Vrei sa primesti notificari de la Romjob?
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Mures

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • 4

    Candidatul ideal - studii minim liceale absolvite; - experienta minima in domeniul vanzarilor de orice fel; - placerea de a lucra in domeniul vanzari si de a relationa cu oamenii; - cunostinte de operare PC; - abilitati de negociere si perseverenta. Descrierea jobului - sa cunoasca foarte bine produsele din portofoliul companiei; - sa identifice nevoile clientului si sa-i propuna acestuia solutii potrivite; - sa realizeze obiectivele de vanzari; - sa urmareasca indeaproape comenzile in avans ale clientului; - sa-si pastreze tinuta personala ingrijita si adecvata rolului de vanzator. OFERTA/BENEFICII: - oportunitate de angajare intr-o companie stabila pe piata muncii - pachet de beneficii raportat la performanta - prime de sarbatori si tichete de masa - mediu de lucru modern Prin transmiterea cv-ului dvs sunteti de acord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei CASA RUSU. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 1 an. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul companiei CASA RUSU. Daca aveti intrebari, nelamuriri sau doriti sa accesati, corectati sau stergeti datele personale, va rugam sa ne anuntati.

  • 2

    Vrei sa iti suplimentezi veniturile lucrand in timpul liber? Intra acum in echipa de reprezentanti vanzari produse bio Life Care si poti sa castigi intre 20-30% din vanzarile personale si intre 2-20% din vanzarile echipei tale. Lucrand in echipa Life Care Relatii: telefon: 0727.39.47.37, e-mail:

  • Angajam Reprezentant Vanzari pentru servicii oferite de Alpha Partner Security SRL . Oferim conditii de munca onorabile si salariu motivant.

  • 2

    Responsabilități: - Identificarea pieselor auto în programe specifice; - Ofertarea pieselor auto către clienți; - Participarea activă la mărirea portofoliului de clienți; - Oferirea de consultanță și realizarea de prezentări de produse clienților; - Întreținerea relațiilor cu clienții deja existenți; - Respectarea regulamentelor și politicilor companiei; Cerințe: - Experiența în vânzarea de piese auto; - Abilități de negociere și persuasiune; - Spontaneitate; - Seriozitate; - Abilități de comunicare; - Adaptabilitate; - Studii superioare în domeniul auto – constituie avantaj; Beneficii: - Pachet salarial foarte atractiv. - Mediu de lucru tanar si dinamic. Pentru mai multe detalii, nu ezitați să ne contactați la nr. de telefon 0 sau să ne trimiteți un CV la adresa de e-mail

  • Cine suntem? Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. După cum observi jobul acesta este unul prepoderent de teren. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. La noi poti lucra full-time sau part-time. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire.

  • Partener ENEL angajeaza agenti vânzări pe teren urban si rural, contract de munca, program flexibil de luni pana vineri, autoturism de serviciu pe nivel de echipa, salarizare minim 2000 ron in functie de targhetul obtinut lunar, training vanzari inclus, comisioane si bonusuri peste salar in functie de rezultate, mai multe detalii la telefon-interviu.

  • 6

    Pentru extinderea activității căutăm colegi noi pentru ocuparea postului de agent vânzări la o societate care produce și furnizează accesorii auto ! Responsabilități: -desfăşoară activitatea de promovare și vânzare de produse si servicii - prezintă clienților produsele și caracteristicile acestora într-o manieră atractivă, descoperind nevoia clientului pentru respectivul produs sau pentru alte produse si servicii - își urmărește zilnic obiectivele de vânzări pe care trebuie să le atingă și culege feedback de la colegii din echipă - menține permanent legătura cu clienții existenți pentru fidelizarea acestora - prezintă și promovează direct produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clienții potențiali și cei existenți - pune în aplicare strategii de vânzare şi negociere cu clienţii Cerințe: - disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului - capacitate de a promova şi explica diferitele produse şi servicii clienţilor, într-o manieră convingătoare - abilităţi excelente de prezentare și negociere - dinamic, ambițios - spirit de echipă - spirit de observație și inițiativă - orientat spre client - participare la expoziții - disponibilitate pentru deplasări - cunoștințe PC, pachet Office - permis de conducere cat. B - cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj Beneficii: - pachet salarial atractiv+ bonusare din vânzări - oportunitate de dezvoltare prin cursuri de formare profesională - mediu de lucru plăcut - contract de muncă pe perioadă nedeterminată Dacă ești interesat, aplică pe adresa de email: sau numarul de telefon 0771580340!

  • 2

    Descrierea postului Verificarea și evaluarea garantiilor pentru amanet(bijuterii din aur) Întocmirea actelor pentru crearea, prelungirea și Lichidarea contractelor de amanet Gestionarea produselor aflate la punctul de lucru Consilierea clienților BENEFICII Activarea într-o companie cu un prestigiu de 23 de ani de activitate Aprecierea,recunoașterea și recompensarea performanțelor Salariul motivant Tichete de masă Prime Alte beneficii Training gratuit și remunerat în cadrul echipei de lucru Profilul candidatului Minim studii medii Cunoștințe PC și utilizare internet Abilități de calcul Lipsa experienței nu reprezintă un dezavantaj Protecția datelor personale și respectarea drepturilor dumneavoastră legale vor fi prelucrate în conformitate cu Regulamentul UE2019/619 si directivele Autorității de Supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal (A.N.S.P.D.C.P) CV urile se pot trimite la adresa de email

  • Lucrează de acasă! Tu iti gestionezi timpul, tu iti creezi venitul! Noi suntem Destine Holding! o companie de Brokeraj ce se ocupă cu intermedierea serviciilor și a produselor în domeniu financiar și nu numai! Astfel produsele ofertate de noi sunt: -asigurări generale (rca, casco, locuințe, malpraxis, etc....), asigurări de viata. -credite (ipotecare, imobiliare, prima casa, nevoi personale, carduri de credit, leasing, etc...). -pachete turistice (oriunde în lume,bilete de avion, asigurări travel, etc....). -tranzacții imobiliare pe întreg teritoriul României. Unul dintre cele mai avantajoase puncte este faptul ca toată activitatea pe care o gestionezi, este pe platforma companiei, timpul efectiv investit în care tu înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți fiind flexibil și la dispoziția ta! Poti lucra din confortul casei tale, activitatea este flexibilă, nu ai program fix și nici targhet! Noi iti punem la dispoziție un program de pregătire profesională care te costa doar 100 de lei după care susții un examen la cel mai mic preț de pe piața 250 de lei pentru a te autoriza(obții un cod raf=atestarea intermediarilor în asigurări și un certificat de absolvire în asigurări și reasigurări) Dacă îți surâde idea de a devenii consultant în compania noastră te invit sa aplici formularul de mai jos iar eu voi reveni cu un telefon in cel mai scurt timp! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSekA7_XRT7AaXC5NSHuHwP81G0sHxIk4-wPq0gvHvioTWBtFw/viewform?usp=send_form

  • Responsabilitati: • Vânzarea semințelor de plante hibride, respectiv cereale paioase • Să cunoască agricultorii din regiunile in caz și să dezvolte reprezentarea teritorială • Stabilirea relațiilor durabile cu fermierii, companiile și distribuitorii • Menținerea si gestionarea legăturiilor cu partenerii existenți • Găsirea de noi clienți • Dezvoltarea rețelelor de reseller • Realizarea recomandărilor cu parteneri pentru tehnologia de cultivare • Implementarea strategiei de vânzări și marketing a companiei în regiunea de vânzări pe zona alocata • Consolidarea poziției companiei pe piață Cerinte: • Studii medii/superioare în agricultură • Experiență în vânzarea de materiale agricole • MS Office la nivel de utilizator (Word, Excel, Power Point) • Bune abilități de contact și organizare • Personalitate decisivă și proactivă • Permis de conducere Avantaje: Experienta in domeniul vanzarii produselor agricole Cunoasterea limbii maghiara, engleza Ce oferim: • Pachet salarial motivant • bonus de performanta • automobil servici, echipamente de telecomunicatie, • Rambursari Asteptam CV-urile la adresa de email

  • Îţi place să aduci idei noi și să te asiguri de implementarea celor mai bune decizii în domeniul tău de activitate? Atunci vrem să te cunoaștem și AGENT BUSINESS DEVELOPMENT FRANCIZĂ Principalele responsabilități sunt: -oferă suport rețelei naționale de parteneri francizați -administrarea relației cu rețeaua de parteneri -comunicarea zilnică cu rețeaua de parteneri -asigurarea logisticii necesare în relația cu partenerii -asigurarea unui nivel optim de instruire pentru partenerii francizați -colectarea, interpretarea și procesarea de informații de la parteneri și agenți și pregătirea rapoartelor de informare zilnice și lunare pentru managementul superior -identificarea și instruirea de noi parteneri francizați -creșterea rețelei de parteneri la nivel național redactarea și implementarea strategiei de comunicare cu partenerii -organizarea conferințelor lunare cu partenerii se asigură de îndeplinirea obiectivelor de vânzări ale departamentului -asigură cel mai înalt nivel de calitate al serviciilor companiei în relația cu partenerii și pentru clienți Beneficii: -comisioane -bonus de performanță -oportunitatea de a lucra și învăța în cadrul unui colectiv profesionist, într-o industrie dinamică și exclusivistă (furnizarea de energie și gaz); sau, AGENT VANZARE D2D ABONAMENTE ENERGIE ŞI GAZ Candidatul ideal are experiență în vânzări directe minim 2 ani (nu este criteriu eliminatoriu), D2D, B2B, distribuție, telemarketing, telesales, este orientat în această direcție, are abilități de negociere, este dinamic, comunicativ, integru, prezentabil, timbru vocal plăcut, punctual, serios, optimist. Descrierea jobului -Încheie contractele și răspunde pentru corecta încheiere a contractelor și respectarea procedurilor de lucru; -Ține legătura, consiliază clienții din portofoliul lui; -Urmărește atragerea permanentă de noi clienți; -Urmărește realizarea targetului de vânzări lunar, trimestrial și anual stabilit; -Stabilește și dezvoltă o relație profesională cu clienții companiei; Ce îţi oferim: -Posibilitatea de a lucra part time sau full time, în funcţie de nevoile tale şi de disponibilitatea ta; -Traininguri și cursuri specializate, încă din prima zi. -In funcție de capacitate, performanță și personalitatea ta, ai posibilitatea de avansare; -Comision motivant în funcţie de rezultatele tale. Dacă: -Ai terminat liceul – cerință minimă; -Vrei o carieră atractivă în vânzări; -Tratezi cu entuziasm provocările venite din partea clienţilor și ai dovedit asta într-o experienţă profesională anterioară; -Autocontrolul, stabilitatea emoţională şi capacitatea de adaptare a comportamentului sunt atuurile tale; -Sunt binevenite și persoanele aflate la pensie și care doresc să își rotunjească veniturile și să desfășoare o activitate dinamică! Atunci vino să joci în echipa de profesionişti – Pixel Green Energy Door to Door! Trimite-ne CV-ul tău la și te contactăm!

  • 1

    Caut parteneri care vor să profite de o oportunitate uriașă. Aurul secolului XXI se află la picioarele noastre doar trebuie să exploatăm. Dar ce este exact aurul secolului XXI? Cu siguranță veți fi de acord cu mine când spun că aceasta nu este altceva decât energie solară regenerabilă. Acum puteți spune că acest lucru este disponibil numai pentru cei care au bani mulți și o suprafață în care pot fi instalate panouri solare. Lăsați-mă să spun: NU! Datorită unei companii germane, profitul din energie verde a devenit disponibilă pentru toată lumea, puteți partaja la producția de sisteme solare ale altora și puteți culege beneficii din toate acestea. Astfel, dacă: -Crezi că energia solară este aurul secolului XXI -Crezi că cererea de energie din lume crește minut cu minut -Vedeți că uniunea face presiuni pentru răspândirea energiei verzi -Vedeți că nu numai oamenii, ci planeta noastră are nevoie de energie verde -Aveți planuri și pentru asta aveți nevoie de bani și nu de un salariu minim pe economie la un loc de muncă vă veți alătura companiei noastre. Parteneri noștri au oportunitatea de a comercializa obligațiunile (obligațiuni= produs financiar) unei companii germane care se ocupă de energia verde. Activitatea nu este grea, constă de fapt în identificarea potențialului client și prezentarea produsului. Datorită pandemiei toate activitatea se desfășoară online, deci nu ești supus schimbărilor de pe o zi pe alta. Așteptările noastre: - seriozitate - bune abilități de comunicare - corectitudine Experiența acumulată într-un domeniu de activitate similar este un avantaj, oferim instructaj în domeniu. Cei interesați trimiteți o adresă de email în SMS și vom lua legătura pentru a planifica un interviu online. Pozele sunt ilustrații.

  • 1

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • 2

    Esti pasionat de vanzari? Daca da, atunci alatura-te echipei noastre de profesionisti si ofera-ti sansa de a duce cariera ta la urmatorul nivel. Oferta Asirom: Suport si schema de finantare pentru autorizarea ca agent de asigurare (obtinerea codului RAF/RAJ) Schema de comisioane si bonusuri attractive Posibilitatea de promovare in cadrul programului Trepte de cariera Cursuri de dezvoltare profesionala si personala gratuite Posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes pe termen lung in cadrul companiei Responsabilitati principale: Prospectarea permanenta a pietei si promovarea serviciilor financiare ale companiei Efectuarea analizei de nevoi financiare si de risc pentru client, construirea ofertelor corespunzatoare si finalizarea vanzarilor Oferirea de servicii post vanzare clientilor pe durata derularii contractului Mentinerea si imbunatatirea relatiei cu clientii proprii Condiții necesare diploma de bacalaureat.

  • Afacere la cheie Magazin Naturist Online tradus in mai multe limbi straine. Site functional, cu un potential foarte mare National si International. Poti lucra de acasa, nu ai nevoie de sediu inchiriat, nu trebuie sa-ti faci stoc de marfa. Sunt birouri de vanzari in 39 de tari asta inseamna ca te poti extinde in minim 39 de tari, doar sa vrei. Platforma cuprinde: - Peste 150 produse - Sanatate -stil de viata - Cosmetice - Bio Home - Produse impotriva radiatiilor 4-5G, Wifi. - comenzi online non-stop, - raportari, birou online - recomandari, noutati, - cos cumparaturi, - promotii, oferte, - platforma usor de utilizat. Activitate de baza: Marketing Social. Afacere ideala pentru cei care cauta o activitate part-time sau full-time fara riscuri. Promovez afacerea pentru a deschide linie de consumatori si distribuitori la nivel international. Pentru mai multe detalii la numarul de telefon 0741949986

  • Avantajele inceperii acestei activități sunt că poți intermedia următoarele categorii de servicii și produse: -Asigurări (generale,de viata unde colaboram cu toate companiile de asigurări din piață). -Credite unde colaborăm cu majoritatea băncilor din piața românească, companii de leasing și Ifn-uri. -Turism (intermediem orice pachet turistic intern și extern, bilete de avion, cazare, etc...) -Imobiliare (vânzarea, cumpărarea, încheierea locuințelor, spatiilor comerciale, terenurilor și orice forma existenta în piață de către clienți). Odată cu începerea acestei activități beneficiați de următoarele avantaje: -Ești plătit pentru fiecare serviciu sau produs intermediat. -Clienții găsesc consultanță în toate domeniile de mai sus direct la tine economisind timp și bani. -Ai multe posibilități de creștere și dezvoltare. Înveți, te autorizezi, practici și te dezvolți. Partea cea mai bună este că toată activitatea o gestionezi de pe platforma companiei, timpul efectiv investit fiind flexibil și la dispoziția ta. Îți punem la dispoziție atât platforma de servicii unde poți oferta toate categoriile de produse și servicii puse la dispoziția noastră, dar și platforma E-learning, unde sunt cursuri de formare, specializare și venim în ajutorul tău, pentru a-ți crea un parcurs normal al activității ce urmează să o desfășori. Dacă este pentru tine aștept cu drag un mesaj, telefon din partea ta pentru a trece la următoarea etapă. Succes. ☺️ Te invit să aplici pe https://forms.gle/k6bdm5VF9GfxS4hD8 și îți urez spor în toate.

