Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti doar cu poze Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Angajam Consultant | Broker | Agent Imobiliar - Bucuresti, zona Unirii. Cu sau fara experienta!

    Jobul care iti poate schimba viata in bine este aici! Totul depinde de tine! Cautam un consultant imobiliar prietenos si energic, care sa ajute clientii sa isi clarifice nevoile si sa faca alegerile potrivite atunci cand vor sa cumpere, sa vanda sau sa inchirieze o proprietate. Experienta este binevenita indiferent de numarul de ani, dar nu este obligatorie. Placerea de a lucra cu oamenii este obligatorie. Ne caracterizeaza transparenta si adevarul. Asa ca ai garantia faptului ca vei afla lucrurile asa cum sunt in realitate in lumea imobiliarelor! Avem experienta de peste 14 ani in domeniu, folosim cele mai noi tehnologii si practici imobiliare si oferim servicii de o calitate superioara. Daca esti ambitios, perseverent si pui intotdeauna clientul pe primul loc, te asteptam langa noi... avem doua birouri libere si unul poate fi al tau! Ce vei face: - verifici zilnic, prin softurile de profil, ce proprietati sunt pe piata si suni proprietarii pentru a le prezenta serviciile noastre; - asculti, intrebi si intelegi nevoile reale ale clientilor si le prezinti optiunile potrivite pentru ei; - vezi proprietatile, verifici si semnezi documente, faci fotografii video. - promovezi proprietatea pe site-urile de profil prin CRM; - raspunzi clientilor si organizezi vizionarile proprietatilor; - negociezi preturile in urmarirea unui scenariu Win-Win; - pregatesti actele si asisti la semnarea contractelor de inchiriere sau vanzare; - la final incasezi comsionul! Cerinte obligatorii: - comunici bine si iti place sa interactionezi cu oamenii; - esti disciplinat si perseverent, nu te lasi pana nu iti indeplinesti obiectivul;  - consideri ca esti un om cu etica si integritate; - esti de acord sa castigi bani in functie de munca depusa si la succes. Cerinte optionale: - experienta in vanzari sau posturi care presupun interactiune umana;  - permis cat. B;  - Social Media "skills" (facebook, instagram, twitter, tiktok);  - cunoasterea limbii Engleza la un nivel conversational. Ce primesti (beneficii): - sprijin constant in tot ceea ce ai nevoie pentru desfasurarea activitatii in conditii optime chiar daca ai sa nu experienta in domeniul imobiliar; Te invatam tot ce trebuie; - birou propriu si mediu de lucru modern in cladire de birouri amplasata in zona Unirii;  - training pentru a te dezvolta ca profesionist dar si pe plan personal; - cursuri de specialitate pentru utilizarea softurilor specifice activitatii (CRM, Map, Argus, FlexMLS), publicarea anunturilor, fotografii, negociere si altele, toate gratuit; - telefon, laptop, contracte si tot ce tine de birotica. - publicitate pe site-urile importante de profil centralizata prin CRM (se publica automat);  - coaching 1 to 1 periodic cu un manager cu peste 10 ani experienta in imobiliare;  - comision la fiecare tranzactie efectuata. Comisionul este de 50% din valoare totala minus taxe. Crezi ca te potrivesti ce ce ai citit? Daca da, suna sa programam un interviu!

  • 4

    Anagajez asistent manager

    Angajez domnișoară prezentabila pentru asistența pasageri - turiști în aeroport Otopeni. Limba engleza mediu. Șalariu 3000- 4000 lei.

  • 5

    Angajare operator magazin online-Bucuresti salariu+comision

    Salariu de baza + procent din vanzari. Descriere: Compania noastra ofera oportunitatea de a te alatura echipei noastre în calitate de Operator Comenzi produse. Acest rol presupune preluarea comenzilor de pe site. Se lucreaza de la sediul companiei, situata in Bucuresti, Bd Corneliu Coposu(Zona Unirii)- la 5 minute de mers pe jos fata de statia de metrou Unirii. Program de Lucru: Luni-Vineri, 09:00-17:30. Ce Oferim: Program de lucru full-time, 8 ore zi, de luni pana vineri; Sediul firmei în Bucuresti, Unirii (la 2 minute de mers pe jos fata de statia de Metrou Unirii); Contract de munca pe perioada nedeterminata; Concedii conform legislatiei; Prime de sarbatori; Training de specialitate; Bonusuri de performanta; Mediu de lucru placut, tanar si profesionist; Salariu motivant, peste medie; Bonus din vanzari (poate depasi valoarea salariului); Tichete de masa; Posibilitati de avansare; Mediu de lucru placut. Pachet salarial atractiv format din salariu de baza + bonusuri si alte beneficii Responsabilitati Principale: Vanzarea produselor in mediul online (piese auto); Preluarea comenzilor; Emiterea awb-urilor si a facturilor; Impachetarea coletelor. Cerinte pentru Pozitia de Operator Magazin Online Piese Auto: Experienta anterioara in domeniul vanzarilor online constituie in avantaj sau in alt segment al domeniului auto; Abilitati de comunicare cu clientii la telefon; Atitudine pozitiva, profesionala, orientata spre client; Capacitatea de a lucra in echipa; Seriozitate, punctualitate. Daca te regasesti in aceste cerinte si esti pasionat de domeniul auto, te invitam sa aplici pentru acest post sau sa ne trimiti pe whats-app cv-ul tau.

  • 1

    Consilier vanzari accesorii GSM Mobiup Carrefour Feeria

    Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: - Diploma de absolvire Bac -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!

  • 2

    Consilier Vanzari accesorii GSM - Auchan Militari

    DESCRIERE Vino în echipa Mobiup - Mobicell și descoperă pasiunea de a vinde! Cerinte: -Abilități de comunicare, putere de convingere și negociere; -Atitudine pozitivă, inițiativă; orientare către client si spirit de echipă. Descrierea jobului -Promovarea și vânzarea produselor Mobiup - Mobicell: accesorii, gadget-uri și telefoane; -Identificarea nevoilor clientului și propunerea celor mai bune soluții; -Atingerea obiectivelor zilnice și lunare; Lucru cu casa de marcat numerar și POS bancar; -Gestionarea corectă a stocului; Loc de muncă într-un cadru modern tip insulă în marile galerii comerciale; -Program de lucru full time. Beneficii: -Salariu fix competitiv; -Bonusuri din realizări; -Tichete de masa; -Contract de muncă perioadă nedeterminată; -Programe structurate de training; -Șansa de a face performantă într-o companie în plină ascensiune. Descrierea companiei Mobiup-Mobicell este membră a grupului de firme Arsis si are ca misiune crearea unei legaturi stranse cu consumatorul final. Tot ce ai nevoie din sfera GSM și IT&C găsești în magazinele proprii Mobiup & Mobicell din România, sub brand-urile proprii Cellara și Mobiama, și desigur si alte brand-uri ale altor mari producători (Samsung, Apple, Huawei, Xiaomi, Njord etc). Toate atributele dobandite si impamantenite pe parcursul anilor, au fost dublate si in mediul online, o data cu lansarea site-ului Mobiup.ro. Astfel, am făcut un pas firesc in mediul virtual si am oferit clienților posibilitatea de a se bucura de experiența Mobiup - Mobicell oriunde si oricand. La fel ca magazinele fizice Mobiup - Mobicell, magazinul virtual este locul in care clienții găsesc cel mai bun raport calitate-pret, avand la dispoziție o gama variată de telefoane si accesorii la cele mai bune prețuri. Echipa noastra este o echipa unita, profesionista, pasionată si cu atitudine pozitiva, pregatita permanent sa ofere clienților servicii si produse de înaltă calitate. Dacă ești o persoana ambitioasa, inteligenta, harnică si dornica sa isi dezvolte cariera într-o echipa puternica si o companie de succes, te așteptam sa ne cunoaștem. Hai in echipa noastra!

  • 9

    Game Presenter - București

    Ești o persoană tânără interesată de un venit stabil, de lungă durată? Angajăm persoane cu cunoștințe lingvistice în limba: engleză italiană rusă ucraineană greacă chineză koreeană indoneziană tailandeză - AVANSAT! Cerințe: - +18 ani ( 18+ years old); - nivel mediu de engleza (english medium level) ; - program full-time part-time; - este necesară prezența fizică la sediul companiei; Beneficii: - Salariu motivant (minim 3200 lei net pentru început); - Se oferă un bonus de 300 după primele 3 luni; - Nu este necesar să ai experiență anterioară în domeniu; - Training-uri asigurate de firmă; - Bonus de performanță (până la 3000 de lei net lunar); - Asigurare medicală inclusă; - Primă relocare (2850 lei); -> https: https: www.hipo.ro locuri-de-munca locuri_de_munca 229326 (Aici puteți accesa lista de posturi în funcția de limba pe care doriți să activați); Pentru mai multe detalii, mă puteți contacta oricând! - Alexandra

