Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Agenti - consultanti vanzari Timis

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • 3

    Candidatul ideal: - Cautam o persoana cu experienta in comercializarea de echipamente HVAC sau instalatii electrice; - Bune abilitati de comunicare si de conducere auto; - Initiativa in cautarea de noi clienti; - Abilitatea de a calcula corect preturi si de a oferi consultanta tehnica de baza; - Cunoasterea limbilor engleze (nivel mediu) și maghiare (obligatoriu). Responsabilitati: - Ofera informatii corecte si complete clientilor, in functie de solicitarile acestora; - Intocmeste lunar lista cu potentialii clienti de echipamente frigorifice si de climatizare pe care ii viziteaza in vederea extinderii portofoliului; - Preia solicitarile de echipamente frigorifice si de aer conditionat; - Oferteaza corect echipamentele solicitate pentru proiecte; - Promovează imaginea companiei intr-o maniera pozitiva, proactiva si orientata catre vanzari;. - Participa la cursurile de instruire puse la dispozitie de catre angajator. Beneficii: - Contract pe perioada nedeterminata; - Salariu corespunzator, care se discuta la interviu; - Formare profesionala, atat in Romania, cat si in strainatate; - Bonuri de masa; - Masina pentru deplasarile pe teren, telefon si calculator de serviciu. Descrierea companiei: DTN Group comercializeaza pe piata romaneasca echipamente frigorifice si sisteme de aer conditionat, fiind parte a grupului de firme DTN, cu filiale și în Slovacia, Ungaria și Austria.

  • 3

    Cautam coleg/a pentru a lucra in vanzari imobiliare. De preferat experienta, cel putin in vanzari. Se asigura training pentru domeniul respectiv. Cv se pot trimite pe adresa

  • 1

    Candidatul ideal *Minim studii medii *Cunostiinte tehnice sau de vanzari in domeniul materialelor de constructii constituie avantaj *Abilitati excelente de comunicare si negociere *Permis de conducere categoria B Descrierea Jobului Participa activ la procesul de vanzare Asigura derularea procesului de vanzare in cele mai bune conditii Gestioneaza si extinde portofoliul de clienti din zona alocata. Intocmeste actele necesare vanzarii Intocmeste rapoarte periodice. Beneficii: Salar fix + bonusuri in functie de performante Telefon laptop si masina de servici Integrare intr-o echipa tanara si dinamica, intr-o companie in continua crestere. CV-ul se depunde la adresa de e-mail din poza.

  • 15

    Firma de distributie având un portofoliul numeros de producatori si importatori in domeniul alimentar, produse de uz industrial,detergenti si produse de ingrijire corporala , angajeaza reprezentant vanzari zonal, aria de acoperire fiind judetul Timis. Se ofera 2500 lei net +procent din vanzari (media de salarizare fiind 3000 lei) , masina de serviciu, telefon, program de lucru de luni pana vineri. Se cere: minim 1 an vechime in domeniul vanzarilor, permis conducere categoria B, seriozitate, corectitudine. CV se pot incarca pe platforma Publitim sau mesaj . Mulțumim!

  • 3

    Gi Group România recrutează Customer Service Support cu limba franceză - avansat, pentru o importantă companie de IT din Timișoara. Responsabilități: ➣ Gestionează și soluționează solicitările primite de la utilizatori sau clienți într-un mod plăcut și profesional; ➣ Conform procedurilor convenite, răspunde solicitărilor de acordare de asistență sau de prelucrare; ➣ Gestionează prompt apelurile nerezolvate și urgente. Cerințe: ➣ Limba franceză la nivel avansat; ➣ Limba engleză la nivel mediu; ➣ Bune abilități de comunicare și spirit de echipă; ➣ Atenție focusată asupra nevoilor clienților; ➣ Orientat spre rezolvarea problemelor; ➣ Flexibilitate și disponibilitate pentru munca în 3 schimburi. Se oferă: ➣ Pachet salarial competitiv si beneficii ➣ Servicii medicale, beneficii sportive, vouchere pentru prânz; ➣ Training și certificări: training cu produse și tehnologii actuale; ➣ Se oferă posibilitatea de creștere profesională în cadrul companiei. Pentru mai multe detalii tel. 0746 047 580 sau trimite-ne CV-ul tău.

