Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul a fost adaugat la favorite de tine si alti utilizatori
Devino membru VIP si vei fi notificat imediat ce scade pretul anuntului tau favorit
In plus, ca membru VIP ai urmatoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunturile tale
De 2X mai multe repostari gratuite la anunturile tale pe zi
Mesajele tale in topul casutei destinatarului
Notificari in timp real la cautari salvate si anunturi favorite
Acceseaza abonamentul VIP
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Fomco Export este un furnizor de top la nivel european. Dezvoltăm i livrăm clienților din România i Europa produse de înaltă calitate. Misiunea noastră este de a crea valoare pentru partenerii, clienții și toți investitorii, oferind soluții rapide la cerințele pieței, produse și servicii de înaltă calitate. Pentru realizarea cu succes a misiunii, căutăm un reprezentanț de vânzări, dinamic, cu spirit de echipă și orientat spre rezultate. Activitatea ta va consta în principal, în sarcini admnistrative și conexe unei vânzări de succes: de la menținerea relației cu actualii clienți, la atragerea de noi clienți și până la comercializarea produselor B2B, participarea la târguri de profil și vizitarea partenerilor. Pentru a reuși este necesar să ai pregătire superioară, cel puțin 3 ani de experiență în domeniul comercial (B2B sau B2C) și să fii din Tg Mureș sau împrejurimi. Este important să fii vorbitor de limba engleză și să deții permis categoria B. Vorbești și alte limbi? Atunci ai un avantaj în plus. Ne dorim să fii credibil, respectabil, să ai o voință neclintită de a lucra sub presiune și să îndrăgești schimbarea. De asemenea să fii conștient de termenii de cultură și valori organizaționale . Dacă ai citit până aici și cerințele nu te- au speriat și ești dispus să te dezvolți alături de noi, te chemăm în echipa noastră și promitem să îți oferim tot sprijinul de care ai nevoie. Dacă accepți provocarea, aplică cu încredere!

  • 1

    Reprezentant vânzări  Ai experiență în vânzări și dorești să te dezvolți professional alături de o echipă dinamică? Avem oportunitatea perfectă pentru tine. Vino în echipa noastră cu energie pozitivă, iar noi te învățăm cu plăcere tot ce trebuie să știi despre partea tehnică cu ajutorul unui mentor pe care te poți baza. Dar mai întâi, hai să ne cunoaștem! Fomco Solar Systems și-a început activitatea în anul 2011 și este o companie orientată spre inovare, sustenabilitate și în plină dezvoltare. Am decis ca toate unită ile de inute de FOMCO GROUP să se alăture mi cării "verzi". Am creat deja două parcuri fotovoltaice (producând aprox. 3750 MWh/an) iar și acoperișurile clădirilor noastre sunt acoperite cu această tehnologie. Deținem cunoștințele, experiența și tehnologia necesară pentru a face față provocărilor pieței, dar dintre resurse, lipsești tu. Echipa noastră are nevoie de un coleg nou în calitate de Reprezentant vânzări pentru realizarea conexiunilor cu clienții noștri viitori. Încă nu ești sigur dacă te potrivești cu acest post? Hai să te ajutăm: Locul tău este la Fomco Solar dacă: Te exprimi cu ușurință și îți face plăcere să fii în contact constant cu clienții Te încadrezi cu ușurință într-o echipă nouă Îți place să oferi cele mai bune soluții clienților Fă un prim pas spre cariera ta și aplică acum cu încredere!

  • 1

    Magazin de cadouri situat in Tg.Mures angajeaza vanzatoare cu domiciliul in Tg.Mures sau imprejurimi. Cerinte: cunoasterea a cel putin trei limbi: romana, maghiara, engleza .Cunostinte operare calculator.

