Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Cluj doar cu poze

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Candidatul ideal Companie cu renume pe piața din România în domeniul vânzări servicii, angajează Secretară. Te potrivești cerințelor postului pentru că: - ai studii superioare în curs sau finalizate; - cunoști limba engleză la nivel conversațional; - ai competențe de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date); - ești o persoană responsabilă, proactivă, dedicată și orientată spre rezultat; - ai abilități foarte bune de organizare, planificare, prioritizare; - comunicarea este unul din punctele tale forte, îți place munca în echipă și interacțiunea cu oamenii. Descrierea jobului - pregătirea activă a ofertelor pentru potențialii clienți și procesarea documentelor relevante pentru desfășurarea activităților din cadrul firmei; - comunicarea deschisă atât cu clienții, pentru identificarea și satisfacerea nevoilor acestora, cât și cu celelalte departamente ale companiei; - desfășurarea activităților birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente); - participarea la inițierea și menținerea relațiilor cu clienții pe termen lung; - activități de promovare a ofertelor în mediul online; - prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Beneficii: - câștiguri motivante, progresive; - mediu de lucru plăcut, echipa tânără, dinamică; - contexte de dezvoltare personală și profesională. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 1

    Candidatul ideal • Studii superioare; • Dinamism şi spontaneitate; • Abilităţi de comunicare şi relaţionare; • Abilităţi de coordonare şi muncă în echipă; • Cunoştinţe de operare calculator; • Prezenţă agreabilă, spontaneitate; • Cunoaşterea unei limbi străine - engleză şi/ sau franceză, constituie un avantaj; • Disponibilitate de deplasare în teren pentru prezentare de oferte către client; • Experienţa într-o poziţie similară constituie un avantaj. Descrierea jobului • Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator; • Preluarea apelurilor telefonice; • Consilierea telefonică a clienţilor; • Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei; • Vizionarea/prezentarea de oferte pe teren la solicitarea clienţilor; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe. Condiţii minime: • Studii superioare (finalizate sau în curs); • Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; • Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, organizat; • Iniţiativă, atenţie la detalii; • Dorința de dezvoltare și de evoluție în carieră; • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; • Persoană organizată, dinamică, loială, cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; • Cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie un avantaj); Descrierea jobului Responsabilități: • Dezvoltarea și conducerea către o relație de bază cu clienți profitabili; • Fidelizarea clientului; • Realizarea de rapoarte săptămânale de activitate referitoare la fiecare client în parte și progresul în atingerea obiectivelor propuse; • Înțelegerea nevoilor clientului și stabilirea agendei, în funcție de fiecare client în parte; • Strângerea datelor necesare și întocmirea ofertelor pentru client; • Identificarea noilor oportunități de afaceri pentru firmă, ținând cont de potențialul clientului; • Promovarea creativă a serviciilor și a imaginii companiei; • Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor pe teren în legătură cu ofertele imobiliare; • Asigurarea unei bune comunicări cu toate departamentele firmei în vederea satisfacerii la nivel înalt a necesităților clienților. Ce îţi oferim ? • Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și ambițioasă aflată într-o continuă expansiune; • Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei; • Pachet salarial motivant; • Telefon mobil, laptop; • Training şi cursuri de specialitate gratuite. Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Noi te vrem în echipa noastră!

  • Candidatul ideal • Studii superioare juridice finalizate; • Gândire analitică, integritate şi atenţie la detalii; • Abilităţi de relaţionare interpersonală şi de comunicare; • Proactivitate, implicare, pasiune pentru carieră; • Abilităţi dezvoltate de planificare şi organizare; • Cunoştinţe de operare PC (pachetul MsOffice, Excel); • Experiența în domeniu, minim 6 luni. Descrierea jobului • Asistă angajații în cadrul proceselor de angajare, verifică dosare de angajare şi întocmeşte contracte de muncă; • Analizează toate documentele companiei pentru a asigura respectarea prevederilor legale şi oferă consultanţă juridică clienţilor companiei; • Actualizează permanent informaţiile referitoare la noile modificări de legislaţie de interes comercial; • Consiliază managementul cu privire la corectitudinea procedurilor şi a strategiei elaborate, din punct de vedere legal; • Comunică cu instituțiile publice: Registrul Comerţului, Camera de Comerţ, Camera de Muncă şi celelalte organisme de reglementare; • Colaborează cu departamentele interne ale companiei în vederea implementării procedurilor de lucru; • Menţine relaţia cu reprezentanţii Inspectoratului teritorial de muncă; • Raportează orice modificare apărută în Monitorul Oficial cu privire la aspecte relevante activității. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 3

