Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Administratie Bucuresti Persoane Disponibil din: 2021-01-05 Tip job: Full time

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 4

    Caut office assistent

    URGENT! Firma selectie si plasare personal cauta o persona pentru Pozitia De office assistant. -cunostinte De Engleza, operare PC (Word, Excel), -avantaj experienta anteriora procesare documente imigrari. -program Luni-Vineri 8hr zi -salariu 3500 ron -zona 1 Decembrie, Sector 3 Puteti trimite CV-ul la sadia.asst2012 at Gmail. Com Pentru mai multe detalii sunati la nr zero sapte sapte unu unu unu opt unu sapte unu

  • Clinica Deos Dental Bucuresti angajeaza asistent a medical a

    Daca esti o persoana perseverenta si pasionata d domeniul in care ai ales sa activezi, te asteptam in echipa noastra! Dorești să lucrezi într-o atmosferă destinsă fără stres în cadrul unei clinici moderne? Ne-am dori sa fii, la fel ca membrii echipei din care vei face parte, o persoana: - care sa lucreze foarte bine in echipa - vei face echipa nu doar cu medicul cu care vei lucra, ci si cu ceilalti colegi din alte departamente - empatica - ajuta-ti pacientii sa isi invinga "frica d dentist" - organizata si meticuloasa; - proactiva. Atribuții: - asistă medicul stomatolog (chirurgie, Ortodonție, endodonție, protetică, etc.) - pr g test m t ri l l n c sare m noperei inainte de intereventie; - curățare sterilizare instrumentar medical și cabinet; - asigură dezinfecția după fiecare pacient NU se ocupa de curatenie sau receptie! Dreptul de libera practica avizat la zi Program de lucru de 8 ore zi; 5 zile saptamana Salariu motivant in functie de experienta si un mediu de lucru placut Pentru mai multe detalii ne găsiți la nr de telefon: sau ne puteți trimite CV-ul pe adresa de mail:

  • Angajez manager service auto

    Angajez manager service auto. Experienta în mecanica obligatoriu Șalariu fix plus comision. Detalii la nr de tel:

  • 35

    Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza studenti absolvent de drept sau avocat

    Cabinet de avocat Zamfirescu angajeaza Student drept / absolvent de drept sau avocat Nu se cere experienta! Salariu atractiv si bonusuri Ne gasiti pe avocatzamfirescu ro Trimiteti cv ul pe office at avocatzamfirescu ro

  • 7

    Angajam personal supraveghere video

    Angajam personal pentru monitorizarea derularii activitatii din punctele de lucru ale societatii prin utilizare sistem supraveghere video. Cerinte: - Cunostinte Microsoft Office, - Foarte bune abilitati de comunicare, - Bune abilitati de atentie concentrata si distributiva, - Spirit de echipa, - Studii medii sau superioare.

  • 26

    Tehnician documentatie

    Candidatul Ideal - Studii medii (liceu) - Cunostinte de baza operare PC: Microsoft Office (Excel, Word), E-mail - Abilitati de organizare si planificare - Abilitati de lucru cu documente, informatii si inregistrari de date - Abilitati de comunicare si lucru in echipa - Dinamism si receptivitate la solicitarile profesionale - Dorinta de a invata - Experiența domeniu constituie avantaj: obtinere avize si autorizatii de construire pentru lucrari de "Extindere si bransament gaze naturale" Descrierea jobului - elaborare și redactare corespondenta; - preluarea, îndosarierea și arhivarea avizelor și a mesajelor primite din partea partenerilor clienți, institutii etc. - contabilitate primara; - mentine evidenta in timp real a fluxului de documentatie. Ce iti oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata (dupa o perioada de proba 3 luni) - un colectiv prietenos si dinamic, dornic sa te cunoasca - dezvoltare personala: posibilitatea de a invata de la 0 toata activitatea pe care o vei desfasura, cat timp detii bazele activitatii de birou - pachet salarial motivant, in functie de aptitudini - alte beneficii ce se vor discuta in cadrul interviului Descrierea companiei Societatea autorizata ANRE in proiectare, executie, service, verificari si revizii tehnice periodice ale instalatiilor de gaze naturale. Puteti trimite CV-ul la adresa sau sa ne contactati direct telefonic.

  • 6

    Angajam asistent manager!

    Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.

  • 7

    Angajam asistent-manager

    Firma de organizari de evenimente in fashion angajeaza asistenta-manager cu studii in domeniu, vorbitoare de limbi straine, dispusa la deplasari intern si international, pentru detalii si CV tel contact

  • 54

    Operator supraveghetor.

    Internet caffe Piata Romana, angajeaza operatori supraveghetori,varsta minima 18 ani. Se lucreaza in ture 24 48 sau ture de 12ore,pentru mai multe detalii sunati.

  • 2

    Angajam instalatori tehnico-sanitari

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada Nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii (consum alcool). Salariu atractiv se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri de la 7.30-16.30. Pentru interviu sunati la .

  • 1

    Angajam CONSILIER JURIDIC ( contestatie executare ,Recalculare pensie).

    ASRECOVER ASRECOVER.RO Candidatul ideal: Studii superioare Drept. De preferat sa fi lucrat intr-un BEJ.( BIROU DE EXECUTARE SILITA), cabineete avocatura, notariate. EXPERIEN Ă: într-o activitate similară -cunostinte legislatie specifica. -cunostinte d limba enegleza; -cunostinte operare PC MS-Office - Excel si Word Powerpoint ; -abilitati foarte bune d comunicare si interlationare; -capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp. -capacitatea de a respecta teremene limita; -punctualitate; -atentie catre detalii; -invatare rapida, atentie distributiva; -Abilită i d negociere. -Spirit organizatoric. -Capacitate de a lucra in echipa. Descrierea jobului 1.Planifica ctivit til af rente procesului de contestati l executar - urmareste formele de executare optime; - monitorizeaza dosarele; - participa la elaborarea, implementarea si imbunatatirea procedurii de contestatie la executarea silita. - elaboreaza clauzele contractuale standard cu impact in recuperarea creantelor comerciale. 2. Acorda asistenta juridica necesara reprezentarii companiei in procesele de recuperare creante, precum si in litigiile in care societatile grupului au calitatea de debitor in vederea solutionarii litigiilor: - obtine si studiaza documentele relevante pentru dosar; - formuleaza cereri si aparari, cai de atac; - reprezinta firma in instanta. - redacteaza materiale pentru explicarea unor aspecte juridice din domeniul recuperarii creantelor. -interpretare rapoarte bonitate . 3. Mentine bunele relatii cu alte parti ( executori judecatoresti, notari publici, etc) implicate in procesul de recuperare a creantelor astfel incat sa obtina o cat mai buna implicarea a acestora.

  • 4

    Societate profesional notariala, angajam operator PC

    Societate profesional notariala din Sectorul 3, angajam operator PC. Cerinte: - cunostinte operare Word, Excel, email - viteza de tehnoredactare - capacitate de a lucra in echipa dar si individual - cunostiintele de drept reprezinta un avantaj Asteptam CV urille dvs. la adresa de email spn.schuster aron gmail punct com

  • 4

    Angajam Op. facturare(experienta min 2 ani)

    European Fair Trade, producător produse alimentare, angajează pe postul de Operator calculator Senior în București. Responsabilitati: - lucru cu programul de gestiune(emitere facturi, avize, creare clienți, date logistice, stocuri, achiziții,..etc) - lucru cu platforme IKA: Doc process Mercareon Pallex Carrefour Ecologic GS1 - evidente si declarații: dsv, afm, ecologic stocuri proceduri Experienta în poziție similara constituie un avantaj major în procesul de recrutare.

  • 9

    Cabinet de avocat Zamfirescu Cristian Angajam Studenti absolventi de drept sau avocati

    Angajam studenti,absolventi de drept sau avocati Cabinet de avocat Zamfirescu Trimiteti cv ul pe email - Emailul este atasat la anunt! sau wts pe numarul atasat

  • 14

    Administrator tehnic blocuri

    Firma de administrare blocuri angajeaza administrator tehnic / casier. Responsabilitati: - asigurarea contactului cu reprezentantii blocurilor alocate; - verificari tehnice periodice si asigura interventii la urgente / avarii; - efectueaza mici lucrari de intretinere (inlocuire becuri arse, lampi, reparatii incuietori etc) - propune solutii pentru rezolvarea problemelor blocurilor alocate; - achizitioneaza materiale de curatenie si intretinere necesare - incaseaza cotele de contributie de la proprietari; - solutioneaza problemele tehnice ridicate de catre proprietari. Cerinte: - Cunostinte tehnice generale; - Permis conducere cat B - auto propriu avantaj; - Persoane dinamice, integre cu o prezenta decenta; - Capacitate de dialog cu diferite categorii de oameni - Aptitudini minime in lucrul cu computerul Lasati mesaj cu CV complet si date contact prin raspuns la anunt.

  • 15

    Administrator bloc / casier

    Firma de administrare blocuri selecteaza pentru angajare: 1. contabila pentru asociatii de proprietari, program 9-18; 2. administrator bloc / casier, program 14-22; 3. personal tehnic - instalator/ electrician, program 9-18 sau 14-22; Acceptam si pensionari. Persoanele cu experienta in domeniu au un avantaj. De asemenea, permisul auto si masina proprie poate fi un avantaj. Cerinte: - seriozitate - prezenta agreabila - capacitatea de a relationa usor cu oamenii Trimiteti CV cu poza recenta si date de contact complete prin reply la anunt.

  • 1

    Asistent manager,agentie imobiliara cu sau fara experienta

    Agentie imobiliara cu experienta de 20 de ani pe piata imobiliara, angajam Asistent manager. Cerinte: Dinamica, spirit de echipa, aspect fizic placut, responsabila, bun organizator,permis de conducere,zona sectorul 3, Unirii,Nerva Traian,Piata Alba Iulia, PROGRAM DE 8 ORE ,FLEXIBIL. Oferim :Pachet salariat atractiv, Auto, trainning,mediu de lucru performant.

  • 10

    Angajam agenti imobiliari

    TE CREZI CAPABIL DE PERFORMANTA? VREI SA DEMONSTREZI TIE SI CELOR DIN JUR CA POTI? DORESTI CASTIGURI PE MASURA MUNCII ? Angajam agenti imobiliari cu sau fara experienta indiferent de varsta. Se cauta persone ambitioase, dornice de castig, capabile de a se adapta colectivului. Lejeritatea in comunicare, exprimarea fluenta , spontaneitatea, rezistenta la stres, disponibilitatea asupra programului in functie de client sunt conditii esentiale. Oferim comision progresiv incepand de la 50%, program flexibil, absolut toate sursele de informare si publicitate imobiliara.

  • 2

    Asistent manager

    DescriereCerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) - limba engleza - nivel mediu avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea in tara si strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - pastreaza documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de siguranta; - posibil permis de conducere tip B . Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail.

  • 4

    Resurse umane

    Firma resurse umane angajam personal birou : transmitere Revisal, intocmire contracte de munca, adeverinte,etc. Oferim contract individual de munca, salariu in functie de experienta..

Salvează căutarea