  • 5

    Vino sa fii coordonator în echipa Provident! Noi știm sigur că pe tine te vrem pentru că: Ești pasionat de vânzări și de munca în teren Ești sociabil și iți dorești să obții rezultate Ești un conducator înnăscut Experiența ta va fi surprinzătoare pentru că: Suntem ANGAJATOR DE TOP Avem grijă de oamenii noștri Acționăm cu responsabilitate și transparență i-ai câ tigat biletul de îmbarcare dacă ai: Diplomă de bacalaureat Experienta în coordonare Permis de conducere Programul este flexibil, iar în această călătorie: Vei promova produsele si serviciile Provident la domiciliul clienților Vei contribui la dezvoltarea și creșterea performanței echipei Vei asigura excelența în serviciile oferite clienților Iar la destinatie, pe lângă salariu fix, vei avea: Bonus de performantă Tichete de masă, decont transport, telefon si tabletă Abonament servicii medicale și asigurare în caz de accident Cursuri de dezvoltare personală si plan de carieră. Afla mai multe despre noi pe www.provident.ro *este necesar sa aveti permis auto si masina personala

  • 2

    Echipa Destine Broker de Asigurare cauta parteneri in toate zonele tarii! Societatea noastra se bucura de o reputatie excelenta in piata de asigurari unde se afla pe locul 3 din peste 500 societati de profil autorizate la noi in tara, lucru ce ne onoreaza dar ne si responsabilizeaza in acelasi timp. Rezultatele obținute de la înființarea companiei și până în prezent dovedesc încrederea pe care clienții si partenerii nostri o au în compania DESTINE BROKER DE ASIGURARE Daca iti doresti o cariera de succes in asigurari, vino sa inveti de la profesionisti! Cea mai buna afacere in acest moment este intermedierea pentru ca astfel nu ai costuri cu productia, cu furnizorii, cu angajatii, cu utilitatile, cu autoritatile, nu ai bani blocati, ai investitie mica si automat riscuri mici. CERINTE MINIME: Absolvent de liceu cu diploma de bacalaureat Persoana serioasa, ambitioasa, perseverenta, sociabila Abilitati de comunicare - usurinta in relationare si capacitatea de adaptare Dorinta de implicare, initiativa Persoana cu experienta in asigurari constitue un avantaj CE ITI OFERIM Cea mai buna platforma online de emitere polite si pregatire profesionala Beneficii financiare (comisioane, extracomisioane, bonusuri, premii, renta) Beneficii non - financiare (recunoastere si apreciere, dezvoltare personala, cursuri in strainatate gratuite) Poti combina activitatea de asistent broker in asigurari cu viata de familie sau locul tau de munca actual Iti poti organiza timpul cum vrei, aceasta fiind o afacere flexibila Tu iti faci propriile reguli, planuri si tot tu te bucuri de castigurile ce urmeaza Este un mod usor si rapid de a obtine bani Ai acces la ofertele tuturor asiguratorilor din Romania Poti incheia polite personal sau pe internet, sporindu-ti astfel succesul Beneficiezi de o reducere pentru orice tip de polita de asigurare incheiata in nume personal Poti emite asigurari de oriunde ai conexiune la internet Te bucuri de consiliere si indrumare continua din partea coordonatorului tau Reprezentante in toate judetele tarii Cele mai mai comisioane din tara Acest job nu este cu salariu fix, veniturile vor fi direct proportionale cu implicarea ta! Stim ca nu ai experienta in domeniu Noi iti vom acorda tot sprijinul de care ai nevoie pentru un inceput bun. TU trebuie sa vii cu entuziasm si dorinta de a reusi!

