Anunțuri
Locuri de munca Bucuresti Companii Disponibil din: 2020-06-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Rpg Security angajeaza Agenti de Securitate zona Pipera Candidatul ideal: Fara antecedente penale; Studii medii; Atitudine civilizata si responsabila; Capacitate de comunicare; Disponibilitate de lucru in ture de zi; Experienta pe un post similar constituie avantaj; VA OFERIM: Punctualitatea platii salariilor; Calificare la locul de munca; Program de lucru in ture de zi Pentru mai multe detalii sau programarea unui interviu ,va rugam sa ne contactati la nr de telefon 0728.050.999.
-
Promovat
Simigeria PETRU este în căutare de persoane care dețin o atitudine pozitivă și dornice să inspire zilnic clienții noștri, dar să le și încânte ziua cu produsele PETRU! Căutăm personal pentru posturile de vânzător oare și preparatori covrigi si pizza ( etapa de coacere). Nu punem accent pe experiență, tot ceea ce trebuie să știi să faci este să fii pozitiv și axat pe dezvoltare continuă. Pe restul le vom învăța împreuna! Ce trebuie să faci ca și preparator în bucătărie? Verifici calitatea materiilor prime și termele de valabilitate ale acestora; Prepari pizza și produsele de patiserie după rețetele noastre; Pregătești tăvile pentru coacere; Asiguri curățenia echipamentelor folosite; Verifici stocurile materiilor prime și te asiguri că ai materie primă pentru desfășurarea activității zilnice; Pornești friteuza și cuptorul. Ce trebuie să faci ca și vânzător oare? Oferi produse spre vânzare clienților, conform solicitării acestora. Soliciți la timp produsele finite și te asiguri că ai în permanență produse la raft. Menții igiena vitrinei, conform solicitărilor companiei. Verifici stocurile mărfurilor. Să participi cu interes la instruirile pe care ti le oferim, pentru realizarea corectă a activităților. Să respecți modul de lucru specific companiei. Să fii responsabil și implicat în acțiunile pe care le desfășori. Ce oferim? Tichete de masă de 30 ron zi lucrată; Calificare la locul de muncă pentru perioada de început; O masă pe zi de produse Petru; Echipă tânără și dinamică, mediu plăcut de muncă; Suport constant în desfășurarea activității; Contract pe perioadă nedeterminată; Vei lucra într-o echipa tânără, dar care are experiența și oferă suportul necesar. Posibilitatea de a evolua rapid în cadrul companiei. Pentru detalii vă rugăm să sunați la numărul de telefon afișat imediat sub anunț sau să ne trimiteți CV-ul dvs. într-un mesaj atașat. Vă așteptăm cu drag în Echipa PETRU!
-
Promovat
Cerinte : - cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat, - limba engleza - nivel mediu/avansat (vorbit, scris, citit), - cunostinte primare de contabilitate - asigura protocolul in cadrul intâlnirilor in conformitate cu cerintele zilnice; - preia, inregistreaza, distribuie corespondenta compartimentelor implicate, - indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a angajatilor; - asigur conditiile organizatorice si materialele necesare pentru sedintele de lucru ale administratorului; - programeaz si primeste vizitatorii si/sau personalul societatii care doresc accesul la directorul general/administrator; - tine corespondenta cu partenerii de afaceri ai societatii; - gestioneaza informatiile obtinute in desfasurarea activitatii proprii; - redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - asigura transmiterea documentelor prin posta, e-mail; - actualizeaza baza de date; - face rezervarile pentru calatoria si cazarea partenerilor externi si pentru staful societatii atunci când c l toresc in tara si/sau in strainatate; - elaboreaza si redacteaza documente si situatiile cerute de management; - asigur suportul administrativ pentru toate departamentele firmei; - particip la fundamentarea si elaborarea de decizii stabilind sarcini si atributii concrete pe departamente, compartimente si persoane in vederea aplicarii legislatiei in vigoare sau a dispozitiilor directorului general/administratorului; - supravegheaz si controleaz activitatile de ordine si curatenie in spatiikle de care raspunde: birou administrator/director general/administrator, sala de protocol, sala de lucru, bucatarie, grup social; - p streaz documentele justificative si registrele specifice activitatii desfasurate; - arhiveaz documentele in conditii de sigurant ; - asigur o bun comunicare cu toate departamentele firmei si transmite corect si in timp util informatiile; - manifest atentie fat de toate persoanele str ine care vin in firma indiferent in ce calitate se prezinta acestea.
