Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Bihor Oradea

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • Fochist

    Angajam Fochist cu atestat ISCIR (obligatoriu) SC Vernicolor SA are ca domeniu de activitate decorarea maselor plastice prin cromare si vopsire, injectie mase plastice si asamblare. Cerinte postului: - Studii medii - Autorizatie ISCIR Fochist - Cunostinte tehnice specifice activitatii de exploatare si intretinere cazane cu abur - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj Descrierea responsabilitatilor: - Cunosterea functionarii intregii centrale termice si a instalatiilor termice - Respecta instructiunile de exploatare a centralei - Asigura temperatura necesara pentru utilaje - Ingrijeste si raspunde de buna functionare a instalatiilor de incalzire - Verifica in permanenta starea de functionare a centralei si a elementelor componente la parametrii corespunzatori - Verifica in permanenta functionalitatea corecta a arzatoarelor de la centralele de aer Beneficii: - Pachet salarial atractiv - Prima de prezenta, 600 lei brut - Tichete de masa 35 lei zi - Spor de noapte si de weekend, 25% - Abonament medical la clinica privata. Program de lucru: 12 24, 12 48 Locatie: Sos. Borsului, nr. 19, Oradea

  • 2

    Operator mase plastice-muncitor necalificat

    Firma de productie angajam muncitori necalificati ( barbati). Se lucreaza L-V de la orele 08-16. Oferim transport din zona Gara Oradea si Zona Rogerius. Salarul de incadrare este de 3300 lei + bonuri de masa in valoare de 35 lei. Informatii la sediul firmei SC RECOLO SRL din Strada Matei Corvin nr 404 zilnic de L-V intre orele 08-15.30. Publi24_1709633140

  • 9

    Blue accountancy srl - contabilitate oradea

    SC BLUE ACCOUNTANCY SRL, societate de contabilitate si expertiza contabila, avizata CECCAR, prin expert contabil cu experienta in orice domeniu de activitate, va ofera servicii complete de contabilitate si resurse umane, venind in sprijinul dvs. cu urmatoarele lucrari: - înregistrarea sistematica si cronologica a documentelor primare (facturi, chitante, bonuri fiscale, extrase banca); - întocmirea balantei de verificare; - întocmirea jurnalelor de Tva si a registrelor contabile obligatorii; - intocmirea si depunerea cu semnatura electronica a declaratiilor fiscale; - întocmirea contractelor de munca, a statelor de plata si transmiterea Revisal la ITM; - întocmirea si certificarea bilantului contabil; - întocmirea si depunerea declaratiilor unice pt. PFA, etc; - acordarea de consultanta financiar-contabila. Onorariile se stabilesc in functie de volumul de inregistrari si complexitatea activitatii. https://www.blueaccountancy.ro

  • 16

    Angajam Lucratori Comerciali in Oradea

    Candidatul ideal Esti o persoana organizata,comunicativa,responsabila,amabila si ai cunostinte de operare a calculatorului? Vrei sa lucrezi intr-un mediu placut si alaturi de o echipa de profesionisti ? Vino sa faci parte din echipa noastra ! suntem o companie specializata in comertul cu bauturi alcoolice si nealcoolice . Descrierea jobului Responsabilitati: - identifica nevoile de produse si ofera consultanta clientilor magazinului -receptioneaza produsele pe baza documentelor de livrare -pregateste marfa pt. expunere: etichetare,pret,etc. -promoveaza si comercializeaza produsele expuse spre vanzare -participa la realizarea target-ului lunar de vanzari -participa la curatenia,inventarierea si expunerea produselor in magazin -efectueaza verificari periodice ale stocului de produse -preia si raspunde de gestiunea magazinului -incaseaza contravaloarea produselor acordand bon fiscal (factura) -intocmeste rapoartele zilnice -raspunde solicitarilor superiorilor Beneficii : Salarizare motivanta in functie de performantele obtinute si bonusuri in functie de nivelul de realizare a targhetelor Tichete de masa Candidatii sunt rugati sa ataseze CV la rubrica mesaje sau sa trimita CV la adresa de mail

