiile de mai jos: Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) , cunoscatori limba JAPONEZA+ENGLEZA, PORTUGHEZA+ENGLEZA, GERMANA+ENGLEZA, ITALIANA+ENGLEZA , FRANCEZA+ENGLEZA, POLONEZA+ENGLEZA, SPANIOLA+ENGLEZA, nivel cunostine minim B2( ATENTIE : cunoasterea limbii engleze la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) . -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la transportul public și la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză si italiana cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Angajez frizer frizerita si coafeza pentru salon situat in sect 5. Vad foarte bun. Relatii la tel
-
Angajez frizerita,coafeza ,pentru saloan situate in sect 5,de 17 ani deschisi,vad foarte bun,clientela stabila si sigura.castiguri substantiale Relatii la tel
-
studii finalizate - cunostinte excelente de limba romana si de limba engleza (scris si vorbit); permis conducere categoria B ( reprezinta avantaj) Experienta in relatiile directe cu clientii (callcenter sau si vanzari); -Studii superioare cu diploma d absolvire sau in curs; -Cunostinte d limba engleza, minim nivel mediu; -Cunostinte solide d operare MS Office (Excel, utilizare formule, grafice, etc.); -Abilitati d navigare pe internet, d culegere si centralizare a informatiilor; facturare ( SMARTBILL) pontaje plati interbancare protocol cunostinte operare in Word, Outlook, Excel, Power Point, navigare Internet; experienta in activitati de secretariat constituie un avantaj; spirit de echipa; entuziasm si atitudine pozitiva; capacitatea de a lucra atat individual cat si in echipa. Descrierea jobului Preluarea si transmiterea mesajelor telefonice, a corespondentei, asigurarea protocolului pentru intalnirile managementului companiei; Informarea angajatilor cu privire la eventualele mesaje telefonice preluate; Redactarea de documene conform solicitărilor ; Traduceri a textelor in limba Engleza. Administr az si d zvolt m g zinul onlin , r l ti cu cli ntii, furnizorii si p rt n rii; Complet z si ctu liz z sortim ntul d produse, pr turil , sp cific tiile si c r cteristicil ac stora; Verific p riodic of rt l furnizorilor, ctu lizeaza c t logul d produs si listel g n rale d preturi; Administr za si coordon aza relatia cu partenerii de webdesign, online marketing, hosting, etc. Inregistrarea de documente, xerox copii, stampilarea, scanarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei, repartizarea documentelor in companie; Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; Transmiterea documentelor prin posta, fax, e-mail; preluarea predarea corespondentei. Asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei; Gestionarea relatiei cu diversi furnizori de servicii. Alte activități de secretariat dispuse de managementul companiei.
-
-
Restaurant Ruse este un concept tradițional românesc și aducem o noua imagine ideii de Grill și mâncare gătită, printr-un concept curat și premium. Dacă sunteți gata să vă alăturați unei echipe de profesioniști dedicați, vă încurajăm să aplicați. Cerințe: Cunoștințe - Bucătărie Abilități de comunicare și lucrul în echipă Respectarea normelor de igienă și siguranță alimentară; Orientare către calitate și atenție la detalii. Responsabilități: Gătirea si prepararea mâncării in Bucătărie; Menținerea echipamentelor și ustensilelor de lucru în stare bună; Respectarea regulilor de igienă și siguranță alimentară; Lucrul în echipă pentru a asigura fluxul eficient de producție. Oferim: Mediu de lucru profesional și curat Echipă dedicată și prietenoasa; Pachet salarial atractiv in functie de experienta si realizări plus bonusuri in funcție de vânzare; Pachet de carne săptămânal. Dacă îndepliniți cerințele și sunteți gata să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne contactați la numărul : (
-
Angajam agenti de securitate pentru Bucuresti, si tehnician sisteme de securitate cu permis categoria B, conditii avantajoase. tel:
-
-
Angajez sofer cu experienta categoriile C+E ,pentru transport deseuri industriale pe groapa de gunoi ,card tahograf ,program L-V,mai multe detalii la telefon.
-
Angajam manager parc dezmembrari . Fisa postului: -identificare piese auto -inventar magazie -publicat anunturi piese -vanzare Nu este neaparat nevoie de experienta. Salariul in functie de experienta ,plus bonus din vanzari.
-
Angajam mecanic sau ucenic mecanic cu dorinta de a invata. Salariu este intre 2500 si 4000 lei si se stabileste dupa cunostintele in domeniu si viteza de lucru