-
Promovat
Pan Express Service , locație cu vad din 1991, angajăm mecanic chiar începător. Clienții noștri apreciază priceperea și politețea, respectarea programărilor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dorim să extindem echipa noastră cu un Montator Mobilier pasionat și dedicat. CV-urile cu o minimă experiență în domeniu vor fi primite cu interes. Cautăm un coleg care să se implice activ și responsabil în montarea mobilierului la comandă, atat in atelier cat si la domiciliul clientului .. Descriere Cunoașterea materialelor specifice industriei de mobilier și a tehnologiilor de producție. Atent la detalii și abilități excelente de lucru în echipa. Responsabilități: Suport necesar colegilor noi in echipa . Atent la prelucraea palului . Beneficii: Competitiv și bonusuri de performanță. Mediu de creștere profesională. Descrierea companiei Născut din dorința de a revoluționa, REVE MOBILI SRL îți aduce aproape cei mai prestigioși furnizori, asigurându-ți o experiență premium de consultanță de la A-Z. Cu o echipă dedicată și soluții complete de consiliere, design, și producție de mobilier customizat, REVE este alegerea perfectă pentru cei ce doresc să-și transforme visele în realitate. Cu showroom aflat in Bucuresti sect. 3 ,strada Foisorului nr .108-114 ,hală de producție proprie și un portofoliu diversificat, REVE MOBILI se remarcă în sectorul rezidențial și amenajărilor office. CONTACT
-
Angajam doua fete serioase pentru curatenie vila sector 1, limba engleza obligatoriu. Rog nu sunati, comunicare whatsapp sau adresa email. Asteptam CV.
-
Locație: Joița (15 km de București) Atribuțiile: - Colectarea marfurilor in depozit, lucrul cu scanner, scanarea codurilor de bare; - Finalizarea mărfurilor într-o comandă gata făcută; - Verificarea produsului pentru defecte și ambalaj. Lucrați cu haine, pantofi, accesorii. Salariu: 3 euro pe ora net, cam 600 euro pe luna. Program de lucru: de la 07.00 la 15.00 Lucrați 5-6 zile pe săptămână. Angajare: Funcționar (contract de muncă, asigurări de sănătate). Oferim cazare gratuita nu departe de locul de munca (camere pentru 4-5 persoane cu toate facilitatile necesare). Transportul îl duce de acasă la serviciu.
-
Sterileco angajeaza femeie de serviciu pentru punctul de lucru Jilava- Sos.Giurgiului 5B. Activitati specifice de curatenie pentru zona de birouri, 4 ore pe zi de luni pana vineri. Pachet salarial: 2800lei net.