  • 10

    Societatea Pick Up angajează Agent vânzări în domeniul comercializării accesoriilor pentru utilitare! Responsabilități: Desfă oară activitatea de promovare și vânzare de produse și servicii în domeniul accesoriilor / tunning auto; Prezintă clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului; Prospectează piața și identifică noi potențiali clienți; Își urmărește zilnic obiectivele de vânzări pe care trebuie să le atingă și culege feedback de la colegii din echipă; Menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora; Prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți; Pune în aplicare strategii de vânzare i negociere cu clien ii. Cerințe: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerin ele postului; Capacitate de a promova i explica diferitele produse i servicii clien ilor, într-o manieră convingătoare; Calități foarte bune de prezentare, comunicare și negociere; Diplomație, proactivitate și orientare către client; Spirit de echipă; Spirit de observație și inițiativă; Orientare spre client; Disponibilitate de participare la expoziții naționale și internaționale (ocazional) din domeniul auto; Disponibilitate pentru deplasări; Cunoștințe PC, pachet Office; Permis de conducere cat. B; Cunoașterea limbii engleze si germane constituie un avantaj; Activitatea anterioară într-un post similar poate fi un criteriu important de selecție. Beneficii: Pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări; Oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională; Mediu de lucru plăcut;

  • Caut agenti imobiliari la Tg Mures si pentru orasele din judet . Nu necesita experienta in vanzari. Se asigura training gratuit si cel mai mare comision la colaborare.Se asigura munca intr-o echipa de tineri in care nu ai sef decat colaboratori.Daca esti dispus sa te dedici unei munci frumoase te astept in echipa mea! Rog cv cu poza.Info si la tel . .

  • 1

    ANUNT AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati d comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent d teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -ag nt d v nz ri VANSELL (negoci r , c nt ct r clienti noi, com nzi, f ctur r , livr r si inc sar ) -of rtar /f ctur r /livr re/inc sare la cli nti conform rut pl nificat , cu deplasare in tara. Actione za in s nsul dezvolt rii afacerii comp niei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national

  • 3

    AGENT DE VANZARI Candidatul ideal Bune abilitati d comunicare si adaptare. Disponibilitate pentru o activitate preponderent d teren. Orientat spre atingerea rezultatelor dorite. Studii medii. Permis conducere Categoria B . Constituie avantaj experienta in operare pe smartphone ,PC (excel, mail). Descrierea jobului DESCRIERE JOB: -ag nt d v nz ri VANSELL (negoci r , c nt ct r clienti noi, com nzi, f ctur r , livr r si inc sar ) -of rtar /f ctur r /livr re/inc sare la cli nti conform rut pl nificat , cu deplasare in tara. Actione za in s nsul dezvolt rii afacerii comp niei prin realizarea in aria repartizata a volumelor de vanzari si a obiectivelor de acoperire clienti RESPONSABILITATI: Contruieste si mentine baza de clienti in zona pe care o administreaza Viziteaza zilnic numarul de client pentru a atinge standardele impuse de companie , conform ruting planificat, necesita manipulare marfa in cantitati de la 1 kg pana la 25 kg Vinde produsele conform obiectivelor de vanzare. Se asigura de recuperarea in intregime a contravalorii facturilor din aria sa de acoperire. Indeplineste planul de vanzari si incasari precum si alte obiective conexe de vanzari si distributie. BENEFICII: Pachet salarial atractiv Bonusuri lunare in functie de performante (nr. clienti, vanzari,incasari) Tichete de masa si diurna Telefon de serviciu Descrierea companiei Companie importatoare si distribuitoare de produse cosmetice auto si aparatura profesionala pentru intretinerea curateniei atat auto cat si Cleaning, distributia se face la nivel national

  • Angajam Consultant de Credite Program de lucru flexibil; 1 h pe zi. Se poate mari la 4h sau 8h; in functie de disponibilitate. Angajarea se poate face prin contract individual de munca sau P.F.A. Pentru contract de munca trebuie sa ai deja un loc de munca full-time sau pensie, insa oferim tot suportul necesar pentru infiintarea unui P.F.A. Activitatea se desfasoara pe teren pe o zona alocata din Ludus. Salariul este format din parte fixa si comision. In functie de implicare se poate castiga intre 300 si 4000 Lei net. Daca iti doresti sa lucrezi intr-un mediu placut si cu un program flexibil adaptat cu programul tau personal nu ezita sa ma contactezi telefonic.