  • Vanzari online limba italiana

    angajam persoane noi in echipa de vanzari online. NU este necesara experienta Cerem numa limba italiana Salar intre 2500 si 15000 RON Full time job la birou la noi in pipera bucuresti posibilitatea de a creste ca manager pentru interviu online scrie pe whatsapp la

  • 3

    Agent vanzari consumabile hoteliere

    Producem si comercializam cosmetica de lux si accesorii hoteliere. Avem clienti - hoteluri in toata tara si dorim sa ne extindem echipa de vanzari. Cautam persoane placute, oneste, organizate, dispuse sa faca calatorii de afaceri in tara in functie de necesitate. Postul necesita cunostinte medii de calculator (Excel, Word, Email, etc), permis auto categoria B. Oferim salariu fix motivant precum si comision la incasare, telefon, laptop, masina.

  • 4

    Caut colega florarie Gorjului

    Caut colega, creativa, energica, careia ii plac provocarile, pasionata de flori si plante, dornica sa lucreze intr-un mediu vesel si placut. Floraria este situata pe Bdul Iuliu Maniu, vis-a-vis piata Gorjului. Va astept cu drag sa ma contactati pentru detalii.

  • Reprezentant medical

    Avem de oferit nu doar un loc de muncă, ci o oportunitate de a contribui la înaintarea cunoștințelor medicale și la îmbunătățirea vieții oamenilor prin accesul la tratamente revoluționare cu celule stem. Life Solutions, companie premium pe piața serviciilor de recoltare și stocare de celule stem, face parte dintr-un grup de companii care oferă consultanță medicală de elită și suport pentru pacienții români. Căutăm pionieri care să se alăture echipei noastre dinamice, în calitate de Reprezentanți în vânzări de Celule Stem. Iată ce căutăm în tine: Abilități de comunicare și negociere superioare. Știm că ești acolo, vorbitori fermecători și negociatori iscusiti! O atitudine proactivă, focusată pe rezultate și abilitatea de a evolua într-un mediu în plină mișcare. Înțelegere solidă a domeniului celulelor stem și a domeniului medical. Dacă ești la început, nu te îngrijora, vom investi în dezvoltarea ta! Ce vei face? Identificarea și prospectarea de noi clienți. Vom avea nevoie de acel instinct de vânător al tău! Prezentarea și promovarea serviciilor noastre. Te vei transforma în ambasadorul nostru de încredere! Construirea și menținerea de relații puternice cu clienții și medicii. Vei fi puntea de legătură între ei și revoluția medicală! Participarea la evenimente de profil pentru a crește vizibilitatea brandului nostru și a genera noi oportunități. Monitorizarea pieței și a competitorilor pentru a identifica tendințe și oportunități. Și în final, beneficiile: Pachet salarial competitiv și bonusuri atractive. Performanța ta merită răsplătită! Oportunități reale de avansare și dezvoltare a carierei. Credem în evoluția personală și profesională! Un mediu de lucru stimulant, alături de o echipă dedicată și profesionistă. Acces la resurse și instruire de top pentru a-ți perfecționa abilitățile. Gata să faci parte din revoluția științei medicale? Trimite-ne CV-ul și o scurtă scrisoare de intenție la Nu uita să menționezi în subiectul emailului "Aplicare Vânzări Celule Stem - [Numele tău]". Așteptăm cu nerăbdare să îți cunoaștem entuziasmul și talentul. Hai să creștem împreună! Echipa Life Solutions

  • 1

    Manager de Echipa Bucuresti

    Angajam Manger de Echipa Bucuresti Candidatul ideal Studii medii cu diploma de bacalaureat sau superioare; Cunostinte minime de operare PC (Word, Excel); Experienta anterioara in domeniul vanzari sau financiar (constituie un avantaj); Activitatea implica si deplasari pe teren; Competente de comunicare si negociere; Abilitati de organizare si planificare; Permis de conducere cat B (avantaj) Descrierea jobului Coordonarea si monitorizarea echipei Consultantilor de Credit; Indeplinirea obiectivelor lunare ale companiei de vanzare si colectare; Mentinerea relatiilor cu clientii din portofoliu; Dezvoltarea portofoliului de clienti; Beneficii: Pachet de remuneratie atractiv; Bonusuri lunare si semestriale de performanta; Tichete de masa; Asigurare privata de sanatate; Zile de concediu de odihna suplimentare in functie de vechime; Codou aniversar; Evenimente corporate si teambuilding; Programe de training; Oportunitati de promovare in cadrul companiei. Beneficiile sunt acordate in functie de pozitia ocupata, vechimea si rezultatele obtinute in cadrul companiei. Pub

  • Agent serviciu clienti

    Salutare tuturor! Mă aflu în căutarea unor vorbitori de limbă Italiană pasionate de oferirea de suport clienților. Am o oportunitate profesională deosebită pentru voi! Dacă ești dedicat, comunicativ și dornic să faci parte dintr-un mediu dinamic, aștept cu nerăbdare să primesc aplicația ta! Poți să îmi trimiți CV-ul tău direct pe următoarea adresă de mail: Sau poti sa ma suni direct la urmatorul numar de telefon si sa stabilim o discutie referitoare la pozitie. Locație: București Responsabilități: - Preluarea și rezolvarea situațiilor în care apar neconformități. - Asistarea clientului în procesul de luare a deciziei de cumpărare prin furnizarea detaliilor solicitate despre produse și servicii. - Oferirea de soluții pentru diverse probleme: plasarea comenzilor, livrare și returnarea produselor. Activitatea se va desfășura pe toate canalele de comunicare, inclusiv chat și apel telefonic, asigurând o experiență cuprinzătoare și fără probleme pentru clienți. Cerințe: - Dorința de a obține experiență: Este în regulă dacă este primul tău job; vei învăța alături de noi. - Competență în limba Italiană la un nivel avansat, cuprinzând abilități de scriere, vorbire și lectură, echivalente cu nivelul C1. - Cunoștințe de bază în limba engleză (nivel B1).

  • 10

    Agenti imobiliari cu/fara experienta

    Suntem o echipa tanara care activam in domeniul vanzarilor si al inchirierilor de ceva timp. Succesul nostru se bazeaza pe respectul fata de angajati si clienti. Te angajam daca iti doresti: -sa te dezvolti personal mult mai mult decat in prezent -o cariera profesionista in domeniul imobiliar -sa inveti lucruri noi despre vanzari, inchirieri de apartamente, spatii comerciale, blocuri etc. -sa fi cel mai bun din domeniu -sa faci aprte dintr-o echipa competitiva -sa iti depasesti limitele Ce vei face in viitoarea ta cariera: -vei mentine o legatura permanenta cu proprietarii si clientii; -vei avea un portofoliu de proprietati pe care le vei promova si lei vei cunoaste in detaliu; -vei capata capacitatea de negociere pentru finalizarea contractelor; -posibilitatea sa intalnesti situatii diferite zilnic care iti vor pune mintea la contributie si implicit te vor dezvolta ca si agent imobiliar. Iti oferim un colectiv tanar si o buna dispozitie la locul de munca, diferite bonusuri si prime in functie de incasari. Te asteptam la un interviu daca iti doresti sa faci parte din echipa noastra.

  • Agent de vanzari tigla metalica

    SIA COMPLETE ROOF caută agenți de vânzări talentați care prezintă aptitudini de organizare, spirit de echipa și bune abilități de comunicare,negociere și vanzare. Dacă sunteți pasionați de vânzări, sunteți deschiși pentru învățare continuă si dezvoltare personala cu scopul de a obține rezultate excelente, această oportunitate vă este potrivită! Responsabilități : -Identificarea și contactarea potențialilor clienți în vederea promovării produselor serviciilor noastre -Prezentarea produselor serviciilor și explicarea avantajelor acestora clienților potențiali -Întocmirea schiței acoperișului pe baza masuratorii (nu este recomndat persoanelor care au frică de înălțime) -Prezentarea ofertelor precise și menținerea unei relații excelente cu clienții -Negocierea și încheierea contractelor de vânzare Beneficii : -Pachet salarial atractiv, format din salariu fix și bonusuri în funcție de performanțe -Training și suport continuu despre produsele noastre și pentru dezvoltarea abilităților în vânzări. -Telefon de serviciu -Laptop -Mașină -Mediu de lucru dinamic și prietenos Dacă ești pregătit să te integrezi într-o echipă ambițioasă și să te dezvolți într-un mediu competitiv, te încurajăm să aplici pentru această poziție!

  • 3

    Consultant agent imobiliar pentru Berceni comuna

    Dezvoltator Imobiliar din 2003 in zona sud Bucuresti. Cautam consultant / agent imobiliar pentru zona Comuna Berceni . Va rugam sa ne contactati daca aveti cat mai multe dintre aceste aptitudini : - seriozitate, - spontaneitate, - onestitate, - integritate, - receptivitate, - aptitudini de comunicare, - abilitate de negociere ! Program flexibil ! Conditii oferite : masina de serviciu pentru prezentari, smartphone, birou de lucru personal cu laptop. Beneficii financiare nelimitate !!! Obligatoriu : permis conducere categoria B. Astept cv-uri la adresa : Puteti suna si la Nicoleta.

  • 1

    * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • Livrator TAZz sau Bolt food

    Firma colaborare Tazz sau Bolt food angajam livratori vino în echipa noastră plata la km bonusuri de performanta garantam cel mai mic comision din oraș BUCUREȘTI, TIMIȘOARA, CONSTANȚA, SIBIU

  • Specialist vânzări produse de lux

    1. SCOP Menține baza de date cu ofertele grupului, ce includ real estate, artă și alte produse de lux, pregătește prezentări adecvate fiecărei categorii, organizează și conduce întâlnirile cu potențiali clienți în vederea vânzării, coordonează și sau pregătește documentația conexă vânzării, centralizează toate informațiile legate de interacțiunile cu clienții, indiferent de modul de comunicare (întâlniri fizice, conversații telefonice, mesaje, etc. ). Urmărește constant, prin acțiuni specifice postului, extinderea bazei de clienți. Susține activitățile echipei de management, fluidizând sarcinile zilnice administrative și participă la întruniri, conferințe și alte evenimente profesionale conform instrucțiunilor superiorilor ierarhici. Principalele responsabilități includ: Organizarea arhivei clienților, întocmirea profilului de client și menținerea comunicării periodice cu aceștia, spre obținerea de feedback și prezentare de noi produse din portofoliul grupului; Organizarea prezentărilor produselor și serviciilor grupului - sub formă de documente PDF, newsletter, broșuri, etc. - alături de echipa de management și de echipa de design grafic; Documentare în vederea unei bune contextualizări a produsului propus (revizuiește și construiește analize de piață, identifică avantaje competitive pentru produsele grupului, realizează studii comparative de preț, etc.); Pregătește și urmărește toata documentația specifică vânzării, în coordonare cu echipa de management și cu echipa juridica a grupului. Construiește un profil, documentat in scris, al clientului în urma conversațiilor cu acesta, spre recomandarea de noi produse pretabile interesului lui ei și optimizarea plajei de oferte a grupului; Organizează și conduce întâlniri cu potențiali clienți; Identifică noi clienți și nișe de vânzare a produselor si serviciilor grupului; Participă la întruniri profesionale sub indurarea echipei de management; Monitorizează imaginea publica a produselor și serviciilor grupului, incluzând canale media clasice și social media și aduce în atenția managementului eventuale discrepanțe față de mesajul agreat intern. Elaborează, la cererea echipei de management, materiale de susținere a vânzărilor, în format scris si digital, prezentări, minute, etc; Asigură și monitorizează atent confidențialitatea datelor cu care este încredințat să lucreze sau pe care le ia la cunoștință prin natura activității, incluzând dar nelimitându-se la: cifre de afaceri informații contabile ale grupului ce și sau firmelor componente, proiecții, planuri de viitor și strategie, dinamica organizatorica internă, etc. Menține evidența tuturor cheltuielilor făcute în numele firmei, cu aprobarea echipei de management și transmite toate facturile și sau alte documente pertinente departamentului contabil al grupului; Caută modalități adecvate, etice și legale de a crește profitabilitatea companiei, de a asigura transparența și de a eficientiza practicile de lucru. 2. CERINȚE PENTRU POST (CALIFICĂRI MINIME): Studii universitare în discipline umaniste sau economice; Exprimare corectă, politicoasă, coerentă, în limba româna cât si în limba ile străine în care angajatul va comunica în numele grupului; limba engleza obligatorie; avantaj pentru cunoștințe de limba spaniola; Comportament și ținută profesională în birou și în oricare loc extern în care se prezintă în numele companiei; Experiență anterioară într-o poziție similara și sau demonstrarea cunoștințelor teoretice necesare îndeplinirii sarcinilor; Seriozitate, perseverență, dorință de evoluție profesională și dobândirea de noi competențe. 3. COMPETENȚE NECESARE: Exprimare elevată, politicoasă - formă scrisă orală, în română și în limbile străine cerute de natura funcției; Cunoștințe de operare computer (programe Office): Abilitate de a gestiona un volum ridicat de informații, de a extrage esențialul si de a analiza în context; Capacitate de a lucra sub îndrumarea echipei de management, respectând prioritățile stabilite; Abilitate de a sintetiza informațiile și de a contribui la identificare unor modele de lucru inovatoare și profitabile; Abordare orientată către echipă, angajament față de filozofia, obiectivele și planificările companiei; Atenție la detalii; Disponibilitate de a învăța și de a-și îmbunătăți abilitățile profesionale și personale. 4. DISPONIBILITATE ȘI PROGRAM Disponibilitate imediată 40 ore săptămână 10:00-19:00 , incluzând pauza de masă; opțiuni flexibile posibile cu consultarea, în prealabil, a echipei de management. Muncă la birou; opțiunea de lucru de la domiciliu cu acordul echipei de management.

