Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Companii

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Administrator magazin online - Retail home & garden

    Carpatik Impex SRL angajeaza Administrator magazin Online. Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Tipul postului: Full time / part time - cu prezență fizică necesară Responsabilități: Candidatul ideal va fi responsabil de următoarele aspecte: Adăugarea si administrarea produselor de pe site Primește, înregistrează, confirma si administrează comenzile efectuate online si telefonic Oferă suport si consiliere clienților cu privire la comenzi, modalități de plată, livrare, etc; Optimizarea imaginilor produselor și atributelor Calcularea prețurilor finale pe baza prețului de achiziție, adaosului comercial și TVA-ului Utilizarea eficientă a Microsoft Excel pentru gestionarea datelor și actualizarea produselor pe platformă Urmarirea procesului logistic al produselor si intocminrea de AWB-uri Constituie un plus: Cunoștințe de editare grafică Experienta in utilizarea unui sistem de gestiune (ex: WinMentor) Experiență în vânzările prin intermediul magazinelor online sau capacitatea de a învăța rapid Cunoștințe în administrarea platformelor Google Ads, Google Analytics si Facebook Business Suite Beneficii: Pachet salarial atractiv - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Mediu de lucru placut; Oportunitatea de a lucra într-o industrie în plină dezvoltare Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Bonusuri de performanta si sarbatori

  • 1

    Consilier vanzari - Lems Gaesti

    Lems Gaesti este in cautarea unui nou coleg! Magazinul nostru se ocupa de comercializarea produselor de mobilier Lem's, electronice, electrocasnice, si articole de bricolaj. Candidatul ideal pentru acest post are: (reprezinta un plus dar nu sunt obligatorii) Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre clienti; Responsabilitate si seriozitate; Spirit de initiativa si de echipa; Excelente abilitati de comunicare; Cunostinte de operare MS Office. Responsibilitati: Consilierea si indrumarea clientilor in magazin; Promovarea si vanzarea produselor sau serviciilor oferite, in functie de nevoile consumatorilor; Cunosterea in detaliu a catagoriilor de produse; Utilizarea soft-urilor de vanzare si configurare a produselor oferite; Ce Beneficii Iti Oferim: Pachet salarial - format din salariu fix competitiv in functie de experienta si bonusuri din vanzari corelate cu performanata magazinului; Contact pe perioada nedeterminata; Programe de dezvolvare anuale si traininguri; Oportunități de dezvoltare și avansare în cadrul companiei; Mediu de lucru placut; Bonusuri de sarbatori; Va invitam sa depuneti CV-ul de angajare pe site sau la magazinul LEMS Gaesti. Pentru detalii puteti suna la tel.

  • 10

    Reprezentant Vanzari Bilka

    Candidatul Ideal Candidatul ideal prezinta aptitudini de organizare, spirit de echipa si bune abilitati de comunicare,negociere si vanzare. Descrierea jobului Responsabilitati -Identificarea clientilor potentiali -Intocmirea schitei acoperisului pe baza masuratorii -Negociera si semnarea contractelor de vanzare -Monitorizarea lucrarii acolo unde este cazul Beneficii -Pachet salarial motivant format din salariu fix si comision din vanzari -Autoturism full-time -Telefon Descrierea companiei Firma Marcos Roofs Expert cu sediul in com Maracineni , DN73 ,Jud. Arges este specializata in vanzarea de sisteme complete pentru acoperisuri (tigla metalica,tabla cutata , sistem pluvial si accesorii) pentru constructii rezidentiale si industriale.

