Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Vrei sa iti suplimentezi veniturile lucrand in timpul liber? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand in echipa Life Care Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Angajam agent vânzări pe zona județului Mures și imprejurimi. Se oferă: -mașina de serviciu -telefon mobil -salariu motivant 3000lei -bonus din vânzări Potențialul angajat trebuie sa aibă următoarele cerințe minime necesare: -cunoștințe în domeniul anvelopelor -studii minime, liceul cu bacalaureat promovat. -cunoștințe PC Pentru detalii si stabilirea unui interviu va rog sa ma contactati telefonic la numărul 0745122177

  • Vorbești limba franceză și limba engleză la un nivel cel puțin mediu? Iți propunem un job de suport clienți pentru o companie canadiană! Nu locuiești în București însă vrei să vii să faci parte din echipă? Iți oferim suplimentar următorul pachet de beneficii: - decontarea unui bilet de avion/ tren (rambursat la primul salariu, în valoare de până la 150 euro net) - CAZARE GRATUITĂ la hotel pentru prima lună - bonus lunar de 120 EUR net pentru întreaga durată a contractului Pentru a afla mai multe detalii, accesează link-ul de mai jos: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1280962

  • Recrutam consultanti pentru extindere locala a activitatilor de intermediere. Linii de business: -asigurări (Generale : obligatorii si facultative, asigurari de viata). -credite (intermediate la banci si ifn-urile partenere) -turism (orice pachet turistic existent in lume, avand incheiate parteneriate avantajoase cu majoritatea tur-operatorilor existenti in piata). -Reincarcari electronice. -Piese auto. -Intermedieri imobiliare. -Leasing imobiliar (singurul si unicul produs existent in tara). Oferim comision din intermedierea serviciilor puse la dispozitie si o activitate relaxanta fara a fi influentat de un target lunar. Dacă ești student, angajat, liber profesionist și cauți o activitate facultativa care sa îți genereze niște venituri în plus, asta îți oferim. Trebuie sa deții minim diploma de bac pentru autorizare. Puteți aplica aici: https://bit.ly/2IWVSys Se lucreaza pe comision din intermedierea serviciilor. Va punem la dispozitie platforma online de emitere electronica, de gestionare a portofoliului si de organizare a activitatilor.

  • Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • ATENTIE!!! Cititi tot anuntul! Descriere Locuri de muncaDescriere Locuri de muncaDescriere Candidatul ideal: Tu esti candidatul ideal. ;) Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari Vrei o cariera in care te poti dezvolta atat pe plan profesional cat si personal? Posibilitatile sunt nenumarate! Nu avem pretentii de la tine, noi vrem ca tu sa reusesti! Daca tu crezi ca esti potrivit pentru acest job, si noi credem la fel! Program flexibil! Venituri substantiale in functie de implicarea ta! Descrierea companiei Agenție imobiliară cu vechime de 14 ani, a cărui sediu se află în județul Prahova, fiind numarul 1; Agenția a fost fondată de doi soți cu pasiune pentru domeniul imobiliar și cu dorința de a contribui la această piață importantă, de a fi un sprijin și ajutor pentru oricine își caută casa visurilor sau investiția perfectă în acest domeniu; Rocfam Imob are peste 50 de agenți colaboratori în toată țara, prestând servicii profesionale prin care ajută oamenii să își găsească o locuință potrivită, după cerințele fiecăruia în parte; Numărul agenților crește exponențial în fiecare lună! Daca vrei sa fii unul dintre ei, tot ceea ce trebuie sa faci este sa aplici acum Atentie! Acest job nu se bazeaza pe salariu fix si nu genereaza venit in cartea de munca. Este un contract de colaborare pe baza de comision! Conditii: 1. Se percepe o taxa de 50 euro/lunar pentru utilizarea platformei #1 din Romania in imobiliare.(Aceasta taxa se percepe dupa 30 de zile de la inceperea activitatii). 2. Agenti primesc 60% din comisionul agentiei pentru orice tip de tranzactii.(Exemplu: Comision agentie:2000 euro-Comision agent:1200 euro.) 3.Programul vi-l faceti dvs.,dupa disponibilitate.(Puteti lucra dimineata, seara ,dupaamiaza,sau in weekend) 4.Sediul agentiei este in Prahova, colaborarea efectuandu-se telefonic si online.(Semnarea contractului de colaborare se va face online prin email) 5.Fisa postului: Preluarea si publicarea ofertelor publicate de propietari de pe platforma.(Exportati anunturi de pe platforma si le publicati pe diferite portaluri de profil) 6. Oferirea de informatii clientilor si deplasarea la vizionari,precum si incheierea de contracte.(Raspundeti la telefon,oferiti date despre imobile, mergeti la vizionari si incheiati contracte pe care vi le vom trimite) Pentru detalii suplimentare puteti suna la 0734642772 ,intre orele 10:00-20:00 DETALII AGENTIE IMOBILIARA: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Pentru extinderea activității căutăm colegi noi pentru ocuparea postului de agent vânzări la o societate care produce și furnizează accesorii auto ! Responsabilități: -desfăşoară activitatea de promovare și vânzare de produse si servicii - prezintă clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului pentru respectivul produs sau pentru alte produse si servicii - își urmărește zilnic obiectivele de vânzări pe care trebuie să le atingă și culege feedback de la colegii din echipă - menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora - prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți - pune în aplicare strategii de vânzare şi negociere cu clienţii Cerințe: - disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului - capacitate de a promova şi explica diferitele produse şi servicii clienţilor, într-o manieră convingătoare - abilităţi excelente de prezentare și negociere - dinamic, ambițios - spirit de echipă - spirit de observație și inițiativă - orientat spre client - participare la expoziții - disponibilitate pentru deplasări - cunoștințe PC, pachet Office - permis de conducere cat. B - cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj Beneficii: - pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări - oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională - mediu de lucru plăcut - contract de muncă pe perioadă nedeterminată Dacă ești interesat, aplică pe adresa de email: sau numarul de telefon 0771580340!

  • Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 1.Agentia imobiliara Rocfam Imob (https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/) recruteaza Team-Lideri. Aria de recrutare este in toata tara. 2.Descriere post: Un team-lider este o persoana care poate gestiona o echipa de agenti imobiliari (din mai multe orase). Acesta trebuie sa aiba spiritul de team-work, sa fie active, sa ia decizii sub presiune,sa fie o persoana sociabila,etc…. 3.Fisa postului: -Promovarea de anunturi de colaborare in vederea recrutarii de noi agenti imobiliari; -Incheierea contractului de colaborare cu noii agenti; -Introducerea acestora in structura personala; -Crearea de cont individual pe platforma #1 de imobiliare din Romania pentru noii agenti; -Instruirea si asistarea agentilor in diverse chestiuni problematice privind jobul de agent imobiliar; -Colectarea taxei de 50 de euro aferenta colaborarii cu agentia de la agentii imobiliari activi. 4.Beneficii: -Training gratuit; -Cont de administrator platforma imobiliare.ro; -Lucru de acasa; -Fara taxe; -50% din comisionul agentiei; -Venituri substantiale. Pentru informatii suplimentare sunati la 0734642772 de Luni-Vineri, intre 10:00-20:00 DETALII AGENTIE: https://www.listafirme.ro/rocfam-imob-srl-18839634/

  • Angajez agent preluare lucrări de construcții. Nu necisita calificare doar bună comunicare și negocierea preturilor. Salariul poate ajunge între 5000 și 7000 lei luna. Ofer 20 la suta din lucrările contractate plata săptămânal. De preferință a-și dori femeie au mai mult supces în afaceri. Rog seriozitate. Mai multe detalii la tel. 0751986917.