  • 8

    Biscotto srl din Sanmihaiu roman angajeaza pentru Timisoara si judetul Timis: SOFER LIVRATOR CU ATRIBUTII DE AGENT DE VANZARI CERINTE-posesor permis conducere categ.B -experienta in distributia produselo alimentare -seriozitate BENEFICII-se ofera pachet salarial motivant -posibilitate de a lucra intr-o companie seriosa si stabila financiar - bonusuri de performanta

  • 1

    PFA LILIANA NITA agent OTP BANK intermediez credite de nevoi personale, crerdite cu garantii imobiliare sau fara in functie de nevoile si veniturile dumneavoastra ,toata gama de produse bancare OTP in cel mai scurt timp si cu sprijin in prezentarea documentatiei aferent.Relatii la tel 074058210 pentru judetul Timis.

  • Firma de transport international angajam dispecer pentru flota de autoutilitare de 3.5t, pentru transport international. Se solicita experienta

  • 2

    Căutăm un consultant ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: -perseverentă, dinamică, orientată către rezultate; -cu spirit antreprenorial; -care deține o capacitate de analiză și sinteză; -cu abilități de comunicare și negociere; -care merge înainte, indiferent de obstacole; ești mai mult decât binevenită în echipa noastra! Descrierea jobului si responsabilitățile tale: -identificarea de noi clienți și oportunități de dezvoltare a businessului propriu; -recomandarea celor mai potrivite soluții financiare; -oferirea de service permanent clienților aflați în portofoliul propriu; -atingerea obiectivelor negociate. Beneficii/avantaje: -formarea unei cariere de succes în management și consultanță financiară;; - comisioane competitive, plan de cariera: -oportunitatea de a avea o profesie în domeniul asigurărilor care se poate dezvolta într-o atmosferă profesională de excepție, certificată prin Institutul de Management în Asigurări entitate specializată în educaţia profesională, fondată de către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (CSA) - a căror atribuţii şi prerogative au fost preluate și reorganizate de Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF); -un venit motivant în funcție de dezvoltarea afacerii; -premii pentru îndeplinirea obiectivelor; -pregatire si training pentru dezvoltarea ta profesionala dar si personal; -posibilitatea de avansare pe trepte de carieră Performanța reprezintă cea mai sigură modalitate de promovare în cadrul companiei Omniasig Vienna Insurance Group!

  • - ( / ) -se lucrează / ; -activitate desfășurată ; -venit în funcție de cât de repede se îndeplinesc - companiei. : -seriozitate maximă; -capacitatea de a găsi repede soluții și adaptabilitatea în cadrul unei echipe; -bune abilități de comunicare;

  • B smart precision Timisoara - specialistul in prelucrari mecanice prin aschiere, isi mareste echipa! Iti doresti un job interactiv? Ai bune abilitati de comunicare? Stapanesti bine limba germana si ai un nivel avansat al limbii engleze? Atunci acest job este perfect pentru tine! Abilitati necesare: - Fluent limba Germana - Engleza avansat (scris si vorbit) - Studii superioare; - Experienta in domeniu min. 2 ani reprezinta un avantaj - Atent la detalii - Spirit de organizare - Abilitatea de a lucra in echipa - Abilitatea de a lucra independent - Cunostiinte avansate MS Office Job description: Cautam o persoana harnica, care sa completeze departamentul de relatii cu clientii din compania noastra, aflata in crestere. Avem nevoie de o persoana cunoascatoare de limba Germana si Engleza. Experienta in domeniul de activitate al industiei auto reprezinta un avantaj. Noua persoana va tine legatura stransa cu clientii nostri, in special cei din Germania. Va raspunde cerintelor interne si externe, prin telefon, e-mail si teleconferinte sau intalniri. Persoana pe care o cautam, va urmari comenzile din firma si termenele de livrare. Va tine evidente, va ajuta echipa cu eventuale traduceri si cu diferite informatii de la si catre clienti. Va lucra foarte strans cu colegii din diferitele departamente precum si cu conducerea companiei. Oferim: - Program de integrare intr-o echipa dinamica; - Salar competitiv in functie de performanta - Tichete restaurant - Bonus de disciplina Alida Ciochina Tel.: Str. Ovidiu Cotrus Nr. 14 RO-300514 Timisoara

  • Ne căutăm colega la un magazin de accesorii de telefonie mobila. Mediu de lucru plăcut, program de 8 ore pe zi Pentru interviuri va rog să mă sunați la numărul de telefonul afișat.