  • 1

    Angajam consilier vanzari magazin naturist Bucuresti Cora Lujerului

    DescriereCandidatul ideal Cerințe: - Responsabilitate si seriozitate - Experienta anterioara in comertul cu produse naturiste sau farmaceutice; -Disponibilitate pentru program de lucru în 2 schimburi; Descrierea jobului Responsabilitati: - Consilierea clientilor in alegerea produselor potrivite conform nevoilor acestora - Promovarea si comercializarea produselor din magazin - Receptionarea marfurilor, etichetarea si aranjarea produselor la raft; - Inventarierea partial sau totala a stocului din magazin; - Verificarea valabilită ii produselor; - Asigurarea ordinii si curateniei in magazin Descrierea companiei Magazinele Doctorul Naturii: mai aproape de clienți printr-o abordare holistică Nouă, celor de la Hypericum, ne place să creștem odată cu cerințele pieței și cu exigențele clienților noștri, fără a renunța la identitatea și valorile noastre. Astfel, acest deziderat se reflectă și în noul nostru concept pentru magazinele Doctorul Naturii. Mai mult decât un simplu magazin naturist, în viziunea noastră, Doctorul Naturii este un magazin holist, orientat spre fidelizarea și informarea corectă a clienților noștri. Vrem ca magazinele noastre să inspire o stare de bine și optimism, astfel, am îmbunătățit și designul acestora. Am ales culorile cele mai dragi nouă și le-am îmbinat armonios cu lemnul natural. Nu în ultimul rând, ne-am asigurat ca, pe lângă produsele noastre ce vor beneficia de prețuri de producător, să adăugăm ofertei magazinelor și cele mai căutate branduri românești și străine. Astfel, la Doctorul Naturii, clienții vor putea alege dintr-o gamă largă de suplimente naturale și alimente funcționale. Iar dacă oferta generoasă va crea dificultăți în alegerea produselor de către clienți, personalul nostru calificat, va asista cu amabilitate procesul decizional.

  • reprezentanti Avon

    recrutez reprezentanti Avon comision 30% venit suplimentar

  • 9

    Consultant vanzari

    Cerinte: - Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in marketing) - Abilitati foarte bune de comunicare si organizare Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor de mobilier Ambianta. -consilierea clientilor in alegerea produselor dorite / potrivite -intocmirea documentelor interne: oferte, nota de comanda, facturi, receptie marfa -contabilitate primara. Beneficii: Pachet salarial motivant (+ bonuri de masa +bonusuri + al 13 lea salariu); -Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei; -Training inclus In echipa noastra nu esti doar un consulat vanzari , oferi sprijinul clientilor cu cele mai bune idei si solutii pentru mobilarea /amenajarea locuintei. Un mediu placut si interesant! Showroom de mobila din sector 2 - Bucur Obor, et.1. si din sector 6 - zona Ghencea.

  • 2

    Responsabil documentare produse magazin online

    Locatie - Gottlob, Timis. Suntem un magazin agricol fizic si online si dorim sa aducem un coleg o colega in echipa noastra pentru gestionarea vanzarilor online. Pentru moment magazinul nostru este la inceput de drum si este momentul ideal pentru a incepe sa te dezvolti in cadrul echipei noastra. In primul rand cautam o persoana comunicativa, careia ii face placere sa se informeze permanent despre domeniul de activitate, gradinarit, agricultura, intretinerea spatiilor verzi si a plantelor ornamentale. Experienta ta in domeniul agriculturii si sau al vanzarilor pot fi puse in valoare cu ajutorul instrumentelor si resurselor pe care ti le vom pune la dispozitie in scopul cresterii continue a performantelor tale. De aceea ne bazam pe initiativa ta si pe rigurozitatea respectarii procedurilor firmei. Candidatii trebuie sa indeplineasca cateva criterii minime: - absolvent de studii superioare cu profil agricol agricultura, horticultura, peisagistica - experienta in domeniul studiilor este necesara - cunostinte bune de utilizare a calculatorului: Excel, Word, e-mail, etc. - limba engleza - vechime in munca minim 3 ani - organizat a, atent a la detalii, dornic a de a invata mereu lucruri noi. Principalele sarcini pe care trebuie sa le indeplinesti zilnic: - te informezi despre produsele pe care le comercializam, studiezi site-urile producatorilor, consulti literature de specialitate - consulti informatiile despre produse asa cum principalele motoare de cautare le afiseaza, evaluezi si propui modele de prezentare a produselor - respecti formatul de prezentare a informatiei pe site, conform procedurilor interne - editezi si publici produse noi intr-un limbaj de marketing usor de inteles pentru pasionatii de agricultura si fermiesi - consulti colegii responsabili de vanzari despre informatiile solicitate de clientii vizitatori ai site-ului sau din magazinul fizic, oferi suport pentru clarificarea informatiei - raport de activitate zilnic. Desigur, vor fi si alte sarcini pe care le vei indeplini daca alegi sa lucrezi impreuna cu noi, in legatura cu activitatea principala asa cum am descris-o mai sus. Detaliile ofertei cu privire la salarizare vor fi discutate cu fiecare candidat in parte, in functie de expertiza, experienta si rezultate. Daca te-ai decis sa aplici pentru aceasta oferta de serviciu te rugam sa ne trimiti CV-ul tau si sa ne raspunzi in scris la 3 intrebari. Apreciem raspunsurile detaliate. 1. Ce inseamna agricultura pentru tine? 2. Ce experienta ai in prezentarea produselor unui potential client? 3. Esti o persoana careia ii place sa lucreze individual sau in echipa? Asteptam cu interes candidaturile celor mai experimentati dintre voi, dar si cei aflati la inceput de drum, dornici sa gaseasca locul de munca care vi se potriveste. Daca ai intrebari iti vom raspunde in limita timpului si a relevantei CV-ului tau in raport cu criteriile de mai sus.