  • 1

    Ne marim echipa de vanzari! Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, noi ne dorim ca tu sa ai urmatoarele calitati: persoana serioasa, responsabila, in cautarea unui job stabil, dornica de afirmare si dispusa sa se implice complet in proiecte pe termen lung; Cerintele postului: capacitate foarte buna de comunicare, atentie distributiva, capacitate rapida de decizie, gandire pozitiva si eficienta; responsabilitate fata d munca proprie si orientare spre atingerea rezultatelor dorite; disponibilitate pentru o activitate preponderent d teren; experienta in vanzari min. 3 ani - experienta in vanzari produse alimentare reprezinta un avantaj; minim studii medii cu diploma de bacalaureat; permis d conducere categoria B. Descrierea jobului Responsabilită i principale ale postului: gestionarea i dezvoltarea portofoliului de clienti; vizitarea clien ilor aronda i, conform rutei desemnate; raportarea zilnica a comenzilor colectate din zona atribuita; realizarea obiectivelor de vanzari setate pentru aria repartizata; inchiderea procesului de vanzare prin recuperarea in intregime a contravalorii facturilor la toti clientii din portofoliu CV-urile vor fi trimise si pe WhatsApp: Prin aplicarea CV-ului tau la acest job,consideram ca esti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform GDPR, aceste date fiindu-ne necesare in desfasurarea procesului de selectie si recrutare.

  • 1

    Caut tinere si fara experienta)-pentru agent imobiliar intr-o agentie imobiliara in Tg Mures. Cerinte: -carnet categoria B, chiar si fara masina pentru inceput. -cunostinte calculator si retele de socializare,email. -posibilitate de a lucra dupa cerinte uneori si in weekend daca este nevoie. -limba engleza nivel mediu. -posibiliatea de se deplasa oricand este nevoie. Se ofera: -traning gratuit. -birou gratuit. -portofoliu de pornire minim. -plata doar pe baza de comision. -mediu de lucru fara stress cu program flexibil. -posibilitate de a conduce agentia imibiliara si a face echipa proprie. Rog CV cu foto. tel .

  • UNIMAT este un nou concept despre ce înseamnă construcția casei tale. UNIMAT este un expert al materialelor de construcții ce te ajută si iți oferă consultanță și sprijin pe toată durata lucrărilor. UNIMAT este acel prieten care de fiecare dată este langă tine si întodeauna te va ajuta. ABILITATI: - Abilități de comunicare, negociere, interrelaționare, lucru in echipă ; - Orientat spre învățare, cu initiativă și capacitate de analiză; - Atenție concentrată și distributivă; - Spirit organizatoric; - Punctualitate; - Prezență agreabilă, seriozitate, disciplină si perseverență;    -  Spirit de observație, dinamism, gândire comercială, eficiență, initiativa; - Orientare către client. ATRIBUTII: - Consiliază clienții în scopul satisfacerii nevoilor acestora si atingerii obiectivelor postului; - Preia comenzile de la client si se ocupă de onorarea lor; - Prospectează piața și identifică potențialii clienți în teren; - Negociază condițiile de vânzare (preț, termen de livrare, modalitate de plată); -  Se implică activ în activitățile de promoție desfasurate in cadrul magazinului; - Respectă și aplică principiile de vânzare învățate în cadrul training-urilor. CERINTE: * Studii medii/superioare; * Dinamism si capacitate de decizie; * Capacitate de învățare si autoinstruire; * Experiență în domeniul materialelor de construcții reprezintă un avantaj; * Operare MS Office ( Excel, Word); * Permis de conducere B. CV-urile se pot depune in aplicatie, pe adresa de mail: sau la sediul companiei din Tg. Mureș, str. Dezrobirii nr. 30A

  • Vino la noi dacă ești responsabil, comunicativ și îți place munca în echipa! Suna la și vei afla mai multe detalii.

