Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Secretariat Bucuresti Companii Numele companiei: Lev or impex s.r.l.

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Receptionera clinica stomatologica

    Suntem în căutarea unei persoane motivate și orientate către servicii pentru a se alătura echipei noastre din cadrul unei clinici medicale stomatologice de top. Dacă sunteți în căutarea unei oportunități de carieră stimulante și vă place să lucrați într-un mediu dinamic și interactiv, aceasta ar putea fi o oportunitate perfectă pentru dumneavoastră! Poziție: Receptioneră Locație: Clinica Medicală Stomatologică (localizată în Pipera si Iancului) Program de Lucru: Part Time Full Time Responsabilități: Primirea și gestionarea apelurilor telefonice și a programărilor pacienților într-un mod profesionist și eficient. Managementul pacientiilor. Asigurarea că toate informațiile necesare sunt actualizate și corecte în sistemele noastre de gestionare a pacienților. Coordonarea și comunicarea eficientă cu personalul medical și de asistență pentru a asigura un flux de lucru adecvat și o experiență fluidă pentru pacienți. Furnizarea de informații detaliate și răspunsuri la întrebările pacienților cu privire la programări, proceduri și servicii disponibile în cadrul clinicii. Gestionarea eficientă a documentelor și a corespondenței clinice. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul medical ( stomatologie). Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă. Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic, gestionând simultan multiple sarcini și cereri. Abilități de organizare și atenție la detalii remarcabile. Cunoștințe de bază în utilizarea computerului și a sistemelor de gestionare a informațiilor. Atitudine pozitivă, profesionalism și capacitatea de a lucra eficient în echipă. Limba engleza - nivel conversational. Dacă sunteți o persoană orientată către servicii, entuziasmată de domeniul medical și dornică să contribuiți la o experiență pozitivă pentru pacienții noștri, vă încurajăm să aplicați pentru această poziție. Oferim un mediu de lucru prietenos, oportunități de dezvoltare și un pachet salarial competitiv. Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa

  • 1

    Angajam manager operatiuni

    Firma din Bucuresti , zona Unirii -restaurant fost Budapesta ,angajam manager operatiuni pentru legatura cu clientii nostrii. Mailuri , contracte , excell , call center , interactiune cu clientii la telefon. Cautam o persoana serioasa si responsabila. Program 8-17 sau 9-18. 3300 lei salariu net. Bonuri de masa incluse.

  • 12

    Secretara/ functionar administrativ

    Daca esti o persoana atenta la detalii, ambitioasa si cu dorinta de a invata, te asteptam in echipa noastra! Cerinte: Studii minime liceale; Abilitati si competente in operare PC: Word, Excel; Notiuni despre gestiunea unei firme; Experinta de lucru in alte programe poate constitui un avantaj; Experinta in activitate de minim 1 an. Ce vei face? Atributii de secretariat: Sortezi si repartizezi corespondenta primita; Evidente auto (ITP, roviniete, asigurari pentru masinile firmei) si faci demersurile necesare in vederea reinnoirilor inainte de ajungerea la termen; Tii evidenta colectarii selective a deseurilor, uniformelor de lucru, etc; Intocmesti necesarul de papetarie si -l trimiti spre aprobare sefului ierarhic; Contribui la buna gestionare a materiallor si obiectelor de inventar; Arhivezi documentele specifice; Atributii administrative: Te ingrijesti ca totul sa fie functional si in termen. Ai atributii de ''bun gospodar''. Ce iti oferim? Dezvoltare profesionala- in fiecare zi, prin diversitatea serviciilor si a tehnologiilor. Posibilitate de promovare pe scara ierarhica intr-unul dintre domeniile in care activam. Pachet social atractiv.

  • 15

    Angajăm secretară cu studii superioare. Buc. Trimiteți CV cu fotografie.

    Absolventă studii superioare, aspect plăcut, bună comunicatoare cu publicul.

  • 6

    Manager administrativ proiect rezidențial - junior și senior

    Candidatul Ideal Comunica profesionist in scris si telefonic. Este atent la detalii si este focusat pe intelegerea nevoilor clientilor. Are bune abilitati de planificare si organizare. Este o persoana motivata, capabila sa lucreze independent si in echipa. Are abilitatea de a rezolva sarcini multiple si are capacitatea de a prioritiza sarcinile. Descrierea jobului Mentinerea permanenta a legaturii cu reprezentantii ansamblurilor rezidentiale. Organizarea, coordonarea si controlul activitatii personalului si al furnizorilor in spatiile administrate. Asigurarea fluxului de comunicare intre departamente pentru solutionarea problemele aflate in zona de responsabilitate. Managementul contractelor si negocierea lor cu furnizorii de utilitati si servicii. Asigurarea unei administrari eficiente a intregii infrastructuri alocate. Acordarea de suport in managementul operational. Pastrarea legaturii cu departamentului tehnic pentru rezolvarea punctuale aparute. Verificarea facturilor de la furnizori. Notificarea debitorilor si urmarirea incasarilor. Aducerea la cunostinta locatarilor a prevederilor regulamentului de ordine interioara din cadrul complexului rezidential. Descrierea companiei Compania de administrare ansambluri rezidentiale. www.squaremanagement.ro