  • 6

    Angajam Consilier Vanzari

    Anunț de Angajare: Consilier Vânzări Băuturi Alcoolice Premium** Suntem în căutarea unei persoane pasionate de lumea băuturilor alcoolice premium pentru a se alătura echipei noastre ca **Consilier de Vânzări**. Dacă ai o atitudine prietenoasă, cunoștințe despre diferite tipuri de băuturi alcoolice și ești dornic(ă) să oferi clienților o experiență memorabilă, te vrem în echipa noastră! **Responsabilități:** - Să oferi consultanță clienților privind selecția de băuturi alcoolice premium. - Să menții o cunoaștere profundă a produselor din magazin. - Să gestionezi și să organizezi stocul de băuturi. - Să asiguri respectarea normelor de vânzare responsabilă a alcoolului. **Cerințe:** - Experiență în vânzări sau în domeniul băuturilor alcoolice este un plus. - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. - Atitudine pozitivă și capacitatea de a învăța rapid. - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekenduri. **Oferim:** - Un mediu de lucru plăcut și dinamic. - Oportunități de dezvoltare profesională și instruire în domeniu. - Salariu competitiv și bonusuri de performanță. Dacă ești interesat(ă) să te alături echipei noastre, trimite-ne CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa email :

  • 2

    Angajez consilier vanzari piese auto

    Claunic Auto este pe piata auto de peste 20 de ani, oferind servicii variate in domeniu: vanzari piese noi si din dezmembrari, reparatii auto, ITP, tractari, asigurari auto. Echipa actuala este formata din oameni tineri si energici dar cu suficienta experienta cat sa livreze produse si servicii de calitate clientilor Claunic. In prezent, Claunic Auto SRL angajeaza consilier vanzari piese auto provenite din dezmembrari. Ce ar trebui sa faci tu: sa acorzi clientilor asistenta comerciala, telefonic si direct sa gasesti piesele, in functie de seria de sasiu, in programele de identificare ale producatorilor si sa intocmesti oferte pentru solicitarile primite sa gestionezi relatia cu clientii cheie ai magazinului pentru a eficientiza procesul de vanzare Experienta in domeniul auto este printre cele mai importante atuu-uri pe care le cautam la viitorul coleg sau colega, impreuna cu experienta in domeniul vanzarilor. Ce iti oferim: * Stabilitatea locului de munca * Preturi preferentiale pentru serviciile si bunurile achizitionate din grupul Claunic, pentru masina personala * Posibilitate de avansare ierarhica, intr-o firma aflata in dezvoltare * Program de lucru intr-un singur schimb * Salariu negociabil, in functie de experienta si pregatirea fiecaruia Cum aplici: 1. trimite un mesaj de raspuns la acest anunt la care sa atasezi CV-ul tau, actualizat la zi. 2. trimite CV-ul pe Whatsapp la numarul din anunt: Te asteptam sa ne fii coleg!