    Descriere loc de muncă Ne mărim echipa! Ești pasionat de domeniul resurselor umane? Iți punem la dispoziție o oportunitate de carieră. Ce căutam? - oameni curajoși care își pun în joc creativitatea și îndrăznesc să încerce; - persoane cu abilități excelente de comunicare (înțelegere a mesajului și transmitere); - persoane orientate către obiectiv, care găsesc soluții în orice situație; - atitudine pozitivă, responsabilitate; - dorință de dezvoltare și muncă susținută. Ce ar trebui sa faci? - derularea proceselor de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor disponibile; - suport în integrarea în noile echipe pentru debutanți; - mentorarea și asigurarea retenției noilor angajați; - participarea la îmbunătățirea și implementarea strategiilor de identificare de candidați. Ce oferim? - oportunitatea de a profesa într-un domeniu de viitor; - posibilitatea de a te dezvolta și a evolua constant;

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • Candidatul ideal Căutăm persoane cu spirit antreprenorial puternic, care pot și vor să facă față cu responsabilitate provocărilor pieței libere! Recrutăm în domeniul dinamic al imobiliarelor pe cei care vor să câștige direct proporțional cu munca depusă. Ce căutăm la tine? • Pasiune pentru relațiile inter-umane; • Dorința de a lucra în domeniul vânzărilor; • Experința prealabilă în domeniul vânzărilor reprezintă un avantaj; • Abilități de comunicare excelente și disponibilitatea de a-ți mări propriul business; • O etică a muncii puternică și dorința de a avea succes. Descrierea jobului Responsabilități • Să identifici nevoile clienților și să le propui cel mai bun produs conform nevoilor lor; • Să ajuți la actualizarea bazei de date; • Să oferi consultanță și suport clienților; • Să fii dedicat echipei. Ce îți oferim? • Un mediu de lucru plăcut, cu o echipă variată; • Instrumentele necesare pentru eficientizarea activității de consilier imobiliar; • Posibilitatea de a crește și de a-ți dezvolta abilitățile în propriul tău business; • Libertatea de a-ți stabili programul săptămânal; • Un training gratuit de o săptămână, timp în care vei colabora cu un broker cu experiență, precum și cu departamentele companiei; • Asistență juridică și financiară permanentă. Crezi că descrierea ţi se potriveşte? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Abia așteptăm să te cunoaștem!

  • 2

    Sigma Confort Grup angajeaza montator/manipulant mobila cu permis de conducere cat B, pentru montajul mobilei la domiciliul clientului. Se ofera: * pachet salarial fix + bonus * mediu de munca prietenos si dinamic

  • Angajam 2 mecanici excavator si buldoexcavator, orasul Turda, jud. Cluj. Va rugam trimiteti CV pe email: adrianb at mtstroy.eu

  • Șofer profesionist BCDE atestat mărfuri gen.caut loc de muncă în regim exp import pe relația cj Ro ES RO singur pe camion fără schimburi de camioane. De preferință angajator în Cj sau Turda.cer și ofer maximă seriozitate.

  • Angajam bucatar la Hotel Delaf*** din Cluj-Napoca Salariu negociabil Pentru orice detalii sunati la

  • 20

    Angajam personal cu varste intre 18 si 55 de ani barbati sau cupluri, pentru munca in strainatate. Activitatea se desfasoara la fermele de pasari din Germania.Atributii ingrijit de pui, curatenie in boxe , adunat ou ) Va oferim contract de la 2 la 6 luni,salariul 1600 euro +posibilitatea de a face ore suplimentare platite cu150 %, cazarea si masa sunt asigurate de catre angajator. Informatii suplimentare la 0738268934, 0728513959 sau 0742657896 de luni pana vineri intre orele 08:30 - 16:10

