Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bacau

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/tranzactie . 2. Agenti primesc 50% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1000 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupa amiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0767.626.066 . DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/bTJu3pJzm1nvCaLt7 și îți urez spor în toate. Va oferim : - pregatire alaturi de profesionisti si acces la o platforma e-learning(accesul la platforma de emitere polite costa doar 100 lei). - poti emite polite in perioada de pregatire - autorizarea IMA este gratuita pana la 01.07.2020. -program flexibil

  • Candidatul ideal: Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de Asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • 2

    Intra in echipa noastra si descopera libertatea de a-ti face programul asa cum vrei. Hai in echipa noastra si fa-ti viata la birou asa cum visezi. Noi credem ca e normal sa ai un program flexibil si un venit lunar la fel. Sa lucrezi atat cat iti place, de unde iti place si sa programezi in ritmul tau. Asa e in echipa noastra. Tu decizi cum vrei sa-ti arate ziua de lucru, iar noi te sustinem cu programe de dezvoltare profesionala si cu venituri pe masura ambitiei tale. Ce competente trebuie sa ai: Cunostinte medii de utilizarea PC; Atitudine proactiva si perseverenta; Bune abilitati de comunicare, negociere si orientare spre rezultat; Spirit de initiativa si capacitatea de a lucra in echipa; Diploma de bacalureat/Studii superioare constitue un avantaj Experienta in vanzari constitue un avantaj; Vanzarea produselor recomandate conform optiunii clientilui; Ce responsabilitati vei avea: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor companiei; Efectuarea analizei nevoilor clientilor; Construirea ofertelor pentru clienti conform nevoilor identificate; Ce beneficii iti vom oferi: Suport pentru autorizare (cod RAF); Suport financiar pentru primele 24 de luni de activitate in functie de rezultate; Comision din vanzari; Grile de comisionare progresive; Traninguri gratuite; Posibilitatea de apromova profesional si de a deveni manager de echipa in functie de performantele inregistrate si de interesul manifestat pentru activitatea desfasurata.

  • 1

    Candidatul ideal - sa ai inițiativa și legi cu ușurință relații; - sa ai abilitatea de a centra discuția pe nevoile clientului; - sa te adaptezi ușor diferitelor tipologii de clienți; - sa îți placa sa negociezi și sa reușești să obții ceea ce îți propui; - experienta in vanzari; - sa îți dorești sa lucrezi într-o echipă dinamică și -sa deții permis de conducere categoria B Descrierea jobului Cu ce ne ocupam? E simplu: ne ajutam clientii sa-si gaseasca locuinta potrivita, sau biroul/spatiul potrivit necesitatilor lor! Pe scurt, intermediem tranzactiii imobiliare, fie ca e vorba de inchirierea sau de vanzarea/cumpararea unei proprietati, avand la dispozitie toata logistica necesara reusitei! ;) Ce-ti putem oferi noi? *venituri peste medie;(pachet salarial +Comision sau doar comision) *stabilitate; *mediu de lucru prietenos, competitiv ;); *training; *va punem la dispozitie toata logistica necesara pentru a reusi alaturi de noi! *si multe alte beneficii...noi te asteptam la un interviu pentru a le descoperi si tu, si pentru a afla mai multe despre lucrurile pe care le putem realiza impreuna! Aplica acum pentru acest job si noi te vom contacta sa stabilim un interviu! ;) Descrierea companiei Esti interesat de o cariera intr-un domeniu mereu cautat, cu castiguri predictibile? Echipa Ava Imobiliare este in plina expansiune si cauta agent imobiliar. Cine suntem? Compania AvA Imob a fost înființată în 2006 și s-a dezvoltat constant câștigându-și reputația unei companii de top în domeniul imobiliar din Bacău. De atunci, de la primii pași și până astăzi, am căutat în permanență să creștem, să ne îmbunătățim performanțele, să diversificăm serviciile pe care le oferim, să patrundem pe noi și noi segmente de piață. La sediile noastre din Bacău vă așteaptă, gata oricând să vă răspundă la întrebări, consilieri imobiliari bine pregătiți și informați, specialiști instruiți în domenii diverse, mereu la dispoziția Dumneavoastră.

  • 1

    Suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase  puncte  este faptul ca toată activitatea   pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți  fiind flexibil și la dispoziția ta! În această perioadă AUTORIZAREA online este gratuită până la finalizarea pandemiei tocmai pentru a încuraja piața de asigurări. Activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Astfel singurul cost reprezentând taxa de 100 de ron pentru programul de pregatire profesionala online, care desigur ca va fi recuperat în timpul practicării activității. Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici mai jos și aștept cu drag sa ne cunoaștem! ☺️ https://forms.gle/YwpgRszNaCK4VY8S7  

  • 7

    Ne mărim echipa din Bacau! Ce beneficii ai alături de noi: - Program de lucru flexibil - Posibilitatea de a lucra part time sau full time - Bani pe măsura muncii depuse - Oportunitatea de dezvoltare personala si profesionala Ce vrem de la tine: - Să ai bacul luat. - Să-ti placă să comunici. - Să fii o persoană serioasă și ambițioasă, căreia îi plac provocările. - Să fii competitiv, persuasiv și perseverent. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. De restul, am EU grijă! Dacă te încadrezi în parametrii enumerați mai sus, trimite-mi un CV. Grăbește-te, numarul de locuri disponibile este limitat!

