Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Caras-severin

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez coordonator transport mărfuri generale. Condiții: Limba Engleză,scris vorbit citit -Certificat de competență profesională pentru transportul rutier de marfă. Program flexibil de la domiciliu. Mai multe relații la telefon. +40745837282

  • Rog si ofer seriozitate

  • Caut zidari si dulgheri seriosi si cu experienta. Ofer salariul atractiv săptămânal

  • Căutăm MĂCELARI CU EXPERIENŢĂ în domeniu, interesaţi de a lucra în Germania pe termen lung! NU PERCEPEM NICIUN FEL DE COMISION sau TAXE DE MEDIERE! Beneficii garantate: - NU este necesară limba germană - contract de muncă legal încheiat DIRECT cu angajatorul german pe termen nelimitat - salariu pornind de la 1600 Euro NET/lună - cazare asigurată - drepturi sociale depline în Germania Cei care deţin EXPERIENŢĂ în domeniu şi sunt interesaţi pentru acest job, ne pot contacta cu încredere la unul din nr de telefon: 0747 021 317 sau 0754 059 286

  • Angajam soferi profesionisti pt.Germania-Benelux tel.0722572942

  • Angajam soferi profesionisti pt.comunitate tel.0722572942

  • In primul rand ne vom dedica întrucât să nu aveți plângeri ,ne adaptăm in orice domenii și ne vom strădui să ne descurcam cat mai bine Va mulțumesc

  • CAUTAM COLABORATORI Candidatul ideal: • Studii-minim BAC; • Cunostinte medii de utilizare PC; • Perseverent, bune abilitati de comunicare, negociere; • Spirit de initiativa si capacitate de a relationa cu diverse tipologii de oameni; Daca poti lucra 8 ore la jobul tau, poti lucra o ora si la visul tau! Daca vrei sa vezi despre ce vis vorbesc cauta-ma.

  • Caut de lucru in localitatea reșița sau caransebes sau bocsa

  • Responsabilitati - urmareste si verifica corectitudinea intocmirii actelor contabile de la punctele de lucru vizitate - verifica respectarea dispozitiilor legale si a procedurilor de lucru privind gestionarea marfurilor si evidenta operativa a acestora - efectueaza inventarierea partiala si totala a gestiunilor conform dispozitiilor legale si a procedurilor de inventariere adoptate de catre societate; valorificare inventare gestiuni controlate - efectueaza inventarierea patrimoniului societatii conform dispozitiilor legale Zonele alocate: Timis, Caras Severin, Cerinte - studii medii/superioare - experienta ca revizor de gestiuni reprezinta un avantaj - cunostinte in programul ASIS reprezinta un avantaj - abilitati de a lucra cu oamenii, rezistenta la stres - excelente capacitati de comunicare verbale si in scris - capacitate de analiza si sinteza, rigurozitate si dinamism - cunostinte pachet MS OFFICE, bune cunostinte de Excel (functii, generare de rapoarte etc) - disponibilitate de a calatori in zonele alocate - atentie la detalii; - seriozitate şi responsabilitate; - capacitate de planificare şi prioritizare; - atenţie distributivă; - adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. - permis categoria B( vechime minim 1 an) Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta si in cadrul interviului.

  • Descriere job/ responsabilitati: Realizarea şi implementarea planului de achiziţii pregătit împreună cu superiorul ierarhic , avand urmatoarele responsabilitati: -Negocierea contractelor cu furnizorii, conform limitelor de competenta atribuite; -Dezvoltarea portofoliului de furnizori din sfera departamentului; -Urmarirea realizarii obiectivelor stabilite la nivelul departamentului; -Monitorizarea pietei si studiul concurentei; -Prelucrarea in sistem a comenzilor; -Optimizarea stocurilor in retea; - Suport pentru echipa de vanzari Cerinte job: -Educatie: studii superioare, de preferinta economice; -Cunoasterea legislatiei in domeniu; -Experienta in achizitii/logistica; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. -Capacitate de analiza si sinteza a datelor. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului. Asteptam cu interes CV-ul dvs.:ramona.belea@termoconstruct;com sau

  • Cerințe: . Studii medii • Putere de concentrare, capacitate de a lucra în condiții de stres. • Amabilitate şi capacitate bună de relaţionare. • Iniţiativă. • Orientat spre obținerea de rezultate. • Persoana organizată, atentă la detalii. • Experiența în domeniu constituie avantaj. • Cunoştinţe de operare calculator. • Capacitate de analiză și sinteză. • Disponibilitate pentru munca în echipă. Descrierea jobului: • Vinde produsele către clienţi şi încasează contravaloarea acestora conform procedurilor companiei. • Are grijă de aspectul magazinului şi întreţine curăţenia în magazin. • Recepţionează mărfurile conform facturilor/avizelor şi sesizează diferenţele constatate. • Aranjează produsele pe rafturi. • Etichetează cu preţuri produsele din magazin. • Verifică periodic stocurile din magazin şi răspunde pentru buna lor gestionare. Beneficii: • Salariu atractiv • Condiții foarte bune de lucru • Posibilitatea de a lucra alături de un colectiv dinamic și profesionist • Loc de muncă stabil CV-urile se pot trimite pe E-mail:

  • Descriere job/ responsabilitati: Asigurare managementului resurselor umane din societate , avand urmatoarele responsabilitati: - Introducerea evidentei pontajelor, a certificatelor medicale, a concediilor de odihna; si a celor fara plata in sistemul de salarizare; - Recrutare si selectie personal; - Intocmire CIM si fisa post; - Intocmire acte aditionale personal; - Generarea si transmiterea fisierului Revisal; - Actualizează la zi registrul de evidenta a salariaților si il transmite in timpul legal catre ITM; - Intocmeste statele de plata si fluturasii de salariu; - Gestionarea popririlor; - Intocmirea diverselor rapoarte specific; - Intocmire statistica ; - Gestionarea dosarelor de personal; - Comanda tichete de masa; -Depunere dosare recuperare sume Casa de Sanatate; -Completarea certificatelor medicale; -Intocmirea adeverintelor de vechime, somaj, adeverinta stagiu cotizare; -Intocmire decizii de suspendare ; -Intocmire avertismente scrise, convocari cercetari disciplinare si decizii de sanctionare; - Răspunde de efectuarea procesului de cercetare disciplinară a salariaților atunci cand sunt astfel de cazuri semnalate și se asigură de respectarea termenelor și condițiilor prevăzute de legislația în vigoare (întocmire decizii de suspendare, convocarea salariatului, efectuarea cercetării disciplinare, aplicarea sancțiunilor, întocmirea deciziei de sancționare, etc.); - Întocmește adeverințe de salariat/ de vechime/medic de familie; - Menține legătura cu serviciul de medicina muncii; - Responsabilitati SSM; - Întocmește planificarea concediilor. Cerinte job: -Educatie: studii superioare; -Experienta :experienta pe un post similar ; -Cunostinte operare PC : Microsoft Office (word, excell, power point, outlook); -Limba engleza - un nivel mediu (intelegere, vorbire, scriere) constituie un avantaj; -Atestat Inspector Resurse Umane- constituie un avantaj; -Cunoștințe avansate de legislație a muncii. Competente personale: -Abilitati excelente de comunicare; -Persoana organizata si proactiva; -Atentie la detalii; -Seriozitate şi responsabilitate; -Capacitate de planificare şi prioritizare; -Atenţie distributivă; -Lucru in echipa; -Adaptabilitate la un mediu de lucru dynamic. Beneficii Oferite: Se ofera pachet salarial motivant si posibilitate de dezvoltare profesionala intr-un mediu de lucru tanar si placut. Aceste aspecte se vor discuta in cadrul interviului

  • Caut să îngrijesc bătrâni în Reșița, România. Tel. 0720153242, 0749555027

  • Caut de lucru sa îngrijesc persoane in varsta la domiciliu in Resita, Romania. Tel. 0720 948 032

  • Caut să ingrijesc bătrâni la domiciliu in Resita, România. Tel.0743166597

  • Caut loc de munca in Reșița

  • Candidatul ideal Te asteptam in echipa noastra daca: Detii abilitati de comunicare , convingere si negociere, relationare si iti place lucru in echipa. Esrti organizat , ambitios , perseverent. Ai spirit de observatie si initiativa, esti dinamic, esti o persoana eficienta. Vrei sa inveti lucruri noi intr o maniera accesibila. Esti motivat de castiguri suplimentare. Cerinte: Studii medii/superioare. Experienta in vanzari directe credite, asigurari sau telecom constituie un avantaj.. Cunostinte de operare PC (Microsoft Office). Descrierea jobului Identifici noi oportunitati de vanzare si atragi clienti noi prin vanzarea de servicii. Acorzi consiliere si sprijin clientului in alegerea celei mai potrivite solutii de creditare din portofoliul de produse de creditare al companiei. Gestionarea portofoliului de clienti existenti al companiei. Prezinti produsele de creditare. Te implici direct in campaniile de marketing desfasurate. Raportezi corect , complet si la timp activitatile desfasurate superiorului tau direct. Beneficii Un venit compus din salariu fix plus comisioane in functie de volumul realizat. Training si programe de dezvoltare continua. Plan de cariera motivant.

  • Castiguri garantante. Convingeți-vă singuri. clic pe link: https://oaqmoney.xyz/141565161757172/

  • Descriere Locuri de muncaCandidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Salveaza cautarea