  • 1

    Gap Personnel angajeaza MACELARI VITA (Transatori, fasonatori, dezosatori) pentru un abator din Anglia. INCEPERE IMEDIATA ✔️Oferim pana la £16,42 brut/ ora in functie de experienta si indemanare ✔️bonus la sosire £320 ✔️bonus dupa primele 12 saptamani lucrate £640 ✔️macelarii buni castiga in medie £650/saptamana pe langa bonus ✔️CONTRACT PERMANENT dupa 6 luni ✔️SUPORT CAZARE; ✔️ PRELUARE GRATUITA de la aeroport , in momentul sosirii, pana la locatia de cazare . ✔️Suport in deschiderea unui cont bancar cat si in obtinerea; NINO ( National Insurance Number ) ✔️Se garanteaza cel putin 40 de ore de munca / saptamana + posibilitatea orelor suplimentare Se cer : ✅Experienta relevanta in domeniu ( transare si/sau fasonare/dezosare in fabrici , carmangerii , abatoare ) ✅Seriozitate si posibilitatea de incepere cat mai rapida a muncii ❌NU ESTE NECESARA CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE ! ❌NU SE PERCEP TAXE SAU COMISIOANE ! ❗️❗️❗️Pentru a aplica la acest job , va rugam lasati mesaj privat mentionand postul pentru care aplicati , urmat sau numele complet si numar de telefon, sau ne puteti contacta direct la nr. de tel 0770 730 119 0771 151 155 0771 151 168 0771 442 976 sau e-mail.

  • Gap-Personnel în parteneriat cu Holmleigh Care Center recruteaza infirmieri/îngrijitori in Gloucester, Anglia cu contract permanent din prima zi, incepere imediata. Detalii: Sprijinul / ajutorul dvs va fi acordat persoanelor de toate vârstele cu: Dizabilitati fizice parțiale / complete Tulburari mintale (depresie, stres, anxietate etc) Tulburări de comportament, Probleme de acomodare/invatare.. Ore de Lucru : pana 60 de ore/saptamana, Ture flexibile în funcție de disponibilitatea dvs 07:00 - 15:00 15:00 - 22:00 22:00 - 07:00. OFERIM: • SALARIZARE Intre £400-£600/saptamana in functie de numarul de ore lucrate si de bonusuri. • Transport gratuit (Romania-Anglia) • Preluare gratuita de la aeroport/Autogara • Toate costurile pentru scolarizare/ training sunt suportate de catre angajator • Oportunitati de avansare pe plan profesional, mai multe detalii veti primii la interviu. (sunt 9 praguri profesionale cu crestere salariala in functie de pragul profesional atins - posibilitate mare de avansare profesionala rapida inntr-un mediu de lucru international) Cerințe : Limba engleza la nivel conversațional Experienta nu este necesara Atitudine pozitiva Responsabilitate / supraveghere Flexibilitate / atenție sporita Varsta minima 18 ani Acest loc de munca este atat pentru candidatii care pleaca din Romania, cat si pentru cei care sunt deja acolo. (transportul fiind gratuit indiferent de locatia de plecare) Acte, proceduri si documente necesare CV (Europass de preferat) la Mini-interviu telefonic in limba engleza cu reprezentantul Gap Personnel. Candidații admisi dupa mini-interviul in limba engleza vor avea un interviu prin Skype/telefon cu managerii de la Holmleigh Care, urmat de completarea pachetului de inregistrare format din : contractul de mediere, formularul de inregistrare, consimtamantul GDPR, acordul parental in cazul in care exista minori in intretinere, oferta de munca, cazierul judiciar, adeverinta medicala, buletin/pasaport, formulare emise de catre centrul Holmleigh Care). Mobil:0771 151 155 Fix: 0364 730 216 Facebook Gap Personnel Romania gap-personnel.ro

  • Se lucreaza in echipe si individual, mediu de lucru curat. Posibilitate de ore suplimentare. OFERIM: • SALARIZARE Intre £400-£650/saptamana in functie de numarul de ore lucrate; • Oportunitati de avansare; • Contract permanent dupa primele 6 luni. Mai oferim si: -Asistenta pentru transport din Romania si din Marea Britanie; -Asistenta in gasirea unel locuinte in apropiere de fabrica (0.5-3 mile distanta); -Contract de munca legal; -Ajutor in deschiderea contului bancar; -Programare si asistenta National Insurance Number. Cerințe: Experienta minima de un an; Varsta minima 18 ani. Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. GDPR Prin aplicarea pentru locul de munca enuntat mai sus si furnizarea datelor dumneavoastra personale, sunteti de acord cu procesarea datelor dumneavoastra in scopul angajarii sub politica noastra de confidentialitate si va exprimati in mod expres si neechivoc acordul privind libera circulatie a datelor dumneavoastra cu caracter personal. Prezentul consimtamant GDPR este valabil pe intreaga perioada de recrutare, selectie si angajare. Pentru orice informatii legate de prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, precum si pentru exercitarea drepturilor exercitate mai sus, va puteti adresa noua, la numerele de telefon enuntate mai sus. Mobil: +40 771 151 155, 0771 442 976; 0771 151 168; 0770 730 119 CV la: Facebook Gap Personnel Romania gap-personnel.ro