  • 3

    Magazinele Ideal Construct din Bacau, specializate in vanzarea de produse de produse de finisaje ,instalații sanitare și electrice angajeaza personal pentru postul de lucrator comercial. Candidatul ideal: -Studii medii si experienta in domeniu -Abilitati de comunicare si relationare -Spirit de echipa -Orientare catre client -Initiativa -Determinare si seriozitate Responsabilitati: -Plasarea produselor la raft -Manipularea produselor -Informarea clientilor cu privire la produse -Incasarea corecta a numerarului -Pastrarea ordinii si curateniei la locul de munca Salariu atractiv .

  • 4

    J@M APPEAL ANGAJEAZA operatori telefonici in vanzari! Oferim: -Salariu atractiv si premii motivante; -Ambient de munca placut, echipa unita si determinata; -Avantajul de a lucra intr-o companie tanara, in plina dezvoltare. - Se lucreaza doar de Luni pana Vineri Cerinte: - Atentie distributiva; - Abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare PC; - Cunostinte de limba italiana scris si vorbit, la nivel mediu-avansat; Relatii la telefon: 0755.018.064

  • 25

    Cerințe: - Să ai bacul luat. Da, trebuie! - Să ai curaj. Vreau pe cineva căruia îi place să comunice. - Să îți placă să muncești după un program flexibil. - Să nu fii de acord cu sloganul „Timpul trece, leafa merge”. - Să ții la principiile tale și să susții lucrurile în care crezi. - Să vrei să lucrezi după o agendă. Apropo, primim agende frumoase. - Să îți placă să vorbești la telefon. Crede-mă, o să faci asta foarte mult! - Să fii perseverent. Da, știu. Toate anunțurile de joburi au cerința asta. Sorry, și aici e valabilă. Ba chiar foarte valabilă! - Să știi măcar să apeși butonul ON/OFF al computerului. Dar de vreme ce ai cont de Facebook, nu cred că trebuie să-mi fac probleme în privința asta. - E ok dacă postezi motivaționale în timpul jobului (în limita bunului simț), atâta timp cât le și pui în practică. Te rog, doar, să nu exagerezi cu statul pe net. Nu de alta, dar „Time is money”. Ce primești: - Colegi de gașcă (+eu inclus la pachet). - Training-uri cu niște oameni excepționali. - O secretara jos-pălăria. - Sediu la dispozitie ( fara costuri ) inclusiv birotica. - Program flexibil (nu vorbim aici de program în schimburi, sau muncă sâmbătă și duminică, ci de faptul că vii și stai cât vrei în intervalul 09:00 - 17:00). - Bani pe măsura muncii depuse. Interesa(n)t?

  • Candidatul ideal: Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de Asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • Candidatul ideal Studii superioare Experiență anterioară în domeniu constituie un avantaj dar nu este o cerință obligatorie Cunoștințe Microsoft Office, MS Excel, Abilități de comunicare & relaționare,bună organizare; Dinamism, lucru în echipă; Descrierea jobului Pentru departamentul comercial – căutam o persoană care să ocupe poziția de asistent comercial Responsabilitățile poziției sunt: Ofertare clienti ,updatare baza de date Trimite mailuri,newslettere către potențialii clienți Ține legătura telefonic cu clienți Realizarea de rapoarte specifice Beneficii: Pachet salarial atractiv. Stabilitate într-o companie românească Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program de training inițial Condiții deosebite de muncă Dezvoltare profesională, participare la programe de instruire și perfecționare Relatii la 0234.535.610 , 0720.977.394 CV se trimit la adresa de e-mail : secretariat ecim @ gmail.com

  • 2

    Caut fete care stiu sa copieze text și poza. Se lucreaza de pe telefon 2-3 ore pe zi in vanzari! Castig intre 50 lei si 5000 lei Se face contract de colaborare, banii ii primesti in contul bancar. Vrei mai multe detalii?

  • 3

    Descriere Locuri de munca1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Căutăm colaboratori locali dinamici, activi și în căutare de noi oportunități, îți propunem activitatea de Brokeraj. Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. Te invit să aplici pe https://forms.gle/dtdobUmcZsYnazCT8 și îți urez spor în toate.