  • Despre client We are recruiting for one of the leading brands in the apparel and fashion sectors in Turkey. Responsabilități -Achievement of weekly and monthly sales target -Hold store team and self-accountable to all standards of performance and behavior -Efficient work force scheduling -Maximizes store productivity and efficiency -Establish excellent customer service and satisfaction -Establish and maintain high standards of store layout and visual merchandising in line with the corporate standards -Achievement of the given sales targets, productivity/m2 and bottom line profit objectives -Achievement of the agreed/given Internal Audit Performance -Control the shrinkage rates and all expenses and improve the conversion rates Cerințe -Min. 1 year of retail store management experience is must -At least bachelor’s degree -Prone to teamwork, cheery and dynamic -Good level of English -Improved communication, leadership skills and high persuasive skills -Achievement and result oriented, openess for development -Planning and organization, problem solving, and analysis -Commercial point of view Oferte (bonusuri) Competitive remuneration package: -2150-2250 RON net -Meal vouchers -Monthly bonus based on sales Schedule: 8.00-17.00 / 13.00-22.00 Location: City Mall Tirgu Mures

  • Despre client We are recruiting for one of the leading brands in the apparel and fashion sectors in Turkey. The position is full-time/part-time, as prefered. Responsabilități -Achieves weekly and monthly sales targets -Increases customer satisfaction by identifying customer expectations -Ensures product layout in sections . Cerințe -At least high school graduate -Experienced in retailing field (preferred) or wish to start a career in retailing field. -Prone to teamwork, cheery, and dynamic -Improved communication skills -Achievement and result oriented -Openess for development -Good level of English Oferte (bonusuri) Competitive remuneration package: -1650-1750 RON net -Meal vouchers -Monthly bonus based on sales Schedule: 8.00-17.00 / 13.00-22.00 Location: City Mall Tirgu Mures

  • Daca esti student, angajat sau liber profesionist si iti doresti un venit in plus, vin in ajutorul dv si va ofer posibilitatea de a lucra in domeniul asigurarilor. Un job care va ofera posbilitatea de a lucra de acasa si de a va face singuri programul, fara a avea vrein target lunar. Puteti aplica in formularul de mai jos, iar eu voi reveni cu un telefon. https://docs.google.com/forms/d/1xucKBpMLOtsHTvk__9BhG1C1180DL27S2ekBldRmP2w/edit

  • Angajam consultant vanzari, pentru magazinul Samsonite - TARGU MURES PROMENADA MALL Cerinte - Seriozitate, responsabilitate, implicare. - Studii finalizate; - Limba engleza nivel mediu -conversational; - Cunostinte PC; - Abilitati de comerciant; - Experienta anterioara in vanzari reprezinta un plus. Descrierea jobului - Aranjare produse pe rafturi in functie de gama, culoare, dimensiune; - Mentinerea relatiei cu clientii; - Vanzare de produse - genti de voiaj; - Mentinerea ordinii si curateniei in magazin; - Folosirea corecta a programului de gestiune - Program flexibil 1 zi cu 1 zi 12h/ zi Oferta financiara; - salariu motivant - contract individual de munca perioada nedeterminata -comision functie de performante Informatii la telefon 0772038859 sau puteti trimite cv pe email

  • Angajam consultant vanzari, pentru magazinul Samsonite -TARGU MURES Cerinte - Seriozitate, responsabilitate, implicare. - Studii finalizate; - Limba engleza nivel mediu -conversational; - Cunostinte PC; - Abilitati de comerciant; - Experienta anterioara in vanzari reprezinta un plus. Descrierea jobului - Aranjare produse pe rafturi in functie de gama, culoare, dimensiune; - Mentinerea relatiei cu clientii; - Vanzare de produse - genti de voiaj; - Mentinerea ordinii si curateniei in magazin; - Folosirea corecta a programului de gestiune - Program flexibil 1 zi cu 1 zi 12h/ zi Oferta financiara; - salariu motivant minim 2.000 Ron Net/ luna - contract individual de munca perioada nedeterminata -comision functie de performante

  • Caut o persoană dinamică, inteligentă pentru postul de asistent prezentare. Nu este nevoie de experiență in acest domeniu. Singura condiție obligatorie este disponibilitatea de a lucra in Transilvania de luni până vineri. Necesita deplasare obligatoriu. Cazarea, transportul si diurna este asigurată. Salariul plus comisioanele însumează în total între 3000 si 4000 de lei lunar. Cei interesați pot cere detalii la telefon 0742330884.

