Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Bucuresti Sector-2

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Cautam in echipa noastra, consilier vanzari bijuterii,genul feminin, responsabila, punctuala foarte organizata pentru magazinul Mall Baneasa Bucuresti. Rugam seriozitate! Post disponibil doar persoanelor cu experienta foarte relevanta in domeniul vanzarilor bijuteriilor de lux. Salariu 2500 ron si bonus extrem de atractiv realizabil!!! Va rugam sa trimiteti cv - ul dumneavoastra insotit de poza actuala la adresa de email sau la numar telefon 0752303377.

  • SC. Cortina Development SRL a member of multinational holding Van Hessen is searching for sales representative. The ideal candidate: - Minim 5 years experience in sales in meat industry, branch of sausages producers - Availability to travel - Driver licence - English - mediu -> advanced (speak, write) - Ability to work with Office / other applications Benefits: - Laptop, phone, company car, trip expences (daily allowance + accommodation) - Opportunities career development in multinational holding. - Participation training programs; Responsibilities: - Prospective market / potential customers and maintain contact with customers acquire. - Shows the company's products in order to convince customers to purchase products advertised; - Conducting presentations of products promoted with potential clients; Please send us CVs only in English.

  • Angajăm vanzatoare/r serios in zona minis...mai multe detalii la tel 0760311097

  • Fisa postului Pregatirea si experienta:  experienta de minim 3 ani intr-un post din vanzari;  capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva, simt pentru detaliul semnificativ, capacitate rapida de decizie;  personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta;  cunostinte de limba engleza;  cunostinte operare PC (Windows, Microsoft Word si Excel, Internet);  permis de conducere categoria B. Responsabilitati si sarcini: Activitati principale:  administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti ai firmei;  prezentarea, promovarea si vanzarea produselor aflate in portofoliul firmei;  urmarirea realizarii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual;  participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora. Sarcini si indatoriri specifice:  stabileste si participa la intalnirile cu clientii;  intocmeste documentatia premergatoare intalnirilor;  redacteaza rapoart de activitate saptamanal;  intocmeste documentele comerciale. Responsabilitati ale postului:  raspunde pentru calitatea aprovizionarii clientilor;  raspunde de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;  raspunde pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale); Autoritatea postului:  participa activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari;  asista directorul comercial la intalniri si negocieri;  urmareste derularea si finalizarea contractelor. Beneficii  Salariu atractiv  Bonus trimestrial/ anual  Tichete de masa  Asigurarea medicala extra prin BRD Asigurari  Decontare costuri transport catre/ de la locul de munca  Training-uri pentru specializare in imprimare 3D Descrierea companiei IMAKE3D este o companie dedicata domeniului printarii 3D avand ca activitati comercializarea de echipamente, consumabile, accesorii si producerea de piese unicat sau serie limitata la comanda cu ajutorului imprimarii 3D prin tehnologii, precum FDM (Fused Deposion Modelling), SLA (Stereolitography).

  • Vrei un credit, si nu iti ofera nicio banca? Noi te putem ajuta!!!! Iti putem oferi pana la 100.000€ fara ipotecar, indiferent de situația biroului de credit! Pentru mai multe detalii contactati-ne la acest numar: 0771083467 Dobre Corina

  • Fie ca esti la inceput de drum, fie ca iti doresti o schimbare, te asteptam sa faci parte dintr- o echipa faina de oameni profesionisti, ambitiosi si dornici sa te cunoasca. Descrierea jobului - Gestioneaza contactul cu clientii prin emailuri atribuite, apeluri telefonice,chat, intalniri programate ; - Administreaza convorbirile cu clientii utilizand tiparele disponibile in programele folosite; - Raspunde solicitarilor clientilor oferind informatii corecte, complete; - Se deplaseaza pe teren, pentru a putea interactiona cu potentialii clienti. Cerinte: - Ambitios, cu dorinta de munca si de autodepasire; - Bun cunoscator al limbii romane, limba engleza- nivel mediu; - Capacitate ridicata de comunicare, fata in fata, telefonic si scris; - Dorinta de castig financiar si de evolutie profesionala; - Atitudine pozitiva, optimista, constructive; - Prezenta placuta, sociabila; - Capacitate de invatare a produselor si a domeniului; - Operare browser internet, Word, Excel, Outlook, Windows; - Capacitatea de a lucra in paralel la mai multe oferte in stadii diferite de evolutie; - Disponibilitate de a merge pe teren pentru a identifica potentialii clienti. - Program de lucru: L-V, 09:00-17.00 - Salariu 600 Euro Experienta in domeniu nu este necesara, atata timp cat exista dorinta si capacitate de invatare. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail:

  • Ne extindem activitatea! Cautam persoane ce doresc sa activeze in domeniul finantelor. Compania este din Germania si are aproape 50 ani vechime pe piata. Suntem intermediari pe piata si avem acces la serviciile financiare de top din Romania. Oferim obiectivitate si lucram personalizat pentru clientii nostri. Ce oferim: - un program flexibil - seminarii din domeniu (saptamanal) - cursuri dezvoltare personala (saptamanal) - training (saptamanal) - posibilitatea de avansare in cariera (plan de cariera) - un colectiv unit si prietenos - concursuri si premii pentru oamenii performanti - seminarii de educatie financiara - bonusuri in functie de performante Candidatul ideal: - experienta in domeniul finantelor/vanzari (nu este obligatorie) - abilitati de comunicare,relationare si negociere - ambitios - dornic de a se remarca - punctual - serios - gandire pozitiva - mentalitate de antreprenor - o buna cunoastere a Microsoft Excel/Word Daca te regasesti in descriere, atunci astept sa ne cunoastem.