  • 1

    Cerințe : Studii medii sau studii superioare (minim diploma de BAC) Abilități de comunicare și relaționare Fire deschisă dezvoltării personale Responsabilitate Rezistență la stres Calculat si bine organizat Experiența în vânzări constituie un avantaj Oferim : - Remuneratie lunară formată din parte fixă și comision - Bonus trimestrial - Bonus de performanță - Trainig de dezvoltare în agenție și în diferite locații din Romania - Curs gratuit pentru autorizare IMA - Sprijin dezvoltare personală Astept CV dumneavoastră pe adresa melorys99arondyahoo.com

  • 1

    Candidatul ideal: - abilitati de comunicare, relationare si negociere - capacittai bune de organizare si sintetizare a informatiilor - experienta minima in vanzari consultative - avantaj cunostinte in domeniul tamplariei pvc/aluminiu - entuziast, activ si persuasiv - permis de conducere categoria B. Responsabilitati: - prospectarea permanenta a zonei alocate - mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii din portofoliul existent - contactarea potentialilor clienti pentru a prezenta si negocia o oferta adaptata cerintelor si nevoilor identificate - urmarirea livrarii comenzilor si incasarea platilor - realizarea de rapoarte de vanzari periodice. Ce iti oferim? - pachet salarial atractiv alcatuit din salariu fix + comision lunar + bonusuri trimestriale - autoturism de serviciu - telefon de serviciu - mediu de lucru profesional, placut si competitiv in care sunt recompensate performatele individuale si de grup - oportunitatea unui loc de munca stabil - instruire de specialitate si dezvoltare personala. Te asteptam in echipa noastra!

  • 1

    Căutăm fete pasionate de Make Up și produse cosmetice! Te numeri printre ele? Vrei sa câștigi și un bănuț în plus ? Cadouri? Bonusuri ? Ce zici sună tentant?

  • Aceasta modalitate de colaborare se adreseaza in general acelor persoane care lucreza in acest moment in vanzari, care intra deja in contact cu un numar de clienti din portofoliul propriu sau este in cautare de noi clienti in activitatea sa principala, de exemplu: cei care lucreaza in domeniul asigurarilor agenti de vanzari Telekom, etc . Punem la dispozitia acestor persoane, produse si servicii pe care acestia le pot propune impreuna cu produsele sau serviciile pe care le promoveaza ca activitate curenta si in acest fel, pot genera venituri suplimentare. Avantajele acestui tip de colaborare : • Nu exista obiective minime • Activitatea nu este obligatorie • Fara superiori • Portofoliu de produse si servicii variat care pot fi vanduta/semnate • Fara limita de castiguri, incasarile direct proportionale cu vanzarile Dezavantaje : • Nu exista parte fixa salariala (CIM) • Nu poate fi considerate ca activitate principala Promovam in general, servicii care pot aduce un beneficiu real clientilor, de exemplu un pret pentru energia electrica mai avantajos indiferent de furnizorul actual. Ne intereseaza asigurarea unei vanzari corecte si de calitate, clientul sa inteleaga ceea ce ii este propus dar si diferentele de pret. Pentru aceasta sunt necesare anumite informatii pe care le punem la dispozitie in cateva materiale de stiudiu, dupa care incercam sa explicam in detaliu cum pot fi propuse aceste servicii. Toata gestiunea activitatii se desfasoara intr-un CRM intern unde colaboratorii primesc un user si o parola dupa semnarea contractului, unde v-a fi centralizata toata activitatea acestuia si de unde vor fi generate rapoartele pentru comisionare. In acest fel, in orice moment, acesta poate sti suma ce urmeaza a fi incasata . In permanenta, poate solicita suport telefonic sau pe email dar poate si participa la cursuri de pregatire organizate de Custom Service. Dupa inceperea colaborarii, putem propune si alte produse sau servicii care pot fi vandute la aceasi clienti dar incercam sa trecem prin aceste produse pas cu pas. Persoanele interesate ne pot lasa un numar de telefon in privat si o adresa de email.

  • 3

    Telekom Romania angajează persoane pentru profesia de agent vanzari. Oferim • salariu fix, comisioane din fiecare vanzare, • asigurare medicala la clinica privata Regina Maria, • tabletă de serviciu, cartelă de serviciu, • mașină in cazul în care aveți permis categoia B( nu este obligatoriu permisul), • training de debut plus sprjin constant pentru desfasurarea activitatii si pentru a te dezvolta profesional, • program in a doua parte a zilei. Ce implică postul? Vanzarea serviciilori de interenet, televiziune, telefonie fixa si mobila in sistem D2D. Studiile nu reprezinta un criteriu de selectie. Program 12:00- 20:00 Nu ezita sa ne contactezi, fie la numarul de telefon 0766 319 362 - , fie prin trimiterea CV-ului. Angajarea se face prin partenerul ProSolutions Agency.

  • Salveaza cautarea