  • 4

    secretara

    Romfilatelia, societatea specializată în editarea şi comercializarea mărcilor poştale româneşti angajează personal pentru funcţia secretară Cerinţe: - studii medii - cunoştinţe operare calculator (Word, Excel, Power Point) - abilităţi de comunicare verbală şi scrisă, relaţionare, analiză, sinteză şi prioritizare a sarcinilor - capacitatea de lucru în condiţii de stres şi disponibilitate pentru program prelungit - respectarea termenelor - foarte bun spirit de observaţie, atenţie la detalii şi răbdare - confidenţialitate - atitudine pozitivă şi spirit de echipă Descrierea postului de secretară: Atribuţii: - asigură activitatea de secretariat la cabinetul conducerii unităţii, înregistrează documentele intrate si ieşite în din societate; - primeşte şi deschide corespondenţa adresată Directorului General; - redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice, elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management; difuzarea, după caz, a lucrărilor şi hotărârilor conducerii societăţii, a lucrărilor efectuate de către compartimentele din structura, sau cu ocazia consfătuirilor organizate de Societate; Aşteptăm CV-urile dumneavoastră şi scrisoarea de intenţie pe adresa de e-mail sau pe fax:

  • 11

    Asistenta manager 3-4 ore pe zi 2000-3000lei

    ATENȚIE ! SUPER JOB ! SE ANGAJEAZĂ: ASISTENTĂ MANAGER - Studentă Elevă Sau alte Doritoare cu aspect plăcut și varstă 18-38 Program Flexibil. DISPONIBILĂ LA ANUMITE DEPLASĂRI pentru achiziții , închirieri sau licitații. Cu Sau Fără Experientă 3-4 ore pe zi. Salariu-2.000-3.000 lei. (este un salariu FOARTE BUN raportat la nr. de ore , la sarcini și pregătirea necesară jobului) Dornică SĂ ÎNVEȚE SĂ ORGANIZEZE ȘI SĂ PLANIFICE PRIORITĂȚILE UNEI COMPANII . Este un JOB SIMPLU. Notarea și programarea activităților zilnice și anumite deplasări ocaziionale etc... Ne ocupăm cu vanzări, cumpărări și închirieri spații comerciale, terenuri ,locații de lux și hoteluri , în țară și în străinătate , NUMAI ALE COMPANIEI NOASTRE. Dacă vă doriți un job elegant, dinamic , flexibil și cu multă deschidere în viitor VĂ AȘTEPTĂM ÎN COLECTIVUL NOSTRU. TRIMITEȚI PE WHATS APP la nr. din anunț o scurtă descriere care să cuprindă doar STUDII, VARSTĂ ȘI INTERVALUL ORAR ÎN CARE PUTEȚI PARTICIPA LA JOB-FĂRĂ ALTE DATE PERSONALE SAU CV și vă vom programa imediat la un interviu.

  • 15

    Angajez asistent manager, cunostinte pachet Office, Permis Cat. B

    Angajez Asistent Manager: - Program Full-time - Cunostinte pachet Microsoft Office - Permis de conducere categoria B - Salariu atractiv

  • 12

    Angajam secretara operator vanzari

    ANGAJAM SECRETARA - BUCURESTI, SECTOR 5 Suntem o firma specializata in furnizarea de insecticide de inalta calitate si oferim servicii de dezinsectie pentru a asigura un mediu sigur si sanatos. Cu sediul nostru situat în Sectorul 5, București, în apropiere de Cora Alexandriei, ne dorim să extindem echipa noastră prin angajarea unui nou coleg pentru departamentul de secretariat. Pozitia Disponibila: Secretar(a) Asistent(a) Administrativ(a) Responsabilitati: Gestionarea corespondentei si a apelurilor telefonice. Programarea intalnirilor si gestionarea agendei. Asigurarea unui mediu de lucru ordonat si eficient. Colaborarea stransa cu colegii din alte departamente. Asigurarea suportului administrativ necesar in activitatile zilnice. Cerințe: Abilitati excelente de comunicare si relationare. Cunostinte solide de operare PC (pachetul Microsoft Office). Capacitatea de a gestiona sarcini multiple si prioritizarea acestora. Atentie la detalii si spirit proactiv. Experienta anterioara in domeniul secretariatului reprezinta un avantaj. Beneficii: Mediu de lucru profesionist si dinamic. Oportunitati de dezvoltare profesionala. Echipa tanara si prietenoasa. Pentru detalii suplimentare te asteptam sa ne contactezi la numarul DAN.