  • Soc. transport persoane, angajeaza agent/a de vanzari di Targu Mures pentru vanzari bilete in agentia Balint.

  • Ești o fire dinamică, activă, automotivată și crezi că poți să manifești atenție maximă față de nevoile turiștilor noștri și față de activitatea agenției, aplică la postul - agent de turism la Agenția Sighișoara Tour&Travel! Experiența poate constitui un avantaj, dar dacă crezi că poți asimila repede cunoștințele necesare acestui post și ai atenție maximă la detalii, e perfect! Salarul motivant în funcție de experiență și performanță + alte beneficii și bonusuri acordate Cerințele postului: - cunoștințe bune de operare PC. - vorbitor de limba engleză și/sau maghiară - persoană prezentabilă și dinamică, rezistență la stres. - foarte bune abilități de comunicare și vânzare. - aptitudini organizatorice și de coordonare. - disponibilitate pentru ore suplimentare. Dacă acest job îți prezintă interes trimite intenția ta

  • Căutăm un nou agent colaborator care să ne completeze echipa. Așteptările noastre: - Birou pentru desfășurarea activității de agent colaborator. Vei lucra independent din propriul spațiu! - Aptitudini bune de comunicare și de relaționare cu clienții - Cunoștințe de operare PC (Word, Excel, Outlook) - Experiență în vânzări și/sau negociere - Seriozitate - Perseverență - Cunoașterea limbii engleze sau a limbii germane - prezintă avantaj Descrierea jobului -Atragerea de noi clienti, persoane fizice, care au lucrat legal în Germania și doresc să-și recupereze alocația de stat pentru copii și impozitul pe venit -Pregătirea dosarelor de recuperare -Gestionarea portofoliului de clienți pe toată durata fazei de recuperare Ce oferim: - Venit pe bază de comision - Program flexibil - Training specializat - Mediu de lucru plăcut Descrierea companiei Taxkont s-a înființat în anul 2008 în România. Oferim servicii de recuperare impozite și alocații de stat pentru copii din Germania. Avem o experiență bogată în domeniul recuperărilor de beneficii fiscale și sociale si avem o politică tarifară corectă și transparentă. Impreună cu reprezentanții noștrii din Germania, prin colaborarea cu agențiile fiscale și cu agențiile pentru plăți și inspecție socială din țara respectivă, asigurăm clienților nostrii recuperări sigure și maximale. Dacă ești interesat, sună-ne la 0721294073 și povestește-ne despre tine.

  • Candidatul ideal Întregim echipa de vânzare MR STONE din Targu - Mures! Dacă ești bun în vânzare, cauți să te afirmi și să te dezvolți profesional și personal, dacă ești orientat spre elită și excelență te așteptăm în echipa noastră! Dacă te regăsești în descrierea de mai jos ești potrivit pentru echipa noastră: - Prezență agreabilă, excelente abilități de comunicare și spirit de lucru în echipă; - Atitudine pozitivă, entuziasm, orientare spre rezultat; - Inițiativă, perseverență, atenție la detalii; - Cunoștințe operare PC: Word, Excel, internet; - Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; - Orientat spre obținerea de profit; Descrierea jobului Scopul principal al postului este vânzarea directă a produselor companiei către clienții din locația menționată și contactarea potențialilor clienți din zonele alocate. De ce să lucrezi la noi: - Contract pe perioada nedeterminată; - Salariu occidental fix + bonusuri în funcție de performanță; - Perioadă de training și acomodare; - Pregatire de specialitate; - Instruire permanentă asigurată de companie; - Posibilități de avansare; - Mediu de lucru plăcut, dinamic și orientat spre realizări; Cv-urile se depun pe mail :

  • Salveaza cautarea