-
DESCRIERE JOB intocmirea graficelor de executie, intocmirea diverselor oferte de pret, mentinerea corespondentei cu beneficiarii si proiectantii investitiilor in vederea rezolvarii problemelor de ordin tehnic;urmarirea executiei lucrarilor; intocmirea situatiilor de lucrari si a documentelor suport economice si PV de calitate pentru certificate de plata; calculul cantitatilor conform executiei pentru decontare; intocmirea cartilor tehnice; intocmirea ofertelor tehnice/financiare; Candidatul ideal: studii in domeniul constructiilor Beneficii: Salariu motivant;
-
Angajam tehnician cu contract permanent pentru zile 8 ore zi, de luni pana vineri. Candidatul ideal: Are experienta in intretinerea cladirilor si ansamblurilor rezidentiale, are cunostinte necesare micilor reparatii din cadrul locatiei; Candidatul ideal are atitudine proactiva, este o persoana usor adaptabila si dinamica; Descrierea jobului: Supravegheaza buna functionare a echipamentelor din locatie; Executa sarcinile conform planului de mentenanta si efectueaza interventii preventive, predictive si corective; Remediaza si elimina defectiunile aparute la instalatiile si echipamentele tehnice din cadrul spatiilor alocate; Efectueaza mici lucrari de reparatie, vopsire, înlocuire consumabile. www.squaremanagement.ro Email: office@squaremanagement,ro
-
SC VORALPEN TOURISMUS SRL, angajeaza: 1 Maseur de întreținere și relaxare - cod COR 514204 2 Ajutor bucatar - cod COR 941101 1 Ajutor ospatar - cod COR 513101
-
Firma specializata in constructia de piscine si Centre SPA angajeaza electrician. Program L-V 8-17.
-
Angajez persoana cu atestat inspector resurse umane(part-time) daca detine si cunostinte de contabilitate primara(SAGA) - postul va fi full-time. Cerinte: Intocmeste documente specifice (CIM, acte aditionale, decizii, etc) si gestioneaza dosarele de personal; Raspunde de inregistrarea contractelor de munca, a tuturor modificarilor la contract si transmiterea lor in Revisal, in termenele legale in vigoare; Colecteaza, verifica si centralizeaza toate informatiile si documentele justificative privind statul de plata: pontaje, concedii medicale, de odihna, modificari de salarii, prime, bonusuri, retineri etc.; Intocmeste lunar statul de plata si declaratiile salariale; Evidenta concediilor medicale si intocmirea dosarelor de recuperare a sumelor de la casa de sanatate; Intocmeste diverse adeverinte pentru salariati. Ofer un loc de munca stabil, salariu pe masura competentelor profesionale, ofer si solicit totodata seriozitate si profesionalism Persoanele interesate sunt rugate sa trimita un CV pe adresa: si pot suna pentru mai multe detalii la nr: .
-
Descriere SC Mediascope SRL angajeaza in Bucuresti: Personal Productie Publicitara Profilul angajatului Cautam o persoana responsabila, ordonata, capabila sa lucreze in echipa, usor adaptabila in functie de situatie, capabila sa lucreze cu termene limita. Mediul de lucru este propice desfasurarii unei activitati eficiente. Cerinte Permis cat B; Confectionare casete luminoase; Colantare repere. Asamblare si montare elemente; Finisare elemente, Curatenie la locul de munca; Experienta confera un avantaj. etc. Se ofera Contract de munca pe durata nedeterminata; ; Program de lucru de 8 ore zi (08:00 - 16:30 de luni - vineri); Conditii de munca bune intr-o fabrica moderna; Echipament profesional de munca ; Utilaje de ultima generatie; Asigurare privata de sanatate in sistemul de clinici Regina Maria; Zi libera de ziua de nastere; Prime de Craciun si Paste; Prima de concediu 2.000 lei an. Salariu 3800-6000 de lei net. Pentru mai multe detalii sunati la numarul din anunt.
-
Firma de catering cu specific romanesc angajează pe urmatoarele posturi : -bucatar la cald , salariu 5500-6000 -ajutor de bucatar la cald , salariu 4500-5000 Angajam doar cu experiență. Locația se afla la stația de metrou 1 mai (3 minute de mers pe jos) Programul de lucru este luni-vineri. Salariul se oferă de doua ori pe luna, date de salarizare fixe și fără întârziere. Asiguuram o masa pe zi. Exista posibilitatea de evoluție profesionala și financiara.