  • 4

    Angajam operator calculator secretariat-vanzari

    Suntem în căutarea unui persoane operator calculator - secretariat vanzari pentru firma noastra ce are drept profil comercializarea insecticidelor și furnizarea serviciilor de dezinsecție deratizare. Job-ul include partea administrativa (secretariat), facturare si vanzare. Dacă ești o persoană comunicativă, organizată și cu cunoștințe în utilizarea pachetului Office (Word, Excel), te invităm să aplici pentru acest post. Responsabilitățile tale vor include: Preluarea comenzilor de pe diverse platforme de tip marketplace. Gestionarea apelurilor telefonice ale clienților legate de statusul comenzile lor, intrebari legate de produse, comenzi telefonice Preluarea apelurilor pentru programari pentru partea de dezinsectie si deratizare. Pregătirea și expedierea coletelor pentru livrare. Încărcarea și actualizarea produselor pe site-urile noastre. Intocmirea și emiterea facturilor și AWB-urilor. Realizarea contractelor pentru serviciile de dezinsecție si deratizare, procese verbale etc. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și relaționare. Experiență în lucrul cu pachetul Office (Word, Excel). Locația: Strada Drumul Vlasin nr 19-23. Sector 5. Programul de lucru: De Luni până vineri, între orele 8:00 și 18:00. Suntem deschizi si persoanelor fara experianta dar dornici sa invete.

  • 2

    Angajam asistent manager

    Cerinte - Redactare emailuri, diferite documente solicitate de management; - Preia comenzile clientiilor - Efectueaza si urmareste comenzile firmei - Gestionarea apelurilor telefonice - Asistenta in activitati de contabilitate primara (avize facturi) - Centralizarea și structurarea a informaților interne cat si a documentelor - Alte responsabilitati dupa nevoile firmei permis categ B Program de 8h, cu jumatate de ora pauza 8.30 17.30 Salariu motivant + bonuri de masa

  • 5

    Anunț pentru angajarea unei secretare operator calculator contabilitate primară

    Organizație sindicală, angajam secretara operator calculator contabilitate primara Locatie: Bucuresti, sector 4 (lângă Parcul Tineretului) Program de lucru: Luni-Vineri 09:00 -17:00 Salariu: Motivant Responsabilități principale: - Asigurarea bunei desfășurări a activităților de secretariat și administrative; - Gestionarea și evidența primară a documentelor; - Întocmirea de documente diverse; - Gestionare bază de date, întocmire rapoarte; - Gestionarea documentelor de intrare și ieșire. Cerințe: - Cunoștințe avansate de operare PC (Excel, Word, Outlook); - Abilități excelente de comunicare și colaborare; - Atenție distributivă, spirit organizatoric și de coordonare; - Simț al răspunderii și capacitate de a lucra în echipă; - Experiența în domeniu constituie un avantaj semnificativ. Beneficii: - Se oferă bonuri de masă. Contact: Pentru detalii suplimentare și pentru a aplica, vă rugăm să contactați numărul de telefon afișat. Vă așteptăm să vă alăturați echipei noastre!

  • 1

    Sc romfordex internional

    SC ROMFORDEX INTERNIONAL SRL Angajeaza ; Asistent manager.birou vânzări-achizitii,comenzi Operator SEAP pentru achiziții publice

  • 7

    Angajare sofer categ. B

    SC MOUSE BUS LINES SRL angajeaza soferi care detin permis de conducere categoria B, cu domiciliul in Fundulea (jud. Calarasi) sau imprejurimi, pentru transport salariati in regim conventii.

  • 4

    SC Abc Manpower SRL angajeaza

    SC ABC MANPOWER SRL cu sediul in Bucuresti, sector 2, Calea Mosilor, nr.158 angajeaza: - functionar administrativ - asistent manager

  • 8

    Angajam Secretara Bucuresti Sector 6

    Firma de constructii angajeaza secretara pentru biroul din zona Lujerului, sector 6 Bucuresti. Cerinte: Cunostinte bune de operare PC (MS Office); Abilitatea de pastrare a confidentialitatii activitatii profesionale; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa, organizare. Responsabilitati: Preluare apeluri telefonice; Introducere date client furnizori in baza de date; Preluare prelucrare expediere corespondenta; Inregistrare si organizare documente. Program de lucru de Luni pana Vineri de la 8:00 la 17:00 cu pauza de masa. Salariul initial 4000 lei net.

  • Recrutam Asistent Manager vorbitor de lb turca

    SC KDK MET MANAGEMENT SRL CUI 39108726 RECRUTEAZA ASISTENT MANAGER VORBITOR DE LIMBA TURCA-COD COR 334303 2 POSTURI

  • 12

    Angajam personal curățenie SANADOR Oferim transport

    Ne marim echipa!! Căutăm personal curatenie , dinamic și pozitiv, in domeniul curățeniei. Oferim transport dacă sunteți minim 2 persoane.

  • 2

    Angajem personal curățenie cladire birouri

    Angajam personal de curatenie pentru cladire se birouri. Piața muncii Salariu 2400 lei bani în mana

Categorii

Locuri de munca

Subcategorii

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea