Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

Oferte locuri de munca in Administratie Constanta Constanta - Romjob.ro

Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite
  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Operator Date

    Despre noi DRVROM CONSTRUCTION & ENGINEERING SRL, o companie de inginerie electrică, proiectare și instalare, este în căutarea unui angajat pentru ocuparea postului de Operator Date. Candidatul ideal Studii medii superioare Cunostinte de limba engleza la nivel mediu avansat Cunostinte avansate ale pachetului Microsoft Office Bune abilități de comunicare Deschis la provocări profesionale Spirit de echipa Analitic, dinamic, atitudine pozitivă, ambițios dedicat job-ului Permisul de conducere constituie un avantaj Experienta in domeniu 1-3 ani Descrierea jobului Introducerea si procesarea datelor (facturi intrari - iesiri ron si valuta, deconturi, registrul de casa, Nir, bonuri de consum) Verificarea datelor introduse in vederea asigurarii corectitudinii lor Verificarea, incarcarea si descarcarea facturilor din SPV Intocmirea avizelor Realizarea si transmiterea comenzilor Pastrarea unei relatii stranse cu institutiile statului

  • 5

    Assistant Manager

    BRILLIANT - Agentie de publicitate full services angajeaza Assistant Manager. Persoana potrivita este activa, joviala, cu simt analitic si operativ, cu initiativa si creativitate, cu bun gust si atitudine eleganta, cu dorinta de afirmare si dezvoltare personala pe un nivel inalt. Experienta o formam impreuna. Cautam acel diamant inca neslefuit, dornic sa straluceasca ;) Descrierea jobului La dispozitia managerului pentru sarcini generale in organizare, planificare, supervizare, public relations, marketing, vanzari, contractare. Primul pas este trimiterea unui CV cu Foto pe email la adresa office (at) brilliant.ro Aplicantii vor fi contactati ulterior pentru planificarea interviurilor. Multumim. ...and don't forget to be brilliant! www.brilliant.ro Descrierea companiei Agentie de publicitate full services - creative, advertising, marketing

  • 8

    Manager zona Call-Center, salariul 4.000 lei + tichete!

    Cerințe: Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj); Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate; Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa; Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare; Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor; Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii; Bune cunostinte de lucru in Word si Excel; Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari. Condiții: Salariu motivant + tichete de masa; Contract de munca pe perioadă nedeterminată; Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale. Responsabilități: Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine; Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile; Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine; Intocmeste raportarile interne; Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei; Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine; Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor; Participa la preluarea apelurilor telefonice; Realizeaza sarcinile de inchidere zi.

    Repostat automat
  • Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)

    Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.

  • Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee)

    Cautam colega pentru postul de Asistent Manager si Secretariat (Trainee) Responsabilitati: Operare Calculator (pachetul MS Office); Redactare si comunicare in limba engleza. Oferim: Salariu stabil; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut si modern.

  • 6

    Angajam secretara -asistenta

    Loc de munca ca secretara asistenta personala job full time sau part time Rog cv

  • 6

    Birou Executor Judecatoresc din Constanta ANGAJEAZA SECRETARA

    BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA SECRETARA Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid. Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu. Cerinte - Absolventa studii superioare - Atentie la detalii si respectarea termenelor limita; - Persoana dinamica, flexibila, pragmatica; - Disponibilitate de lucru full-time; - Bune abilitati de comunicare si relationare cu publicul; - Capacitate de analiza si de solutionare a problemelor; - Abilitati de negociere; - Spirit organizatoric; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Integritate, loialitate, punctualitate, - Cunostinte operare PC (internet, MS office, excell ) la nivel avansat Responsabilitati - preluarea apelurilor telefonice - xerocopiere, scanare, raspunsuri e-mail-uri. - primirea expedierea corespondentei curente - preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei. relatii cu publicul si institutiile de stat; - redactare documente, activitati specifice (acte de executare silita, notificari, corespondenta) - monitorizare dosare executionale Pot constitui avantaje: cunostinte juridice; studii superioare finalizate sau cu licenta in drept. Salariu + tichete de masa

  • 38

    Angajam Dispecer a centru de alarmare Constanța.

    Societate de paza si protectie cauta un coleg a pentru a se alătura echipei noastre de securitate ca dispecer a centru de alarmare antiefracție în Constanța. Cerințe: Cu sau fara experiență în domeniul securității sau al dispeceratului ( Experienta reprezintă un avantaj) Abilități excelente de comunicare și gestionare a situațiilor neprevăzute; Capacitatea de a lucra în echipă și de a lua decizii rapide; Studii - 12 clase Cunoștințe de operare PC; Disponibilitate pentru program de lucru flexibil, în ture. Responsabilități: Monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție; Reacționarea rapidă la alarme și gestionarea situațiilor de urgență; Se lucreaza in ture, oferim salariu motivant. Pentru orice detaliu legat de anunt ne puteti contacta telefonic sau atasati un CV pe adresa de mail

