Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Transport marfa, mobila, diverse sau caut colaborare cu firme. Se ofera factura

  • Descriere companie cu actionariat german si peste 15 ani de experienta in transporturi din sibiu, angajeaza soferi cu experienta, categoriile c+e. cerinte:  _ detinator permis categoriile c + e _ atestat marfa si card tahograf _ aviz medical / aviz psihologic _ cazier judiciar / cazier auto ce oferim: _ salariu de start pentru soferi cu experienta pe comunitate, 65 euro / zi, plus salariu pe tara _ se ofera ACT ADITIONAL pentru diurna _ se lucreaza 6 saptamani pe comunitate cu 2 saptamani acasa, platite conform legii _ camioanele pe care se lucreaza sunt modernela fiecare plecare in cursa se acorda un avans din diurna, de asemenea si in perioada deplasarii se acorda un avans saptamanal _ transportul la si de la camion este asigurat de companie alte infromatii: _ plata salariala la timp _ se respecta timpii de condus si de odihna _ instruire profesionala de initiere  _mediu de lucru placut si prietenos, echipa tanara _ se deconteaza transportul pentru interviu pe baza de bon fiscal _ in perioada sarbatorilor de iarna nu se lucreaza pentru informatii suplimentare va rog sa ne contactati !

  • Societate comerciala SC SPERA SH IMPEX SRL angajam lucrator comercial pentru punctul de lucru din Dej. Rugam seriozitate.

  • Esti clujean si-ti cauti job? Vrei sa ajungi sa castigi 1000 de euro pe luna ?Esti dispus sa muncesti pentru asta ?Esti dispus sa inveti ? Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus contacteaza-ne : Fast Fire Protection firma specializata in prevenirea incendiilor

  • Doamna serioasa, muncitoare si cu experienta, ofer servicii de curatenie la domiciliu in Cluj-Napoca. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contacta la numarul de telefon din anunt.

  • Catalink Enterprises SRL firma de management si consultanta in domeniul furnizarii fortei de munca, prin departamentul de recrutare ( Catalink Recruitment ), cauta persoane interesate in obtinerea unui loc de munca in Marea Britanie, in domeniul ingrijirii la domiciliu ( batrani sau persoane cu dizabilitati ) Nu este necesara experienta, dar daca ati ingrijit vreodata o ruda sau un prieten este un plus pentru CV-ul dumneavoastra. Este necesara cunoasterea limbii engleze la nivel de incepator !!! Salariile sunt atractive si incep de la 1500 de lire sterline pe luna si pot ajunge si la 2000 de lire sterline pe luna. Sumele reprezinta salariul net (dupa taxe si impozite ). 1500 lire sterline = 1780 euro = 8500 ron (pe luna) , Avind in vedere ca acest loc de munca in Marea Britanie vine la pachet cu cazarea la domiciliul clientului si mesele zilnice asigurate tot de acesta, toata suma castigata poate fi economisita. Veti beneficia de training in Marea Britanie care va fi asigurat de firma pentru care veti lucra. Training-ul va dura trei zile, iar pe durata acestuia, se asigura cazarea si micul dejun. Pe toata perioada contractului in Marea Britanie veti beneficia de asigurare medicala. . Nu se percepe nici un fel de comision, dar, aplicantul va trebui sa suporte toate costurile de transport (bilet de avion, tren si autobuz ) pana la locatia unde va avea loc training-ul in Marea Britanie. Oferim consultanta pentru cumpararea acestora online de catre dumneavostra. Toti cei interesati sunt rugati sa ne contacteze, telefonic , prin sms, sau prin mesaj pe Publi 24 Multumim.

  • Responsabilitati - asigura activitatea depozitului zonal (experienta in domeniul anvelopelor si/sau a materialelor de constructii pentru amenajari interioare reprezinta un avantaj); - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - participa la inventarul scriptic sau faptic; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita; Cerinte - seriozitate; - corectitudine; - disponibilitate pentru a invata modul de lucru si a efectua atributiile postului; - harnicie. Detalii la tel 0734995471

  • Reprezentant vanzari mat pt constructii si amenajari Descrierea jobului - prezinta si promoveaza produsele companiei prin contactarea clientilor actuali si atragerea de noi parteneri; - vinde produsele companiei catre revanzatori si clienti finali; - incaseaza facturile emise la termenele stabilite; - raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari in zona alocata; - raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii; - actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi; - foloseste eficient resursele companiei; Candidatul ideal - experienta in vanzarile de anvelope; - studii medii; - abilitati de comunicare si relationare; - abilitati de planificare si organizare; - abilitati de negociere; - orientare catre client si rezultate; - capacitate de lucru in echipa; - experienta in dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu clientii; - permis de conducere categoria B; - disponibilitate de deplasare.