  • Wir suchen Kundendienstmitarbeiter mit Deutschkenntnissen f r unser wachsendes Team in Timisoara, um das Kundenerlebnis auf die n chste Stufe zu heben. Unser Kunde, OBI, ist ein deutsches DIY-Unternehmen (Do IT yourself / Bricolage), das 1970 gegr ndet wurde und eine Kette von ber 500 Filialen in Europa hat, davon 330 in Deutschland Job bersicht: Der Customer Service Advisor ist die erste Anlaufstelle f r Kunden. Sie bearbeiten Kundenanfragen per Telefon und Email. Wenn Sie unsere Tools (Werkzeuge) mit Ihren F higkeiten kombinieren, stellen Sie sicher, dass der beste Service erbracht wird. Ihre Aufgaben: Anfragen zum Lieferstatus und Retouren werden von Dir bearbeitet. Durch Deine Arbeit funktionieren (R ck-) Zahlungen in Zusammenarbeit mit der Buchhaltung und Dienstleistern reibungslos. Dank dir werden Kulanzen und Coupons an die Kunden vergeben. Aufmerksam auf die Bed rfnisse und Anliegen der Kunden eingehen Einf hlungsverm gen demonstrieren und gleichzeitig die M glichkeit maximieren, eine Beziehung zum Kunden aufzubauen Freundliche und professionelle Interaktion mit Kunden anhand vereinbarter Verfahren Teilnahme an Aktivit ten des Teams oder an Aktivit ten zur Verbesserung der Leistungskennzahlen (Workshops, Trainings, Coachings, Incentives) Was Sie mitbringen sollten: Sehr gute Deutschkenntnisse (Mindestniveau B2, m ndlich und schriftlich) Erfahrung im Kundenservicedienst ist vorteilhaft Starke PC- und Navigationsf higkeiten Kundenorientierung und Liebe zum Detail Probleml sende F higkeiten Multitasking-F higkeit Geschicklichkeit zur effizienten Kommunikation Empathie und Freude am Umgang mit Menschen Teamf higkeit und selbstbewusstes Auftreten Belastbarkeit und Professionalit t auch in schwierigen Situationen Bereitschaft, auch Wochenende zu arbeiten Flexibilit t, hohe Motivation, Zuverl ssigkeit Was wir anbieten: Das Training wird vom Unternehmen verg tet und findet im Unternehmensstandort Timisoara statt. Bereitschaft sowohl von Zuhause als auch im Unternehmensstandort zu arbeiten Ein konkurrenzf higer Gehalt, Leistungsbonus Sprachbonus (C1/C2/einheimisch) Teilzeit- / Vollzeit, flexibel Kontinuierliche Entwicklungsprogramme und Karrierem glichkeiten Team-Feierlichkeiten Oster- und Weihnachtsgutscheine Monatlicher Sportbonus f r Fitnessabonnements oder Sportartikel bernahme der Transportkosten Essensgutscheine, medizinische Versorgung und zus tzliche Urlaubstage nach Unternehmenszugeh rigkeit Multinationale Arbeitsumgebung Wir freuen uns Sie in unserem Team willkommen zu hei en! Concentrix ist ein Arbeitgeber f r Chancengleichheit. Concentrix bewertet qualifizierte Bewerber ohne R cksicht auf Rasse, Hautfarbe, Religion, Geschlecht, nationale Herkunft, Alter, sexuelle Orientierung, Geschlechtsidentit t oder -ausdruck, gesch tzten Veteranenstatus, Behinderungsstatus oder andere gesetzlich gesch tzte Merkmale.

  • Buna! Ne cautam colega pentru un magazin cu accesorii de telefonie mobila. Ce ne dorim de la tine - buna dispozitie, - placere de a interactiona cu oamenii si de a le oferi sprijin in alegerea de produse, - bune abilitati de comunicare, perseverenta si dorinta de a obtine venituri cat mai mari! Optional experienta in vanzari. Care sunt sarcinile de la locul de munca? - Intampinarea clientilor si identificarea nevoilor acestora - Cunoasterea produselor Promovarea ofertelor din magazin - Incasarea produselor. Avantaje: - lucrezi toata ziua intr-un mediu curat, primitor, cu design modern si cu cea mai noua tehnologie - lucrezi in permanenta cu oamenii - ai un program lejer, de 8 ore pe zi, luni-vineri, 09-17, S: 9-13 - ai un salariu fix garantat + tichete de masa - bonusuri si comisioane din vanzari Cum aplici pentru job? Trimite-ne un CV sau sună la

  • caut part time loc de muncă în vânzări am permis categoria,, B și masina personala