  • * Opportunit di Crescita Personale e Professionale nel Cuore di Bucarest *

    Chi Stiamo Cercando: Siamo alla ricerca di 5 individui straordinari, che hanno la determinazione e il coraggio di eccellere. Persone che vogliono imparare e perfezionarsi, che amano mettersi in gioco e sono pronte ad affrontare nuove sfide. Cerchiamo individui che conoscono il proprio valore, ma che mantengono un atteggiamento umile, pronti ad imparare da chiunque e da ogni esperienza. Cosa Offriamo: Oltre al nostro stipendio iniziale di 4000 Ron, offriamo qualcosa di unico - una formazione estesa in Programmazione Neuro Linguistica (PNL). Questa formazione, mai sperimentata nei call center di Bucarest, progettata per plasmare le tue abilit personali e professionali. I corsi, alcuni direttamente sviluppati da noi e altri selezionati attentamente, sono un investimento che facciamo nella tua crescita continua. Il valore di questi corsi PNL supera di gran lunga qualsiasi standard ed aspettativa, poiché miriamo a trasformare non solo la tua carriera, ma anche la tua vita. Importanza della Formazione in PNL: La Programmazione Neuro Linguistica (PNL) la chiave per sbloccare il tuo potenziale al massimo. Questa formazione rivoluzionaria ti insegner a comprendere meglio te stesso e gli altri, a comunicare in modo efficace e a superare le sfide personali e professionali. Questo non solo un corso, ma un viaggio di crescita che ti accompagner per tutta la vita. Stipendio Iniziale e Crescita Professionale: Per i primi 3 mesi, lo stipendio iniziale di 4000 Ron. Questo periodo, che coincide con il periodo di prova di legge, pensato per apprendere al meglio i concetti con dimostrazioni pratiche nel lavoro di tutti i giorni, e con corsi di formazione di PNL messi a disposizione dall azienda. Successivamente, una volta valutata positivamente, la persona avr l'adeguamento dello stipendio con aumento, premiando il suo impegno e contributo alla squadra. Requisiti: - Spirito proattivo, voglia di imparare e mettersi in gioco. - Capacit di lavorare in team e comportarsi con empatia. - Orientamento al successo e senso di appartenenza ai progetti. - Conoscenza del proprio valore, unita all'umilt di apprendere continuamente. - Esperienza pregressa in call center Outbound o Inbound, sia nella vendita che nell'assistenza clienti, un valore aggiunto, ma solo se unita alla volont di seguire il nostro metodo di lavoro. - Predisposizione a investire su sé stessi, sia per la crescita professionale che per la possibilit futura di entrare in una partnership per creare la propria azienda nell'azienda. Questa un'opportunit , non un obbligo, riservata a coloro che desiderano un percorso unico di crescita professionale e finanziaria. - Avere un obiettivo personale chiaro e definito un ulteriore elemento che cerchiamo nelle persone che intendono unirsi al nostro gruppo. - Se non hai esperienza in call center, non un problema, purché parli molto bene la lingua italiana (che tu sia madre lingua o no) e abbia la voglia di imparare seguendo le direttive aziendali. Se sei pronto a unirti a noi in questo viaggio di crescita, invia il tuo curriculum vitae a: Ti aspettiamo.

  • 12

    Personal Asistent Virtual - Remote - De acasa

    Personal Asistent Virtual Suntem in cautare de persoane care sunt atrase de vanzarile online. Oferim pregatire de specialitate si instrumente necesare pentru a lucra alaturi de noi. Nu este necesara nici o investitie, doar dorinta de a invata si lucra alaturi de noi.

Categorii

Locuri de munca

Județe

Bucuresti
Salvează căutarea