  • Responsabilitati: - asigura activitatea depozitului zonal participand la activitatile de descarcare, depozitare, pregatire comenzi marfa; - asigura fluxul de intrari-iesiri marfa conform regulilor interne; - asigura mentinerea produselor aflate in gestiune intr-o ordine bine definita Detalii la tel 0734995471

  • Descriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de Asistent Manager. Responsabilitati Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator Preluarea apelurilor telefonice Consilierea telefonică a clienţilor Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare Ce cautam la tine ? Studii superioare Dinamism şi spontaneitate Abilităţi de comunicare şi relaţionare Abilităţi de coordonare şi munca în echipă Cunoştinţe operare calculator Prezenţă agreabilă, spontaneitate Cunoaşterea unei limbi străine -engleză şi/ sau franceză Disponibilitate de deplasare pe teren pentru prezentare de oferte către client Experienţa într-o poziţie similară constituie avantaj

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • un Training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • escriere job Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Oferim un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată, instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar, posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business, libertatea de a-ți stabili programul săptămânal, un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei, asistență juridică și financiară permanentă. Responsabilitati Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor Să ajuți la actualizarea bazei de date Să oferi consultanță și suport clienților Să fii dedicat echipei Ce cautam la tine ? Pasiune pentru relațiile inter-umane Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor Experință prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes

  • Ofer meditații la limba engleza, pentru copii ( 4-10 ani). 40lei/ora Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactați la numărul 0757209232.

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: Studii superioare (finalizate sau in curs) ; Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; Iniţiativă, atenţie la detalii Dorinta de dezvoltare si de evolutie in cariera; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj); Descrierea jobului Responsabilitati: Reprezinta interfata dintre client si companie; Dezvoltarea si conducerea catre o relatie de baza cu clienti profitabili; Fidelizarea clientului Realizarea de rapoarte saptaminale de activitate referitoare la fiecare client in parte si sa progreseze in atingerea obiectivelor propuse; Intelege nevoia clientului si stabileste agenda, personalizat pentru fiecare client in parte; Aduna toate datele necesare si intocmeste ofertele catre client; Identifica noi oportunitati de afaceri pentru firma, tinind cont de potentialul clientului; Promoveaza serviciile si imaginea companiei prin calitate si creativitate; Asigura o buna comunicare cu toate departamentele firmei in vederea satisfacerii la nivel inalt a necesitatilor clientilor; Ce îţi oferim ? Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei ; Oportunitatea de a face parte dintr- o echipa tanara si ambitioasa aflata intr- o continua expansiune. Pachet salarial motivant; Telefon mobil, laptop ; Training şi cursuri de specialitate gratuite ; Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Partener direct ENEL cauta colaboratori pentru parteneriate locale - agenti cu experienta in vanzari ale produselor Enel Romania. Ne adresam atat agentilor de vânzări D2D(cu sau fara experienta), cat si Team Leader (cu experienta) care au deja o echipa formata. Oferim: -Praguri salariale fixe + grile de comisionare progresive cu bonusuri lunare pt contractele incheiate. -Contract de munca pe perioada nedeterminata, program de lucru flexibil. -Oportunitatea de a lucra intr-un domeniu nou, de viitor si foarte bine platit. Lasa-ne un CV si te vom contacta in cel mai scurt timp! sau suna la numarul 0746948676 pentru a afla mai multe informatii.

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Vă rugăm să trimiteți un CV la adresa: Pentru mai multe informații, sunați la numărul de telefon 0754229911

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară . Te potrivești cerințelor postului pentru că : - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții-pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora-, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara . Te potrivesti cerintelor postului pentru ca : - ai studii superioare in curs sau finalizate; - cunosti limba engleza la nivel conversational - ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat - ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare - comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei; - comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei; - desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung - activitati de promovare a ofertelor in mediul online - pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata; Beneficii: - castiguri motivante, progresive - mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica - contexte de dezvoltare personala si profesionala

  • Infomunca recrutează un electromecanic auto pentru un service auto din Cluj-Napoca. Service-ul auto are proiecte atât pentru partea de mecanică cât și pentru partea de diagnoză și electrică, având o gamă largă de servicii pentru toate mărcile de autoturisme, precum și în cazul vehiculelor autoutilitare. Atribuții: • să planifice, organizeze și să raporteze activitățile de întreținere a instalațiilor electrice • să realizeze inspecția pentru întreținerea instalațiilor și echipamentelor electrice • să realizeze asamblarea, dezasamblarea utilajelor și depistarea defecțiunilor • să realizeze desenele de execuție, citirea și întreținerea schițelor tehnice • să realizeze executarea prelucrărilor mecanice generale • să realizeze exploatarea și întreținerea mașinilor • să realizeze a întocmirea rapoartelor de reparații • să realizeze efectuarea masurătorilor mecanice de precizie • să mențină stocul de materiale si SDV-uri; Cerinte - experiență minim un an ca și electromecanic auto - diplomă de calificare/licență Pachet salarial: - salariu negociabil - bonuri de masă Program: L-V 08:00 - 17:00

  • Salveaza cautarea