-
Angajam in cadrul societatii INSTORE PEOWER PROVIDER SRL un numar de 31 manipulanti marfa pentru buna desfasurare a operatiunilor comerciale ale firmei. CV-urile se depun pana la data de 12 martie 2024. Selectia se va desfasura in data de 13.03.2024 ora 13.00 Relatii cu privire la depunerea sau selectia CV-urilor se pot obtine la telefon
-
Manager proiect Cauți o oportunitate de a contribui semnificativ la succesul unei organizații dinamice? Ești un facilitator talentat, cu abilități excepționale de rezolvare a problemelor și de gestionare a proiectelor? Atunci te invităm să aplici pentru poziția de Integrator în echipa noastră! Responsabilități principale: Facilitarea ședințelor de planificare și aliniere: Stabilesti obiective clare, planifica strategiile de implementare și monitorizare progres. Coordonarea implementării instrumentelor de management: Vei selecta, implementa și monitoriza instrumente eficiente pentru a optimiza operațiunile, a îmbunătăți comunicarea și a spori performanța echipelor. Promovarea comunicării eficiente și a colaborării: Vei facilita un mediu de comunicare transparentă și deschisă între oameni, vei rezolva conflictele și vei stimula colaborarea interdepartamentală pentru a atinge obiectivele comune. Rezolvarea problemelor și îmbunătățirea proceselor: Vei identifica problemele care afectează eficiența, vei dezvolta soluții eficiente și vei implementa strategii de îmbunătățire a proceselor interne. Dezvoltarea culturii organizaționale: Vei promova o cultură bazată pe responsabilitate, respect, feedback constructiv și învățare reciprocă pentru a stimula motivația echipelor și a maximiza performanța. Cerințe: Experiență demonstrată în management de proiect sau un rol similar. Abilități excelente de comunicare, facilitare și rezolvare a problemelor. Capacitatea de a gândi strategic și de a implementa soluții eficiente. Atitudine proactivă, orientare spre rezultate și abilități organizatorice excepționale. Cunoștințe avansate de utilizare a instrumentelor de productivitate și colaborare. Oferim: Un salariu competitiv și un pachet de beneficii atractiv. Oportunitatea de a contribui semnificativ la succesul unei organizații în creștere. Un mediu de lucru dinamic și colaborativ, cu o cultură bazată pe respect și învățare continuă. Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile și de a-ți construi o carieră de succes. Pentru a aplica: Trimite CV-ul tău actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de eemail: , cu titlul Manager Proiect sau "Integrator". Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Angajez tamplar reconditionare mobila din lemn masiv si ucenic tamplarie.
-
Firma de carotare ang.muncitor calificat si necalificat cu experienta sau fara,se ofera salariu atractiv+diurna,program 8 ore,CM,cu disponibilitatea de a se deplasa in tara,pentru detalii sunati.
-
SUDOR Societate comerciala angajeaza sudori MIG MAG. Descrierea jobului: Pregăteşte şi verifică echipamentele de sudare; Controlează vizual toate suprafeţele ce urmează a fi sudate de eventuale defecte; Respectă instrucţiunile de lucru referitoare la preîncălzire şi sudare; Utilizează dispozitive de masură pentru verificarea grosimii stratului depus prin sudură; Asigură trasabilitatea informaţiilor prin completarea fişei de sudare; Se asigura ca toate produsele executate în proces indeplinesc condiţiile de calitate şi specificatiile tehnice; Pastreaza in bune conditii de functionare atat echipamentul tehnic pe care il opereaza, precum si sculele, dispozitivele si toate echipamentele pe care le utilizeaza; Candidatul ideal Absolvent Scoala Profesionala Liceu profil Sudura sau Mecanic Experienta de lucru relevanta de minim 2ani in sudura Cunostinte despre sudura manuala Programul de lucru: se lucreaza in 2 schimburi. Locatia: Sector 4 , Bucuresti Se ofera salariu motivant, bonuri de masa, plata orelor suplimentare, orele in weekend se platesc dublu.