  • Calificati si ne calificati pentru munca in constructi in toata tara salariu motivant nu ezitati sa sunati

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Descriere Societatea noastra- angajeaza operator vanzari cu program full time in sector 2 Daca esti o fire comunicativa si iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor online, te asteptam cu un CV. Cateva din atributiile postului: – preluarea comenzilor si pregatirea lor pentru livrare – comunicarea cu clientii si oferirea de consultanta telefonica acestora – inregistrarea intrarilor si iesirilor de marfa in gestiune – comunicarea cu colegii intr-un spirit de echipa pentru atingerea obiectivelor – administrare magazin (introducere produse noi, editare stoc...etc) – alte activitati specifice administrative Constituie avantaj cunoasterea limbii Engleze si cunostinte tehnice. -Salariu atractiv

  • Cautam reprezentant in zona Moldovei pentru comercializarea de masini, echipamente si piese de schimb pentru industria confectiilor, incaltamintei si tapiterie

  • Angajam reprezentant vanzari pentru magazinul Internity Carrefour Colentina (partener Telekom). Se ofera salariu fix 1900 brut + bonus la atingerea obiectivelor. Program 7 ore/zi, in 3 ture. Detalii la 0765534170.

  • Agent Vanzari Preparate traditionale Carne Bio - dezvoltarea zonei asignate prin crestere de cifra afaceri si profitabilitate - cooperare cu forta de vanzari de la furnizori - abilitati de organizare,spirit de echipa ,capacitate de analiza si sinteza contactarea si vizitarea potentialilo clienti din marile piete ( Bucuresti Obor, Malluri, piete si targuri ) in vederea prezentarii produselor preparate din carne. Agentul trebuie sa ia cate o mostra de fiecare preparat din carne apoi sa earga cu el la potentialii clienti, in vederea prezentarii pentru viitoare comenzi de achizitie

  • Vrei sa câștigi bani lucrând de acasă? Ai spirit de echipa și atitudine de învingător Vrei un venit în plus? Ești o persoana Ambițioasa și perseverenta? Vrei sa lucrezi și sa câștigi bani de acasă? Trimite-im pe watsapp 0769536319 De acolo iți voi trimite pașii ce trebuie urmați.

  • Caut o persoana organizată , energica si creativa ,oferim pachet salarial motivational +bonusuri!

  • Firma noua cauta membri veseli si sociabili cu sau fara experienta (se asigura training ) candidatul ideal: -bun comunicator -persoana ordonata -cu sau fara experienta in domeniul call center/vanzari online Descrierea jobului: -prezinta oferta de produse a companiei BENEFICII : -oferim 1600 -1800 net +bonusuri saptamanale si lunare Program:L-V ,9-18 Adresa :BUCURESTI ,Bd BASARABIEI , REPUBLICA (vis avis de metrou) Contact:0735 540 408

  • Dezvoltator imobiliar angajez agent vanzari cu experienta in imobiliare si permis auto ; salariu 3500 lei+comision; Biroul este in zona National Arena.Rog trimiteti cv

  • angajez vanzatoare la un butic ,salariu discutabil program flexibil ,varsta peste 30 ani, sociabila ,vesela .

  • Candidatul ideal ANGAJAM Lucrator Comercial pentru depozitul nostru din Bucuresti, sector 2 Daca ai peste 20 de ani, iti place sa lucrezi in echipa, esti muncitor, descurcaret, sociabil si punctual, te asteptam in echipa noastra! Ce dorim de la tine: - pregatirea coletelor pentru expeditie (produse,AWB si facturare) - ambalarea produselor - receptia marfii (descarcare, verificare marfa dupa factura de la furnizor, asezare in rafuri, codarea marfii) - intretinerea depozitului ordonat - predarea coletelor catre firma de curierat Descrierea jobului Ce oferim noi: - iti vom oferi training complet si un program de inductie, dinamic, care te va ajuta sa te integrezi intr-o echipa profesionista si pozitiva -iti vei desfasura activitatea intr-un spatiu placut, adaptat unui colectiv tanar -program full time (8 ore/zi) -venit lunar sigur, pachet salarial atractiv - libere legale intotdeauna - bonusuri de Paste si Craciun in functie de vanzarile din acea perioada - concediu de odihna 21 zile pe an, conform legii. Asteptam CV-urile voastre in mesaj privat sau pe si va vom contacta telefonic cat de repede posibil. Pentru intrebari, nu ezitati sa ne contactati. Descrierea companiei Magazin online, cu produse pentru casa.

  • Firma de publicitate outdoor angajam personal pentru departamentul vanzari. Rog CV cu poza

  • Salveaza cautarea