Vei fi notificat de cate ori:
Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Vrei notificari in timp real pentru anunturile favorite?
×
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Administratie Bucuresti Sector-1

  • Anunturi promovate (Vizualizare toate)

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 20 / 50

  • Angajez secretara personală cu aspect fizic plăcut, comunicativă și sociabilă! Program flexibil în limita a 12 ore săptămânal. Ofer 5000 RON.

  • 4

    Disponibil online

    Secretara

    DESCRIEREA JOB-ULUI: Obiectivul principal al pozitiei este promovarea unei imagini de calitate firmei prin activitatea pe care o desfasoara. RESPONSABILITATI GENERALE: - Organizarea agendei directorului general - Rezervari si organizari evenimente si delegatii - Primeste partenerii si ii indruma catre departamentele vizate - Activitati de protocol - R liz r d fotocopii, transmiter d email-uri si utilizar a altor chipam nte din dotar - Utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul firmei CE VA PUTEM OFERI: In functie de abilitati si nevoile companiei postul poate fi part time sau full time

  • Manager doresc colaborare cu asistenta personala, comunicativa, discreta, careia ii place sa faca masa , colaborare part time. 4 ore/zi, 200 lei/zi

  • Angajez secretara crestin ortodoxa, nefumatoare, studii medii , cunoscatoare calculator si engleza,cu carte de munca ,program 8 ore , in Bucuresti ,strada Stirbei Voda. Telefon.

  • 1

    Federația sindicală COLUMNA angajează consilier juridic cu experiență în Administrație publică și dreptul muncii. Pachet salarial motivant. Permis auto constituie un avantaj. Așteptăm CV-urile dvs.

  • Barbat matur, caut asistenta personala.

  • Transdanube Trading SRL cu sediul in Oltenita, angajeaza: Director, studii superioare 1 post, limba engleza si Manager, studii suoerioare 1 post, limba engleza. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • New Cosmohouse Project Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Functionar administrativ, studii medii, engleza 1 post si Director adjunct societate comerciala, studii superioare, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • Kuehne +Nagel Srl cu sediul in Bucuresti, angajeaza: Operator introducere, validare si prelucrare date, studii medii, engleza 1 post. Perioada de primire a CV-urilor s-a prelungit pana la data de 22.04.21. Adresa de mail nitu_antoaneta(at)yahoo.com. Selectia se va sustine la sediul firmei in data de 22.04.21, ora 14,00.

  • ANUNȚ IMPORTANT Companie privată, originară din R.Moldova, specializată în domeniul HORECA, cu activitatea în or. București și județul Ilfov, se află în căutarea persoanelor din R.Moldova cu spirit de antreprenoriat și dorință de antrenare în realizarea unui proiect național amplu de durată în domeniul HORECA. Salutăm inițiativele persoanelor tinere de a participa la realizarea acestui obiectiv. Proiectul prevede crearea de oportunități de afaceri pentru persoane originare din Moldova, care activează în România sau își doresc o activitate HORECA în România. Așteptăm CV-ul tău la adresa de mail: Vă rugăm să menționați în CV experiența în domeniu și intențiile dvs. Candidații selectați vor fi contactați pentru mai multe detalii. Cetățenia română reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie

  • Doresc colaborare cu Consilii Locale pentru investiții!

  • 2

    Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii si auditarea sunt procese de consultanta care au la baza implementarea urmatoarelor proiecte: Auditarea si implementarea structurii organizatorice a companiei. Designul departamentelor si posturilor. Mecanisme de guvernare a companiei. Fiecare post de management are definit nivelul de autonomie pe post: responsabilitatile, limitele de competenta, nivelul de ratificare ( aprobare, supervizare, avizare, propunere ). Management prin obiective. Auditarea functiunilor si al mediului intern al companiei. Trading Resurse Umane prin consultantii sai cu expertiza in domeniu, va pot ajuta in implementarea managementului in resurse umane.

  • 17

    Contract individual de munca pe durata nedeterminata Conditii obligatorii pentru ocuparea postului: - are cetăţenia română si domiciliul în România; - are capacitate deplină de exerciţiu; - are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de medicina muncii; - nivelul de studii : studii medii - experienta in activitatea de registratura/secretariat de peste 3 ani - cunostinte operare PC: Windows, Microsoft Office, Internet Explorer, Excel - bune abilitati de comunicare, prezentare, planificare, organizare - onestitate, seriozitate, adaptabilitate, perseverenta si capacitate mare de munca - cunoasterea unei limbi straine ( engleza, franceza), constituie un avantaj R.A.D.E.F. ROMÂNIAFILM Adresa: Șoseaua Străulești nr. 3-5, sector 1, București Tel. Secretariat: 021 310 50 36 SERVICIUL RESURSE UMANE Tel: 021 312 81 70

  • 15

    Angajam secretara, de preferat studenta . Program flexibil Conditii de munca excelente . . Salariu la nivel European !!Cunostinte engleza ,pc . 0771402410.

  • 50

    Angajam operator calculator, program 8 ore L-V, carte de munca, bonuri de masa + alte bonusuri in functie de realizari. Cunostinte de operare M.S.Office (Word, Excel). Sediu: Casa Presi Libere. Va rog CV pe mail camelia.nae @ publicatiileflacara.ro Multumesc,

  • 2

    Companie multinationala angajeaza pentru Call Center-ul din Bucuresti vorbitori fluenti in limba olandeza Cerinte: -nivel foarte bun de cunoastere a limbii olandeze -cunostiinte utilizare PC -NU ESTE NECESARA EXPERIENTA Conditii de munca deosebite si salarizare cosrespunzatoare, Salariu de debut incepe de la 2700 lei net+ bonuri de masa. Dupa 6 luni la salariul se vor adauga sporuri pentru performanta care pot duce salariul pana la un minim de 3500 lei Pentru detalii sunati la Pentru alte proiecte mai angajam vorbitori ai urmatoarelor limbi straine: -Franceza si engleza - engleza + italiana -spaniola + enngleza - rusa+engleza

  • 2

    Firma cu sediu in Bucurestii Noi sectorul 1 angajam cu contract perioada nedeterminata instalatori tehnico-sanitari cu experienta in domeniu instalatiilor sanitare. Se cere experienta, seriozitate, fara vicii. Salariu se negociaza dupa proba de lucru! Program de Luni-Vineri . Pentru interviu sunati la .

  • 4

    Angajam secretara cunostinte it

  • Candidatul ideal - studii medii - experienta minim 2 ani in domeniu - permis auto cat. B Descrierea jobului - sortar produse p ntru comenzi - manipul re marf - aranj r rafturi produse / coduri/ loturi/ c t gorii - tichet re produs si col t - pregatire comand conform viz/f ctur - ambalare produse conform comanda pentru livrare - distributie

  • 9

    Angajez doamnă sau domnișoară cu disponibilitate pentru un program flexibil de 6 ore săptămânal. Ofer 3000 RON.

  • Salveaza cautarea