-
LACATUSI Societate comerciala angajeaza LACATUSI constructii metalice: Descrierea jobului: Citeste desen tehnic; Controlează vizual toate piesele componente care urmeaza a fi asamblate; Asambleaza piesele componente si formeaza ansamble; Utilizează dispozitive de masură pentru verificarea dimensiunilor; Foloseste polizor unghiular, brenner oxi gaz, aparat de sudura; Se asigura ca toate produsele executate în proces indeplinesc condiţiile de calitate şi specificatiile tehnice; Pastreaza in bune conditii de functionare atat echipamentul tehnic pe care il opereaza, precum si sculele, dispozitivele si toate echipamentele pe care le utilizeaza; Candidatul ideal Absolvent Scoala Profesionala Liceu profil Lacatuserie, Sudura sau Mecanic Experienta de lucru relevanta de minim 2 ani in productie; Cunostinte bune de desen tehnic; Programul de lucru: se lucreaza in 2 schimburi. Locatia: Sector 4 , Bucuresti Se ofera salariu motivant, bonuri de masa, plata orelor suplimentare, orele in weekend se platesc dublu.
-
Angajez Asistent Medical Program - full time part time Salariu Negociabil Zona Bucuresti Pacientii vor fi impartiti pe sectoare .
-
Angajare Kinetoterapeut Firma de ingrijire medicala la domiciliu Bucuresti Sector 4 Pacientii sunt in sectorul 4 si 5 . Permis de conducere cat B reprezinta un avantaj .
-
Descriere Post: Viitorul angajat va face parte din departamentul de montaj, care se subordonează managerului general. Va lucra într-o echipă de montaj formată din 2 până la 6 tehnicieni, fiecare echipă fiind condusă de un Șef de Echipă, care, la rândul său, se subordonează managerului general. Majoritatea tehnicienilor sunt angajați de la înființarea companiei. Responsabilități: Viitorul angajat va fi responsabil de montajul instalațiilor electrice, inclusiv, dar fără a se limita la: Execuția de trasee de canal cablu metalic suspendat de tavan, montat pe perete tavan; Execuția de trasee electrice prin tub canal PVC; Montajul tablourilor electrice și a aparatajului terminal (intrerupătoare, prize, lampi); Conexiuni în echipamente (motoare, lampi etc.), doze, tablouri etc.; Montaj platbanda OIZn; Cablajul instalațiilor electrice de forță; Montajul paratrăsnetelor. Cerințe: Experiență minim un an în domeniul montajului instalațiilor electrice în construcții; Apt pentru lucru la înălțime; Disponibilitate pentru deplasări în țară; Cunoștințe tehnice de electricitate; Abilități practice de citire și înțelegere a planurilor și schemelor electrice; Diplomă de electrician (școală profesională, liceu, curs de calificare); Experiență minim un an în instalații electrice în construcții. Program de Lucru: Luni-Vineri: 08:00 16:30 (cu o pauză de 30 de minute) Există situații în care programul se poate prelungi cu una-două ore, plătite suplimentar. Există proiecte unde este necesar lucrul de noapte, plătit suplimentar. Contract de Muncă: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată din prima zi. Deplasări: Locul de muncă implică deplasări la șantiere pe tot teritoriul țării, inclusiv în București. Pentru locații la peste 200 km, deplasările se fac pentru maxim 2 săptămâni, cu întoarcere la familie. Pentru locații la mai puțin de 200 km, deplasările se fac pentru câte o săptămână. Pentru deplasări se asigură transport și cazare (pensiune hotel apartament). Beneficii: Cadru salarial complet transparent și legal; Bonuri de masă diurnă; Prime de Paște și Crăciun; Vouchere de vacanță; Creșterea numărului de zile de concediu în funcție de vechimea în companie; Echipament de protecție la locul de muncă; Scule profesionale. Alte Calități Apreciate: Punctualitate; Dorința de învățare; Disponibilitate de a lucra în echipă; Responsabilitate