  • GAP PERSONNEL angajeaza in domeniul laminatori GRP laminatori vehicule comerciale. Incepere imediata. Experienta anterioara este necesara. Cerinte: Experienta minim 1 an in domeniu. Ce va oferim: · Salariu competitiv (cuprins intre £360-£550 / saptamana) · Plata saptamanala · Incepere imediata · Contract de munca legal in UK · Asistenta din partea consultantilor nostri dedicati cu privire la cazare, transport, deschidere cont bancar, NINO · Facilităţi moderne Descriere: Gap Personnel Group se află in top 3 agenţii de recrutare industriale independente din Marea Britanie, existand pe piaţa britanică de peste 20 de ani. Din 1997 a castigat numeroase premii prestigioase care au contribuit la procesul de angajarea a peste 8000 de candidati anual in toată Marea Britanie. De asemenea , oferă locuri de muncă în cele mai mari şi mai înfloritoare sectoare de ocupare a forţei de muncă. In aceasi timp, dispune de peste 260 de recrutori dedicati, in cele 26 de agentii existente in Marea Britanie, generând o cifră de afaceri de peste 100 de milioane de lire sterline pe an. Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii, garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. Telefon fix: +40 364 730 216 Mobil: 0771 151 155 Cluj-Napoca 400000, Calea Turzii 185

  • Gap personnel recrutam Operatori Presa si Operatori Laser pentru Marea Britanie. Locatie: Peterborough, Marea Britanie Industrie: fabricarea sasiurilor pentru remorci de camioane CERINȚE: - Experiență recentă de cel puțin 2 ani ca Operator presa sau operator debitare laser - Cunoasterea desenului tehnic este necesara - Limba engleză la nivel conversațional. OFERIM: - Salarizare: £10.50/oră /oră pentru primele 40 ore - Ore suplimentare: £13.96 primele 8 ore suplimentare - Ore suplimentare: £15.75 dupa ce depasiti 48 ore lucrate - Program: Luni - Joi 06:00 - 16:30, Vineri 06:00 - 14:00. Sambata: 06:00-12:00 - Preluare gratuită de la aeroport sau stația de sosire, cazare la hotel pentru a vă odihni, - Insoțire la proba de lucru - Găsirea cazării în apropierea locului de muncă. - Suport în obținerea actelor necesare pentru a lucra legal în Marea Britanie (numărul de asigurare națională (NINo), cont bancar). - Loc de muncă legal și stabil, cu program full-time și contract de muncă permanent. Fix:364 730 ; 216 Mobile: 0771 442 976 Facebook Gap Personnel Romania gap-personnel.ro Suntem o agenție de recrutare de renume si cu experiență. Mii de angajați și angajatori au încredere în noi. Suntem profesioniști și solizi. Pentru noi lucrează cei mai buni specialiști în resurse umane. Au calificare înaltă și sunt amabili cu candidații. Vă răspund la toate întrebările. Activăm în multe orașe din Marea Britanie. Oferim locuri de muncă într-o variată gamă de industrii. garantand locuri de muncă stabile si câștiguri ridicate. Candidații care caută locuri de muncă în străinătate au încredere în noi.. Pentru noi este important să oferim servicii la cel mai înalt nivel de calitate. Pe lângă operarea propriului nostru proces riguros, investim o mulțime de timp și resurse pentru a ne asigura că respectăm standardele cerute. Lucrăm cu cei mai buni specialiști din industriile respective. Pentru noi, aceasta înseamnă a opera profesional și etic. Pentru dumneavoastră, înseamnă relaxare și siguranță. Putem confirma acest lucru prin prezentarea Acreditărilor și Premiilor noastre. GDPR Prin aplicarea pentru locul de munca enuntat mai sus si furnizarea datelor dumneavoastra personale, sunteti de acord cu procesarea datelor dumneavoastra in scopul angajarii sub politica noastra de confidentialitate si va exprimati in mod expres si neechivoc acordul privind libera circulatie a datelor dumneavoastra cu caracter personal. Prezentul consimtamant GDPR este valabil pe intreaga perioada de recrutare, selectie si angajare. Pentru orice informatii legate de prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, precum si pentru exercitarea drepturilor exercitate mai sus, va puteti adresa noua, la numerele de telefon enuntate mai sus.