  • 10

    Cauti un apartament mobilat de noua generatie pe termen scurt si lung? Atunci ai ajuns la locul potrivit! Va punem la dispozitie apartamente mobilate sau nemobilate de inchiriat in toata Europa cu o chirie foarte mica si foarte avantajoasa. Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați direct prin e-mail: Suntem disponibili pentru a vă satisface într-un cadru excepțional

  • 1

    Angajam consilier vanzari la magazin haine femei, se lucrează în 2 schimburi, un weekend se lucrează, unul liber.Detalii la Nr.

  • 1

    M&Co HR Services recrutează pentru o companie națională specializată în instalații și echipamente de încălzire: Consultant vânzări. Responsabilități: - Asigură suport comercial / administrativ pentru echipa de vânzări; - Transmite ofertele comerciale și documentele contabile clientilor: facturi, avize etc. - Răspunde cererilor adresate prin e-mail și telefon; - Asigură urmărirea și înregistrarea comenzilor de vânzare in sistemul informatic. Candidatul ideal: - Bune abilități de comunicare și negociere, persoană organizată, sociabilă; - Persoană cu inițiativă, responsabilă și cu spirit de echipă; - Cunoștințe bune de operare Microsoft Office (Word, Excel, Outlook); - Experiență relevantă într-o poziție similară. Ofertă: - Posibilitatea de dezvoltare profesională; - Instruire la locul de muncă; - Pachet financiar 2300-2500 ron net ; - Tichete de masă în valoare de 20 de ron/zi lucrată, - Bonusuri . Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de zile. Puteți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere

  • 3

    Esti pasionat de vanzari? Daca da, atunci alatura-te echipei noastre de profesionisti si ofera-ti sansa de a duce cariera ta la urmatorul nivel. Oferta Asirom: Suport si schema de finantare pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ) Schema de comisioane si bonusuri attractive Posibilitatea de promovare in cadrul programului Trepte de cariera Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuite Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei Responsabilitati principale: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare ale companiei Efectuarea analizei de nevoi financiare si de risc pentru client, construirea ofertelor corespunzatoare si finalizarea vanzarilor Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii proprii Condiții necesare diploma de bacalaureat.

  • Cerinte Fluency in spoken and written English. Other European languages (Spanish, French, German, Italian, Nordics) are a plus. Strong communication, interpersonal, and client relationship management skills. Good negotiating and influencing skills. Accuracy, research skills, and attention to detail. Ability to anticipate and solve problems. Ability to work under pressure and to tight deadlines. Responsabilitati / Realizari Control a call through an effective communication technique call management. Build relationships with clients and suppliers by listening actively, questioning appropriately, and by providing updates and feedback. Adapt to and handle changing situations and environments. Resolve conflicting situations by using effectively the interpersonal skills. Resolve problems by clarifying issues, researching and exploring answers and alternative solutions, implementing solutions, and escalating unresolved problems. Provide suitable alternatives when required and offer detailed information to customers and agents. Maintain calm and the appropriate mental state in case situations and emotions escalate to a higher level manage stress.

  • 1

    Descrierea jobului Profilul candidatului: * Spirit comercial foarte dezvoltat, orientare catre client; * Buna intelegere a comertului traditional si modern; * Abilitatea de a identifica nevoile clientilor si de a construi parteneriate; * Abilitati de identificare si evaluare a locatiilor potrivite pentru deschiderea de noi magazine Specialist in vanzari de tip consultativ, cu experienta dovedita (minim 3 ani); * Foarte bune abilitati de organizare a timpului si gestionare a resurselor; * Sprit antreprenorial si disponibilitate pentru activitatea operativă, de teren; * Cuno tin e de operare MS Office si de limba engleza; * Permis de conducere categoria B. Specific Clienti Revanzatori: * Cunostinte despre franciza - reprezintă un avantaj; * Experienta in deschiderea de noi magazine. Specific Clienti HoReCa: * Pasiune pentru industria Horeca; * Cunostinte despre piata Horeca si livrare, distributie - reprezintă un avantaj. Descrierea companiei

  • Salveaza cautarea