  • operator calculator - facturare

    Angajam fata pe postul de operator calculator- facturare Punctul de lucru se afla in Orasul Afumati Ilfov, zona Doraly Condiții: -Experiență este obligatorie - bun cunoscator al programului SMART BILL - cunostinte de lucru in Microsoft Office - capacitate de lucru in echipa; - capacitate de comunicare şi relaţionare cu clientii si colegii; - studii medii sau superioare Responsabilitati: -facturare: emiterea facturi in baza comenzilor receptionate ( in programul Smart bill ) -contabilitate primara; -diverse rapoarte si evidente solicitate de catre conducerea companiei; -arhivarea documentelor salariu 3500 Full time

  • 18

    Angajam agenti imobiliari

    Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .

  • Oportunitate de cariera in domeniu Imobiliar

    oportunitate de cariera: Suntem o agenție imobiliară din Cluj-Napoca în căutarea unor agenți imobiliari talentați și experimentați pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Dacă aveți o pasiune pentru industria imobiliară, experiență în vânzări, vă invităm să vă alăturați echipei noastre și să contribuiți la succesul nostru comun. Responsabilități: Identificarea și prospectarea activă a clienților potențiali Consultarea clienților în procesul de cumpărare sau vânzare a proprietăților imobiliare Evaluarea și listarea proprietăților disponibile pe piață Organizarea și efectuarea de vizionări pentru clienți Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe excelente pentru clienți de la început până la finalizarea tranzacției Excelente abilități de comunicare și negociere Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și într-o echipă Orientare către rezultate și dorința de a atinge și depăși obiectivele stabilite Beneficii: Potențial de câștig atractiv, bazat pe performanță Suport și resurse pentru dezvoltarea continuă a carierei Mediu de lucru stimulativ și dinamic Oportunitatea de a lucra cu clienți și proprietăți diverse într-o piață imobiliară dinamică Dacă sunteți un agent imobiliar cu experiență care caută oportunitatea de a avansa în carieră și de a se alătura unei echipe de succes, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la [ ] sau să ne contactați la Așteptăm cu nerăbdare să cunoaștem candidații talentați și motivați care doresc să se alăture echipei noastre!

  • 7

    Angajam reprezentant vanzari in Arad

    Angajam reprezentant vanzari pentru punctul nostru din Arad cu urmatoarele cerinte: - persoana dinamica cu abilitati de comunicare - cunostinte tehnice in domeniul mecanic - cunostine pachet office calculator - permis de conducere cat. B - nivel studii medii Asiguram: - contract de munca pe perioada nedeterminata - pachet salarial atractiv - masina si telefon de serviciu Viitorul coleg are ca sarcina de serviciu de a mentine si a dezvolta relatia comerciala cu partenerii existenti a magazinului, urmareste comenzile, respectiv incasarea din timp a acestora, interactioneaza cu colegii de la magazin si cu sediul central, etc.

  • Angajam Consilier Vanzari

    Candidatul Ideal Angajăm consilier de vanzari "cu" sau "fara" experienta - Trimite CV la Studii liceale sau universitare. Limba engleza - conversational Descrierea jobului OFERIM: Mediu de lucru elegant, într-o atmosferă relaxată și prietenoasă, în Centrul Vechi - București, Ocazia de a intra în contact cu persoane pasionate de artă și de frumos. Echipă primitoare, disponibilă și implicată în armonizare timpului petrecut la locul de muncă! RESPONSABILITATI: Ofera consultanta clientilor cu privire la lucrarile din galerie despre care învată de la colegii mai vechi în domeniu. Se ocupa de vanzarea propriu-zisa a produselor (prezentarea lucrarilor, ambalare, incasare); Detalii despre companie si produse puteti afla accesand pagina noastra web: www.artgeorgies.ro sau pe facebook Art Georgies București