  • 3

    Agent recrutare crewing

    Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

  • 1

    Birou Executor Judecatoresc din Constanta ANGAJEAZA SECRETARA

    BIROU EXECUTOR JUDECATORESC DIN CONSTANTA ANGAJEAZA SECRETARA Va rugam sa aplicati cu un CV care sa cuprinda un numar de telefon valid. Veti fi contactati ulterior pentru stabilirea unui interviu. Cerinte - Absolventa studii superioare - Atentie la detalii si respectarea termenelor limita; - Persoana dinamica, flexibila, pragmatica; - Disponibilitate de lucru full-time; - Bune abilitati de comunicare si relationare cu publicul; - Capacitate de analiza si de solutionare a problemelor; - Abilitati de negociere; - Spirit organizatoric; - Capacitatea de a lucra in echipa; - Integritate, loialitate, punctualitate, - Cunostinte operare PC (internet, MS office, excell ) la nivel avansat Responsabilitati - preluarea apelurilor telefonice - xerocopiere, scanare, raspunsuri e-mail-uri. - primirea expedierea corespondentei curente - preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei. - relatii cu publicul si institutiile de stat; - redactare documente, activitati specifice (acte de executare silita, notificari, corespondenta) - monitorizare dosare executionale Pot constitui avantaje: - cunostinte juridice; - studii superioare finalizate sau cu licenta in drept.

  • 5

    Secretara agentie crewing

    Queen Liz angajeaza secretara avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

  • Angajare sau colaborare cu Inspector Resurse Umane

    Societate cu activitate de prestari servicii contabile, cautam o persoana interesata pentru angajare sau colaborare cu program part time sau full time in cadrul biroului de resurse umane salarizare. Candidatul Ideal Minim 2 ani experienta intr-un departament de resurse umane; Cunostinte solide de legislatie a muncii si de salarizare; Cunostinte avansate MS Office (Word, Excel); Foarte bune abilitati de comunicare si relationare; Descrierea jobului - Intocmirea si administrarea dosarelor de personal; - Intocmirea contractelor individuale de munca, a fiselor post, a actelor aditionale cu privire la modificarea conditiilor contractuale ale salariatilor precum si a diverselor decizii (suspendare, incetare a activitatii, etc.); - Completarea si transmiterea Revisal-ului conform cerintelor si termenelor legale; - Gestionarea bazei de date a salariatilor- Revisal; - Redactarea si eliberarea de diferite tipuri de documente solicitate de salariati; - Pastrarea evidentei concediilor de odihna si a concediilor medicale; - Colectarea si verificarea datelor salariale (concedii de odihna medicale fara plata, ore suplimentare, bonusuri si prime, popriri); - Calculul salariilor si intocmirea lunara a statului de plata pentru salariati; - Generarea, verificarea si transmiterea declaratiei 112 la ANAF; - Verificarea certificatelor de concediu medical primite, completarea si transmiterea dosarelor de recuperare a indemnizatiilor de concedii medicale conform legislatiei in vigoare; Oferim: -mediu de lucru placut -salariu atractiv in functie de performante si de cunostintele dobandite -program de lucru cu flexibilitate, 8 ore zi sau 4 ore pe zi, de luni pana vineri Sediul societatii este in Constanta, zona CET. Este posibila atat angajare cat si colaborare cu contract de prestari servicii.

  • 4

    Agent recrutare crewing

    Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail

  • 8

    SC Consal Trade SRL

    SC CONSAL TRADE SRL angajeaza ECONOMIST RESURSE UMANE Studii superioare economice finalizate; Experienta anterioara intr-o pozitie similara pentru Resurse Umane minim 5 ani Cunostinte avansate de legislatie a muncii; Cunostinte operare MS Office (Word, Excel) nivel avansat; Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucrul cu cifrele), atentie la detalii; Atitudine proactiva, lucru in echipa. -Operare Revisal, -Intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare, adeverinte diverse tipuri etc -Intocmire documentatie rambursare concedii medicale de la Casa de Sanatate -Gestionarea dosarelor de personal -Urmarirea valabilitatii atestatelor, autorizatiilor, avizelor medicale ale salariatilor -Intocmirea centralizatoarelor pe linie de resurse umane solicitate de conducere -Intocmire si verificare pontaje SE OFERA: - pachet salarial atractiv - beneficii extra-salariale: tichete de masă - dezvoltarea si formarea profesionala la locul de munca. - oportunitatea de a lucra alături de un colectiv orientat către performanță Persoanele interesate sunt rugate sa aplice prin trimiterea unui Cv pe e-mail sau prin prezentarea la punctul de lucru din Incinta Port Constanta Poarta 2 Camin corp C et 1.

  • 3

    Agent recrutare crewing

    Queen Liz angajeaza agent recrutare crewing avand cunostinte foarte bune de limba engleza si operare calculator .Va rugam sa trimiteti CV pe adresa de e-mail :

  • 3

    Societate Comerciala angajeaza , Secretara, Contabila cu experienta!

    Societate comerciala angajeaza : Secretara Contabila cu experienta Program de L-V , orele 08:30-17:00

Categorii

Locuri de munca

Județe

Constanta

Localități

Constanta
Salvează căutarea