  • 43

    Angajam CASIER statie peco

    Cerințe și competențe specifice: Amabilitate și orientare către client Deschidere, profesionalism, punctualitate și perseverență Dorința de a lucra într-un mediu dinamic, civilizat si placut Abilități de comunicare și relaționare cu echipa și clienții Disponibilitate pentru un program de lucru flexibil, în ture 12/24 ; 12/48 Principale responsabilități: Promoveaza si incaseaza produsele noastre Orientare spre munca în echipă Aprovizionare marfă la raft conform standardelor noastre Gestionarea corespunzătoare a activității de la casa de marcat Participarea la activitatea de inventar a magazinului Susținerea bunei organizări a magazinului Oferta noastră: Un post sigur, într-o companie cu retea nationala si internationala Program flexibil si ture libere Salariu +sporuri Bonusuri din vânzări Bonuri de masă Contract de munca sigur si serios intr-un mediu de lucru placut Adresa: Calea Borsului , Calea Suisului.

  • 24

    Angajam operator platforma statie peco

    Angajam persoana serioasa pentru: - servirea clientilor la pompa - intretinere spatii verzi - curatarea instalatiilor - curatenia zonelor exterioare si interioare Oferim: - program in 2 ture de zi cu 2 ture libere - contract de munca corect - mediu de lucru placut si civilizat - salariu + tichete de masa tel Adresa: Oradea, Calea Borsului

  • 13

    Sofer Cat. B comunitate

    S.C. Angajeaza şofer categoria B : disponibilitate la deplasare in jur de 3-4 SAPTAMAINI cu 5-7 zile acasa pe luna ). -plata LA ALEGERE = la zi sau la km (le calculam pe amandoua si la zi si la km , si ce iese mai bine aia platim) plus bonus pentru performante -in caz ca se alege plata la km, se platesc TOTAL KM de pe foaia de parcurs ( plin gol ) -oferim masina cu dormitor SPOJKAR -Pentru detalii puteti sa ma contactati fara retinere la nr: .

  • 2

    VastAuto dezmembrări Roșiori Bihor angajează mecanic auto

    VastAuto dezmembrări Roșiori Bihor angajează mecanic auto cu minima experienta pentru demontarea pieselor auto Suntem în căutarea unei persoane: - motivate - persoana dinamica, energica, ambițioasă, orientat spre performanta - spirit de echipa, flexibilitate - atitudine pozitiva și proactiva - persoana cu permis de conducere cat. B - cunoștințe de limba maghiara - constituie un avantaj -Florin - pentru mai multe detalii sunați la nr. de telefon

  • 5

    Colaboratori domeniul finaciar, asigurari, management

    Cautam colaboratori in domeniul financiar, asigurari, management cu sau fara experienta pe zona Bihor - Satu Mare. Tel: (

  • 8

    Manpower recrutează muncitor necalificat în Oradea

    Manpower, lider în domeniul resurselor umane, recrutează muncitori necalificați pentru un client din industria producției în serie de piese din aluminiu turnate sub presiune și prelucrate. Post disponibil: Muncitor Necalificat Tipul contractului: Pe perioadă nedeterminată Locație: Oradea Salariu brut: 3450 lei Tichete de masă: 30 lei Bonus: 400 lei (compus din prezenta, productivitate și curățenie) 25% spor de noapte Program de lucru: 3 schimburi: 06:00-14:00 14:00-22:00 22:00-06:00 Transport asigurat din: Oradea Marghita Bogei Chiraleu Sarsig Atribuții: Realizează sarcinile de serviciu conform normelor de timp specifice fiecărei referințe în parte. Utilizează în mod optim timpul de lucru. Respectă programul de lucru. Detectează și raportează responsabililor incidentele de calitate și producție de la postul de lucru. Respectă normele de protecție a muncii și ale situațiilor de urgență. Anunță responsabilul înainte de începerea lucrului dacă nu a fost format pentru piesa respectivă. Completează înregistrările și documentația ce îi revin: Autocontrol. Beneficii: Mediu de lucru stimulant și dinamic. Oportunități de dezvoltare profesională. Pachet salarial motivant. Candidații interesați sunt invitați să contacteze Manpower la numărul de telefon

