Anunțuri
Casieri si lucratori comerciali Bucuresti Sector 1 doar cu poze Companii Disponibil din: 2020-06-10-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Promenada full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Promovat
Sustinem oamenii pusi pe treaba si te invitam sa faci o oprire in echipa noastra, in rolul de Lucrator Comercial, pentru Bucuresti, in cadrul companiei SOCAR Petroleum. Misiunea ta: sa contribuie la buna desfasurare a activitatilor in cadrul retelei de distributie carburant SOCAR. Activitati care te vor ajuta sa iti indeplinesti misiunea: Program 12/24, 12/48 Vanzare de combustibili din stati de distribuție carburanti si vanzare produselor din m gazinul st ti i Comunicare si relationare cu clientii intr-o maniera amabila, calda si prietenoasa Informare si consiliere clienti in legatura cu produsele din magazine si promotiile active Lucrul pe casa de marcat, incasare numerar/alte forme de plata, efectuare monetar Gestiunea magazinului (recepție marfa, etichetare, termene de valabilitate, inventariere) Mentinerea standardelor de curatenie din statia de distribuție carburanți Ca si tine, suntem mereu in miscare si iti propunem sa ne cunoastem daca bifezi: Studii medii Experienta similara constituie avantaj Cunostintele de operare calculator - de dorit (nu reprezinta criteriu eliminatoriu) Persoana comunicativa, pozitiva, deschisa Atitudine orientata catre client Disponibilitate de lucru in ture, inclusiv ture de noapte Integritate și corectitudine Spirit de echipa Te alimentam cu: pachet financiar competitiv, tichete de masa, spor de noapte, spor de weekend, posibilitati de promovare si multe altele. Daca ti-am starnit interesul pentru acest rol, acceseaza aplica pentru a ne trimite CV-ul tau. Ne dorim sa fim motorul in noile tale proiecte profesionale! Fa o oprire la noi! Echipa de recrutare SOCAR DESPRE NOI, SOCAR Petroleum: SOCAR a intrat pe piata din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. in 2011 si a devenit unul dintre jucatorii importanti pe piata distributiei de carburanti din România. Pâna in prezent, investitiile companiei SOCAR in economia româneasca au creat aproximativ 800 de locuri de munca, fiind de altfel in continua crestere. SOCAR motorul proiectelor tale, este brandul care sprijina oamenii si afacerile implicate in proiecte mari si mici care au nevoie de un suport real in munca lor, oferindu-le carburant si servicii de calitate. Oferim o gama extinsa de produse si servicii in domeniul comertului de carburanti, lubrifianti, produse petrochimice si bitum, devenind unul dintre jucatorii importanti pe piata de distributie de carburanti si comercializare produse petroliere din România. Pâna in prezent detinem un numar de 69 de statii proprii si operam 3 depozite: Teius, Onesti si Constanta. Fiecare coleg al echipei SOCAR este un ambasador al brandului si ne dorim sa facem plinul cu energie astfel incât sa devii ce iti doresti la nivel uman si profesional! Poti gasi multe detalii despre noi accesând website-ul nostru: https://www.socar.ro/
-
Promovat
Consilier vanzari TEZYO Baneasa - full time Cautam Fashion Lovers! Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra! Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram: Ce ne dorim de la tine!? Energie, pozitivism si altruism; Motivatie si spirit de colegialitate; Responsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion. Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra! Otter este unul dintre cei mai mari retaileri si distribuitori de incaltaminte si accesorii din Romania, iar business-ul de distributie deja se extinde pe mai multe piete externe. Pentru ca fiecare om este unic si fiecare are stilul sau inconfundabil, Otter Distribution a reunit in reteaua sa de magazine (Otter, Tezyo, Epica, Gryxx, Aldo) atat marci propria, cat si marci cu renume international distincte ca stil si imagine. In momentul de fata, reteaua de magazine este formata din 73 de magazine localizate in Bucuresti si in cele mai mari orase ale tarii. Atat online, cat si in oricare din magazinele noastre, clientii se pot inspira dintr-o gama de produse in voga si de calitate superioara. Compania noastra nu numai ca este solida si robusta, dar ne aflam in plin proces de expansiune, de reinventare a modelelor de business, de implementare a proceselor omnichannel, de adoptie a noilor tehnologii IT si aplicatii. Fa parte din echipa Otter!