  • Coordonator Operațional

    My Recycling este în căutarea unui coleg sau unei colegă care înțelege că performanța se clădește în timp și pentru asta e nevoie de efort și bineînțeles timp. Îl vom asigura de întreaga noastră loialitate față de efortul pe care îl va depune in aceasta echipa. Rezultatele îi vor fi răsplătite pe măsură. Ne plac oamenii care: Sunt inteligenți, proactivi și cu mult entuziasm Sunt sociabili și au un zâmbet larg Au o minimă experiență în vânzări Știu să lucreze cu tehnica IT Au disponibilitate pentru deplasări în teritoriu. Au capacitatea de a se auto organiza Descrierea jobului: Unul dintre domeniile cu cea mai mare creștere din Romania si din Europa este reciclarea materialelor. My Recycling de peste 7 ani prestează servicii de gestionare a deșeurilor și a materialelor reciclabile, servicii de consultanță specializată de mediu. Avem o piață cu un teritoriu vast cu o mulțime de potențiali clienți. Este momentul in care firmele care generează materiale reciclabile să dispună de servicii complete de reciclare. In mod practic vei beneficia de tot suportul nostu pentu o pregatire in domeniu intr-un timp cat mai scurt. Vrem sa fi cat mai repede in forma sa poti face prospectare atat online cat si pe teren sa identifici posibilitatile de vanzare. Vei detine in portofoliu cateva tipuri de servicii incat sa le poti cunoste bine si sa fi eficient in discutiile cu clientii. Marea majoritate a clientilor vor fi fabricile și magazinele comerciale generatoare de materiale reciclabile care investesc in tehnica pentru managementul deseurilor reciclabile. Vei primii: Echipament IT Procent din vânzări + Salariu fix. Un program mai mult decât flexibil În funcție de performanțele obținute se poate oferi mașină de servici și alte bonusuri.

  • 1

    Agentie agent imobiliar salariu bonusuri 4.500 lei

    Angajare Daryan Imobiliare Residence. Noul nostru coleg ar trebui sa aiba abilitati excelente de comunicare si organizare, gestionarea relatiilor cu clientii prin telefon si capacitate de munca sporita, eficienta. De asemenea, am aprecia calitati precum responsabilitate, atitudine proactiva si pozitiva, dar si abilitati de munca in echipa. Ce va presupune activitatea ta? - analizezi piata imobiliara, respectiv cererea si oferta existente; - asiguri consultanta imobiliara clientilor; - identifici nevoile clientilor si le prezinti cele mai potrivite oferte; - ajuti la optimizarea si la finalizarea tranzactiilor imobiliare; - sprijinire si intermediere a procesului de vanzare cumparare inchiriere; - dezvoltarea portofoliului companiei; Beneficii - oportunitatea de a lucra intr-o echipa dinamica si muncitoare. - training in cadrul caruia te invatam tot ce trebuie sa stii. - echipa de profesionisti care cauta mereu sa se dezvolte si sa exceleze. Pentru toate informatiile si stabilirea unei intalniri asteptam sa ne contactati la numerele de telefon afisate. Va multumim. Beneficii: salariul net 4.000 RON in primele luni. Telefon mobil, PC (calculator), birou, masina de serviciu, program fix de luni pana vineri 8 ore pe zi, de la 10.00-18.00. Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Tel. Nicusor Decuseara

  • 7

    Gabrian Imobiliare cauta agenti imobiliari

    Gabrian Imobiliare avand o prezenta din anul 1999 pe piata de imobiliare din Romania,cauta agenti imobiliari cu sau fara experienta in domeniu. Constituie avantaj detinerea unui autoturism personal si a unui SRL sau a unei autorizari de tip PFA (persoana fizica autorizata). Nu angajam cu contract de munca ! Daca nu detii aceste forme juridice de organizare,te vom ajuta sa le obtii,sens in care: Iti oferim un program complet de pregătire, lansare, suport și educație continuă finalizat cu acordarea unei Diplome de Agent imobiliar,recunoscuta de Ministerul Educatiei si Ministerul muncii si valabila oriunde in UE. Beneficii: Posibilitatea de a castiga venituri considerabile, mai mari decat un job cu salariu fix, direct proportionale cu determinarea si munca depusa. Educatie continua, dezvoltare zilnica, intr-un mediu placut, dinamic si antrenant. Program de lucru flexibil Birou de lucru cu toate dotarile necesare Program de lucru flexibil Bonusuri motivante in functie de munca depusa Posibilitatea de a-ti dezvolta propria echipa. Oportunitatea de a te dezvolta profesional. Esti partenerul ideal pentru noi,daca ai : Spirit antreprenorial, esti o fire prietenoasa si dornica sa inveti lucruri noi in fiecare zi: cunostinte minime in vanzari; bune abilitati de comunicare; Perseverenta si dorinta de succes si de evolutie; Atitudine optimista si adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic. Atunci asteptam sa te cunoastem! Trimite-ne CV-ul tau insotit de mentiunea ca detii o firma,un PFA sau autoturism propriu,pe adresa