  • 9

    Controlori Calitate in Oradea

    Vino în echipa noastră din Oradea! Căutăm Controlori Calitate! Dacă: Ai îndemânare și vedere bună; Ai disponibilitate de a învăța; Ai disponibilitate de a lucra în 3 schimburi. Responsabilități: Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite; Identificarea defectelor de calitate; Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate. Oferim: Venit lunar 3200-3500 lei (format din salariu fix și alte beneficii); Instruire la locul de muncă; Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută (dacă este cazul); Plata orelor de noapte cu spor 25 la sută; Transport asigurat; Bonus anual vechime; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.

  • 2

    Angajez coleg

    Ne marim echipa Angajez coleg cu minim de experienta in domeniul climatizarii si ventilatiei , disponibil pentru deplasarii, delegatii scurte pe raza judetului si in tara . Salariul motivant, in functie de experienta. Obligatoriu permis cat.B

  • 1

    asistent manager secretariat

    Tipul Jobului: Full-time Program de lucru: Luni-vineri: 09:00-17:00 Descriere Job: Căutăm o persoană serioasă, harnică și punctuală pentru rolul de Asistent Manager Secretariat. Acest rol necesită competențe bune de utilizare a computerului, inclusiv pachet Office și abilități de navigare pe internet, pentru a asigura suportul administrativ necesar și pentru a facilita comunicarea eficientă cu clienții si intre departamente Responsabilități: Suport în activitățile zilnice ale managerului Pregătirea documentelor și rapoartelor necesare Gestionarea corespondenței și a agendelor Asigurarea suportului pentru echipa de vânzări, Cerințe Minime: Cunoștințe solide de utilizare a calculatorului (pachet Office, navigare pe internet) Seriozitate, hărnicie și punctualitate Abilități bine dezvoltate de comunicare și organizare Constituie Avantaj: Experiența de minim 2 ani Experiența în comunicarea cu clienții Abilități redactare contracte, emitere facturi. Oferta Noastră: Salariu atractiv, în funcție de experiență și performanțe Bonusuri de performanță periodice Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și în creștere Căutăm un candidat comunicativ, organizat și responsabil, care să se alăture echipei noastre dinamice și în creștere. Suntem nerăbdători să te cunoaștem și să te integrăm în echipa noastră! Descrierea companiei Suntem o firmă specializată în marketing. Suntem o firmă care are un portofoliu diversificat de clienți, atât în țară cât și internaționali. Firma se ocupă și cu organizarea de evenimente. Va necesita o comunicare foarte bine dezvoltată cu diferite persoane de interes. Ne extindem echipa și căutăm un Asistent Manager dedicat, pentru a ne sprijini în gestionarea eficientă a activităților zilnice.

  • 1

    Coordonator Logistica / Transport Planner / Dispecer

    Angajam coordonator operatiuni logistica/transporturi, cu urmatoarele resposabilitati: -Planifica, organizeaza si controlezaza transporturile de marfuri pentru flota proprie cat si cele efectuate de terti-prestatori; -Optimizeaza rutele pentru maximizarea veniturilor si reducerea costurile de transport, km/gol; -Tine legatura cu furnizorii de transporturi, urmarind mentinerea/creearea relatiilor de colaborare cu acestia; -Coordoneaza si urmareste in detaliu efectuarea curselor, tinand legatura cu partile impilcate - dispeceri, soferi, transportatori; -Asigurarea fluxului informational de la si catre soferi; -Culege si utilizeza informatiile relevante in activitatea de transporturi, logistica; -Respecta procedurile interne de contactare a colaboratorilor, de negociere, de emitere, preluare a comenzilor de transport; -Emite, primeste, confirma documentele obligatorii in relatia cu partenerii, pentru derularea serviciilor de transport; Pentru cei interesati, va rugam trimiteti CV-ul pe e-mail.

Salvează căutarea