  • 6

    Biroul European de Reprezentare vă oferă ocazia/oportunitatea de vă putea mări veniturile devenind consilier/agent/partener/expert în domeniul despăgubirilor, îndreptându-vă atenția către dezvoltarea activității și chiar schimbarea acesteia în domeniul în care activăm noi. Candidatul ideal: Absolvent studii medii; Experienta în vânzări/domeniul asigurărilor constituie un avantaj; Responsabil; Abilitati de planificare si organizare; Punctual; Independență și autonomie; Prezența de spirit/dinamism; Persoană organizată; Capacitate de lucru cu termene limita; Fără cazier; Permis de conducere categoria B; Propriul mijloc de transport; Foarte bune abilități de comunicare, negociere și putere de convingere; Activitatea ta va consta în: Sprijinirea persoanelor care au suferit un accident rutier și îndrumarea acesteia către societatea noastră pentru a beneficia de suport juridic și financiar; Strângerea documentelor necesare pentru dosarul de daună; Posibilitatea de a-ți crea propria echipă; Câștigarea de sume importante (comision procentual sau sume fixe). Beneficii oferite: Training de specializare; Beneficiezi de suport din partea societății pentru materialele necesare desfășurării activității (signalistică, obiecte personalizate, cărți vizită, adresă e-mail personalizată, call-center); Un sistem profesionist de colaborare, acumularea de cunoștințe și un plan dinamic de carieră; Sistem de bonusare avantajos conform condițiilor contractuale; Sistem avantajos de compensare pentru munca depusă; Posibilități nelimitate de creștere a propriei afaceri, cu sprijinul firmei. Ofertă: Firma de prestigiu, lider pe domeniul său; Servicii de top, recunoscute și apreciate în piață; Posibilitatea de a face parte dintr-o industrie dinamică și plină de oportunități; Colegi deosebiți, o echipă de profesioniști; Independență și autonomie, program flexibil; Siguranță și stabilitate pe termen lung; Șansa de a crește profesional lucrând pentru unul dintre liderii din piață; Pentru mai multe detalii vizitați: www.biouleuropean.ro Relații la telefon: 0733.133.000

  • Cautam un Consilier de vanzari & marketing pentru firma romaneasca cu putini angajati, cu sediul in Freidorf. Ne trebuie o persoana activa, cu experienta in vanzari, care sa promoveze produsele firmei la clienti, dar sa se poata ocupa si de partea de site si sa conceapa un plan de marketing Necesar permis categoria B. Cv se poate trimite pe adresa

  • 3

    Cerinte: - persoana sociabila, comunicativa, serioasa, cunostinte tehnice in domeniul tamplariei PVC, studii tehnice reprezinta avantaj. Responsabilitati: -promovarea produselor, serviciilor si imaginii companiei la nivelul pietei si clientilor, intr-un mod profesionist si pozitiv; -prospectarea continua a pietei pentru identificarea de noi clienti, urmarirea realizarii target-ului lunar prin incheierea de contracte, prezentarea de oferte , obtinerea de comenzi si activitate dinamica; Salariul se discuta in urma interviului. Contact Dana

  • 3

    Caut colaboratori cu sau fara experienta pentru a promova si a vinde: -Servicii de Digital Marketing -WebDesign Se poate lucra de oriunde din Romania. Programul la libera alegere , in functie de timpul de care dispui. Plata e in functie de vanzari, comision atractiv. ( procentaj % din vanzare) Candidatul ideal: Experienta NU este necesara! - Sa fie comunicativ, persuasiv, dedicat. - Sa ii placa sa vorbeasca cu oamenii - Sa NU aiba emotii atunci cand vorbeste cu oameni noi. - Cunostinte minime de operare PC ( facebook, google. ) - Cunostinte minime de vanzari. Puteti lasa CV sau un mesaj cu nr. de telefon ca si raspuns la acest anunt.

  • SC INTERRELU SRL angajeaza: AGENT DE VANZARI pentru instalatii de ridicat si stivuit. Descrierea postului: Cauta clienti noi, prezinta produsele, face oferte catre posibili clienti, tine legatura cu clientii, promoveaza produsele si serviciile companiei. Cerinte: Cunostinte in domeniu vanzarilor de utilaje si servicii Experienta minima 1 an . Spirit de echipa. Dorinta de perfectionare continua. Cunostinte de lucru cu tableta, telefon, laptop. Seriozitate si responsabilitate. Permis categoria B. Oferim: Contract de munca pe durata nedeterminata. Pachet salarial atractiv in functie de experienta salar de la 2000 lei ( negociabil) + bonusuri si alte beneficii salariale. Loc de munca stabil intr-o companie activa pe piata romaneasca din 2003. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, ne poti trimite CV pe e-mail la adresa de mail: , la tel. sau la sediul societatii din Becicherecu Mic, nr. 468H, jud. Timis.

  • Salveaza cautarea