  • 2

    Buna ziua, ANGAJAM: Carers ( infirmieri) in azilele din Anglia OFERIM: Contract permanent de munca minimum 40 ore/saptamana pe o perioada de 3 ani cu posibiliate de extindere sau reziliere. Plata se face saptamanal, incepand de la £ 8.50-9/ora pentru infirmieri in functie de experienta cu posibilitate de marire. Nu se cere experienta si nu avem limita de varsta Angajam femei, barbati si cupluri Se ofera training de specialitate cu diplome de calificare. Sprijin in obtinrea documentelor cazarii si cardului bancar ( gasim si achitam cazarea pana la primul salariu) Nu percepem taxe sau comisioane Angajatorul direct este in Anglia-( nu avem intermediari) CERINTE: Doua acte de indentitate dintre pasaport, buletin sau permis de conducere Limba engleza la nivel conversational. Contacteaza-ma in privat, telefonic +447902087331

  • 1

    Asistent Contabil - Contabilitate primara - Floresti/Gilau Oras de lucru: Floresti Industrie: Comert / Retail Departament: Facturare / Casierie / Contabilitate primara Obiectivul postului: Inregistrarea documentelor finanaciar-contabile si redactarea documentelor de evidenta contabila. Cerințe: Pentru a fi contabil este nevoie să ai anumite calități și abilități, în afară de pregătirea profesională propriu-zisă: 1. bună capacitate de organizare; 2. abilitatea de a prioritiza sarcinile; 3. atenția la detalii și meticulozitatea; 4. un simț de răspundere ridicat; 5. bună gestionare a situațiilor stresante sau tensionate; 6. abilitățile de comunicare dezvoltate pentru menținerea contactului cu clienții. Cea mai bună pregătire o are o persoană care a absolvit un liceu cu profil economic și/sau o facultate în același domeniu. Experiența este un avantaj. Principalele responsabilități: Documentele pe care le vei întocmi: 1. Registrele de casă 2. Notele de intrare-recepție (NIR) 3. Dispozițiile de plată 4. Statele de salarii 5. Pontajele 6. Deconturile de cheltuieli 7. facturile emise către clienți, 8. chitanțele și cecurile și dispozițiile de încasare către casierii Va trebui să: 1. înregistrezi la timp, corect și în mod egal informațiile financiare necesare, folosindu-te de documentele justificative; 2. organizezi documentele, să le îndosariezi și să le arhivezi; 3. ții evidența la zi a tuturor operațiunilor economice care au loc prin casieria instituției; 4. realizezi rapoarte de management și situații, luând în calcul documentele justificative; 5. menții contactul cu reprezentanții administrației publice; 6. predai și să preiei documentele contabile. Ofertă: - Pachet salarial competitiv. - Program de lucru organizat si mediu ambiental cu standarde inalte. - Bonuri de masa - Deplasarea si transportul la serviciu organizat sau decontat. - Bonusuri extrasalariale.

  • 1

    Functia: specialist marketing Oras de lucru: Baciu, Cluj-Napoca Industrie: Comert / Retail Departament: Marketing / Promovare Obiectivul postului: Realizarea Strategiilor de promovare a vanzarilor. Cerințe: Studii superioare finalizate. Specializare Marketing. Cunostinte juridice si comerciale. Experienta pe un post similar: 2 ani minim. Capabil sa utilizeze Ms Office la un nivel avansat. Limba engleza vorbit si scris nivel mediu-avansat. Permis Cat. B. Experienta in domeniul alimentar reprezinta un avantaj Capacitatea de a duce lucrurile la bun sfarsit, cu minima interventie din partea celorlalti, timpul convenit. Principalele responsabilități: Analiza pietei si a mediului de afaceri al companiei Participarea la realizarea si implementarea Mix-ului de Markting al companiei Participarea la realizarea Strategiilor de promovare a vanzarilor Asigurarea implementarii si urmaririi Strategiilor de promovare a vanzarilo Participarea la realizarea si implementarea campaniilor de brand Gestionarea campaniilor de comunicare Gestionarea campaniilor On Line Achizitia materialelor de Marketing Ofertă: Programe de pregatire profesionala Programe de dezvoltare personala Salarizare avantajoasa Tichete de masa Despre angajator: Partener Persource - din industria alimentara. office @ hummark.ro

  • Salveaza cautarea