  • Recrutăm pentru un distribuitor important de utilaje agricole, ★ REPREZENTANT DE VÂNZĂRI PIESE DE SCHIMB cu locația în Iernut. Ne poți suna la 0744 603 135. Responsabilități - vizitezi clienții și te lămurești care sunt așteptările lor - identifici nevoile lor și pregătești oferte personalizate - informezi clienții despre oferta de produse și condițiile comerciale - transmiți comenzile colegilor la magazin - ajuți, dacă este cazul, la livrarea comenzilor - păstrezi legătura cu clienții și le rezolvi solicitările - menții evidențele de vânzări - participi la târguri și expoziții - strângi informații și întocmești rapoarte la cerere Educatie + Experiență - ești pasionat de domeniul tehnic - ai cunoștințe despre piese de schimb sau utilajele agricole - ești dinamic, ordonat și vrei să fii în centrul atenției - îți place să vorbești, să negociezi, să convingi - ești isteț și te descurci în diverse situații - prețuiești munca de echipă și demonstrezi asta colegilor tăi - iei singur startul, vei primi la schimb o mână de ajutor - ai studii medii sau superioare, de preferat în domeniul tehnic - permis cat. B - locuiești în Iernut sau într-o localitate de unde poți ajunge ușor la reprezentanță Alte beneficii - salariu fix, bonus trimestrial în funcție de vânzări, premii anuale - tichete de masă - masină de serviciu, telefon și alte lucruri necesare - un mediu de lucru profesionist, bazat pe colegialitate și respect

  • 1

    Recrutăm pentru un distribuitor important de utilaje agricole, ★ CONSILIER VANZARE – GESTIUNE PIESE pentru UTILAJE AGRICOLE, cu locația în Iernut. Ne poți suna la 0744 603 135. Responsabilități - acorzi asistență clienților care vin la reprezentanță - preiei comenzile, le soluționezi și să păstrezi evidența lor - comanzi către depozitul central produsele - efectuezi recepția mărfurilor aprovizionate și să înregistrezi mișcările de stoc - menții cu acuratețe evidența stocurilor - introduci datele de vănzare, aprovizionare și mișcare de stoc în sistemul informatic - colectezi informații și să intocmești rapoartele cerute - desfășori alte activități alături de echipă Educatie + Experiență - cunoștințe tehnice despre piese și utilaje agricole - experiență în comerțul cu utilaje, piese de schimb - constituie un avantaj - abilități organizatorice, să fii disciplinat, conștiincios și orientat către rezultate - abilități de comunicare și relaționare - cunoștințe ERP-SAP – reprezintă un avantaj - pasiune pentru lucru în sisteme informatice de identificare piese de schimb Alte beneficii - un mediu de lucru profesionist, bazat pe colegialitate și respect - susținere permanentă în munca ta și suport să te dezvolți profesional - bonus în funcție de vânzări, salariu fix, tichete de masă - transport

  • 1

    KOODO Mobile Customer Support with French & English Suntem în căutare de vorbitori de limbă franceză și limbă engleză la un nivel mediu pentru o companie canadiană. Pe scurt, dacă ești o pasăre de noapte și pe deasupra ciripești cu accent franțuzesc, vrem să faci parte din echipa noastră. Cafeaua și colegii mișto sunt un must have pentru a face din șederea ta la birou o experiență plăcută – lasă asta în seama noastră. Aplică și oferă-ne șansa să te cunoaștem -> https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/koodo-mobile-customer-support-with-french-english/1306714

  • Angajează montator tâmplărie PVC se cerere experienta și permis cat B mai multe detalii în privat

  • Salveaza cautarea