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Leadership, bune abilitati de management si de coordonare a unei echipe; Bune abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare; Orientare catre rezultate si catre clienti; Abilitatea de automotivare si de motivare a echipei din subordine; Bune abilitati de operare PC, Microsoft Office; Capacitate mare de munca si de prioritizare a task-urilor; Fire corecta, responsabila, analitica, atitudine pro-activa; Experienta in vanzari de minim 2 ani, experienta pe un post similar - 1 an; Atestat de stivuitorist, reprezinta un avantaj; Studii medii de specialitate - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmaciei, chimiei, biologiei, reprezinta un avantaj. Responsabilitati: Coordoneaza si participa activ in toate activitatile magazinului; Planifica, aplica si monitorizeaza strategiile implementate pentru atingerea target-urilor; Monitorizeaza activitatea de vanzare si evolutia vanzarilor, intocmind rapoartele de vanzari la timp; Se implica activ in recrutarea si training-ul consilierilor de vanzari si monitorizeaza constant rezultatele acestora, asigurand in acelasi timp integrarea noilor membri in echipa; Imbunatateste imaginea firmei prin instruirea si motivarea echipei; Urmareste aprovizionarea optima, corecta si la timp a magazinului, precum si transferul produselor intre magazine; Efecuteaza estimarea activitatii de vanzare pe diversi indicatori si informeaza angajatii din subordine; Urmareste si realizeaza implementarea corespunzatoare a activitatilor si a campaniilor planificate de catre departamentul de vanzari si de marketing; Urmareste si realizeaza indicatorii de performanta; Este responsabil de operatiunile pe casa de marcat si de incasari, conform procedurilor transmise de catre management, de respectarea prevederilor si reglementarilor interne. Beneficii: Salariu avantajos plus tichete de masa; Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Șos. Orhideelor nr. 46A, Sector 1 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajăm lucrător comercial, in domeniul de copiere chei. Ne ocupăm cu prelucrarea tuturor tipurilor de chei ,casă și programarea cheilor auto . -Salariu atractiv. -Mediu de lucru plăcut. -Punctele noastre sunt situate în mai multe zone ale Bucureștiului -Se oferă bonusuri din vânzări. -Experiența în domeniu nu este necesară, se oferă training de specialitate la punctul de lucru. Nu ezitați să ne trimiteți CV Mai multe detalii la telefon.
-
Cautam colegi pentru noile noastra locatii, cu care sa punem bazele unei afaceri de succes in Romania. Devin - o membru al unei comunități de succes! Lucrează pentru cel mai important lanț de produse alimentare și echipamente pentru animale de companie din Europa! Orientat catre client, prompt, amabil si cu bune abilitati de comunicare. Studii medii - în domeniul medicinei veterinare, medicinei umane, farmacie, chimie, biologie, reprezinta un avantaj Responsabilitati: Ajuta clienții să facă alegeri, ofera informații despre produse, recomandări de produse de marcă proprie. Amplasarea și manipularea estetică și profesională a mărfurilor. Scaneaza articolele la casa de marcat. Incaseaza contravaloarea marfurilor. Beneficii: Reducere de 30% la achiziționarea produselor Fressnapf cu etichetă proprie (etichetă exclusivă) până la 900 RON sumă brută lună. Salariul atractiv+tichete de masa. Traininguri: instruire cunoștințe despre produse, instruire tehnici de vânzări, dezvoltarea unei baze interne de management cu posibilitate de progres. Atmosfera prietenoasa. Descrierea companiei Am deschis primul magazin în 1990 în Germania și de atunci am devenit lider de piață pentru articole pentru animale de companie din Europa, cu peste 1.900 de magazine și 16.000 de angajați din peste 13 țări. Primele magazine in Romania s-au deschis in august 2022 si intentionam sa creștem an de an. Cheia îmbunătățirii și a succesului nostru dinamic este nu numai selecția largă de produse de calitate, ci și angajații loiali, profesioniști și dedicați. Misiunea grupului Fressnapf este: Sa facem relația dintre oameni și animale de companie mai ușoară, mai bună și mai fericită. Pentru a reuși, avem nevoie de oameni cu talent in vânzări și pasiune pentru animale. Happier Pets. Happier people