  • 1

    Agent vanzari

    Sc angajeaza agent vanzari cu experienta,produse siderurgice gen; tabla zincata,colorata ,teava,plase gard,panouri.Se cere experienta

  • 10

    Agent Imobiliar Independent

    DESCRIERE Oras de lucru: Bacau, Bucuresti si toata tara Candidatul Ideal - pentru pozitia de agent imobiliar se accepta si fara experienta; - Orientare catre obiectiv; mod de lucru bazat pe task-uri si targete - Atitudine pozitiva, de invingator - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana ordonata, punctuala, responsabila - Viteza mare de reactie Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari pentru agentiile partenere membri ai Asociatiei CPI -Comunitatatea Profesionisitilor in Imobiliare. Ce oferim: - Curs specializare in imobiliare cu Certificat acreditat A.N.C, Diploma de recunoastere internationala CEPI - Asociatia Europeana a Profesiilor Imobiliare. Se ofera: libertate in alegerea programului de lucru - flexibilitate; spatiu coworking de lucru intr-o agentie membra a Asociatiei CPI; Acces la un cont CRM de gestionare a activitatii agentului; promovare intensiva a ofertelor pe principalele portalurile imobiliare; suport permanent IT&Marketing, juridic, creditare; serviciu call-center 24 7 inclus; Venituri de minim 1000 euro din comisioanele incasate inca din prima luna. Descrierea companiei Infiintata in 2007, Comunitatea Profesionistilor in Imobiliare CPI, este o asociatie profesionala, reprezentativa la nivel national care are drept scop educatia agentilor imobiliari. Faptul ca avem membri in principalele orase ale tarii ne-a permis sa cunoastem bine caracteristicile pietei locale, nevoile agentilor si agentiilor imobiliare putand astfel dezvolta pachete de servicii si instrumente de lucru care sa asigure inca de la inceputul activitatii credibilitate si succes agentilor noi sau celor care nu sunt multumiti de rezultatele obtinute. Asociatia noastra este membru deplin al Confederatiei Europene a Profesiilor Imobiliare CEPI, cu sediul la Bruxelles, fapt care atesta ca membrii nostri, agenti imobiliari, respecta standardele europene ale codurilor de practica imobiliara iar cursurile noastre autorizate ANC au recunoastere internationala.

  • 5

    Disponibil online

    Broker de asigurari recruteaza - vino in echipa noastra!

    Ne marim echipa. Colaborare pe baza de contract. Comisioane atractive. Despre noi: - societate infiintata in anul 2007 - broker prezent in top 5 national - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, etc.) Activitate: - Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte. - Plata este pe baza de comision - cu cat vindeti mai mult, cu atat castigati mai bine. Cerinte: - studii superioare sau medii - cunostinte operare PC - abilitati foarte bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - experienta in asigurari/ vanzari/ management - constituie un avantaj Beneficii: - sprijin permanent - training si pregatire profesionala continua - program de lucru flexibil: part-time sau full-time - sistem motivant de promovare in cariera, bazat pe munca individuala si in echipa (nu exista target) - posibilitate de a dezvolta o echipa - se primeste comision pentru incasarile echipei - COMISIOANE SI BONUSURI ATRACTIVE LA CELE MAI MARI NIVELURI ALE PIETEI (55-80%); SE NEGOCIAZA INDIVIDUAL. Alege sa iti faci propriul program, propria echipa, propria ta afacere! Suna la 0724 580 104

Salvează căutarea